Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Μετά από 1,5 χρόνο ο φίλος μου με αποφεύγει στο σεξ, λέει όμως ότι με θέλει. Τι να κάνω;

Μετά από 1,5 χρόνο ο φίλος μου με αποφεύγει στο σεξ, λέει όμως ότι με θέλει. Τι να κάνω;
Γεια σας,
Είμαι εδώ και ενάμιση χρόνο με κάποιον. Τον ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή. Αυτός όχι. Στην αρχή δεν ήθελε σχέση, απλά να περνάμε καλά. Δεν μου είχε πει ποτέ μια καλή κουβέντα, δεν με έκανε να νιώθω γυναίκα. Μόνο στο κρεβάτι. Δεν ήθελα να τον αφήσω. Όταν πήγα με άλλον και του το είπα ξαφνικά θυμήθηκε ότι θέλει σχέση, ότι η συμπεριφορά του ήταν μια άμυνα για να μην πληγωθεί.
Κάναμε σχέση και μου κοπανούσε συνέχεια ότι τον απάτησα. Ενώ είχαμε σχέση δεν ήθελε κανείς από τους δικούς του να ξέρει ότι είναι μαζί μου. Ήταν πάλι απόμακρος και νευρικός και ήθελε πάντα να με κάνει να αμφιβάλλω και να τον ζηλεύω. Εγώ δεν θεωρώ ότι τον απάτησα, εφόσον δεν ήθελε σχεση τότε. Ισχυρίζεται ότι εφόσον ήθελα σχέση εγώ, έπρεπε να ειμαι σωστή για να τον κερδίσω.
Σιγά σιγά άλλαξε, με παρουσίασε και στους δικούς του, όμως το πρόβλημα είναι αλλο τώρα. Δεν με πλησιάζει στο κρεβάτι. Άλλην δεν έχει, το ξέρω σίγουρα. Πάντα είναι κουρασμένος ή αποδίδει στην δική μου πίεση το γεγονός ότι δεν θέλει να κάνουμε σεξ. Κάθε φορά βρίσκει κάτι άλλο να μου πει για να μην κάνουμε σεξ. Πάντα πρέπει να κάνω εγώ την πρώτη κίνηση. Και πολλές φορές νευριάζει που ζητάω συνέχεια το σεξ. Αυτός ποτέ πλέον. Είμαι σίγουρη ότι όταν είναι μόνος στο σπίτι βλέπει τσόντες και βαράει μαλακία.
Πώς γίνεται ένας άντρας να μην έχει όρεξη; Λέει συνέχεια ότι με θέλει και ότι είμαι λάθος που σκέφτομαι ότι δεν με θέλει. Αλλά αφού δεν βλέπω το πάθος του. Με αγκαλιάζει, νιώθω ότι με αγαπά και ότι με νοιάζεται. Αλλά μέχρι εκεί. Σκέφτηκα πολλές φορές να χωρίσουμε, αλλά δεν θέλει. Τί να κάνω; Μου χρεώνει τα πάντα. Ότι η συμπεριφορά του είναι αποτέλεσμα της δικής μου πίεσης. Πώς γίνεται ένας άντρας να πιέζεται για να κάνει σεξ; Μου φαίνεται πολύ παράλογο.

Αγαπητή φίλη,

Καταρχήν, τι λεξιλόγιο είναι αυτό: «Όταν είναι μόνος στο σπίτι βλέπει τσόντες και βαράει μαλακία»; Τς τς τς... Μπορείς να το πεις «αυτοϊκανοποιείται» ή «τον παίζει». Και ποτέ δεν κατάλαβα το «βαράει»! Anyway, δεν είναι εκεί το θέμα μας.
Όντως και εμένα μου κάνει εντύπωση, αν θεωρήσουμε ότι οι περισσότεροι άνδρες στα ερωτικά θέματα σκεφτόμαστε με το κάτω κεφάλι. Ναι, σπάνια συναντάς τέτοιες περιπτώσεις. Είδος υπό εξαφάνιση. Και το πιο περίεργο είναι πως αν δεν σε πλησιάζει ερωτικά, τότε γιατί δεν θέλει να χωρίσετε; Μυστήρια πράγματα.
Το ένα που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι έχει άλλη. Και έχει εσένα για σχέση και την άλλη για σεξ. Αλλά όπως είπες «αποκλείεται». Αλήθεια,πώς είσαι τόσο σίγουρη;
Το άλλο είναι πως αντιμετωπίζει θεματάκια. Όπως στύσης να πω; Μήπως κάποια μέρα δεν απέδωσε και από τότε του έμεινε ο φόβος; Για να ξέρεις, αρκετοί αντιδρούν έτσι σε μια κακή βραδιά.
Το άλλο που περνάει από το μυαλό μου -και το πιο πιθανό κατά τη γνώμη μου- είναι ότι όντως σε αγαπάει, αλλά δεν τον ελκύεις πλέον.Σεξουαλικά δεν τον τρελαίνεις.
Άρα γιατί δεν χωρίζει; Ίσως να έχει μάθει στη σχέση. Ίσως όντως να σε αγαπάει τόσο που να μην θέλει να το διαλύσει. Τρελό θα μου πεις, αλλά το έχω δει αρκετές φορές, η συνήθεια της σχέσης να κερδίζει την έλλειψη ερωτισμού.
Ειλικρινά δεν μπορώ να σου πω τι τρέχει με τον φίλο σου και γιατί δεν σε πλησιάζει ερωτικά. Αλλά αυτό είναι μόνο το ένα κομμάτι. Το άλλο είναι το τι θέλεις εσύ. Σίγουρα και τη σχέση και το ερωτικό κομμάτι, δεν διαφωνώ. Αλλά αν δεν υπάρχουν και τα δύο, τότε τι διαλέγεις; Αυτό πρέπει να σκεφτείς.
Πάντως, καλό θα είναι από την ώρα που τον αγαπάς να μην χωρίσεις αμέσως. Ίσως είναι μια φάση που θα περάσει. Εγώ είμαι οπαδός τωνερωτικών παιχνιδιών (light πράγματα, μην πάει το μυαλό σου στο κακό αμέσως) ανάμεσα σε ένα ζευγάρι - παιχνίδια που αναζωπυρώνουν το πάθος.
Σκέψου το. Κι αν πάλι δεν υπάρχει ανταπόκριση τότε σκέφτεσαι και τα άλλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...