Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

7 πράγματα που μας διδάσκουν οι παλιές σταρ

1
Κάθε γυναίκα θέλει να αρέσει και να γοητεύει. 
Πόσο άσχημα έχετε νιώσει όταν έχετε βάλει όλη σας την προσπάθεια για να τον εντυπωσιάσετε και εκείνος μόλις σας βλέπει λέει «Τι έγινε όλα καλά;» Έχετε κάθε δίκιο να θέλετε να φωνάξετε και να πείτε «Ήμουν καλά, τώρα πια δεν είμαι. Έχω πάθει νεύρα εξαιτίας σου. Γιατί το κρεβάτι μου έχει γίνει ντουλάπα και η ντουλάπα ένα άδειο κουτί πια. Έχασα δύο ώρες ακίνητη για μάσκες λάμψης και ενυδάτωσης κι όλος αυτός ο κόπος θες να μου πεις ότι δεν φάνηκε; «
Κι όμως, αγνοούμε κάτι τελικά. Ότι πάνω απ΄όλα το κάνουμε για εμάς. Όταν κοιταζόμαστε στο καθρέφτη μας και λέμε «Μπράβο σου, είσαι πολύ όμορφη σήμερα» φτάνει και περισσεύει για να το δουν κι άλλοι. Μπορεί να μην το σχολιάσουν αλλά σίγουρα το έχουν παρατηρήσει.
Για το λόγο του αληθές, συγκεντρώσαμε τα μαθήματα που μας έδωσαν οι παλιές κυρίες του Hollywood:
  • Sofia Loren: Η ομορφιά κάθε γυναίκας κρύβεται μέσα της. Το τι αισθάνεται ακτινοβολεί στα μάτια της. Εμείς λέμε
  • Audrey Hepburn: Πιστεύω πως τα ευτυχισμένα κορίτσια είναι και τα πιο όμορφα.
  • Lucille Ball: Αγάπα πρώτα τον εαυτό σου και όλα τ΄άλλα θα έρθουν. Πρέπει να τον αγαπήσεις όμως πραγματικά αν θες να πετύχεις στη ζωή σου.
  • Ingrid Bergman: Να είσαι ο εαυτός σου. Ο κόσμος λατρεύει την αυθεντικότητα.
  • Bette Davis: Το Hollywood θέλει να είμαι όμορφη, αλλά εγώ παλεύω για την αλήθεια.
  • Brigitte Bardot: Σε κάθε ηλικία μπορείς να γοητεύσεις, αρκεί να την έχεις αποδεχθεί.
  • Jean-Harlow: Θα πρέπει να φοράω πάντα ένα κοντό φόρεμα για να είμαι σημαντική;
Τι καταλάβαμε εμείς; Πως θέλουμε δουλειά με τον εαυτό μας. Με απλά λόγια, αν δεν αποδεχθούμε εμάς, την εικόνα μας, την εμφάνισή μας, αν δεν αγαπήσουμε τον εαυτό μας, δεν μπορούμε να το απαιτήσουμε απ΄τους άλλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...