Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΔΕΙΤΕ: Μα σου είπα δεν μου αρέσει καθόλου το μπάνιο!


MAIMOU1 880359950 ΔΕΙΤΕ: Μα σου είπα δεν μου αρέσει καθόλου το μπάνιο!
Δεν του αρέσει καθόλου το μπάνιο!
Πολύ αστείες είναι οι εικόνες ενός μόλις δυο ετών ουρακοτάγκου, ο οποίος σιχαίνεται το μπάνιο και κάνει ο,τι μπορεί για να το αποφύγει!
Πρόκειται για τον Mr Bernie, που η αντίδραση του με το που βλέπει νερό, είναι κωμική και άκρως διασκεδαστική.
Απολαύστε τον μικρούλη…

files.php?file=MAI3 293072474 ΔΕΙΤΕ: Μα σου είπα δεν μου αρέσει καθόλου το μπάνιο!
files.php?file=MAI1 582558703 ΔΕΙΤΕ: Μα σου είπα δεν μου αρέσει καθόλου το μπάνιο!
files.php?file=MAI4 820290245 ΔΕΙΤΕ: Μα σου είπα δεν μου αρέσει καθόλου το μπάνιο!
madata.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...