Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Σ’ έχω και είμαι στα καλύτερα μου Και ότι θέλω πάνω σου είναιΜην αλλάξεις όπως είσαι μείνε







Κάθε μέρα κάθε ώρα
Σ’ αγαπώ και πιο πολύ από τώρα
Γιατί ξέρω δε θα ήμουν
Αν δεν ήσουν μέρος της ζωής μου

Συμπληρώνεις τα κενά μου
Σ’ έχω και είμαι στα καλύτερα μου
Και ότι θέλω πάνω σου είναι
Μην αλλάξεις όπως είσαι μείνε

Τέλεια, χωρίς καμιά ατέλεια
Φτιαγμένη στην εντέλεια
Για μένα είσαι τέλεια

Κινδυνεύω και με σώνεις
Κάνω λάθος και το διορθώνεις
Πλάι μου είσαι και είμαι εντάξει
Τη ζωή μου έβαλες σε τάξη

Συμπληρώνεις τα κενά μου
Σ’ έχω και είμαι στα καλύτερα μου
Και ότι θέλω πάνω σου είναι
Μην αλλάξεις όπως είσαι μείνε

Τέλεια, χωρίς καμιά ατέλεια
Φτιαγμένη στην εντέλεια
Για μένα είσαι τέλεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...