Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014

Διατροφή και αντισώματα


Το ανοσοποιητικό μάς προστατεύει από μικρόβια, ιούς και άλλους μικροοργανισμούς που προκαλούν ασθένειες. Ο ανοσοποιητικός μηχανισμός παράγει στον οργανισμό φλεγμονώδεις κυτοκίνες, "αγγελιοφόρους" που δίνουν το μήνυμα σε συγκεκριμένα κύτταρα να επιτίθενται σε ιούς και μικρόβια. Μάθετε πώς η διατροφη μπορεί να επηρεάσει θετικά ή αρνητικά αυτή τη διαδικασία.

Γαλακτοκομικά: Αυτά που έχουν υποστεί ζύμωση και περιέχουν προβιοτικά μπορούν να ενισχύσουν την άμυνα του γαστρεντερικού συστήματος.

Θερμίδες: Όσοι δεν λαμβάνουν αρκετές κινδυνεύουν περισσότερο από λοιμώξεις. Αποφεύγετε δίαιτες με ημερήσια πρόσληψη κάτω από 1.200 θερμίδες.

Λιπαρά: Η πλούσια σε λιπαρά διατροφή φαίνεται ότι καταστέλλει το ανοσοποιητικό σύστημα. Η μείωση λίπους μπορεί να αυξήσει την ανοσοποιητική δραστηριότητα. Μην παραλείπετε, ωστόσο, τα Ω-3 λιπαρά οξέα γιατί έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Θα τα βρείτε σε λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, οι σαρδέλες και η ρέγγα.

Μέταλλα και βιταμίνες: Η βιταμίνη C και ο ψευδάργυρος φαίνεται ότι αμβλύνουν τα συμπτώματα ενός κρυολογήματος. Όμως, οι γνώμες διίστανται για την αποτελεσματικότητά τους. Το σίγουρο είναι ότι η έλλειψη βιταμινών και μετάλλων εξασθενεί το ανοσοποιητικό. Γι' αυτό, μια πολυβιταμίνη την ημέρα είναι χρήσιμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΛΟΓΕΣ Όταν οι εργάτες ψηφίζουν το ίδιο κόμμα με τα αφεντικά τους τότε έχουμε την απλή σχέση αφεντικού δούλου με τη μεσολάβηση πολι...