Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2014

...

ΕΤΣΙ ΡΕ..

Από Σιωπή Σημαίνει Συνενοχή



Από Σιωπή Σημαίνει Συνενοχή

Όσοι μετανάστες σώθηκαν από την επιχείρηση εξόντωσής τους από το λιμενικό στο Φαρμακονήσι, έφτασαν πριν από λίγο στο λιμάνι του Πειραία. Ο άνθρωπος που βλέπετε έχασε τους 2 γιους του, την κόρη του (εννιά, έντεκα και δεκατριών χρονών) και την γυναίκα του. Όπως είπε, οι λιμενόμπατσοι τους πέταξαν στη θάλασσα, αναποδογυρίζοντας το αλιευτικό σκάφος στο οποίο επέβαιναν και τους έβριζαν. Άλλος διασωθείς είπε ότι προσπαθούσαν να ανέβουν στη βάρκα του λιμενικού και οι λιμενόμπατσοι τους χτυπούσαν με τα όπλα τους για να πέσουν πάλι στη θάλασσα. Το παιδί του ηλικίας ενός χρόνου, φώναζε ''βοήθεια'', ''μαμά'' και ''μπαμπά''. Έχασε τα τρία παιδιά του ηλικιών ενός, οκτώ και δέκα χρονών καθώς και τη γυναίκα του. Για να ακούσετε/διαβάσετε τις μαρτυρίες των ανθρώπων, εδώ-->http://www.youtube.com/watch?v=QRnT0l2ZOrI&feature=youtu.be και εδώ-->http://www.thepressproject.gr/article/55082/Ston-Peiraia-oi-16-metanastes-apo-to-Farmakonisi 

ΝΑΙ ΡΕ,..

ΧΑΜΟΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ...(ΕΣΥ ΔΕ ΖΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ..ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ...)










Λογάκια ερωτικά στιχάκια μαθητικά μωρό εγώ δεν είμαι η παιδική σου χαρά...



Δε θέλω να μου μιλάς
δε θέλω να με κοιτάς
δε θέλω να σε ξέρω
δε θέλω να ' αγαπάς

Βάλ' το στο νου σου καλά
φεγγάρια υπάρχουν πολλά
μη προσποιείσαι άλλο
σταμάτα φύγε μακριά

Λογάκια ερωτικά
στιχάκια μαθητικά
μωρό εγώ δεν είμαι
η παιδική σου χαρά

Απελπισμένα κοιτάς
παλιό το κόλπο σε μας
δεν πιάνει όμως τώρα
συγγνώμη μη μου ζητάς

Δε θέλω να μιλάς
δε θέλω να κοιτάς
δε θέλω να σε ξέρω
δε θέλω να μ΄ αγαπάς

Μ' αυτό το στιλ το μπλαζέ
τελείως μπαναλιτέ
μ' αυτό το στυλ ξένο
θα υποφέρεις μικρέ

Στα λέω αυτά φιλικά
να τα θυμάσαι μετά
σ' αγάπησα λιγάκι
μα σε βαρέθηκα πια

Δε θέλω να μιλάς...
Δε θέλω να μιλάς...

Η Έμπνευση της Ημέρας

zwi
Έλαβα σήμερα ένα email  σχετικά με το «Νόμο της Έλξης» και με ένα νέο τρόπο να βλέπουμε τα πράγματα. Θέλησα λοιπόν να το μοιραστώ μαζί σας.
Επιλέγοντας συνειδητά σκέψεις και ανθρώπους…
Επιλέγοντας συνειδητά τις σκέψεις που κάνετε, τα πράγματα που κάνετε, ακόμα και τους ανθρώπους με τους οποίους περνάτε τον χρόνο σας, θα νιώσετε την ωφέλεια του Νόμου της Έλξης. Όσο περνάτε χρόνο με ανθρώπους που σας εκτιμούν ενεργοποιούνται και οι δικές σας σκέψεις αυτοεκτίμησης. Όσο περνάτε χρόνο με ανθρώπους αρνητικούς, που βλέπουν τα ελαττώματά σας, τότε η αντίληψη των ελαττωμάτων σας γίνεται συχνά τα σημείο έλξης σας. Έλκετε δηλαδή στη εμπειρία σας περιστατικά όπου εκφράζετε αυτά ακριβώς τα ελαττώματα και έτσι επιβεβαιώνεστε ότι αποτελούν μέρος σας και σας χαρακτηρίζουν.

Γιατί μοχθούμε να αρέσουμε στους ανθρώπους

ΖΩΗ
Κάνουμε τα πάντα να γίνουμε αρεστοί σε ανθρώπους που τελικά δεν μας συμπαθούν. 
Για να γίνει πιο κατανοητή η άποψη αυτή, σας παραθέτω το συλλογισμό του Γκάρντνερ:
«Αυτά που μαθαίνουμε στην ωριμότητα δεν είναι απλά πράγματα, όπως το να αποκτάμε δεξιότητες και πληροφορίες. Μαθαίνουμε να μην υποπίπτουμε σε αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές, να μη σπαταλάμε ενέργεια εξαιτίας του άγχους. Ανακαλύπτουμε πώς να κυριαρχούμε στις πιέσεις, κι ότι η δυσθυμία και η αυτολύπηση απαντώνται ανάμεσα στα πιο τοξικά ναρκωτικά. Μαθαίνουμε πως ο κόσμος λατρεύει το ταλέντο, ανταμείβει όμως τον χαρακτήρα. Καταλαβαίνουμε πως οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι ούτε υπέρ ούτε εναντίον μας, αλλά έχουν απορροφηθεί από τον εαυτό τους. Μαθαίνουμε, τέλος, πως όσο μεγάλη και να είναι προσπάθειά μας να ευχαριστήσουμε τους άλλους πάντα θα υπάρχουν άτομα που δε θα μας θέλουν. Αυτό είναι ένα σκληρό μάθημα στην αρχή, στο τέλος, όμως, καταλήγει να είναι πολύ καθησυχαστικό».

«Μόλις αφυπνιστεί το αφεντικό μέσα σας…

ζωη και σκοπος
Με αφορμή τη Διεθνή Εβδομάδα βιβλίου θέλησα να μοιραστώ μαζί σας ένα απόσπασμα από το βιβλίο«Συναισθηματική Ευδαιμονία», του Osho. Ο Χαλίλ Γκιμπράν διηγείται μια όμορφη ιστορία για το πως επιλέγει κανείς να ζει αλλά και τι στάση επιλέγει να κρατήσει απέναντι στους ανθρώπους. Με τι κριτήρια επιλέγει το σκοπό για τον οποίο ζει; 
Οι αγρότες στα χωριά, για να προστατέψουν τη σοδειά στα χωράφια τους, δημιουργούν ένα ψεύτικο άνθρωπο, ένα σκιάχτρο. Είναι απλώς ένα ξύλο, δεμένο σ” ένα άλλο ξύλο, μοιάζει σχεδόν με σταυρό. Και ύστερα του φοράνε κάποια ρούχα, και ίσως ένα πήλινο τσουκάλι στη θέση του κεφαλιού. Αυτό αρκεί για να κρατήσει τα πουλιά και τα ζώα μακριά, από τον φόβο ότι κάποιος βρίσκεται εκεί. Τα ρούχα και δύο χέρια κάνουν τα ζώα να πιστέψουν ότι κάποιος παρακολουθεί. Για τα ζώα αυτό αρκεί, μένουν μακριά από το χωράφι.
Ο Γκρίμπραν λέει: Κάποτε ρώτησα ένα τέτοιο σκιάχτρο, «Μπορώ να καταλάβω τον αγρότη που σ΄έφτιαξε- σε χρειάζεται. Μπορώ να καταλάβω τα καημένα τα ζώα -δεν έχουν αρκετή ευφυΐα για να δουν ότι είσαι κάτι ψεύτικο. Αλλά στη βροχή, στον ήλιο, στο καυτό καλοκαίρι, στον κρύο  χειμώνα, παραμένεις εδώ: για ποιόν λόγο;» 
Και το σκιάχτρο απάντησε: «Δεν γνωρίζεις τη χαρά μου. Απλώς και μόνο το να κάνω αυτά τα ζώα να με φοβούνται μου δίνει τόση χαρά, που αξίζει να υποφέρω τη βροχή, τον ήλιο, τη ζέστη, τον χειμώνα, τα πάντα.Κάνω χιλιάδες ζώα να φοβούνται! Γνωρίζω ότι είμαι κάτι ψεύτικο, ότι μέσα μου δεν υπάρχει τίποτε, αλλά δεν με νοιάζει. Η χαρά μου είναι να κάνω τους άλλους να φοβούνται».
Θέλω να σας ρωτήσω: Προτιμάτε να είστε ένα σκιάχτρο-χωρίς τίποτα στο εσωτερικό, να κάνετε κάποιον να φοβάται, να κάνετε κάποιον ταπεινωμένο, να κάνετε κάποιον σεβαστό; Η ζωή σας είναι μόνο για άλλους; Θα κοιτάξετε ποτέ στο εσωτερικό; Υπάρχει κάποιος μέσα στο σπίτι ή όχι; Σας ενδιαφέρει ν΄αναζητήσετε το αφεντικό του σπιτιού; Το αφεντικό είναι εδώ- ίσως κοιμάται, αλλά μπορεί να αφυπνιστεί. Και μόλις αφυπνιστεί το αφεντικό μέσα σας, ολόκληρη η ζωή σας αποκτά νέα χρώματα, νέα ουράνια τόξα, νέα λουλούδια, νέα μουσική, νέους χορούς. Είστε ζωντανοί, για πρώτη φορά.

Η δύναμη της φαντασίας

yparxeis-i-zeis
Συχνά, ξεχνάμε τη δύναμη που κρύβουμε μέσα μας. Ζούμε μέσα στην έντονη καθημερινότητα, αναλώνοντας την ενέργεία μας πολλές φορές χωρίς νόημα. Έχουμε σταματήσει να ονειρευόμαστε και να φανταζόμαστε το μέλλον μας. Πώς θα θέλαμε να είναι η ζωή μας μετά από μερικά χρόνια;
Ο Ιούλιος Βερν είχε δηλώσει κάποτε «όλα όσα μπορεί ο άνθρωπος να φανταστεί οι άλλοι θα το κάνουν πραγματικότητα». Και βέβαια η περίπτωσή του είναι το τέλειο παράδειγμα ως προς αυτό, αφού πολλές εφευρέσεις των βιβλίων του, το υποβρύχιο ή ο πύραυλος, για να μην πάμε πιο μακριά,κατέληξαν πραγματικότητες. Ο Αϊνστάιν διαβεβαίωνε πως όποιος έχει φαντασία βγάζει από το τίποτα έναν ολόκληρο κόσμο με τη μεγαλύτερη ευκολία. Ο Ισπανός ποιητής Gustavo Adolfo Bécquer έλεγε με τη σειρά του πως «η φαντασία χρησιμεύει για να ταξιδεύεις και κοστίζει λιγότερο».
Αν θέλετε να ξαναβρείτε την φαντασία σας και να την όρεξη σας για ζωή, διαβάστε μερικές συμβουλές παρακάτω:
• Συντονιστείτε με τη διαίσθηση και την πλάγια σκέψη
• Απαλλαχτείτε από μονότονες συνήθειες που δεν χρησιμεύουν σε τίποτα
• Τροφοδοτήστε το μυαλό σας με βιβλία, ταινίες και παιχνίδια.
• Φυλάξτε χρόνο ώστε η φαντασία να μπορέσει να περιπλανηθεί όπως της αρέσει.
• Σκεφτείτε το υπερθετικά απίθανο.
• Εφαρμόστε το brainstorming.
• Έχετε πάντα επάνω σας ένα μπολάκι για τις ιδέες σας.
• Σημειώστε τα πιο ενδιαφέροντα όνειρα.

Άραγε πώς ένας ψυχίατρος μιλά για τον έρωτα;

ΕΡΩΤΑΣ
To προηγούμενο Σάββατο ήταν τοTedxAcademy με κεντρικό θέμα την «Ανακάλυψη».
Η φετινή διοργάνωση, προσκάλεσε επιστήμονες, οραματιστές, ανθρώπους διαφόρων ειδικοτήτων να παρουσιάσουν τις δικές τους ιδέες και όλοι μαζί να ανακαλύψουν κάτι νέο ή κάτι παλιό που παραμένει ακόμα στη σφαίρα του άγνωστου. Δυστυχώς δεν κατάφερα να παρακολουθήσω από κοντά τις ομιλίες αλλά παρακολούθησα live με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την ομιλία του Δημήτρη Καραγιάννη, καθηγητή του Frederick University της Κύπρου.
Μίλησε για τον έρωτα και πώς έχει αλλάξει η «ιεροτελεστία» του σήμερα. Σύμφωνα με έρευνες που είχαν γίνει στο παρελθόν, ο έρωτας είχε διάρκεια 2-3 χρόνια. Φλερτ, προσπάθειες για να γοητεύσει ο ένας τον άλλον, ρομαντισμός, ερωτισμός, συναισθήματα που ήθελαν το χρόνο τους να ωριμάσουν. Δήλωσε λοιπόν πως του είχε φανεί λίγο τότε το διάστημα αυτό. Δυστυχώς, η επικαιροποίηση εκείνων των ερευνών έδειξε πως ο έρωτας κρατάει πλέον μόνο 6 μήνες.
Ακόμα και στον έρωτα βιαζόμαστε πια. Να ερωτευτούμε γρήγορα γίνεται; Το πρόβλημα επίσης στον έρωτα όπως τον αντιλαμβανόμαστε, λέει ο Καραγιάννης, είναι ότι θέλουμε να είμαστε ερωτευμένοι, σαν δηλαδή ο έρωτας να είναι κάτι που παθαίνουμε και όχι κάτι για το οποίο ενεργούμε. «Ερωτευμένος είσαι όταν συναντάς την αιθέρια ύπαρξη, ερωτικός είσαι πριν συναντήσεις αυτή την ύπαρξη». Όλοι οι άνθρωποι εκπέμπουμε ερωτισμό, απλά τα προβλήματα, το άγχος, οι απαιτήσεις μας έχουν κάνει να το ξεχνάμε.
Ο καθηγητής είπε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για τον έρωτα. Για το κυνήγι του άλλου μας μισού, το οποίο μάταια το αναζητάμε. Γιατί τελικά δεν υπάρχει το άλλο μισό. «Δεν είμαστε το μισό που αναζητεί το έτερον ήμισυ, είμαστε ολόκληροι άνθρωποι που αναζητούμε από τον άλλο αμοιβαία εμπιστοσύνη και εμπλουτισμό». Με λίγα λόγια, τόσο καιρό αναλωνόμασταν σε λάθος αναζήτηση.
Τέλος, μίλησε και για τον έρωτα όπως τον αντιλαμβάνονται τα παιδιά. Μαθαίνουμε να ερωτευόμαστε, να αγαπάμε και λειτουργούμε σε μια σχέση, με τον τρόπο που μας έδειξαν οι γονείς μας. Ο τρόπος που συμπεριφέρονται ως ζευγάρι, είναι ο ίδιος τρόπος που υιοθετήσαμε εμείς αλλά και αυτός που θα κληρονομήσουν τα παιδιά μας. Για να κατανοήσουμε πως δουλεύει το μοντέλο αυτό της μίμησης, χρησιμοποίησε το κουκλοθέατρο. Μέσα από το συμβολικό παιχνίδι έγινε αμέσως κατανοητό το πόσο επηρεαζόμαστε από τους γονείς μας αλλά και πόσο επηρεάζουμε τα παιδιά μας ακόμη και στην ιδέα του έρωτα. 

Πώς να κρατήσουμε ζωντανές τις αναμνήσεις των μικρών μας;

large
Θυμάσαι τότε…που ήσουν μωρό; 
Εσείς το θυμάστε; 
Πόσες φορές αναφερόμαστε σε στιγμές της ζωής μας; Η ευτυχία λένε πως δεν είναι ένα συναίσθημα που κράτα για πάντα. Έρχεται, φεύγει, ξανά έρχεται. Κι αν το δει κάποιος καλύτερα, θα έλεγε πως πράγματι, ευτυχία είναι κάποιες στιγμές της ζωής μας. Πώς μπορεί να κρατήσει κανείς τις στιγμές αυτές για πάντα; Οι αναμνήσεις ζωντανεύουν αλλά όχι πολύ καλά όλες τις φόρες. Μοιάζουν περισσότερο με θολές εικόνες.
Πώς μπορούμε να τις κρατήσουμε ζωντανές; 
Μία έξυπνη ιδέα είναι το ημερολόγιο. Καταγράψτε τις στιγμές που πιστεύετε πως είναι σημαντικές για εσάς και την οικογένεια σας. Σκανταλιές, κατορθώματα, συναισθήματα, σκέψεις, ιδέες, μια ιστορία. Αποτυπώστε τα στο χαρτί για να μείνουν για πάντα αναλλοίωτα. Καθώς, τα μικρά σας μεγαλώνουν, μπορείτε να τους τα διαβάζουν ή να τα διαβάζουν μόνα τους. Με τον τρόπο αυτό, τα βοηθάτε να ξέρουν που ανήκουν. Νιώθουν ασφάλεια και σιγουριά για την οικογένεια τους. Δύο πολύ σημαντικά «συστατικά» για την ζωή τους.
Επιλέξτε λοιπόν ένα μεγάλο μπλοκ, ντύστε το με χαρτόνι περιτυλίγματος της επιλογής σας και διακοσμήστε με ό,τι άλλο θέλετε. Όσο τα μικρά σας μεγαλώνουν, μπορούν να καταγράφουν κι εκείνα τις εμπειρίες τους στο βιβλίο των αναμνήσεων.

Αλλάξτε για μια στιγμή τον κόσμο σας

painting
Από την στιγμή της γέννησής μας, υπάρχουν μέσα μας τα βασικά συναισθήματα, εκείνα που φέρουμε γενιές τώρα και βοηθούν στην επιβιώση μας. Ο θυμός, ο φόβος, είναι μερικά από αυτά. Τί γίνεται όμως με τα υπόλοιπα συναισθήματα;
Πόσο εύκολα μπορούν τα  παιδιά μας να πουν ότι νιώθουν αδικία ή ντροπή. Να μας μιλήσουν για όλα εκείνα που φοβούνται ή ονειρεύονται. Δύσκολο για εμάς πόσο μάλλον για εκείνα. Ειδικά, όταν η λεκτική επικοινωνία δεν είναι ανεπτυγμένη τα πράγματα είναι χειρότερα. Ένας τρόπος λοιπόν έκφρασης είναι η ζωγραφική. Είναι ο πιο οικείος τρόπος έκφρασης των παιδιών. Μέσα από την ζωγραφική νιώθουν λιγότερη αμηχανία και περισσότερη ασφάλεια να μιλήσουν για το πως βιώνουν μια κατάσταση.
Βοηθήστε τα παιδιά σας λοιπόν να έρθουν πιο κοντά με το πως νιώθουν και να αναπτύξουν τη συναισθηματική νοημοσύνη. Μπορείτε να πάρετε χαρτόνια και δημιουργήσετε διάφορους ήρωες. Χρησιμοποιήστε την φαντασία σας και φτιάξτε διαφορετικά πρόσωπα με αστεία μαλλιά ή περίεργα χαρακτηριστικά. Κάθε ήρωας θα εκφράζει και ένα συναίσθημα. Προτείνετε λοιπόν στα παιδιά σας την επόμενη φορά που θα νιώσουν χαρά, φόβο, λύπη να σας πουν ή να σας δείξουν πως νιώθουν. Με τον τρόπο αυτό η σχέση σας και η αυτοπεποίθηση του παιδιού σας δυναμώνει.
Ακόμα, η επαφή με τα χρώματα και το χαρτί βοηθάει και εμάς να ξεχαστούμε και νιώσουμε αυτό το παιδικό ενθουσιασμό. Την χαρά της δημιουργίας. Είναι σαν να έχουμε την ευκαιρία να αλλάξουμε τον κόσμο για μια στιγμή. Μπορούμε να επιλέξουμε τα χρώματα που θέλουμε, να δώσουμε τη μορφή που έχουμε στο μυαλό μας και να φτιάξουμε μια άλλη πραγματικότητα. Τι δική μας. Γι” αυτό, τις μέρες αυτές δημιουργήστε και ελάτε σε επαφή μέσα από έναν αλλιώτικο τρόπο. 
Καλή διασκέδαση!

Αισιοδοξία vs απαισιοδοξία

aisiodoxia
Εσείς τι διαλέγετε; 
Γιατί είναι καθαρά προσωπική επιλογή το πώς θα αντιμετωπίζει κανείς τα πράγματα στη ζωή του. Μπορεί να τα βλέπει όλα θετικά και αισιόδοξα ή μαύρα και μίζερα. Θα λέγαμε πως είναι μια διανοητική στάση. Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να φορέσει τα γυαλιά που θέλει για να βλέπει τον κόσμο. Πριν αποφασίσετε τι θα επιλέξετε, θυμηθείτε πως…
  • τα πράγματα που μας συμβαίνουν είναι το 50% της ζωής, ενώ το άλλο 50% είναι το πώς παίρνουμε αυτά τα πράγματα, τι κάνουμε μ΄αυτά.
  • κάθε μέρα μπορεί να είναι η τελευταία της ζωής μας, αλλά και η πρώτη: μια καινούρια αφετηρία για να ξεκινήσουμε.
  • η απαισιοδοξία είναι η επιλογή αυτών που ψάχνουν πρόφαση για να μην κάνουν τίποτα.
  • αισιοδοξία σημαίνει να ξέρεις πως τα πράγματα μπορούν να πάνε καλύτερα και πως αξίζει τον κόπο να ξαναπροσπαθήσεις.

Για την τέχνη της αντιπαράθεσης

argue
 
Η τέχνη της αντιπαράθεσης είναι η τέχνη του να λογομαχεί κανείς με τέτοιο τρόπο ώστε να υπερασπίζεται επαρκώς τις θέσεις του είτε έχει δίκιο είτε άδικο. Διότι κάποιος μπορεί να έχει αντικειμενικά δίκιο και εντούτοις οι ακροατές, ή και ο ίδιος ακόμη, να σχηματίσουν την εντύπωση ότι υστερεί.
Για παράδειγμα, καθώς προχωρώ στην απόδειξη ενός ισχυρισμού, μπορεί ο αντίπαλος μου να διαψεύσει την απόδειξη και να φανεί έτσι ότι διαψεύδει και τον ίδιο τον ισχυρισμό μου. Ενδέχεται ωστόσο να υπάρχουν και άλλες αποδείξεις. Στην περίπτωση αυτή, ο αντίπαλος μου και εγώ αλλάζουμε θέσεις: Εκείνος φαίνεται σαν να έχει δίκιο, παρόλο που αντικειμενικά έχει άδικο.
Αν με ρωτήσετε γιατί συμβαίνει αυτό, θα σας απαντήσω απλά πως οφείλεται στην εγγενή ποταπότητα της ανθρώπινης φύσης.
Αν η ανθρώπινη φύση δεν ήταν ποταπή, αλλά απόλυτα έντιμη, θα έπρεπε σε κάθε αντιπαράθεση να αποβλέπουμε μόνο στην αποκάλυψη της αλήθειας. Δεν θα έπρεπε να μας απασχολεί ούτε στο ελάχιστο αν η αλήθεια θα αποδειχτεί υπέρ της άποψης που εκφράσαμε αρχικά ή υπέρ της άποψης του αντιπάλου μας.  Αυτό δεν θα έπρεπε να θεωρείται σημαντικό ζήτημα ή, εν πάση περιπτώσει, θα έπρεπε να θεωρείται δευτερεύουσας σημασίας.
Όμως, όπως έχουν τα πράγματα, αποτελεί πρωταρχικό μέλημα. Η έμφυτη ματαιοδοξία μας, που είναι ιδιαίτερα εύθικτη όταν πρόκειται για τη νοητική μας ικανότητα, δεν επιτρέπει να δεχτούμε πως η αρχική μας τοποθέτηση ήταν εσφαλμένη και ότι η θέση του αντιπάλου μας ήταν η σωστή.
Η λύση σε αυτήν τη δύσκολη κατάσταση θα ήταν να μπαίνουμε πάντα στον κόπο να σχηματίζουμε σωστές απόψεις.
Γι’ αυτό και θα έπρεπε κανείς να σκέφτεται προτού μιλήσει. Όμως, στους περισσότερους ανθρώπους η έμφυτη ματαιοδοξία συνοδεύεται από φλυαρία και εγγενή ανειλικρίνεια. Οι περισσότεροι άνθρωποι μιλούν προτού σκεφτούν, και μάλιστα, αν αργότερα αντιληφθούν πως έχουν άδικο, επιθυμούν να αποδειχτεί το αντίθετο. Το ενδιαφέρον για την αλήθεια, που υποτίθεται ότι ήταν το μοναδικό τους κίνητρο όταν άρχισαν να αναπτύσσουν την άποψη που θεωρούσαν ορθή, παραχωρεί πλέον τη θέση στη ματαιοδοξία.
Από το βιβλίο «Η τέχνη του να έχεις πάντα δίκιο» -  Άρτουρ Σοπενχάουερ

«H τέχνη της αγάπης»

love
Κυκλοφόρησε το 1956, είναι από τα πιο πολυδιαβασμένα κείμενα, γύρω από ένα θέμα που απασχολεί την τεράστια πλειοψηφία των ανθρώπων.
Για την εκμάθηση αυτού που υπονοεί ο τίτλος, ο Γερμανός ψυχολόγος και ανθρωπιστής αναρωτιέται τι σημαίνει ο έρωτας για τη σύγχρονη κοινωνία:
«Για τους περισσότερους ανθρώπους, το πρόβλημα του έρωτα συνίσταται κυρίως στο «αγαπιέμαι» παρά στην πράξη του «αγαπώ», στην ίδια τους την ικανότητα να αγαπούν. Γι” αυτό, το πρόβλημά τους είναι να καταφέρουν να αγαπηθούν, να είναι αξιέραστοι..
Ένας άνθρωπος μπορεί να αγαπήσει έναν άλλον άνθρωπο μόνο αν έχει γνωρίσει πρώτα τον εαυτό του και σέβεται την ίδια του την ατομικότητα. Μόνο τότε θα είναι έτοιμος να κατανοήσει το ταίρι του και να σεβαστεί την ατομικότητά του. Για να να μπορούν οι δύο σύντροφοι να συζητούν μεταξύ τους όλη τους τη ζωή, εγγυάται ότι θα μπορούν και θα επιθυμούν να γνωρίζουν και να πλησιάζουν ο ένας τον άλλον ολοένα και πιο πολύ.

H τέχνη της ευγνωμοσύνης

H TEXNH THΣ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ
Μήπως κάποιες φορές ξεχνάει κανείς να πει ευχαριστώ γι΄όσα έχει; 
Η ευγνωμοσύνη προς τη ζωή είναι απαραίτητος όρος για να εκτιμήσει κανείς την ομορφιά του κόσμου. Υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να τα έχουν όλα αλλά να αισθάνονται μίζερα. Άλλοι πάλι, μπορεί να μαγεύονται από τα μικρά μεγάλα δώρα που τους φέρνει η κάθε μέρα. Η Hellen Kelen προσπάθησε να εξήγησει τη σήμασια της ευγνωμοσύνης για ότι είχε, ενώ η ίδια έμεινε τυφλή και κωφάλαλη. Προσπάθησε λοιπόν να αναπτύξει και να καλλιεργήσει τις αισθήσεις που της απόμεναν απολαμβάνοντας εμπειρίες σχεδόν μυστικιστικές: «Χρησιμοποίησε τα μάτια σαν να πρόκειται αύριο να μείνεις τυφλός…Άκου τη μουσική των φωνών, το τραγούδι του πουλιού, τις δυνατές νότες μιας ορχήστρας, σαν να πρόκειται αύριο να μείνεις κουφός. Άγγιξε κάθε αντικείμενο, σαν να πρόκειται η αίσθηση της αφής να σου λείψει αύριο. Μύρισε το άρωμα των λουλουδιών, γεύσου κάθε μπουκιά, σάμπως αύριο να μην μπορέσεις να μυρίσεις ή να γευτείς ξανά».
Σκέφτειτε λοιπόν την τέχνη της ευγνωμοσύνης και προσπαθήστε να την εφαρμόζετε κάθε φορά που τα πράγματα είναι δύσκολα. Προσπαθήστε να βρείτε μια ισορροπία που θα σας επιτρέπει να ξεπερνάτε τις σκληρότερες δοκιμασίες. 

Σε τι ωφελεί η τέχνη;

large (9)
Η τέχνη αιχμαλωτίζει το νόημα στην κοινωνία του κενού. 
Ένας πίνακας δείχνει κάποιο ιδιαίτερο στιγμιότυπο του κόσμου μέσα από τα μάτια του ζωγράφου. Ένας συνθέτης αφυπνίζει συναισθήματα και συγκινήσεις στην κοιμισμένη καρδιά του ακροατή της μουσικής του.
Σ” όλη τη διάρκεια της ιστορίας, ο άνθρωπος είχε ανάγκη να εκφραστεί καλλιτεχνικά ή να απολαύσει μια καλλιτεχνική εμπειρία για να αντισταθμίσει την υπερβολική πεζότητα της καθημερινότητάς του.
Ο Έρμαν Έσσε παρουσιάζει την τέχνη στα έργα του ως κινητήρια δύναμη μεταμόρφωσης. Για παράδειγμα,  στο μυθιστόρημά του «ο λύκος της στέπας» αναφέρει:
«Πολύ ψιλή κι ασθενική βροχή, πλαγιασμένη από τον παγερό άνεμο, έτρεμε γύρω από τα φανάρια κι έλαμπε τρεμοσβήνοντας παγωμένη, όταν βγήκα στον έρημο πια δρόμο. Τώρα, πού; Αν είχα εκείνη τη στιγμή ένα μαγικό ραβδάκι, θα παρουσιαζόταν μπροστά μου αυτοστιγμεί ένα μικρό καλόγουστο σαλόνι σε ρυθμό Λουδοβίκου ΙΔ’, όπου ένα ζευγάρι καλών μουσικών θα μου έπαιζαν δυο τρία κομμάτια του Χαίντελ και του Μότσαρτ. Για ένα τέτοιο πράγμα ήταν το πνεύμα μου έτοιμο εκείνη τη στιγμή, και θα ρούφαγα την ευγενική και γαλήνια μουσική όπως οι θεοί έπιναν το νέκταρ».
Έχουμε την τύχη να ζούμε σε μια εποχή όπου αρκεί να επιλέξουμε ένα μουσικό αρχείο και οι μεγάλοι μουσικοί να παίξουν για μας τις συνθέσεις τους. Δεν έχουμε δικαιολογία ώστε να μην αφηνόμαστε στο χάδι και στην έμπνευση που μας χαρίζει η τέχνη, φέρνοντας στην ψυχή μας αρμονία και δίνοντας φτερά στα όνειρά  μας.

Θέλεις μυαλό ξυράφι; Να τι πρέπει να διαβάζεις…

Θέλεις μυαλό ξυράφι; Να τι πρέπει να διαβάζεις…
Μια έρευνα αποδεικνύει πως πρέπει να επιστρέψουμε στις κλασσικές αξίες…
Νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Λίβερπουλ απέδειξε το εξής: Όσοι διαβάζουν κλασικά λογοτεχνικά έργα όπως του Σαίξπηρ, καθώς και ποίηση υψηλού επιπέδου, ωφελούν περισσότερο τον εγκέφαλό τους από ό,τι αν διάβαζαν τα διάφορα βιβλία αυτο-βοήθειας. Οι ερευνητές του πανεπιστημίου παρακολούθησαν την εγκεφαλική δραστηριότητα σε εθελοντές που διάβαζαν έργα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, ποιήματα του Τ.Σ. Έλιοτ κι άλλων γνωστών λογοτεχνών.

Οι επιστήμονες, σύμφωνα με τη βρετανική «Τέλεγκραφ» διαπίστωσαν ότι όσο πιο απαιτητικά ήσαν τα αναγνώσματα, τόσο πιο έντονη ήταν η ηλεκτρική δραστηριότητα στον εγκέφαλο, βοηθώντας έτσι στην αναζωογόνησή του, στην τόνωση της προσοχής των αναγνωστών και στην καλλιέργεια της ικανότητας στοχασμού (μιας μάλλον ξεχασμένης ιδιότητας στη γρήγορη ηλεκτρονική εποχή μας), όπως μετέδωσε το .

Όσο πιο ασυνήθιστες λέξεις, πιο αναπάντεχες φράσεις, προτάσεις με δύσκολη σύνταξη και με βαθιά νοήματα συναντούσαν οι εθελοντές αναγνώστες, τόσο περισσότερο «άναβαν» συγκεκριμένα κέντρα του εγκεφάλου τους, ο οποίος φαινόταν να «ανεβάζει ταχύτητα» για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του βιβλίου.

Ιδίως η ανάγνωση έργων ποίησης (που στην εποχή μας φαίνεται να χάνει έδαφος μεταξύ του αναγνωστικού κοινού), σύμφωνα με τους ερευνητές, τονώνει σημαντικά τη δραστηριότητα στο δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου, το οποίο, μεταξύ άλλων, σχετίζεται με την λεγόμενη «αυτοβιογραφική μνήμη» βοηθώντας έτσι τον αναγνώστη να κάνει αναδρομές στο παρελθόν και να στοχαστεί ξανά για τις δικές του εμπειρίες υπό το φως των όσων διαβάζει.

Όλα αυτά, σύμφωνα με τον καθηγητή Φίλιπ Ντέιβις, δείχνουν ότι η ποιοτική λογοτεχνία είναι σαφώς πιο χρήσιμη από τα αυτοδιαφημιζόμενα βιβλία αυτο-βοήθειας, που είναι γεμάτα με απλές πρακτικές συμβουλές προς τους ανθρώπους για να κάνουν τη ζωή τους καλύτερη. «Η έρευνα δείχνει τη δύναμη της λογοτεχνίας να μεταβάλει τις νοητικές διαδρομές, να δημιουργεί νέες σκέψεις και διασυνδέσεις τόσο στους νέους, όσο και στους ηλικιωμένους» όπως είπε.

Οι ερευνητές παρακολούθησαν τον εγκέφαλο 30 εθελοντών που σε πρώτη φάση διάβασαν το πρωτότυπο κείμενο διαφόρων έργων του Σαίξπηρ (Βασιλιάς Ληρ, Οθέλλος, Μάκβεθ, Κοριολανός), ενώ σε δεύτερο στάδιο διάβασαν τα ίδια έργα, αλλά σε απλούστερη γλωσσική μορφή. Το πείραμα έδειξε μία σαφή διαφορά στην εγκεφαλική δραστηριότητα ανάμεσα στις δύο φάσεις, καθώς η ανάγνωση του πρωτότυπου Σαίξπηρ τόνωσε σημαντικά την ηλεκτρική δραστηριοποίηση συγκεκριμένων εγκεφαλικών κέντρων, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στην κατανόηση του κειμένου, με το οποίο -αντίθετα με το κείμενο στην καθομιλουμένη γλώσσα- δεν ήσαν εξοικειωμένοι οι αναγνώστες-εθελοντές.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτή η δυσκολία είναι που εξασκεί την προσοχή και τη συγκέντρωση του νου και, τελικά, την ικανότητα στοχασμού και αυτοπαρατήρησης. Κάτι που δεν μπορούν να κάνουν τα σκοπίμως εύκολα βιβλία αυτο-βοήθειας και γενικότερα η εύπεπτη λογοτεχνία.

Οι Βρετανοί ερευνητές σχεδιάζουν, μεταξύ άλλων, σε συνεργασία με συναδέλφους τους από το University College του Λονδίνου, μια νέα μελέτη για τις επιπτώσεις της ανάγνωσης λογοτεχνικών βιβλίων σε ασθενείς με άνοια.


Πηγή
Real.gr

Η τρυφερή φωτογραφία που ανάρτησε η Σ. Χρηστίδου!(φωτό)

Η τρυφερή φωτογραφία που ανάρτησε η Σ. Χρηστίδου!(φωτό)
Μια συγκινητική στιγμή ανάρτησε στο instagram.
Μία τρυφερή στιγμή δύο ανθρώπων που νίκησε το χρόνο με την αγάοη και την αφοσίωση του πόσταρε η Σίσσυ Χρηστίδου στο instagram, σχολιάζοντας:"Τι συνάντησα σήμερα...Χεράκι-χεράκι σε όλο το σούπερ μάρκετ. Την έλεγε "κορίτσι μου"...Δεν μπορούσα να μην στο δείξω". Πράγματι, πρόκειται για μια ιδιαιτέρως συγκινητική στιγμή δύο ανθρώπων που η σχέση τους άντεξε και βγήκε νικήτρια στο χρόνο! Μια ειόνα χίλιες λέξεις!

Δες τη φωτογραφία που συγκίνησε τη Σίσσυ και όχι μόνο...

sissi-triferi


Πόσο θα ζήσουν τα παιδιά που ήρθαν στον κόσμο το 2013


Ως τα 90 τους θα ζήσουν τα παιδιά που γεννήθηκαν το περασμένο έτος στο
Μονακό, σε αντίθεση με αυτά που ήρθαν στον κόσμο στο Τσαντ της Αφρικής και τα οποία δεν πρόκειται να αγγίξουν ούτε τα 50 τους χρόνια. Όλα αυτά όπως προκύπτουν απ νεότερη μελέτη για το προσδόκιμο ζωής των παιδιών που γεννήθηκαν το 2013.

Για τα παιδιά που γεννήθηκαν στην Ελλάδα το προσδόκιμο ζωής υπολογίζεται στα 80 έτη, το οποίο είναι λίγο υψηλότερο από αυτό του μέσου όρου των ευρωπαϊκών κρατών. Συγκεκριμένα στην Ευρώπη το προσδόκιμο ζωής γι τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2013 είναι 78 έτη, για αυτά που γεννήθηκαν στην Αμερική τα 75 έτη, στην Αυστραλία τα 72 και στην Αφρική μόλις τα 60. Παγκοσμίως, για τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2013 ο μέσος όρος του προσδόκιμου ζωής προσδιορίζεται στ 71 έτη, τη στιγμή που το 1980 προσδιοριζόταν μόλις στα 56.

Το προσδόκιμο ζωής είναι ένας δείκτης που υπολογίζεται βάσει στοιχείων των συνθηκών διαβίωσης, της υγείας, της εκπαίδευσης, των κοινωνικών συνθηκών αλλά κ των τρομοκρατικών κινδύνων που αντιμετωπίζει κάθε χώρα.

Το site που εντοπίζει τους προγόνους σας



Το θέμα των προγόνων και της καταγωγής, απασχολεί αρκετούς ανθρώπους οι οποίοι επιθυμούν να βρουν τις ρίζες τους, καθώς...

και ποιους πιθανούς μακρινούς συγγενείς μπορεί να έχουν διάσπαρτους σε όλο τον κόσμο.

Την απάντηση αυτή, δίνει το site Ancestry.com, το οποίο μπορεί να εντοπίσει όλους τους πιθανούς συγγενείς σας στο πέρασμα των χρόνων. Η διαδικασία είναι απλή: Τοποθετείτε τα ονοματεπώνυμα των γονέων σας και όλων των προγόνων που επιθυμείτε, με πληροφορίες όπως η ημερομηνία γέννησης ή θανάτου.
Ετσι μετά από αναζήτηση, το Ancestry.com σας βγάζει όλα τα πιθανά αποτελέσματα συγγενών σας τα οποία μπορεί να είναι διασκορπισμένα σε όλο τον κόσμο και κατά πάσα πιθανότητα θα αγνοείτε την ύπαρξη τους.

Συμβουλές καθαρισμού που δεν έχετε ακούσει ποτέ!


Καθαρίστε το μπάνιο σας και την κουζίνα με αυτά τα οικονομικά κόλπα καθαρισμού.

1. Κάντε φίλο σας αυτό το μαγικό λευκό σφουγγαράκι που διώχνει όλους τους λεκέδες
Με αυτό θα μειώσετε το χρόνο καθαρισμού στο μισό για μπανιέρες, νεροχύτες, και βρώμικους τοίχους.



2. Με ένα φίλτρο του καφέ

Για να καθαρίσετε το γυαλί και τους καθρέφτες, χρησιμοποιήστε τα φίλτρα του καφέ , όχι χαρτοπετσέτες. Δεν αφήνουν ίχνη ή χνούδι - και είναι φθηνά.


3. Δοκιμάστε το ξίδι και το νερό για το μπάνιο σας
Το ξύδι και το νερό είναι ένα σπουδαίο αποσμητικό για το μουχλιασμένο μπάνιο.
Ψεκάστε τη ντουζιέρα σας προς τα κάτω. Απορροφά πραγματικά τις μυρωδιές, ενώ η μυρωδιά του ξιδιού φεύγει τελείως σε μια ώρα.

4. Πιάστε μια ελαφρόπετρα
Μια υγρή ελαφρόπετρα θα καθαρίσει ένα βρώμικο φούρνο γρηγορότερα από οποιοδήποτε άλλο προϊόν.


5. Εύκολο καθάρισμα για το φούρνο μικροκυμάτων
Για να καθαρίσετε το φούρνο μικροκυμάτων, βάλτε μέσα σε αυτόν, ένα φλιτζάνι νερό με λίγο μαγειρική σόδα μέχρι να βράσει.

Αυτό εξαλείφει τις οσμές και το καθιστά εξαιρετικά εύκολο να καθαρίσετε όλους αυτούς τους κολλημένους λεκέδες.
ΠΗΓΗ

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΡΑΝΤΑΓΜΑ!!!Κοιτάξτε να διορθωθείτε, για να δικαιούσθε την θεία βοήθεια!!!ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ!!!



Σήμερα είναι καιρός να ετοιμασθούν οι ψυχές, γιατί, αν συμβή κάτι, δεν ξέρω τι θα γίνη. Είθε να μην επιτρέψη ο Θεός να έρθουν δύσκολες μέρες, αλλά αν έρθουν, με έναν μικρό σεισμό, με ένα τράνταγμα, θα σωριάσουν ολόκληρες αδελφότητες, ολόκληρα μοναστήρια, γιατί ο καθένας θα πάη να σώση τον εαυτό του και θα τραβήξη την πορεία του.

Χρειάζεται πολλή προσοχή, για να μη μας εγκατάλειψη ο Θεός. Οι ψυχές να έχουν κάτι πνευματικό. Αυτό σας τιμάει. Θα γίνη μεγάλο τράνταγμα.
Τόσα σας λέω, τόσο σκληρά έχω μιλήσει! Εμένα κάτι να μου έλεγαν, θα προβληματιζόμουν, θα σκεφτόμουν γιατί μου το είπαν, τι ήθελαν. Γιά να μην πω βράδυα, ένα βράδυ δεν θα κοιμόμουν. Αν δεν έβλεπα τα δύσκολα χρόνια που έρχονται, δεν θα ανησυχούσα τόσο. Αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι αργότερα θα δυσκολευθήτε πολύ. Δεν με καταλαβαίνετε. Τότε θα με καταλάβετε.
- Αν βρεθή, Γέροντα, μόνος του κανείς σε δύσκολα χρόνια, τι θα κάνη;
- Άρχισε τώρα να κάνης πρώτα υπακοή, να απόκτησης διάκριση, και τότε θα δούμε. Γι' αυτό είπαμε να κόψουμε τα κουσούρια πρώτα. Αν έχη κανείς κουσούρια, δεν θα τα βγάλη πέρα. Αν τώρα γκρινιάζη για όλα και νομίζη ότι αυτός είναι λεβεντόπαιδο και όλοι οι άλλοι είναι χάλια, τότε...; Κοιτάξτε να διορθωθείτε, για να δικαιούσθε την θεία βοήθεια.
Να στηριχθήτε ακόμη περισσότερο στον Θεό. Θα έχουμε πιο δύσκολα χρόνια. Ακόμη είναι άγουρα τα ...; φρούτα· δεν ωρίμασαν. Όταν εσείς θα είστε ώριμες πνευματικά, ξέρετε τι θα είστε; Όχυρο. Όχι μόνο για εδώ, αλλά θα μπορήτε να βοηθάτε και πιο πέρα.
Γιατί, διαφορετικά, θα έχετε και εσείς ανάγκη από ανθρώπινη βοήθεια και προστασία. Καί ξέρετε τι κακό είναι ένα μοναστήρι, με ένα σωρό αδελφές, να έχη ανάγκη από λαικούς;
Σήμερα ο μοναχός πρέπει να ζήση πνευματικά, για να είναι έτοιμος να ξεπεράση μια δυσκολία. Να ετοιμασθή, για να μην τον στενοχωρήση η στέρηση, γιατί μετά μπορεί να φθάση στην άρνηση. Θα έρθη εποχή που θα ξεραθούν τα ποτάμια, όλοι θα διψάσουν, όλοι θα υποφέρουν.
Γιά μας τους μοναχούς δεν είναι τόσο φοβερό· εμείς και να διψάσουμε, πρέπει να διψάσουμε, γιατί εμείς ξεκινήσαμε για κακουχία. «Ο,τι δεν έκανα εκουσίως ως καλόγερος, θα πω, το κάνω τώρα ακουσίως, για να καταλάβω τι θα πη καλόγερος. Σ' ευχαριστώ, Θεέ μου».
Αλλά ο καημένος ο κόσμος! Όταν φθάνουν οι άνθρωποι στο σημείο να εφευρίσκουν βόμβες που να σκοτώνωνται οι άνθρωποι και να μην καταστρέφωνται τα κτίρια, τι να πω; Όταν είπε ο Χριστός «μια ψυχή αξίζει όσο ο κόσμος όλος»[1], και αυτοί έχουν τα κτίρια πιο πολύ από όλο τον κόσμο, αυτό είναι φοβερό!
- Γέροντα, νιώθω αγωνία, φόβο, για ο,τι μας περιμένει.
- Αυτός ο φόβος μας βοηθάει να γαντζωθούμε στον Χριστό. Όχι ότι πρέπει να χαίρεται κανείς γι' αυτήν την κατάσταση που περιμένουμε, άλλα να χαίρεται, γιατί θα αγωνισθή για τον Χριστό. Δηλαδή δεν θα περάσουμε μια κατοχή ενός Χίτλερ η ενός Μουσολίνι, άλλα θα δώσουμε εξετάσεις για τον Χριστό.
Δεν είναι ότι θα έχουμε εμείς πολυβόλα, ατομικές βόμβες ανώτερες, και θα νικήσουμε. Τώρα ο αγώνας θα είναι πνευματικός. Θα παλέψουμε με τον ίδιο τον διάβολο. Ο διάβολος όμως δεν έχει καμμιά εξουσία, αν δεν του δώσουμε εμείς εξουσία.
Τι να φοβηθούμε; Αν ήταν Χίτλερ η Μουσολίνι, ήταν άλλο. Να μην υπάρχη φόβος. Να χαιρώμαστε που η μάχη είναι πνευματική.
Εάν ζήτε μοναχικά, πατερικά, και προσέχετε, θα δικαιούσθε την θεία επέμβαση σε κάθε επίθεση του εχθρού. Αν υπάρχουν άνθρωποι προσευχής, ταπεινοί, που έχουν πόνο και αγάπη, είναι κεφάλαια πνευματικά, είναι «βάσεις» πνευματικές. Δυό-τρεις ψυχές να υπάρχουν σε ένα μοναστήρι που να σκέφτωνται τον πόνο των άλλων και να προσεύχωνται, είναι πνευματικό οχυρό. Καθηλώνουν τα πάντα. 

ΠΑΤΗΡ ΠΑΪΣΙΟΣ:ΕΣΥ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ





ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ




ΠΗΓΗ

Μαύρα στίγματα: Έτσι θα απαλλαγείς γρήγορα και απλά!




Έχετε ένα ωραίο δέρμα, και αυτό που σας ενοχλεί είναι τα μαύρα στίγματα που δεν λένε να φύγουν από τη μύτη σας!...


Μην στενοχωριέστε, γιατί σας έχουμε τη λύση και μάλιστα με υλικά από την κουζίνα σας!

Σε ένα μπολ βάλτε μία κουταλιά της σούπας γάλα κι ένα σακουλάκι ζελατίνη σε σκόνη.

Ανακατέψτε καλά μέχρι να γίνει μείγμα με σβόλους. Στην συνέχεια, βάλτε το μπολ μέσα στο φούρνο μικροκυμάτων για 10 δευτερόλεπτα περίπου. Αφού το αφήσετε να κρυώσει, πάρτε ένα πινελάκι και απλώστε το μείγμα στη μύτη σας. Μόλις στεγνώσει πολύ καλά, τραβήξτε το!

Με αυτό τον τρόπο τα μαύρα στίγματα θα εξαφανιστούν! Αν έχετε ευαίσθητο δέρμα, να ξέρετε ότι θα έχετε έναν μικρό ερεθισμό, οπότε καλό θα ήταν να βάλετε ενυδατική κρέμα στο σημείο.

....

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΟΤΕ "ΚΑΘΩΣ ΠΡΕΠΕΙ"... ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ "ΚΑΘΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ"!!!!!




ΣΧΕΣΕΙΣ...



Κάποτε ήταν πριγκίπισσα. Τώρα της άρεσαν τα παραμύθια και οι συλλογές.
Ακουμπούσε τις πεταλούδες, ενώ πετάριζαν ακόμα, στο τραπέζι και πλησίαζε την φωτιά στα φτερά τους. Τινάσσονταν για μια φορά ακόμα. Μετά. Έβγαζε το καπάκι από το βάζο και το γύριζε ανάποδα. Παραζαλισμένες τις πυγολαμπίδες, τις έπιανε με τα δάχτυλα και τις έσερνε με δύναμη πάνω στον τοίχο. Σαν κιμωλίες που αφήνουν πίσω τους φωσφορίζουσες γραμμές.

Τα παραμύθια που τής άρεσε να σκαρώνει ήταν από εκείνα που δεν λέγονταν. Τα σεντούκια τους έκρυβαν βαθιά απαγορευμένα μυστικά. Αν τα έβγαζες έξω σε έτρωγαν. Π.χ. ένας όμορφος άντρας έσερνε τα πρησμένα του πόδια μουρμουρίζοντας: «θα κοιμηθώ πρώτα την κόρη της, μετά τον γιο της και στο τέλος θα μπήξω τις περόνες στα δικά της μάτια, να θέλει και να μη μπορεί να κρεμαστεί»

Χάρη στα παραμύθια και στις συλλογές της, την πλησίαζαν πολλοί περίεργοι. Αφού τους βασάνιζε, με όλους τους άγριους τρόπους που ήξερε από την πριγκιπική της θητεία, τους διαμέλιζε και τους έκρυβε στα σεντούκια. Μόνο κάποια αθώα μέλη τους άφηνε σε κοινή θέα στον τοίχο μαζί με τα έντομα: μια τούφα μαλλιά, ένα βλέφαρο, ένα νύχι. Μετά. Καθόταν ημίγυμνη στον καναπέ και κάπνιζε κοιτάζοντας τα όλα ήσυχη. Όποιον καταλάβαινε τι σήμαινε μια τούφα μαλλιά, ένα βλέφαρο, ένα νύχι, θα τον παντρευόταν και θα του χάριζε το παλιό της βασίλειο. Το είχε αποφασίσει.
[Μικρό Μυστικό Ποιητικής] Της Άννας Αφεντουλίδου

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...

Ευτυχισμένος άνθρωπος είναι...
αυτός που γελάει συχνά...
που ονειρεύεται ακόμα...
που έχει την υγεία του...
που έχει έναν σύντροφο στο πλευρό του...
και που επιτέλους έχει συνειδητοποιήσει
ότι τα πιο "ακριβά αγαθά" στην ζωή
είναι αυτά που ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ!

ΝΑΙ ΡΕ..ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!!!!

Ο Φρειδερίκος Νίτσε για τους Ελληνες

diaforetiko.gr : 186FD1DA05A4D5E2EFBF77B5BAD00259 Ο Φρειδερίκος Νίτσε για τους Ελληνες
Κανείς δεν μπόρεσε να βρει το δηλητήριο που θα τους καταστρέψει έγραφε το 1872 ο γερμανός φιλόσοφος
Πιο επίκαιρος από ποτέ ο Φρειδερίκος Νίτσε. Στο πρώτο του βιβλίο, με τίτλο <<Η Γέννηση της Τραγωδίας>> (1872) και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο 15,ο Νίτσε κάνει μία ιδιαίτερα μνεία στο ελληνικό έθνος αποδεικνύοντας ότι ο Νίτσε  είναι πολύ μπροστά από την εποχή του.Διαβάστε το χαρακτηριστικό απόσπασμα από το βιβλίο:
«Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει  τον εαυτό του από τους Έλληνες.
Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν,  φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο,  συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.
Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και  αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του. Κανένας
από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε απ’ αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.
Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες. Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα».
tovima.gr

ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!! Πώς μπορεί να είναι άραγε η διασταύρωση ΣΚΥΛΟΥ με… ΠΟΥΛΙ;;;

diaforetiko.gr : 9a6d6f354d0a78cc6f826cd9522ca81b 600x406 ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!! Πώς μπορεί να είναι άραγε η διασταύρωση ΣΚΥΛΟΥ με... ΠΟΥΛΙ;;;
Απλά και μόνο για όσους έχουν την περιέργεια να μάθουν πώς θα ήταν η διασταύρωση ενός σκύλου με… πουλί, δείτε το παρακάτω φωτογραφικό αφιέρωμα!
Απολαύστε!
diaforetiko.gr : 51008 ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!! Πώς μπορεί να είναι άραγε η διασταύρωση ΣΚΥΛΟΥ με... ΠΟΥΛΙ;;;
diaforetiko.gr : 51011 ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!! Πώς μπορεί να είναι άραγε η διασταύρωση ΣΚΥΛΟΥ με... ΠΟΥΛΙ;;;
diaforetiko.gr : 51012 ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!! Πώς μπορεί να είναι άραγε η διασταύρωση ΣΚΥΛΟΥ με... ΠΟΥΛΙ;;;
diaforetiko.gr : 51013 ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!! Πώς μπορεί να είναι άραγε η διασταύρωση ΣΚΥΛΟΥ με... ΠΟΥΛΙ;;;
admin.dailystar-uk.co.uk

ΟΙ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ: Αριστοτέλης και Πλάτωνας – Οι διαφορές των 2 φιλοσόφων!

diaforetiko.gr : aristotelis ΟΙ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ: Αριστοτέλης και Πλάτωνας   Οι διαφορές των 2 φιλοσόφων!
Μελετώντας την πορεία της Φιλοσοφίας στον Ελληνικό κόσμο, συναντάμε μεγάλες προσωπικότητες που με τη σκέψη και το έργο τους χάραξαν βαθιά την Ιστορία του Πολιτισμού και επέδρασαν στη διαμόρφωσή του χιλιάδες χρόνια μετά την εποχή τους.
Ανάμεσα σ’ αυτούς συγκαταλέγονται ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης, δύο πραγματικοί γίγαντες της διανόησης και του πνεύματος, που συνδέθηκαν στενά μεταξύ τους, δίδαξαν μεγάλες αλήθειες, αναγνωρίστηκαν και τιμήθηκαν από τις μεταγενέστερες γενιές μέχρι και σήμερα για την προσφορά τους.
Στα έργα τους συναντάμε πολλά κοινά σημεία στις απόψεις τους για τη ζωή, τον άνθρωπο, την ηθική, κάτι που άλλωστε είναι φυσικό εφόσον συνδέθηκαν μεταξύ τους ως Δάσκαλος και Μαθητής. Συναντάμε όμως και κάποιες διαφορές στην αντίληψή τους για τον Κόσμο, την πολιτική και τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία.
Οι διαφορές μεταξύ των δύο φιλοσόφων
Ο Πλάτωνας γεννήθηκε το 428 π.Χ. στην Αθήνα. Οι γονείς του κατάγονταν από αριστοκρατική γενιά. Έτσι η μόρφωσή του ήταν προσεγμένη. Από τα νεανικά του χρόνια εκδήλωσε το ενδιαφέρον για την πολιτική και τα όσα συνέβαιναν στην Αθήνα. Όταν ήταν 20 ετών, γνώρισε το μετέπειτα δάσκαλό του, Σωκράτη, κοντά στον οποίο έμεινε για 8 χρόνια, μέχρι και το θάνατό του.
Με τον Σωκράτη ανέπτυξε μία ιδιαίτερη σχέση ως μαθητής του, καθώς η διδασκαλία του επηρέασε με αποφασιστικό τρόπο τη διαμόρφωση του εσωτερικού κόσμου του Πλάτωνα. Ο Πλάτωνας φρόντισε, μετά το θάνατο του δασκάλου του, να διασώσει και να μεταδώσει τις διδασκαλίες και τη μεγαλειώδη φυσιογνωμία του, γράφοντας τους γνωστούς σωκρατικούς διαλόγους.
Όταν επέστρεψε στην Ελλάδα, μετά από πολλά ταξίδια, ίδρυσε το 387 π.Χ. στην Αθήνα μία φιλοσοφική Σχολή κοινοβιακού χαρακτήρα, την οποία ονόμασε Ακαδημία προς τιμή του ήρωα Ακάδημου.
Εκεί δίδαξε για 40 ολόκληρα χρόνια, ως το θάνατό του, σύμφωνα με τα ιδανικά του και με το σωκρατικό πνεύμα.Η Ακαδημία αναδείχθηκε στον ελλαδικό χώρο σε έναν καταλυτικό φορέα γνώσης και διαμόρφωσης σημαντικών προσωπικοτήτων της εποχής και ανέδειξε πολλά μεγάλα ονόματα στον τομέα της φιλοσοφίας και επιστήμης. Ένα από αυτά ήταν ο Αριστοτέλης.
Ο Αριστοτέλης γεννήθηκε στα Στάγειρα της Χαλκιδικής το 384 π.Χ. Ο πατέρας του ήταν φημισμένος γιατρός, γεγονός που πιθανόν επηρέασε το ενδιαφέρον του γιού του για τη βιολογία και τη φυσική.
Στην Ακαδημία του Πλάτωνα μπήκε σε ηλικία 18 ετών και έμεινε σ’ αυτήν 19 χρόνια, μέχρι και το θάνατο του δασκάλου του. Ανέπτυξε μαζί του στενή σχέση και σεβασμό προς το πρόσωπό του, αλλά διαφώνησε και διαφοροποιήθηκε σε μεγάλο βαθμό πάνω σε ορισμένες ιδέες και θέσεις του.
Γι’ αυτό και λέγεται ότι ο Πλάτωνας τον αποκαλούσε “πόλο”, δηλαδή πουλάρι που κλωτσάει τη μητέρα του στην κοιλιά μόλις γεννηθεί.Οι διαφωνίες των δύο μεγάλων φιλοσόφων είναι ένα θέμα που αξίζει να μελετήσει κανείς. Ας δούμε όμως πιο συγκεκριμένα τα σημεία στα οποία είχαν διαφορετική θεώρηση.
Σημείο πρώτο: Η Θεωρία των Ιδεών
Το πρώτο κύριο και βασικό σημείο διαφωνίας τους ήταν η αντίληψή τους για τον Κόσμο. Ο Πλάτωνας πίστευε ότι πίσω από τον κόσμο των αισθήσεων και της Ύλης υπήρχε μία άλλη πραγματικότητα, την οποία ονόμαζε “Κόσμο των Ιδεών”. Σ’ αυτόν τον κόσμο υπάρχουν και βρίσκονται τα καλούπια, οι αιτίες, τα πρότυπα όλων των πραγμάτων και φαινομένων που αντιλαμβανόμαστε μέσω των αισθήσεων γύρω μας.
Όλα είναι φτιαγμένα με βάση μία διαχρονική μορφή, που παραμένει αιώνια και σταθερή παρά τις μεταβολές που ο χρόνος επιφέρει στα πάντα. Αυτές οι διαχρονικές μορφές μοιάζουν να είναι τα πρωταρχικά στοιχεία της φύσης, κάτι σαν διανοητικά και αφηρημένα σχήματα που διαμορφώνουν τα φυσικά φαινόμενα και που ο αριθμός τους είναι συγκεκριμένος.
Ο Αριστοτέλης από τη μεριά του είχε εντελώς αντίθετη άποψη. Γι’ αυτόν ο Πλάτωνας είχε αναποδογυρίσει την πραγματικότητα. Συμφωνούσε στο ότι ο φυσικός κόσμος διέπεται από μεταβλητότητα, παροδικότητα και φθορά. Αλλά οι «ιδέες» του Πλάτωνα γι’ αυτόν δεν είναι οι αρχικές μορφές των πραγμάτων, αλλά είναι ένα κατασκεύασμα της λογικής του ανθρώπου, που δημιουργείται μέσα από την εμπειρία. Δηλαδή η ιδέα μας για το άλογο σχηματίζεται από τη λογική μας, αφού έχουμε δει και συγκρίνει μέσα στη φύση ένα μεγάλο αριθμό αλόγων και έχουμε καταλήξει σ’ εκείνα τα χαρακτηριστικά που είναι κοινά σε όλα, πέρα από τις διαφορές τους.
Αυτό το σύνολο κοινών χαρακτηριστικών είναι η ιδέα ή «μορφή», όπως την αποκαλούσε ο Αριστοτέλης, η οποία δεν προϋπάρχει σε κάποιον ειδικό κόσμο, αλλά συναντάται μέσα στο καθετί.Για τον Πλάτωνα η ύψιστη πραγματικότητα βρίσκεται στον Κόσμο των Ιδεών και των Αρχετύπων.
Για τον Αριστοτέλη η ύψιστη πραγματικότητα βρίσκεται σ’ αυτό που αντιλαμβανόμαστε με τις αισθήσεις μας. Για τον Πλάτωνα όλα όσα βλέπουμε γύρω μας είναι αντανακλάσεις άλλων πραγμάτων, που υπάρχουν στον Κόσμο των Ιδεών-κι επομένως και μέσα στην ψυχή του ανθρώπου. Για τον Αριστοτέλη όσα υπάρχουν μέσα στην ψυχή του ανθρώπου είναι αντανακλάσεις των πραγμάτων και των αντικειμένων του φυσικού κόσμου.
Σημείο δεύτερο: Η Πολιτική
Ένα άλλο σημαντικό σημείο διαφωνίας μεταξύ των δύο φιλοσόφων είναι η θεώρησή τους για το ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος (πολίτευμα) διακυβέρνησης ενός κράτους. Στο έργο του Αριστοτέλη «Πολιτικά» και στο έργο του Πλάτωνα «Πολιτεία» εκφράζονται οι πολιτικές τους θέσεις με αρκετές κοινές, αλλά και διαφορετικές αντιλήψεις.
Ο Πλάτωνας μιλάει για την ιδανική Πολιτεία, που είναι ιδανική επειδή κυβερνάται με το πολίτευμα της «αριστοκρατίας», δηλαδή κυβερνάται από ένα σύνολο ανθρώπων που ξεχωρίζουν για τη σοφία, τη γνώση, την αρετή, τη δικαιοσύνη και την ικανότητα διακυβέρνησης των πολιτών.Ο κάθε πολίτης μέσα σ’ αυτήν έχει μία σημαντική θέση, που είναι σύμφωνη με τη φύση, τις ικανότητες και το έργο που έχει αναλάβει να προσφέρει ανάλογα με τις κλίσεις του.
Έτσι μπορεί να ανήκει στην τάξη των αρχόντων (κυβερνήτες), στην τάξη των φυλάκων – πολεμιστών (υπερασπιστές της ασφάλειας της πόλης από επιθέσεις) και στην τάξη των γεωργών, εμπόρων, τεχνιτών (αυτοί που διασφαλίζουν τα μέσα που χρειάζεται η πόλη για να διατηρηθεί ζωντανή και να επιβιώσει).
Οι τάξεις αυτές είναι συμβολικές περισσότερο παρά πραγματικές, και δεν σχηματίζονται με βάση κοινωνικο/οικονομικά ή επαγγελματικά κριτήρια. Σχετίζονται με τα τέσσερα στοιχεία της Φύσης (γη, νερό, αέρας, φωτιά), που αντιστοιχούν σε χαρακτηριστικά της ανθρώπινης φύσης. Οπότε, ο κάθε πολίτης ανήκε σε μία από αυτές τις τάξεις σύμφωνα με τα ιδιαίτερα γνωρίσματά του και ανάλογα με την εκπαίδευση που χρειαζόταν να πάρει, προκειμένου να καλλιεργήσει τον χαρακτήρα, το πνεύμα και γενικά τον εσωτερικό του κόσμο.
Κατά τον Αριστοτέλη, οι πολίτες χωρίζονται με βάση οικονομικά κριτήρια σε τάξεις γεωργών, τεχνιτών και εμπόρων, ενώ κοινωνικά χωρίζονται σε φτωχούς, πλούσιους και μεσαίους. Από τη σχέση που έχουν μεταξύ τους οι φτωχοί και οι πλούσιοι θα διαμορφωθεί η μορφή του πολιτεύματος.
Οι φτωχοί συνήθως είναι περισσότεροι από τους πλούσιους. Ανάλογα με το πώς είναι μοιρασμένη η δύναμη και με το πού αυτή συγκεντρώνεται, καθορίζεται και το είδος του πολιτεύματος, που μπορεί να έχει τρεις μορφές: μοναρχία ή βασιλεία (ένας κυβερνά), αριστοκρατία (λίγοι κυβερνούν) ή δημοκρατία (πολλοί κυβερνούν).
Για να μην ξεπέσουν και αλλοιωθούν αυτές οι πολιτειακές μορφές σε τυραννία, ολιγαρχία και οχλοκρατία αντίστοιχα, θα πρέπει σκοπός των αρχόμενων να είναι το κοινό καλό και όχι το συμφέρον του ενός ή των λίγων. Η προτίμηση του Αριστοτέλη στρέφεται στη «Μέση Πολιτεία», δηλαδή σ’ αυτό που σήμερα κατανοούμε ως δημοκρατικό πολίτευμα, όπου η μεσαία τάξη εξασφαλίζει την ισορροπία ανάμεσα στους φτωχούς και τους πλούσιους και κρατά το κέντρο βάρους στη μέση στις μεταξύ τους συγκρούσεις.
Σημείο τρίτο: Η εικόνα της γυναίκας
Ένα άλλο σημείο διαφοροποίησης των δύο γιγάντων είναι οι απόψεις τους για τη γυναίκα. Η θέση που ο Πλάτωνας δίνει σ’ αυτήν μέσα στην Πολιτεία του είναι ισάξια με αυτήν του άντρα. Πίστευε ότι οι γυναίκες μπορούν να κυβερνήσουν εξίσου καλά με τους άντρες, επειδή η σωφροσύνη, η λογική, η ανδρεία, η αρετή δεν είναι θέμα φύλου, αλλά ψυχής, εκπαίδευσης και μόρφωσης.
Τόνιζε ότι μία πολιτεία που δεν δίνει παιδεία στις γυναίκες της, «μοιάζει με τον άνθρωπο που δεν εξασκεί και δε γυμνάζει παρά μονάχα το δεξί του χέρι» (Ο Κόσμος της Σοφίας, J. Gaarder).Αντίθετα ο Αριστοτέλης θεωρεί τη γυναίκα υποδεέστερη του άντρα, καθώς πιστεύει ότι σε σχέση μ’ αυτόν κάτι της λείπει και ότι είναι ένας «ατελής άντρας».
Κατά τη διαδικασία της αναπαραγωγής, επειδή η γυναίκα έχει έναν παθητικό ρόλο (δέχεται) και ο άντρας έναν ενεργητικό (δίνει), το παιδί κληρονομεί μόνο τις ιδιότητες του άντρα (κάτι που όπως γνωρίζουμε σήμερα δεν ισχύει).Η εικόνα και θεώρηση του Αριστοτέλη για τις γυναίκες υιοθετήθηκε στον Μεσαίωνα, όπου η γυναίκα υποβαθμίστηκε, θεωρήθηκε πηγή του κακού και του πονηρού και περιορίστηκε στον αναπαραγωγικό της ρόλο μόνο.
Παρά τις διαφωνίες που υπάρχουν ανάμεσα στον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι συναντάμε και «συμφωνίες», δηλαδή κοινά σημεία. Και οι δύο μιλούν για την ψυχή και τη σημασία της για τον άνθρωπο, και οι δύο τονίζουν πως η ευτυχία είναι συνώνυμο της αρετής και των υψηλών αξιών και ιδανικών, και οι δύο μας υπενθυμίζουν ότι σκοπός ενός Κράτους θα πρέπει να είναι το καλό και η καλλιέργεια όλων των πολιτών του.
Σίγουρα όμως διαπιστώνουμε ότι τόσο ο σοφός Πλάτων όσο και ο λογικός Αριστοτέλης δίνουν πολλές χρήσιμες και σημαντικές απαντήσεις σε ερωτήματα και προβληματισμούς της σημερινής εποχής, γι’ αυτό και μπορούν να είναι ταυτόχρονα σύγχρονοι αλλά και διαχρονικοί.

Όνομα: Ηλέκτρα Λέξη κλειδί: Εμμονή ~ Και μιας και φτάσαμε ως εδώ ας μην ξαχάσουμε όσους φυλακίστηκαν, όσους εξορίστηκαν, όσο...