Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

«Παιδί μου ξέρω πως είναι δύσκολο να είσαι το πρώτο παιδί της οικογένειας…»

27Shane-Matilda-2
Παιδί μου είσαι το πρώτο μου παιδάκι.
Μετά από εσένα και μετά από κάποια χρόνια απέκτησα το αδερφάκι σου.
Σήμερα το πρωί έριξες τα φαγητό κάτω. Δεν το ήθελες και μου ζήτησες αμέσως συγνώμη. Μου ζήτησες συγνώμη τρομαγμένο σαν να έκανες το λάθος της ζωής σου.Τότε άρχισα να αναρωτιέμαι γιατί αντέδρασες έτσι.Εγώ σε ανάγκασα να συμπεριφερθείς έτσι; Μήπως εγώ περιμένω πολλά από εσένα επειδή είσαι πλέον μεγάλος αδερφός;
Όταν ετοιμάζεσαι για το σχολείο σε πιέζω να κάνεις γρήγορα.
Όταν παίζεις με τα παιχνίδια σου και έρχεται ο μικρός σου αδερφός να παίξετε σε πιέζω να του δώσεις τα παιχνίδια σου.
Μήπως εγώ πιέζω τα πράγματα; Δεν είναι δίκαιο να έχω τόσο υψηλές απαιτήσεις από εσένα.
Από τον μικρό σου αδερφό δεν περιμένω τόσα πολλά.Είναι μικρότερος και τον αφήνω περισσότερο ελεύθερο.Το ίδιο ισχύει και για το τελευταίο σας αδερφάκι.
Αν κάνεις κάτι λάθος απογοητεύομαι ενώ στα άλλα σου αδέρφια δείχνω περισσότερη υπομονή.
Πάντα σε έβλεπα σαν μεγάλο και υπεύθυνο παιδί. Ξεχνάω ότι είσαι παιδί ακόμη. Είσαι υπεύθυνο παιδί που μαζεύει τα πιάτα του μετά το φαγητό και τα παιχνίδια του στο δωμάτιό του. Όμως είσαι ακόμη ένα παιδί που έχει δικαίωμα να παίξει κυνηγητό  με τα αδέρφια του στο σαλόνι.
Δεν πρόκειται να χαμηλώσω τις προσδοκίες μου επειδή μπορείς να καταφέρεις πολλά.
Πρέπει να θυμάμαι ότι είσαι παιδί και είσαι τέλειο όπως είσαι.Πρέπει να θυμάμαι να σε αγκαλιάσω ακόμη πιο πολύ και να σου λέω ότι σ’αγαπώ πολύ. Συγνώμη παιδί μου.
babyradio.gr- Άννα Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...