Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

«Μείναμε παντρεμένοι για τα παιδιά…»

o-SAD-COUPLE-facebook
«Μην μείνετε παντρεμένοι για τα παιδιά.»
Μια φράση που άκουσα πολλές φορές όταν πολλά ζευγάρια βρισκόταν στο τέλος μιας σχέσης.
Όμως σε εμένα αυτή  η φράση λειτούργησε αντίθετα. Με τον άντρα μου φτάσαμε σε ένα σημείο όπου νιώθαμε ότι δεν είχαμε τίποτα κοινό.
Ο γάμος μας κρεμόταν από μια κλωστή και οδηγούσε με γοργά βήματα προς το διαζύγιο.
Δεν πήραμε διαζύγιο γιατί δεν θέλαμε να μοιραζόμαστε τα παιδιά μας το σαββατοκύριακο ή να μαλώνουμε για το ποιος θα τα πάρει διακοπές και πότε θα τα γυρίσει πίσω.Δεν θέλαμε να υποβάλλουμε σε κάτι τέτοιο τα παιδιά μας επειδή κακά τα ψέματα το διαζύγιο αφορά κατά κύριο λόγο τα παιδιά.
Έρχονταν μέρες που απλά δεν μπορούσαμε να συνυπάρξουμε με τον άντρα μου και πάντα είχαμε έναν καλό ή έναν ασήμαντο  λόγο για να μαλώνουμε.
Και όμως δεν πήραμε διαζύγιο. Είπαμε την λέξη αυτή πολλές φορές και όμως κανείς μας δεν την έκανε πράξη.Γιατί;
Για τα παιδιά μας.
Τα αγαπάμε τόσο πολύ που δεν θέλαμε να τα αφήσουμε μόνα τους με έναν από τους δυο γονείς.
Ένας Θεός ξέρει πως αντέξαμε. Δεν το λέω μόνο για μένα αλλά και για τον άντρα μου. Ειλικρινά αναρωτιέμαι πως με άντεξε και δεν έφυγε πρώτος. Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα αυτής της «τρελής συνύπαρξης » τον κοιτάω στα μάτια και βλέπω την αγάπη του για τα παιδιά μας αλλά στο βάθος και για εμένα.
Διαλέξαμε την οικογένειά μας αντί για ένα χωρισμό και για εμάς λειτούργησε.
Διαλέξαμε να μείνουμε μαζί και να το παλέψουμε. Δεν πιστεύω πως μείναμε παντρεμένοι μόνο για τα παιδιά μας μείναμε  μαζί για εμάς. Και πλέον είμαι χαρούμενη που προσπαθήσαμε και βγήκαμε νικητές.
babyradio.gr-Ο.Θ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...