Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Ο πατέρας και ο γιος...ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΝΟΜΙΖΩ...


Ο πατέρας και ο γιος
Ένας πατέρας γυρίζει σπίτι από την δουλειά αργά, κουρασμένος και εκνευρισμένος. Στην πόρτα τον περιμένει ο 5χρονος γιος του.
ΓΙΟΣ : "Μπαμπά, μπορώ να σε ρωτήσω κάτι;"
ΠΑΤΕΡΑΣ : "Ναι βεβαίως, τι είναι;"
ΓΙΟΣ : " Μπαμπά, πόσα παίρνεις στη μια μέρα ; "
ΠΑΤΕΡΑΣ : "Αυτό δεν είναι δική σου δουλειά. Γιατί ρωτάς ένα τέτοιο πράγμα;" ρώτησε θυμωμένα .
ΓΙΟΣ : "Θέλω ακριβώς να ξέρω. Παρακαλώ πες μου, πόσα παίρνεις στην μια μέρα;"
ΠΑΤΕΡΑΣ : "Εάν πρέπει να ξέρεις, παίρνω 50ευρω την μέρα".
ΓΙΟΣ : "Ωχ "..., απάντησε το παιδί, με το κεφάλι του κάτω καί συνέχισε... "Μπαμπά σε παρακαλώ μπορείς να μου δανείσεις €25";
Ο πατέρας εξαγριωμένος του απήντησε
-"εάν ο μόνος λόγος που εσύ ρώτησες είναι , ώστε να δανειστείς κάποια χρήματα για να αγοράσεις ένα ανόητο παιχνίδι ή κάποιες άλλες αηδίες, τότε να πας κατ' ευθείαν στο δωμάτιό σου και στο κρεββάτι σου. Σκέψου γιατί είσαι τόσο εγωιστής. Δεν εργάζομαι σκληρά καθημερινά για τέτοιες παιδαριώδεις επιπολαιότητες.
Το μικρό παιδί πήγε ήσυχα στο δωμάτιό του και έκλεισε την πόρτα. Ο μπαμπάς κάθισε σκεπτόμενος την ερώτηση του παιδιού κ νευρίαζε περισσότερο.
Πώς τόλμησε να υποβάλλει τέτοια ερώτηση για να πάρει μόνο κάποια χρήματα; Μετά από μια περίπου ώρα, ο μπαμπάς είχε ηρεμήσει και είχε αρχίσει να σκέφτεται: Ίσως είναι κάτι που πρέπει πραγματικά να αγοράσει ο μικρός με τα 25 ευρώ γιατί δεν ζητάει χρήματα πολύ συχνά.
Πήγε στην πόρτα του δωματίου του παιδιού και άνοιξε την πόρτα.
ΠΑΤΕΡΑΣ : "Κοιμάσαι αγόρι μου;"
ΓΙΟΣ : "Δεν κοιμάμαι"
ΠΑΤΕΡΑΣ : "Σκεφτόμουν, ότι ίσως ήμουν πάρα πολύ σκληρός μαζί σου νωρίτερα. Ήταν μια μεγάλη ημέρα και έβγαλα την κούραση μου σε σένα. Εδώ είναι τα 25ευρω που μου ζήτησες".
Το παιδί έτρεξε κατ' ευθείαν επάνω του χαμογελώντας .
"Σε ευχαριστώ μπαμπά !" φώναξε. Κατόπιν, πάει στο μαξιλάρι του και βγάζει από κάτω κάποια τσαλακωμένα χρήματα. Ο πατέρας μόλις βλέπει ότι το παιδί έχει ήδη κάποια χρήματα, αρχίζει να νευριάζει. Το μικρό παιδί αρχίζει να μετράει σιγά τα χρήματά του και κοιτάζει τον μπαμπά του.
ΠΑΤΕΡΑΣ : "Γιατί θέλεις περισσότερα χρήματα εφόσον έχεις ήδη μερικά";
ΓΙΟΣ: "Επειδή δεν είχα αρκετά, αλλά τώρα έχω "
"Μπαμπά, έχω 50ευρω τώρα. Μπορώ να αγοράσω μια μέρα του χρόνου σου; Σε παρακαλώ μείνε αύριο σπίτι. Θα ήθελα πολύ να φάμε μαζί ".
Ο πατέρας λύγισε. Αγκάλιασε τον μικρό γιο του και ικέτευσε να τον συγχωρέσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...