Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Θα ‘θελα να ήσουνα εδώ Τώρα που σου τα ‘χω μαζεμένα Για να σου θυμίσω μια στιγμή όσα έχω κάνει εγώ για σένα...



Θα ‘θελα να ήσουνα εδώ
ένα βράδυ ακόμα τελευταίο
Θα ‘θελα κι απόψε να σε δω
Της ζωής μου πρόσωπο μοιραίο
Είσαι το τσιγάρο που κρατώ
και να ανάψω σκέφτομαι
Είσαι η συνήθεια που μισώ
κι όλο επανέρχομαι
Είσαι το τσιγάρο που κρατώ
και σε θέλω ψέμα μου
σαν την νικοτίνη που περνά
μέσα από το αίμα μου
Θα ‘θελα να ήξερα γιατί
έκανες κομμάτια το όνειρο σου
θα ‘θελα να ξέρεις πως εσύ
πρόδωσες τρελή τον εαυτό σου
Είσαι το τσιγάρο που κρατώ
και να ανάψω σκέφτομαι
Είσαι η συνήθεια που μισώ
κι όλο επανέρχομαι
Είσαι το τσιγάρο που κρατώ
και σε θέλω ψέμα μου
σαν την νικοτίνη που περνά
μέσα από το αίμα μου
Θα ‘θελα να ήσουνα εδώ
Τώρα που σου τα ‘χω μαζεμένα
Για να σου θυμίσω μια στιγμή
όσα έχω κάνει εγώ για σένα
Είσαι το τσιγάρο που κρατώ
και να ανάψω σκέφτομαι
Είσαι η συνήθεια που μισώ
κι όλο επανέρχομαι
Είσαι το τσιγάρο που κρατώ
και σε θέλω ψέμα μου
σαν την νικοτίνη που περνά
μέσα από το αίμα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...