Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Εκδήλωση του ΑΤΕΙΘ για το σχέδιο «ΑΘΗΝΑ»



Εκδήλωση του ΑΤΕΙΘ για το σχέδιο «ΑΘΗΝΑ»

Οι ομιλητές ανέδειξαν τις συνέπειες της κατάργησης της ειδικότητας του μάρκετινγκ

Πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η εκδήλωση ενημέρωσης-συζήτησης του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) του Α.Τ.Ε.Ι.Θ με θέμα: «Σχέδιο ΑΘΗΝΑ και κατάργηση της ειδικότητας του Μάρκετινγκ» την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013, μεταξύ 10.00 και 13.30 στο Συνεδριακό Κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς (Κατούνη 12, Λαδάδικα). Ομιλητές ήταν οι: Θ. Καργίδης, καθηγητής, Προϊστάμενος του Τμήματος, Χ. Σαρμανιώτης, καθηγητής του Τμήματος, Τ. Κοκκάρης, απόφοιτος του Τμήματος, εκπρόσωπος του Marketing Club, Α. Κατσαβάκης, Διαφημιστής, Εκπρόσωπος της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιριών Β. Ε. , Α. Κουτσιμανής, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, πρώην Πρόεδρος Ε.Ι.Μ. Θεσσαλονίκης, Δ. Βαλασίδης , Γ. Γ. Ελληνικής Ακαδημίας Διοίκησης Επιχειρήσεων και Γ. Φωτιάδης, Οικονομικός Επόπτης, Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης.

Παρεμβάσεις έγιναν από εκπροσώπους πολιτικών και κοινωνικών φορέων, από εκπροσώπους επιχειρήσεων και από καθηγητές και φοιτητές του Τμήματος. Οι απόφοιτοι του Τμήματος Μάρκετινγκ του Α.Τ.Ε.Ι.Θ. παρουσίασαν με τον πιο γλαφυρό τρόπο την αξία των γνώσεων που απέκτησαν από τις σπουδές τους στο Τμήμα Μάρκετινγκ του ΑΤΕΙΘ. 

Οι καθηγητές εξήγησαν τη φύση και τη σπουδαιότητα του μάρκετινγκ για την ανώτατη εκπαίδευση αλλά και για την ίδια την αναπτυξιακή πορεία της χώρας. Υποστηρίχθηκε τεκμηριωμένα η μοναδική προσφορά των Τμημάτων Μάρκετινγκ των ΤΕΙ στην οικονομία της χώρας, με στελέχη εξοπλισμένα με υψηλό επίπεδο θεωρητικών γνώσεων αλλά και γνώσεων αμέσου εφαρμογής.

Καταδείχθηκε η αδυναμία των πανεπιστημίων αλλά και των ιδιωτικών κολεγίων να προσφέρουν ισάξιο έργο στην ειδικότητα του μάρκετινγκ μέχρι σήμερα. Όλοι οι ομιλητές ανέδειξαν τις καταστροφικές επιπτώσεις της κατάργησης της ειδικότητας του μάρκετινγκ από τα ΤΕΙ μέσω της απορρόφησης του Τμήματος από ένα Τμήμα ασαφούς ειδικότητας (Διοίκηση Επιχειρήσεων, Συστημάτων και Οργανισμών ;;;) του ΤΕΙ Σερρών.

Αποφασίσθηκε η κοινή συντονισμένη δράση καθηγητών, φοιτητών, αποφοίτων και γονέων με τις εξής ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΔΡΑΣΕΙΣ:

ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ (υπεύθυνος Χ.Σαρμανιώτης)
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΚΤ ΤΕΙ (υπεύθυνος Θ.Μπελίδης)
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ (υπεύθυνος Θ. Καργίδης)
ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΣΤΟ http://www.marketingclub.gr/sos-marketing
ΟΜΑΔΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (υπεύθυνη Α. Δελησταύρου)
ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (υπεύθυνος Σ. Βλαχάκης)
ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ (υπεύθυνος Α. Γκούνας)
ΟΜΑΔΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (υπεύθυνος Λ. Γκιουζέπας)

Όλοι οι συμμετέχοντες δεσμεύθηκαν να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε:
• Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΝΑ ΜΗ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΩΝ ΤΕΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
• ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΑΤΕΙΘ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...