Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

«Είμαι 31 χρόνων με όρεξη για ζωή, εργασία, οικογένεια αλλά... πολύ άδειος»

«Είμαι 31 χρόνων με όρεξη για ζωή, εργασία, οικογένεια αλλά... πολύ άδειος»


Ζευγάρι διακόπτει την κύηση για οικονομικούς λόγους - Τι αναφέρει η επιστολή που έστειλε στο newsbeast.gr

Τα οικονομικά προβλήματα αναγκάζουν οικογένεια που περιμένει δίδυμα να προχωρήσει σε διακοπή της κύησής της. 

Στο σχόλιό του στο newsbeast.gr ο Μ.Μ., αναφέρει ότι λόγω της κρίσης αναγκάζεται να αποφασίσει με τη σύζυγό του ότι θα φτάσουν στο σημείο να κάνουν έκτρωση αφού δεν θα έχουν χρήματα να μεγαλώσουν τα παιδιά τους. 

«Είμαι 31 χρόνων με όρεξη για ζωή, εργασία, οικογένεια. Πριν από λίγο καιρό μάθαμε ότι ο γιος μας θα αποκτούσε αδελφάκι. Ήμασταν πολύ χαρούμενοι και ικανοποιημένοι μέχρι που είδαμε ότι είχαμε την τύχη να έχουμε δίδυμα», αναφέρει και τονίζει με λύπη ότι από εκείνο το σημείο άρχισαν οι-βασανιστικές συζητήσεις. «Ποιος έχει το δικαίωμα να σου στερεί αυτό το αγαθό που απλόχερα έδωσε η φύση.

Έχω πολλά να πω αλλά δεν έχω κουράγιο, νιώθω πολύ άδειος, δεν ξέρω αν θα το ξεχάσω ποτέ, το ίδιο και η γυναίκα μου», αναφέρει ακόμη.

Ακολουθεί η επιστολή του:

«Με αυτό μου το μήνυμα ήθελα να δημοσιοποιήσω και εγώ μια άλλη πτυχή του μεγέθους του προβλήματος που δημιουργήσανε αυτοί που ορίζουν αυθαίρετα την τύχη των πολλών και του τόπου.

Είμαι 31 χρόνων με όρεξη για ζωή, εργασία, οικογένεια. 

Πριν από λίγο καιρό μάθαμε ότι ο γιος μας θα αποκτούσε αδελφάκι. Ήμασταν πολύ χαρούμενοι και ικανοποιημένοι μέχρι που είδαμε ότι είχαμε την τύχη να έχουμε δίδυμα.

Από αυτό το σημείο και έπειτα ξεκίνησαν οι πολύωρες και βασανιστικές (ψυχολογικά) συζητήσεις για την πορεία τους.

Το αποτέλεσμα είναι να πάρουμε την μεγάλη και δύσκολη για εμάς απόφαση την Τέταρτη, 3 Απριλίου, να προχωρήσουμε σε διακοπή της κύησης.

Ποιος έχει το δικαίωμα να σου στερεί αυτό το αγαθό που απλόχερα έδωσε η φύση.

Έχω πολλά να πω αλλά δεν έχω κουράγιο, νιώθω πολύ άδειος, δεν ξέρω αν θα το ξεχάσω ποτέ, το ίδιο και η γυναίκα μου. Ελπίζω να είμαι ο τελευταίος που το βιώνω αυτό για οικονομικούς λόγους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...