Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

Η μαμά μου...

Μια πολύ όμορφη ιστορία που έγινε viral στο διαδίκτυο!

"Η μαμά μου είχε πολλά προβλήματα..
Δεν κοιμόταν και ένιωθε εξαντλημένη..
Ήταν γκρινιάρα, ευέξαπτη και πικρόχολη..
Ήταν πάντα άρρωστη μέχρι που μια μέρα ξαφνικά άλλαξε..
Η κατάσταση ήταν ίδια..
Αλλά με κάποιο τρόπο διαφορετική..

Κάποια μέρα ο μπαμπάς μου, είπε:
-Αγάπη μου ψάχνω για δουλειά εδώ και 3 μήνες αλλά δεν έχω βρει τίποτα..
Θα πιω λίγη μπύρα με φίλους..
Η μαμά μου απάντησε:
-Εντάξει!

Ο αδερφός μου είπε:
-Μαμά έχω πολύ κακούς βαθμούς στο κολέγιο..
Η μαμά μου απάντησε:
-Εντάξει αν δεν τα καταφέρεις θα επαναλάβεις το εξάμηνο αλλά θα το πληρώσεις εσύ!

Η αδερφή μου είπε:
-Μαμά χτύπησα το αμάξι..
Η μαμά μου απάντησε:
-Εντάξει κόρη μου πήγαινε το στο συνεργείο ψάξε πως θα το πληρώσεις και μέχρι να το φτιάξουν πάρε το μετρό ή το λεωφορείο..

Όλοι στο σπίτι ανησυχούν με αυτές τις αντιδράσεις της..
Δεν ήταν έτσι η μαμά μου..
Γινόταν χαλί για όλους..

Σκέφτομαι ότι ίσως πήγε στο γιατρό και της έγραψε χάπια..
Φοβηθηκαμε μήπως εθιστεί..
Αλλά όταν μαζευτήκαμε γύρω της μας εξήγησε τι ακριβώς συμβαίνει..

-Μου πήρε καιρό να συνειδητοποιήσω ότι κάθε άτομο ευθύνεται για τη ζωή του..
Μου πήρε χρόνια να ανακαλύψω ότι η αγωνία μου η κατάθλιψη μου το άγχος μου δεν έλυσε τα προβλήματα σας αλλά αντίθετα επιδείνωσε τα δικά μου..

Ως εκ τούτου κατέληξα στο συμπέρασμα ότι καθήκον προς τον εαυτό μου είναι να παραμένω ήρεμη και να αφήνω τους άλλους να επιλύσουν αυτό που τους συμβαίνει..
Έχω κάνει γιόγκα, διαλογισμό, ψυχοθεραπεία, και πολλά άλλα..
Όλες οι μέθοδοι είχαν ένα κοινό παρονομαστή..
Ότι μόνο εγώ μπορώ να αλλάξω πράγματα στον εαυτό μου..
Και ότι εσείς έχετε τα απαραίτητα μέσα να λύσετε τα δικά σας προβλήματα!

Έτσι από τώρα και στο εξής θα πάψω να είμαι:
Η υποδοχή των ευθυνών σας..
Ο σάκος της ενοχής σας..
Η πλύστρα των τυψεων σας..
Ο συνήγορος των λαθών σας..
Το "εφεδρικό" σας λάστιχο..
Η αυτή που λύνει τα προβλήματα σας..
Όλοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό..

(Photo:Συμβολικό Άγαλμα μητέρας στην Ισπανία)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...