Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2015

Ποιες τροφές δεν περιμένατε ότι σας… ασχημαίνουν;

Οι διατροφικές σας επιλογές παίζουν πολύ βασικό ρόλο στην υγεία, τη σιλουέτα, αλλά και στη διατήρηση ή όχι της νεότητας και της ομορφιάς σας και είμαστε σίγουροι ότι θα θέλατε να ξέρετε ποιες τροφές σας προσθέτουν χρόνια, αντί να σας αναζωογονούν. Κι ενώ όλοι ξέρουμε ότι τα γλυκά, το αλκοόλ, το κόκκινο κρέας, τα τρανς λιπαρά μας βλάπτουν έσω κι έξω, κάποιες άλλες τροφές δεν είχαμε συνειδητοποιήσει ότι χρειάζονται προσοχή.
Γι’ αυτό κι εμείς σας παρουσιάζουμε 5 τροφές που πρέπει να καταναλώνετε, αλλά με σύνεση, έτσι ώστε να συνεχίσετε να δείχνετε όσο νέοι και ωραίοι είστε κι όχι να απορείτε γιατί κάποιοι συνομήλικοί σας σας μιλούν στον… πληθυντικό.
Λευκό κρασί
Το κόκκινο κάνει καλό στην καρδιά, ενώ έχει βρεθεί ότι και το λευκό προσφέρει προστατευτική δράση. Πέραν, όμως, της ωφέλιμης πλευράς του, έχει κι άλλη μια, πιο «σκοτεινή» αφού προκαλεί ζημιά στα δόντια. Το οξύ του κρασιού κάνει κακό στο σμάλτο και αυξάνει την πιθανότητα να μείνουν λεκέδες στα δόντια σας, τη στιγμή που όλοι ξέρουμε ότι ένα όμορφο χαμόγελο μας αφαιρεί χρόνια κι ένα… μέτριο μας προσθέτει. Τι να κάνετε:Αποφύγετε να βουρτσίζετε τα δόντια σας αμέσως μετά την κατανάλωσή του, καθώς το βούρτσισμα σε συνδυασμό με το οξύ οδηγεί σε ακόμη μεγαλύτερη διάβρωση του σμάλτου. Κάποιοι ειδικοί, μάλιστα, συστήνουν να αφήσουμε να περάσει ακόμη και μια ώρα μετά την κατανάλωση κρασιού προτού πλύνουμε τα δόντια μας.






Εκτός από κιλά, ορισμένες τροφές, που δεν περιμένατε ότι έχουν βλαβερή πλευρά, σας προσθέτουν χρόνια ή φθείρουν το παρουσιαστικό σας, επιταχύνοντας τη διαδικασία γήρανσης της επιδερμίδας και των δοντιών σας και κάνοντάς σας να δείχνετε μεγαλύτεροι απ’ ό,τι πραγματικά είστε.

Αλμυρές τροφές
Ακόμη κι αν δεν προσθέτετε έξτρα αλάτι στη μαγειρική σας, αυτό δεν σας εγγυάται ότι η πρόσληψη νατρίου στη διατροφή σας είναι χαμηλή. Πολλές κονσερβοποιημένες τροφές διατηρούνται σε νάτριο, το οποίο προκαλεί κατακράτηση υγρών και μας προκαλεί πρήξιμο. Τι να κάνετε: Αν το παρακάνατε με το αλάτι και το πρήξιμο είναι εμφανές, ένας σύντομος τρόπος να το καταπολεμήσετε είναι με ενυδατικές κρέμες που περιέχουν καφεΐνη. Όταν η καφεΐνη εφαρμόζεται τοπικά, μειώνει το πρήξιμο κι εσείς επανέρχεστε στο φυσιολογικό σας.
Πικάντικες τροφές
Χαρίζουν ένταση στο φαγητό και αποτελούν αδυναμία πολλών, ενώ υπάρχουν κουζίνες που τις τιμούν δεόντως. Το δέρμα, όμως, που έχει τάση για ακμή μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά με τέτοιους είδους τροφές και να «φουντώσει», ενώ μπορεί να γίνει παρόμοια ζημιά και κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης. Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα αιμοφόρα αγγεία στο δέρμα είναι πιο αντιδραστικά τότε και λόγω του ότι κάποιες πικάντικες τροφές διογκώνουν τα αγγεία, το δέρμα δείχνει λιγότερο νεανικό και περισσότερο παραμορφωμένο στην εμμηνόπαυση. Τι να κάνετε: Μην στερηθείτε τα αγαπημένα σας καυτερά, απλώς προσπαθήστε να μην τα καταναλώνετε συχνά, αν δεν θέλετε να δείτε ερυθρότητα, πρήξιμο και ευρυαγγείες στο σώμα και το πρόσωπό σας.
Λεμονάδα
Τα εσπεριδοειδή γενικότερα μπορεί να φθείρουν το σμάλτο των δοντιών, τα λεμόνια, όμως, φαίνεται πως είναι τα χειρότερα απ’ όλα. Ο χυμός τους δημιουργεί τη μεγαλύτερη ζημιά στα δόντια σε σχέση με την πορτοκαλάδα ή το χυμό γκρέιπφρουτ, σύμφωνα με τους ειδικούς και αν, μάλιστα, προσθέτετε και ζάχαρη, εκτός από τη φθορά του σμάλτου, αυξάνετε την πλάκα στα δόντια σας και τα οδηγείτε σε λεκέδες και φθορά. Τι να κάνετε: Όταν πίνετε τέτοιους χυμούς, αφενός μην προσθέτετε ζάχαρη και αφετέρου καταναλώστε τους με καλαμάκι.
Μαύρο τσάι
Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε τανίνες, το τσάι μέσα σε όλα του τα καλά, κάνει κακό στα δόντια, δημιουργώντας λεκέδες, ειδικά όταν υπάρχει μεγάλη κατανάλωση. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Dental Hygiene, η καζεΐνη, πρωτεΐνη που βρίσκεται στο γάλα, μπορεί να μειώσει τους λεκέδες στο όμορφο χαμόγελό σας. Τι να κάνετε: Προσθέστε στο τσάι σας λίγο γάλα, χωρίς να το παρακάνετε, έτσι ώστε τα δόντια σας να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την ομορφιά και την ηλικία σας και να σας δημιουργούν αυτοπεποίθηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου