Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Κοιμηθείτε όμορφα

Κοιμηθείτε όμορφα

Κοιμηθείτε όμορφα

Σας έχω πει πολλές φορές πόσο σημαντικό είναι για μένα να μυρίζει όμορφα ο χώρος μου. Σήμερα θα μιλήσουμε για κρεβατοκάμαρες λοιπόν. Όχι μη χαίρεστε δε θα μιλήσουμε για έρωτες….για αρωματικά χώρου θα σας πω! Τα Branche D’Olive προϊόντα από τα Asian Spa έχουν γίνει πολύ αγαπημένα μου. Μπορείτε να τα βρείτε σε πολλά Asian Spa μιας και είναι αλυσίδα spa και μάλιστα απ΄τις πιο αναγνωρισμένες.

IMG_4548
Σας έχω ξαναπεί για το συγκεκριμένο άρωμα στο άρθρο μου για τααρώματα πούδρας. Μπορείτε να βρείτε κι άλλες εξίσου υπέροχες μυρωδιές όπως λεβάντα, γεράνι, αγιόκλημα, ελιά, λεμονόχορτο, μούρο και πολλά ακόμη. Το συγκεκριμένο αρωματικό χώρου με sticks έχει άρωμα cloud και είναι τόσο φίνο. Θα με θυμηθείτε! Μυρίζει καθαριότητα και φρεσκάδα.
IMG_4551
Και τώρα το πιο αγαπημένο μου: αρωματικό spray για το μαξιλάρι (pillow mist) και αυτό με άρωμα cloud. Ψεκάζεις το κρεβατάκι λίγο πριν κοιμηθείς και είναι τόσο χαλαρωτική η αίσθηση και τόσο ευχάριστη η ατμόσφαιρα. Η συγκεκριμένη σειρά έχει ακόμα σαπούνια, κεριά, κρέμες και πολλά ακόμη. Μόνο εγώ τρελαίνομαι τόσο με τις ωραίες μυρωδιές; Nομίζω πως οχι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...