Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Σταλόνε: Σπούδαζα ζωγραφική προτού γίνω ηθοποιός

Σταλόνε: Σπούδαζα  ζωγραφική προτού γίνω ηθοποιός
Στο Ρωσικό Μουσείο Αγίας Πετρούπολης εγκαινιάστηκε έκθεση ζωγραφικής του Σταλόνε. Ο Σιλβέστερ Σταλόνε έχει εκπλήξει τους λάτρεις της τέχνης και τους κριτικούς με τους πίνακες, που έχει ζωγραφίσει τα τελευταία σαράντα χρόνια.
Ο ανταποκριτής της «Φωνής της Ρωσίας» πήγε στην Αγία Πετρούπολη για να δει με τα μάτια του τα καλλιτεχνικά έργα ανθρώπου, γνωστού για τους ακραίους και επιθετικούς ρόλους του στις ταινίες του Χόλυγουντ.
Στην έκθεση, 30 έργα του Σταλόνε, καθώς και έγγραφα, φωτογραφίες και αυτοπροσωπογραφίες, εκτίθενται μαζί με έργα «συγχρόνων του» - του Ζαν Μισέλ Μπασκιά και ο Άντι Γουόρχολ. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στη «Φωνή της Ρωσίας» ο Σταλόνε είπε ότι έχει υποστεί μεγάλη επίδραση από τους Γερμανούς και τους Ρώσους καλλιτέχνες:
- Το πρώτο ρωσικό έργο ζωγραφικής που αγόρασα, όταν άρχισα να κερδίζω χρήματα, ήταν του Σαγκάλ. Πάντα με ενέπνεαν οι τολμηροί καλλιτέχνες, τα δραματική έργα ζωγραφικής, έχει πάρει πάρα πολλά από τη γερμανική παράδοση χρησιμοποίησης τολμηρών χρωμάτων. Μου αρέσουν πολύ ο Γκέρχαρντ Ρίχτερ, Πικάσο, Σαλβαντόρ Νταλί και ούτω καθεξής. Σήμερα, όμως, κυριολεκτικά με συγκλονίζει το νέο αίμα στις τέχνες. Αναμιγνύουν τα στυλ και προσφέρουν διαφορετικές ερμηνείες, και είμαι κάτω από τη μόνιμη επίδρασή τους.
Οι πίνακες του Σταλόνε είναι τολμηροί και ακόμη και επιθετικοί, καθώς και πλούσιοι σε δράση, όπως και οι ταινίες του, που είναι φωτεινές, εκφραστικές και αφηρημένες. Ο ηθοποιός χρησιμοποιεί τα θέματα με τα οποία είναι εξοικειωμένος, η πυγμαχία και τα πορτρέτα των συναδέλφων του ηθοποιών καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος της έκθεσης. Ελάχιστοι όμως ξέρουν ότι ο Σταλόνε σπούδαζε ζωγραφική προτού γίνει ηθοποιός. Ο αστέρας, υποψήφιος για Όσκαρ, λέει ότι αν είχε τη δυνατότητα επιλογής, θα προτιμούσε να τη ζωγραφική από τους ρόλους στον κινηματογράφο:
- Ξεκίνησα ως ένας νεαρός άνδρας, χωρίς συγκεκριμένο σκοπό. Εγώ, όπως και πολλοί από εμάς, είχα προβλήματα στο σπίτι. Όταν έγινα 11χρονών είπα: «Υπάρχει κάτι που πραγματικά λείπει από τη ζωή μου, το έχω ανάγκη». Όμως δεν ήξερα τι ακριβώς. Δεν μπορούσα να το βρω στην επικοινωνία με τους φίλους ή στον αθλητισμό. Όμως σταδιακά ανακάλυψα για τον εαυτό μου την τέχνη, και σε αυτήν έχω βρει ένα φίλο που είναι πάντα μαζί μου. Με τις ταινίες φάνηκα πολύ τυχερός που έχω παίξει σ΄αυτές, και ίσως γι΄ αυτό είμαι εδώ τώρα. Όμως θεωρώ τον εαυτό μου πρώτα απ΄ όλα άνθρωπο, ο ανακάλυψε για τον εαυτό του την τέχνη, και η τέχνη τον έχει βρει και ακριβώς με αυτό θα ήθελα να ασχολούμαι σε όλη την υπόλοιπη ζωή μου.
Παρόλο που ο Σταλόνε ποτέ δεν επιδίωκε να εκθέσει τα έργα του σε δημόσια θέα, αυτή δεν είναι η πρώτη του έκθεση. Μερικά έργα του Σταλόνε πωλήθηκαν έναντι 50 έως 120 χιλιάδων δολαρίων, όταν εκτέθηκαν στην γκαλερί Art Beyzl στην παραλία του Μαϊάμι (Miami Beach) το 2009. Παρόλ΄ αυτά η είδηση ότι το Ρωσικό Μουσείο διοργανώνει έκθεση έργων του Σταλόνε, έγινε δεκτή με σκεπτικισμό. Κατά τα εγκαίνια της έκθεσης, ο Διευθυντής του Μουσείου Βλαντίμιρ Γκούσεφ είπε ότι τα έργα του Σταλόνε δείχνουν το χαρακτήρα ανθρώπου με πάθος και ότι δεν είναι απλώς έργα κάποιου ερασιτέχνη. Όπως φαίνεται, οι λάτρεις της τέχνης στη Ρωσία συμμερίζονται αυτή τη γνώμη. Στα εγκαίνια της έκθεσης παρευρέθηκαν περίπου χίλια άτομα, τα οποία αναγκάστηκαν να σταθούν στην ουρά, για να μπορέσουν να δουν τους πίνακές του. Η έκθεση έργων του Σταλόνε στο Ρωσικό Μουσείο θα παραμείνει ανοικτή ολόκληρο μήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...