Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Φοβόμουν τόσο πολύ να κάνω δεύτερο παιδί…

Cute_Baby_Girl_Kiss_a_Boy_Best_Photos
Καθόμαστε όλοι μαζί στο σαλόνι και βλέπουμε τηλεόραση.
Εγώ ο άντρας μου και ο γιος μας. Ξαφνικά κοιτάω την κόρη μου και συνειδητοποιώ πόσο μεγάλωσε. Βλέπω τα χέρια της, τα πόδια της που πλέον δεν είναι μικροσκοπικά  όπως όταν ήταν μωρό.Μου άρεσε να είμαστε μια οικογένεια με 3 άτομα.Είχαμε ένα παιδί οι δύο μας για να αγαπάμε και να λατρεύουμε.
Βγαίναμε οι τρεις μας βόλτες, παίζαμε, μαγειρεύαμε και κάναμε πάρα πολλά διασκεδαστικά πράγματα.
Μετά από κουραστικές μέρες ξαπλώναμε στο κρεβάτι και του κάναμε τις πιο σφιχτές αγκαλιές. Μόλις το έπαιρνε ο ύπνος καθόμασταν και το κοιτούσαμε και χαμογελούσαμε που δημιουργήσαμε κάτι μαζί.Με τρομοκρατούσε και μόνο η ιδέα του να αλλάξει αυτή η κατάσταση που ζούσαμε.
Ένα κομμάτι του εαυτού μου ήθελε να κάνει ένα ακόμη παιδί ενώ το άλλο κομμάτι του εαυτού μου φοβόταν απίστευτα.
Για αυτό περίμενα λίγο. Περίμενα να κοιμάται κανονικά η κόρη μου τα βράδια. Περίμενα να σταματήσει να φοράει πάνες. Περίμενα να κοιμάται μόνη της στο δικό της κρεβάτι.Περίμενα να πάει στον παιδικό σταθμό.
Τώρα πλέον είναι 5 χρονών και συνειδητοποίησα πως αν περίμενα λίγο ακόμη ίσως να μην το έκανα ποτέ. 
Ξάπλωσα στο κρεβάτι και ονειρεύτηκα το επόμενό μας παιδί. Ήξερα πως θα είναι αγόρι και ήξερα και ακριβώς τι όνομα θα του δίναμε. Φαντάστηκα τα μικροσκοπικά του χεράκια, τα ματάκια του και εμάς σαν οικογένεια με 4 μέλη.
Όμως μόλις ανακάλυψα ότι είμαι έγκυος τρομοκρατήθηκα. Ένιωθα πως ξέχασα να φροντίζω ένα μωρό, πως δυσκολεύομαι να κάνω μπάνιο ένα νεογέννητο και με έπιασε πανικός. Την πρώτη φορά που ήμουν έγκυος δεν είχα συνειδητοποιήσει τι μπορεί να συμβεί αν κάτι πάει στραβά.Δεν είχα την αίσθηση του φόβου.
Όμως έπρεπε να το ξεπεράσω και να αποβάλλω τους φόβους μου.  Και το έκανα.
Γιατί να φοβάμαι άλλωστε να αποκτήσω ένα θείο δώρο που μου δινόταν απλόχερα;Έπρεπε να το έχω κάνει νωρίτερα. Η οικογένειά μας έγινε ακόμη πιο όμορφη.
Πλέον δεν φοβάμαι να πω όχι σε ένα ακόμη παιδί…
babyradio.gr-Κατερίνα Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...