Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Αντώνης Κανάκης: «Είναι αναπόφευκτο μετά από τόσα χρόνια να έχω αποκτήσει χρήματα»

Αντώνης Κανάκης: «Είναι αναπόφευκτο μετά από τόσα χρόνια να έχω αποκτήσει χρήματα»
Τροχοπέδη για τον Αντώνη Κανάκη αποτέλεσε κατά καιρούς ο φόρτος εργασίας που απαιτεί η δουλειά του. Όπως δήλωσε στο περιοδικό «TV Έθνος»: «Κατά καιρούς με είχε απομονώσει, μου είχε δημιουργήσει πρόβλημα στην ψυχολογία μου και είναι κάτι που σταδιακά προσπαθώ να διαχειριστώ καλύτερα».

Στη συνέντευξη που παραχώρησε, ο παρουσιαστής μιλάει επίσης για τον έρωτα λέγοντας ότι «δεν τον φοβάται, αλλά σίγουρα κρατάει πράγματα για τον εαυτό του». Όσο για τα σχόλια ότι έχει γίνει πλούσιος από την τηλεόραση, απαντά: «Είναι αναπόφευκτο έπειτα από τόσα χρόνια ενασχόλησης με την τηλεόραση, να έχω αποκτήσει χρήματα. Εξάλλου, δεν το έχω αρνηθεί και ποτέ. Όμως ούτε τα χρήματα, ούτε η τηλεόραση μπορούν να σε κάνουν πλούσιο στη ζωή».

Στην ερώτηση αν θα δεχόταν κούρεμα στις αποδοχές του, δηλώνει ότι «αυτό εξαρτάται από τους λόγους για τους οποίους θα μου ζητηθεί κάτι τέτοιο».

Ο Αντώνης Κανάκης απαντά τέλος και σε όλους αυτούς που χαρακτήρισαν «εγωκεντρική» την παρουσίαση του «Immersion»: «Ήταν ένας πρωτοφανής όγκος θετικής έως και συγκινητικής ανταπόκρισης για τη δουλειά που έγινε, αλλά και για το έργο της Action Aid και σε αυτό θέλω να σταθώ, αφού το άλλο κομμάτι θεωρώ ότι δεν αξίζει τον κόπο».

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...