Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Η απομυθοποίηση του πορνό από μια πορνοστάρ (Photos)

Την πραγματική, όχι και τόσο ευχάριστη, πλευρά του πορνό αποκάλυψε η Αμερικανίδα πορνοστάρ Miley White σε συνέντευξή της στο Buzzfeed.com.
Η Miley White μπήκε στην βιομηχανία του πορνό όταν ήταν 18 ετών. Πλέον, συνεχίζει να ασχολείται με αυτόν τον κλάδο στην Αυστραλία.
Διαβάστε 12 σημεία της γυμνής αλήθειας του πορνό, όπως τα περιέγραψε η ίδια:
1. Οι άνθρωποι σπάνια πιστεύουν μια πορνοστάρ, όταν τους λένε τον τρόπο με τον οποίο βγάζει το ψωμί τους: «Κάποτε είπα σε κάποιον τι δουλειά έκανα και δεν με πίστεψε, οπότε του είπα ότι είμαι εκπαιδεύτρια δελφινιών και φυσικά με πίστεψε».
2. Οι οργασμοί είναι σχεδόν πάντα, ψεύτικοι: «Μερικές φορές είναι αληθινοί, αλλά συνήθως είναι ψεύτικοι».
3. Είναι σκληρή η τέχνη της προσποίησης: «Χρειάζεται τέχνη για προσποιηθείς οργασμό. Πάρε μια βαθιά ανάσα, άνοιξε το στόμα σου και κλείσε τα μάτια σου».
4. Η κορύφωση είναι επίσης ψεύτικη: «Με την κατάλληλη γωνιά της κάμερας, και λίγο…νερό, μπορείς να δημιουργήσεις το κατάλληλο «τελείωμα»».
5. Πολλοί πρωταγωνιστές ερωτικών ταινιών, κάνουν και δεύτερη δουλειά: «Μερικές φορές δουλεύω μόνο μία φορά την εβδομάδα, οπότε έχω άφθονο χρόνο. Πολλοί, εργάζονται ως DJ’s για παράδειγμα».
6. Απαιτείται αρκετή γραφειοκρατία: «Όπως σε κάθε άλλη δουλειά».
7. Κάνει πολύ κρύο στα γυρίσματα: «Επειδή ο ήχος των συσκευών θέρμανσης είναι έντονος και θα ακούγεται, τους κλείνουμε και μερικές φορές κάνει πολύ κρύο».
8. Υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες του είδους, με πτυχία: «Μόνο δυο άτομα δε γνωρίζω που δεν έχουν πτυχίο. Εγώ έχω μάστερ στην Κοινωνική Εργασία».
9. Πολλές πρωταγωνίστριες, πωλούν τα εσώρουχά τους, στο διαδίκτυο: «Είναι απόλυτα φυσιολογικό».
10. Τα κοστούμια είναι πραγματικά πολύ ακριβά: «Έχω ένα στηθόδεσμο, που αξίζει όσο το αυτοκίνητό μου».
11. Συμβαίνουν ατυχήματα: «Μια κοπέλα, που πρόσφατα είχε γεννήσει, λέρωσε με μητρικό γάλα τον συμπρωταγωνιστή της».
12. Πολλοί πρωταγωνιστές, δεν βλέπουν τις ταινίες τους: «Νομίζω πως έχω δει τον εαυτό μου μόνο μια φορά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...