Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

10 Κανόνες για να βγεις ραντεβού με τον γιο μου!

child-couple out
Οι 10 Κανόνες για να βγεις ραντεβού με τον γιο μου
1. Δεν είναι το δικό σου ΑΤΜ τράπεζας.
2.Αν έρθεις στο σπίτι μου ντυμένη σαν στριπτιτζού, θα σε διώξω.
3. Αν δω τίποτα πονηρά μηνύματα στο κινητό του γιου μου, θα σε διώξω.
couple-cute-kid-kids-love-Favim.com-47530
4.Αν δεν μου αρέσεις θα σε διώξω.
5. Έγινε κατανοητό το ότι μπορώ να σε διώξω;
6. Είναι παιδί της μαμάς οπως και να το κάνουμε.
7.Ούτε αυτός είναι πάνω από εσένα ούτε εσύ πάνω από αυτόν. Για να καταλάβεις ποιος είναι δες τον κανόνα νούμερο 5.
8.Είναι κύριος γιατί εγώ του το έμαθα αυτό. Το καλό που σου θέλω είναι να συμπεριφερθείς και εσύ σαν κυρία.
9. Έχω ένα πολύ καλό άλλοθι για να αποφύγω την φυλακή.
10. Αν αγνοήσεις τους παραπάνω κανόνες ενώ είσαι ακόμη κοπέλα του, θα γίνω κάτι πολύ χειρότερο όταν παντρευτείτε: Η πεθερά σου!!!
babyradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...