Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014

 Οι "περπατημένοι" είναι πιο αδύνατοι


Δύο νέες έρευνες επιβεβαιώνουνότι το περπάτημα βοηθάει στον έλεγχο του βάρους. Στην πρώτη, του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ, υπέρβαροι μεσήλικες, που επιστρατεύτηκαν να περπατάνε 45-60 λεπτά την ημέρα, κατάφεραν μέσα σε 18 μήνες να χάσουν 3-4 κιλά, χωρίς να μειώσουν την πρόσληψη θερμίδων. Στη δεύτερη, ειδικοί από το Πενεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνα παρακολούθησαν για πάνω από 15 χρόνια ενήλικες 18-30 ετών. Ανακάλυψαν ότι εκείνοι που περπατούσαν τουλάχιστον 4 ώρες την εβδομάδα κινδύνευαν λιγότερο να γίνουν υπέρβαροι.

Τι μπορείτε να κάνετε: Ο Χρίστος Σπυρόπουλος, Διευθυντής Φυσικοθεραπευτικού Τμήματος Νοσοκομείου Νίμιτς, συμβουλεύει:

Βρείτε παρέα για το περπάτημα - ένα καλό κίνητρο να τηρείτε το πρόγραμμα.

Μετατρέψτε τις καθημερινές σας συνήθειες (π.χ. τα ψώνια) σε αφορμές για περπάτημα.

Προμηθευτείτε ένα βηματομετρητή και προγραμματίστε διαδρομές σε κάποιο πάρκο.

Επιλέξτε 2-3 εναλλακτικές διαδρομές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου