Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Μ. Σολωμού: “Ο έρωτας σου αλλάζει το σύμπαν, αναθεωρείς τα πάντα και δεν είσαι πια εσύ!”


Για τη νέα θεατρική συνεργασία της με τον Αλέξη Γεωργούλη, την εικόνα που βγάζει εκείνη ως άνθρωπος προς τα έξω και την επιθυμία της να είναι παρορμητική, χωρίς να κρύβεται από κανέναν μίλησε η Μαρία Σολωμού.
 
Η γνωστή ηθοποιός αποκάλυψε σε συνέντευξή της στη “Real Life” πως της αρέσει να είναι ο εαυτό της, ακόμη κι αν αυτό δεν την βοηθά να έχει πολλούς θαυμαστές στο δημοσιογραφικό χώρο. “Υποδύομαι στη δουλειά μου και αυτό είναι κουραστικό. Στη ζωή μου θέλω να είμαι ανοιχτή. Έχω ανάγκη το ανέκδοτο, το σπάσιμο της εικόνας, το ανθρώπινο”, ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: “Δεν χρειάζεται να αρέσουμε σε όλους”.

 
Με το ίδιο αυθόρμητο στυλ απαντά και στο θέμα του έρωτα: “Ο έρωτας μπορεί να είναι απόλυτος για μια “στιγμή” μόνο. Στη διάρκειά της, σου αλλάζει το σύμπαν, αναθεωρείς τα πάντα και δεν είσαι πια εσύ, γίνεσαι μια άλλη – μόνο ο έρωτας μπορεί να σου το κάνει αυτό.”
 
Για τους φίλους της αποκάλυψε: “Οι φίλοι μου δεν έχουν καμιά σχέση με το χώρο μου. Όμως στις σχέσεις είναι πιο δύσκολο. Πώς να καταλάβει ο άλλος τις επτάωρες πρόβες;”

 
Τέλος, η ίδια αποκάλυψε τι συμβουλή έχει δώσει στον γιο της...
 
“Το μόνο που του έχω μάθει είναι να μην είναι τόσο παρορμητικός. Να κάνει πίσω και να παρατηρεί. “Οι άλλοι ξέρουν λιγότερα από εσένα”, του λέω πάντα. “Σκέψου πριν δράσεις”. Είναι μόλις 7,5 χρόνων. Θέλω μόνο να προσέχει τον εαυτό του. Ό,τι κι αν σημαίνει αυτό”, δήλωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...