Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Σταμάτα να δικαιολογείς τον εαυτό σου τώρα κουράστηκα να λαχταρώ τα σ΄αγαπώ σου όλα!!!!!!!!Πως μπόρεσες και έσβησες όλα τα όνειρά μου πώς μπόρεσες και έκανες κομμάτια την καρδιά μου...

ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΓΩΝΕΤΑΙ!!!!!!!!ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΤΕ Κ ΝΑ ΤΟΥΣ Τ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ, ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΞΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ!!!!!!!ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ...ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑΤΡΕΥΟΝΤΑΙ!!!!!!!! ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΧΕΤΑΙ..ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΣΕΤΕ Κ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΑΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!


Στάσου
δυο λόγια θέλω να σου πώ
κι ύστερα φεύγεις στάσου
απάντηση ψάχνω να βρω
μη μ΄αποφεύγεις στάσου

Σταμάτα να δικαιολογείς
τον εαυτό σου τώρα
κουράστηκα να λαχταρώ
τα σ΄αγαπώ σου όλα

Πως μπόρεσες και έσβησες
όλα τα όνειρά μου
πώς μπόρεσες και έκανες
κομμάτια την καρδιά μου

Πως μπόρεσες και έσβησες
όλα τα όνειρά μου
πώς μπόρεσες και έκανες
κομμάτια την καρδιά μου

Στάσου
δυο λόγια θέλω να σου πώ
κι ύστερα φεύγεις στάσου
μια χάρη μόνο σου ζητώ
μη μ΄αποφεύγεις στάσου

Με κρίνεις με κατηγορείς
χωρίς εγώ να φταίω
το καθετί το αναιρείς
το καθετί ωραίο

Πως μπόρεσες και έσβησες
όλα τα όνειρά μου
πώς μπόρεσες και έκανες
κομμάτια την καρδιά μου

Πως μπόρεσες και έσβησες
όλα τα όνειρά μου
πώς μπόρεσες και έκανες
κομμάτια την καρδιά μου
Πώς μπόρεσες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...