Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Ανδρικά καλλυντικά με υπογραφή Ρομπ Λόου



Υπήρξε από τους πιο όμορφους ηθοποιούς της γενιάς του και σίγουρα ακόμα παραμένει από τους πιο γοητευτικούς. Ο λόγος, για τον Ρομπ Λόου, ο οποίος επιστρέφει στο προσκήνιο όχι μέσω της υποκριτικής, αλλά ξεκινώντας μία νέα επαγγελματική δραστηριότητα. Όπως ανήγγειλε ο ίδιος «βγάζει» στην αγορά μία νέα σειρά περιποίησης για άνδρες, που ονομάζεται Profile, την οποία και προετοιμάζει εδώ και έξι χρόνια.
«Ο βασικός στόχος μου δεν ήταν να δημιουργήσω μία διαφημιστική σειρά καλλυντικών»,τόνισε στο WWD ο Λόου επισημαίνοντας ότι, «τα αποτελέσματα των καλλυντικών είναι εμφανή, και τα συστατικά, που περιέχουν, λειτουργούν πραγματικά –σε αντίθεση με τα σέξι τεχνάσματα, που εμφανίζουν πολλά άλλα καλλυντικά στις διαφημίσεις τους».
Ο γνωστός ηθοποιός κατέστησε σαφές, ότι δεν θα είναι απλώς το «πρόσωπο» της σειράς, όπως κάνουν οι περισσότεροι διάσημοι. «Αυτό που θέλω πραγματικά να καταλάβουν όλοι οι άνθρωποι είναι ότι εγώ έφτιαξα αυτή τη σειρά από την αρχή», είπε. Και πρόσθεσε:«Δεν είμαι ο διάσημος, που απλώς υπογράφει τη σειρά, δεν είμαι το πρόσωπο του προϊόντος. Είμαι ο δημιουργός του».
Η σειρά διαθέτει πέντε προϊόντα και πωλείται από αυτήν την εβδομάδα μέσω τουprofile4men.com. Στα σχέδια του ηθοποιού είναι να δημιουργήσει σειρά αρωμάτων, καθώς και προϊόντα περιποίησης μαλλιών.
(Πηγή: matrix24.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...