Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Σε τι διαφέρει ο σωστός άντρας από τον μ@#$%!

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά αυτά που διαχωρίζουν το σύντροφο ζωής από αυτόν που σου κάνει τη ζωή πατίνι.

Συχνά πιάνω τον εαυτό μου να διαβάζει βιβλία και κάπου βυθισμένη ανάμεσα στις παραγράφους και στη σκέψη, που έχει κάνει κατάληψη στο μυαλό μου, "το θερμοσίφωνα τον έκλεισα;", λέω από μέσα μου πως ναι αυτός/η η συγραφέας γράφει λες και με ξέρει.
Με απλά λόγια συχνά πυκνά πάσχω από το σύνδρομο ταύτισης, κάτι το οποίο είχε αρχίσει να μου συμβαίνει από την πρώτη φορά που είδα ένα επεισόδιο από το Θαυμαστό Ταξίδι του Νιλς Χόλγκερσον (είδα στο πρόσωπο της χήνας εμένα). Χωρίς να αποτελεί εξαίρεση το "Δεν είμαι τέτοιο κορίτσι" της Lena Dunham, με έκανε να κουνήσω καταφατικά το κεφάλι μου και να γελάσω μόνη μου μέσα στο λεωφορείο για τη δουλειά, όταν διάβασα την αιτιολογία της Lena για τις αποτυχημένες σχέσεις που είχε κάνει με τους λάθος άντρες: "σε βαθύτερο επίπεδο, με έκαναν να νιώθω λιγότερο ενήλικη. Ο έρωτας ήταν ο μόνος τρόπος να ξεχνώ τις υποχρεώσεις μου, να ξεχνώ τον εαυτό μου και να υποκρίνομαι ότι είμαι κάποια άλλη". Ξεκάθαρα αυτό ήταν. Μόλις είχα την απάντηση στο γιατί με ελκύουν οι μ@λ@κες.

Όπως κάποτε μου είχε πει και η ψυχοθεραπεύτρια μου, η κυρία Άννα, την οποία την άφησα όταν βαρέθηκα να κλαίω για τη μάνα μου σε κάθε συνεδρία μας, "αντί να επιλέξεις ένα γερό οικοδόμημα, που αντέχει τους σεισμούς, προτιμάς τα λυόμενα σπίτια που με το πρώτο ρίχτερ καταρρέουν". Τόσο η Άννα όσο και η Lena είχαν δίκιο. Πολλές γυναίκες - δεν θέλω να πιστεύω ότι είμαι η μόνη σε αυτό τον κόσμο - μας ελκύουν οι άντρες, που δεν μας αγαπάνε, που σημαίνουμε ελάχιστά γι αυτούς, που κάνουν τον αυτοσεβασμό μας να ακούγεται σαν μία λέξη τόσο παράξενη όσο και το έθιμο της οδοντιατρικής επέμβασης ως απελευθέρωση από το κακό που γίνεται στην Ινδονησία.
Πολλές φορές τυφλωμένες από τον πόθο μας για αυτόν που μας κάνει να αισθανόμαστε σκουπίδι, αγννοούμε τα χαρακτηριστικά εκείνα που έχει ο άντρας-σύντροφος.
Είναι σαν να αναπτύσσουμε ξαφνικά αλλεργία σε οποιονδήποτε θα μας κάνει να ανθίσουμε. Μήπως όμως, λέω μήπως, ήρθε η ώρα αυτό να αλλάξει; Μήπως εκτός από τη γραμμή του Άδωνη, το άρωμα και το ύφος "Λεωφορείο ο Πόθος" να αρχίσουμε να δίνουμε βάση και σε μερικά άλλα χαρακτηριστικά-κλειδιά για μία μακροχρόνια σχέση χωρίς δράματα;
Κάθισα και σκέφτηκα, λοιπόν, ποιες είναι αυτές οι ποίοτητες που έχει ο life partner, αυτός που όταν του πεις "σ' αγαπώ" δεν θα σου απαντήσει "το ξέρω". Οι αρετές που έχει ένας "ουρανοξύστης", όπως θα έλεγε και η κυρία Άννα. Ένα βήμα κάθε φορά - τουλάχιστον ανακάλυψα τις αρέτες του.
Γενναιοδωρία
Μην πάει ο νους σου στο οικονομικό κομμάτι. Εδώ μιλάμε για συναισθήματα, όχι για λεφτά. Μιλάμε για τον άντρα αυτόν που δεν σου δίνεται με το σταγονόμετρο. Δεν θέλεις να έχεις δίπλα σου τη λίμνη Αράλη (πλέον είναι τοξική έρημος). Θέλεις ο άλλος να σε πλημμυρίζει με όλα αυτά τα όμορφα πράγματα που νιώθει για σένα.
Εμπιστοσύνη
Κάνουμε το λάθος να μπερδεύουμε την εμπιστοσύνη με αυτό που λένε "τον έχει σιγουράκι". Δεν σημαίνει ότι έχεις δεδομένο τον άλλον, ή πως έδεσες τον γαϊδάρο σου αν διάλεξεις έναν άνθρωπο που δεν σε κάνει να νιώθεις ανασφάλεια.
Σταθερότητα
Ο λόγος του είναι συμβόλαιο. Έχει τιμή, έχει κούτελο, είναι εκεί. Ο μ@λ@κας είναι πολύ πιθανό να παρασυρθεί από τα ρεύματα, ο life partner όμως είναι σταθερός. Ξέρει τι θέλει και από τη στιγμή που έχει αυτό που θέλει (εσένα κουκλίτσα μου), θα κάνει και τα πάντα για να σε κρατήσει.
Ευγένεια
Πρώτη εγώ παραδέχομαι ότι ελκύομαι από τους βλάκες (και μετά βεβαίως υπάρχουν και οι επιστημονικές έρευνες που το λένε), ωστόσο αυτό που χρειάζόμαστε είναι κάποιον που θα συμπεριφέρεται καλά πρωτίστως σε εμάς και αμέσως μετά σε όλα όσα αγαπάμε. Ο σύντροφος ζωής έχει μία ζεστασιά, μία ευγένεια. Είναι σαν μία καλημέρα.
Χιούμορ
Πριν προλάβεις να μιλήσεις για το μεγαλύτερο κλισέ στην ιστορία των ανθρωπίνων σχέσεων, άσε με να σου κάνω την εξής ερώτηση: θα ήθελες να είσαι με κάποιον που δεν θα σε κάνει να γελάς; Ο άντρας που μπορεί να βάλει το χαμόγελο στα χείλη ή τουλάχιστον να σε βοηθήσει να δεις τη θετική πλευρά των πραγμάτων σε μία δύσκολη περίοδο που βιώνεις είναι αυτός που θες. Αλήθεια.
Ευφυία
Η σχέση είναι αλληλεπίδραση. Αν επικοινωνείς με τον άλλο σε πνευματικό επίπεδο είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα κουμπώσετε τόσο στον συναισθηματικό όσο και στον σεξουαλικό τομέα. Για να μην πω ότι δεν θα στερέψεις ποτέ από πράγματα, για τα οποία θα μιλάτε ο ένας με τον άλλον. Ενίοτε θα προκαλείτε ο ένας τον άλλον και όλη αυτή η ευφυία θα κρατήσει τη σχέση ενδιαφέρουσα και γεμάτη νόημα. Γιατί, δεν λέω, είναι πολύ σέξι όταν τον βλέπεις με τη σανίδα του σερφ, αλλά πόσες φορές να μιλήσεις η γυναίκα για το duck dive και το riding;
Στοργή
Ο άντρας που δεν φοβάται να δείξει λίγη στοργή δημοσίως δεν είναι καθόλου κακό πράγμα. Αυτός που θα σου πιάσει το χέρι, θα σε φιλήσει και θα σε αγγίξει ενώ είσαστε έξω είναι 100% ελκυστικό και σίγουρα σε κάνει να νιώθεις μοναδική. Ωραίοι οι νάρκισσοι, αλλά ας ασχοληθεί κάποιος και με εμάς; Ναι; Ναι.
Πηγή ladylike.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...