Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

«Ο άντρας μου με υποτιμά και δεν με σέβεται…»

bigstock-Unhappy-couple-not-talking-aft-61812500
Είμαι παντρεμένη με τον άντρα μου εδώ και 3 χρόνια.
Άφησα την πόλη όπου ζούσα , την δουλειά μου και μετακόμισα για να είμαι κοντά του. Στην αρχή όλα ήταν μια χαρά. Όμως τον τελευταίο καιρό νιώθω πως δημιούργησα μια κατάσταση στην οποία ο άντρας μου πλέον δεν με σέβεται και με χρησιμοποιεί μόνο για ότι χρειάζεται.
Φεύγει για την δουλειά χωρίς να μου μιλάει και να μου πει μια κουβέντα.
Έρχεται στο σπίτι και κατευθείαν πηγαίνει στον υπολογιστή του χωρίς να μου δώσει καμία σημασία και φυσικά χωρίς να μου μιλήσει ακόμη και αν στέκομαι ακριβώς μπροστά του. Είναι ευγενικός μαζί μου όποτε πεινάει και χρειάζεται κάποιον να του κάνει εξωτερικές δουλειές ή όταν θέλει παρέα για να δει μια ταινία.
Από τότε που μετακόμισα μαζί του δεν δούλευα γιατί δεν έβρισκα κάτι στο αντικείμενό μου.
Προχθές ήμουν τόσο χαρούμενη που επιτέλους πήρα την δουλειά που ονειρευόμουν. Τα πήγα τόσο καλά στην συνέντευξη, τους εντυπωσίασα και με προσέλαβαν. Ήμουν τόσο χαρούμενη που επιτέλους θα έκανα κάτι που μου άρεσε μου και εκείνος δεν ενδιαφέρθηκε να με ρωτήσει λεπτομέρειες ούτε έδειξε να χαίρεται και η συζήτηση τελείωσε εκεί.
Την επόμενη μέρα αποφάσισα να καλέσω τους φίλους μας για φαγητό για να τους πω για την νέα μου δουλειά. Όλοι μου έλεγαν συγχαρητήρια και με ρωτούσαν λεπτομέρειες για την δουλειά. Όταν έδωσαν συγχαρητήρια στον άντρα μου εκείνος αντί να δείξει χαρούμενος είπε πως δεν είναι και καμία σημαντική δουλειά και πως οποιοσδήποτε μπορεί να την κάνει. Έμεινα άναυδη! Πως είναι δυνατόν να μην με σέβεται και να με υποτιμά; Προσπαθώ να είμαι καλή σύζυγος και εργαζόμενη γυναίκα. Έχω κουραστεί να μην με σέβεται και  δεν μου αξίζει αυτό!
Προσπαθώ να δοκιμάσω διάφορες τακτικές για να αλλάξει συμπεριφορά  αλλά καμία δεν είχε αποτέλεσμα.
Τι έχω κάνει λάθος;
babyradio.gr- Χαρά Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...