Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Έχουμε απίστευτη χημεία στο σεξ, όμως δεν είναι καθόλου ρομαντικός μαζί μου. Τι να κάνω;

Έχουμε απίστευτη χημεία στο σεξ, όμως δεν είναι καθόλου ρομαντικός μαζί μου. Τι να κάνω;
Γεια σας,
Θα θελα να πω και εγώ την ιστορία μου μπας και βγάλω άκρη. Είμαι 32 χρονών και αυτός 45. Γνωριστήκαμε πριν 1,5 χρόνια διοτι εργαζόμαστε στην ίδια εταιρία. Άρχισε να με κυνηγάει και να κάνει διάφορα αλλά εγω δεν εδινα σημασία. Και οσο πιο άσχημα και σκληρά να του φερόμουν τόσο πιο πολυ μου κολλούσε. Έδειχνε να με ήθελε και δεν τον ένοιαζε τιποτα. Σιγα σιγα άρχισε να μου αρέσει γιατι ηταν πάντα τρυφερός μαζι μου και νοιαζόταν για μένα. Δεν ειχε ουτε κόμπλεξ ουτε εγωισμούς. Με ηθελε και το έδειχνε με καθε τροπο. Τελικά τα φτιάξαμε τον περασμένο Αύγουστο. Στην αρχή ολα ηταν τέλεια. Τον ειχα ερωτευτεί τρελα. Εκανε τα παντα για να ειναι μαζι μου και με έκανε πολυ ευτυχισμένη. Τρυφερός, δοτικός και τρελός για μενα. Το σεξ μαζι του πάντα ειναι τέλειο. Είναι το καλύτερο σεξ που εχω κάνει στη ζωη μου.
Τους τελευταίους 3 μήνες μου φαίνεται πως εχει απομακρυνθεί. Δεν εχει το πάθος και την συμπεριφορά που ειχε στην αρχή. Δεν μου μιλάει και δεν μου εκφράζεται οπως στην αρχη. Το μυαλο του ειναι συνέχεια στο σεξ. Λεει πόσο πολυ θέλει να κάνει σεξ μαζι μου αλλα δε μου λέει πια ενα γλυκό λογο αγάπης. Εγώ του γκρινιάζω συνέχεια γιατι δεν ειναι πια γλυκός και τρυφερός μαζι μου αλλά θελει μόνο σεξ απο μενα. Εχω τοσο ανάγκη για ενα γλυκό λόγο, μια γλυκιά πράξη η εστω ενα σημάδι αγάπης απο μέρος του. Καταλαβαίνω πως το σεξ ειναι πολυ σημαντικό σε μια σχέση και εμείς σε αυτο το κομμάτι εχουμε απίστευτη χημεία. Αλλά θα ηθελα και αλλα πράγματα.
Πως γίνεται να εχει το μυαλό του μόνο εκει; Τσακωνόμαστε συνέχεια γιατι του λέω πως ειναι αναίσθητος, τον χωρίζω αλλα αυτός πάλι εκει να μου λεει πως δεν υπάρχει περίπτωση να με αφήσει. Δεν ξερω πια τι να σκεφτώ.
Νιώθει κάτι για μένα ή θέλει απλά ενα καλό σεξ;

Αγαπητή φίλη,
Καταρχήν είναι δυνατόν να ρωτάς για έναν άνδρα «Πώς γίνεται να έχει το μυαλό του μόνο στο σεξ;»; Είναι δυνατόν; Δηλαδή 32 χρόνια εμπειρίας δεν σου έχουν μάθει τίποτα; Ναι, είναι δυνατόν. Και πλέον ανήκει στα όρια του φυσιολογικού. Ακόμα και αυτοί οι άνδρες που δεν το δείχνουν, εκεί το έχουν το μυαλό τους. Τουλάχιστον ο δικός σου είναι τίμιος.
Νομίζω ότι νιώθει πράγματα για σένα και δεν είναι μόνο το σεξ. Διαφορετικά θα είχατε χωρίσει. Ναι, μπορεί να μας αρέσει το σεξ, αλλά πάνω από όλα μας αρέσει να μην έχουμε μουρμούρα πάνω από το κεφάλι μας. Άρα όταν αυτά τα δύο συγκρουστούν, εύκολα αφήνουμε το σεξ με κάποια που δεν έχουμε αισθήματα, παρά να ακούμε γκρίνια. Άλλωστε σεξ υπάρχει (εκεί έξω)!
Και πάμε τώρα στο θέμα μας. Προφανώς αντιμετωπίζετε διαφορετικά και θέλετε διαφορετικά πράγματα από μια σχέση. Το πρόβλημα είναι το εξής: αν ήταν και είναι αυτό το στυλ του, μου φαίνεται πολύ δύσκολο να αλλάξει στα 45 του! Είναι αλήθεια αυτό που λένε ότι μετά από κάποια ηλικία δύσκολα αλλάζεις χούγια και συνήθειες.
Άρα εκεί θα πάρεις δραστικά μέτρα, αν θέλεις κάποια αλλαγή. Όπως το να χωρίσεις και να το εννοείς. Πρέπει να του δώσεις να καταλάβει πως τέρμα τα αστεία και πως έχεις και εσύ κάποιες ανάγκες. Ίσως αυτό τον ταρακουνήσει και δείξει και λίγο ρομαντισμό. Αλλά πρέπει να το κάνεις, γιατί είναι ξεκάθαρο ότι δεν σε γεμίζει αυτή η κατάσταση. Και ναι, το σεξ είναι σημαντικό σε μια σχέση, αλλά υπάρχουν και άλλα σημαντικά πράγματα που παίζουν μεγάλο ρόλο.
ΥΓ.: Και είναι σημαντικό υστερόγραφο. Από ότι κατάλαβα έχετε σχέση κανονικά. Δηλαδή δεν κάνετε μόνο σεξ, αλλά βγαίνετε για φαγητό, ποτό, το ξέρουν οι φίλοι σας κτλ κτλ. Αυτό που κάνουν όλα τα κανονικά ζευγάρια ε;
Γιατί αν δεν ισχύει αυτό, τότε αλλάζουν όλα τα παραπάνω και η απάντηση είναι απλή: είσαι καβάντζα και ναι τον ενδιαφέρει μόνο το σεξ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...