Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

«Γιατί δεν μπορεί να βρει ο μπαμπάς μια κανονική δουλειά;»

o-KID-HAPPY-DAD-facebook
«Γιατί δεν  μπορεί να βρει ο μπαμπάς μια κανονική δουλειά;»
Πώς να απαντήσω σε αυτό;
Τι σημαίνει «κανονική δουλειά;»
Για ένα εννιάχρονο παιδί κανονική δουλειά σημαίνει να μην δουλεύει ο μπαμπάς το Σαββατοκύριακο και τις ημέρες που δεν έχει σχολείο.
Μια κανονική δουλειά είναι να είναι ο μπαμπάς σπίτι τις ώρες που δεν έχει σχολείο και να περνά χρόνο μαζί του.
Είναι μια δουλειά που ξεκινάει την ώρα που πηγαίνει σχολείο δηλαδή κατά τις 9 το πρωί μέχρι κατά τις 5 με πολύ επιείκεια. 
Είναι μια δουλειά που να μπορεί να αφήσει όταν έχει σχολικές παραστάσεις και παίρνει βαθμούς στο σχολείο.
Ο σύζυγός μου και εγώ έχουμε πολύ διαφορετικά ωράρια και τις ώρες που το παιδί μας επιστρέφει από το σχολείο εγώ είμαι σπίτι ενώ εκείνος λείπει.
Σήμερα που μου έκανε αυτή την ερώτηση ξέσπασε σε κλάματα και έπρεπε να κάνω κάτι για αυτό.
Κάθισα με το παιδί μου στον καναπέ, το κράτησα στην αγκαλιά μου και κλάψαμε μαζί. Το ξέρω πως είναι δύσκολο παιδί μου!Και εμένα μου λείπει κάθε μέρα ο μπαμπάς. Του θύμισα πόσο το αγαπάμε και οι δυο και πρέπει να είμαστε χαρούμενοι που και ο μπαμπάς και η μαμά έχουν δουλειά και μπορούμε να φροντίζουμε την οικογένειά μας.
Μιλήσαμε για το ταλέντο του μπαμπά που το έδωσε ο Θεός για να το εξασκεί κάθε μέρα την δουλειά του.Του είπα πως ο κάθε άνθρωπος είναι προκαθορισμένος από τον Θεό για να κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά και σε οποιαδήποτε άλλη  δουλειά  δεν θα μπορούσε να είναι τόσο καλός.
Σήμερα το ξεπεράσαμε μαζί αλλά ξέρω πως δεν θα είναι η τελευταία φορά καθώς τα άλλα δυο μας παιδιά όταν μεγαλώσουν και πάνε σχολείο θα αρχίσουν να με ρωτάνε τα ίδια πράγματα.
Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητά μας. Είναι η ζωή μας και η καθημερινότητά μας. Όπως είναι δύσκολο για εμάς έτσι είναι και για τον μπαμπά μας να είναι μακριά μας τόσες ώρες.
Όμως προσπαθούμε να περνάμε υπέροχα όταν είμαστε όλοι μαζί και να ζούμε την κάθε στιγμή.
Αφιερωμένο στις συζύγους και στα παιδιά που νιώθουν το ίδιο…
babyradio.gr-Γεωργία Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...