Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Μήνυση στη Red Bull επειδή “δε δίνει φτερά”


Red_Bull_Racing_factory_south-west

Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι κάποιος θα πίστευε κυριολεκτικά το διαφημιστικό σλόγκαν της Red Bull, αλλά στις ΗΠΑ όλα είναι πιθανά.
Ο Benjamin Careathers, ένας τυπικός καταναλωτής του ενεργειακού ποτού, μήνυσε την εταιρία Red Bull για ανακριβή διαφήμιση. Ο ίδιος υποστήριξε πως παρόλο που πίνει το ποτό εδώ και 10 χρόνια, δεν έβγαλε φτερά, ούτε παρατήρησε κάποια αθλητική ή πνευματική ανάταση.
Σύμφωνα με την αγωγή, η αυστριακή εταιρία προσπάθησε σκοπίμως να δελεάσει και να παραπλανήσει τους καταναλωτές, με σκοπό την επικράτηση στον ανταγωνισμό με αντίστοιχες εταιρίες.
Η Red Bull, φοβούμενη μια μακροχρόνια και ακριβή δίκη, αποφάσισε να προχωρήσει σε εξωδικαστικό διακανονισμό, ύψους 13 εκατομ. δολαρίων, αποζημιώνοντας με 10 δολάρια όποιον Αμερικανό καταναλωτή αγόρασε το ποτό απ’το 2002 και έπειτα.
Δείτε βίντεο με την σχετική διαφήμιση: 
“Η Red Bull έκανε τον διακανονισμό για να αποφύγει την δίκη, αλλά αρνείται οποιαδήποτε ευθύνη εσκεμμένης και κακόβουλης διαφήμισης”, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας.
Πηγές των The New York Times και Nutrition Reviews, αποκαλύπτουν πως τα ενεργειακά ποτά παρέχουν ανάταση μόνο μέσω της καφεΐνης που διαθέτουν, και όχι μέσω άλλων συστατικών.
Σύμφωνα με την αγωγή, “Η εταιρία προσπαθεί να παραπλανήσει τον κόσμο και αυτό εμπεριέχει δόλο. Παρόλο που δεν υπάρχουν αρκετά επιστημονικά δεδομένα που να αποδεικνύουν πως τα ενεργειακά ποτά προσφέρουν κάτι παραπάνω από μια κούπα καφέ, η Red Bull προσπαθεί διαρκώς να υπερτιμήσει το προϊόν της, εις βάρος των καταναλωτών”.

Κωνσταντίνος Δημητρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...