Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Γνωριζόμαστε 2 χρόνια, βγαίναμε 1 μήνα. Με μειώνει ως άνθρωπο, αλλά τον θέλω. Τι να κάνω;


Γνωριζόμαστε 2 χρόνια, βγαίναμε 1 μήνα. Με μειώνει ως άνθρωπο, αλλά τον θέλω. Τι να κάνω;
Καλησπέρα,
Με τον Α. γνωριστήκαμε σε κοινή παρέα πριν δυο και είχαμε κάτι για ένα μήνα περίπου. Ήταν πολύ επιφανειακό, εκείνος γενικά είναι κλειστός κι εγώ είχα μόλις χωρίσει και δεν ήμουν για πολλά. Όταν το διαλύσαμε κρατήσαμε λίγη επαφή και έτσι γνωριστήκαμε λίγο καλύτερα.
Τον έχω αγαπήσει, αλλά βλέπω ότι εκείνου του αρέσει να με πληγώνει και να με προσβάλλει. Κατά καιρούς είτε εμφανίζομαι είτε εμφανίζεται στη ζωή μου, δεν κάνουμε σεξ, μιλάμε, αλλά συνήθως προσπαθεί να με μειώσει και να παρουσιάσει τα πράγματα σαν να τον κυνηγάω εγώ μόνο. Εγώ, τον θεωρώ πολύ ξεχωριστό άνθρωπο και θέλω να προσπαθήσω να είμαι μαζί του.Έχει όμως προβλήματα στη συμπεριφορά του. Δεν έχει παραδεχτεί ποτέ ότι ένιωσε ποτέ κάτι για μενα, όμως γνωριζόμαστε 2 χρόνια και βγαίναμε μόλις ένα μήνα, λογικά αν δεν ήταν τίποτα γι αυτόν δε θα είχαμε καμιά επαφή. Από την άλλη, φοβάμαι μήπως όντως δεν είμαι τίποτα γι αυτόν, αλλά με κρατάει σαν επαφη για να τονώνεται η αυτοπεποίθηση του.
Ευθέως αποκλείεται να μιλήσει, οπότε δεν ξέρω τι να κάνω.

Αγαπητή φίλη,
Ok, μπορώ να δεχθώ ότι έχει προβλήματα στη συμπεριφορά και σε μειώνει ως άνθρωπο. Όμως από την ώρα που και εσύ τον αγαπάς και τον θεωρείς ξεχωριστώ, sorry, αλλά έχεις και εσύ τα θεματάκια σου.
Και όχι, δεν υπερβάλω. Δηλαδή τι κερδίζεις από έναν άνθρωπο που σε προσβάλει; Ειλικρινά θα ήθελα να ξέρω.
Δεν ξέρεις τι να κάνεις; Άλλοι στη θέση σου, μάλλον οι περισσότεροι, θα την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια. Εύκολα. Και ακούραστα. Αλλά εσύ θέλεις να το παλέψεις μάλλον.
Λοιπόν η γνώμη μου είναι ότι δεν σε αγαπάει. Ούτε και ότι είναι μαζί σου για να νιώσει αυτοπεποίθηση. Είναι μαζί σου όταν το έχει εκείνος ανάγκη να μιλήσει σε κάποιον και να βγει μάγκας, για αυτό και εμφανίζεται όποτε του καπνίσει.
Εγώ θα σου πρότεινα να ξεκολλήσεις και να προχωρήσεις τη ζωή σου.Ένας τέτοιος άνθρωπος δίπλα σου δεν θα σου προσφέρει τίποτα καλό. Αλλά, η απόφαση είναι δική σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...