Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

ΕΛΕΓΕΣ...


Όλα αρχίζουν ξαφνικά και τελειώνουν βιαστικά. Έτσι έφυγες κι εσύ μες της νύχτας τη σιωπή.
Και εγώ κάθομαι κοιτώ τον απέραντο ουρανό. Και φοβάμαι το πρωί γιατί μόνο θα με βρεί.
Έλεγες πως μ’ αγαπάς μα ελπίδες μου χρωστάς Έλεγες να μη σε αφήσω μόνο εσένα να αγαπήσω.
Μα σα σύννεφο σκορπάς και σιγά μου τραγουδάς όσο μπορείς να μ’ αγαπάς.
Τόσα δάκρυα γυμνά από λύπη και χαρά. Έγινε ο πόνος πια άλλη μια συνήθεια.
Έτσι εγώ θα συνεχίσω άλλη αγαπή θα γνωρίσω. Μα στα βάθη της καρδιάς μου μόνο εσένα θα κρατήσω.
Έλεγες πως μ’ αγαπάς μα ελπίδες μου χρωστάς.Έλεγες να μη σε αφήσω μόνο εσένα ν’ αγαπησω.
Έλεγες πως μ’ αγαπάς μα ελπίδες μου χρωστάς.Έλεγες να μη σ’ αφήσω μόνο εσένα ν’ αγαπησω.
Μα σα σύννεφο σκορπάς και σιγά μου τραγουδάς Όσο μπορείς να μ’ αγαπάς.
Όσο μπορείς...




ΑΣ ΜΗ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ...ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ...ΑΝ ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΜΕ..ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ..ΑΝ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΤΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΟΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ Η ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ...ΑΛΛΑ ΘΛΙΒΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΑ!!!ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΚΟΜΠΛΕΞ..ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ..ΦΟΒΟΥΣ..ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ..ΜΕ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΧΥΠΟΨΙΑΣ..ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ..ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ..ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΤΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΕΝΝΟΕΙ...ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ..ΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΠΛΗΓΩΝΟΥΜΕ..ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ..ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ!!!!Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ... Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ...ΟΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ...ΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΞΙΖΕΙ...ΑΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΟΥΜΕ...ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΜΕΝΟΥΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ..ΤΥΠΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΑΝ..Η ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΑΝ... ΚΤΛ. ΑΣ ΜΗ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!!!!!!! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...