Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

κοιτάω μπροστά και φτιάχνω τη ζωή εσύ και εγώ και ο χρόνος μια στιγμή που πάω που πας τι μένει τελικά αυτό που εμείς το ζούμε δυνατά...



που θες να πας στ'αστέρια ή στη γη
μπορείς απλά να κάνεις μια ευχή
κι αυτή θα 'ρθει μια μέρα ξαφνικά
απλά θα 'ρθει στο δρόμο σου μπροστά

αν εσύ και εγώ το θέλουμε πολύ
μπορείς μπορώ να φτάσουμε εκεί
εκεί στο φως να πιάσουμε ουρανό
μαζί κι οι δυο στου 'νείρου το χορό

κοιτάω μπροστά και φτιάχνω τη ζωή
εσύ και εγώ και ο χρόνος μια στιγμή
που πάω που πας τι μένει τελικά
αυτό που εμείς το ζούμε δυνατά

αν εσύ και εγώ το θέλουμε πολύ
μπορείς μπορώ να φτάσουμε εκεί
μαζί κι οι δυο να πάμε πιο ψηλά
μαζί κι οι δυο στου 'νείρου τα φτερά

αν εσύ και εγώ το θέλουμε πολύ
μπορείς μπορώ να φτάσουμε εκεί
εκεί στο φως να πιάσουμε ουρανό
μαζί κι δυο στου 'νείρου το χορό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...