Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

Παιδί μου..

Αγαπημένο μου παιδί..

Τη μέρα που θα προσέξεις ότι γέρασα..
Κάνε υπομονή και προσπάθησε να καταλάβεις..
Μπορεί τα χρόνια μου να πέρασαν..
Μπορεί οι ρυτίδες να χάραξαν το πρόσωπό μου..
Όμως ούτε η καρδιά μου έχασε την τρυφεροτητα της..
Ούτε η ψυχή μου την καλοσύνη της..
Στα χρόνια που πέρασαν ήμουν δίπλα σου με την αγάπη που σου άξιζε..
Όμως ο χρόνος είναι αδυσώπητος..
Γιαυτό αν καμιά φορά λερωθω δείξε κατανόηση..
Κι όταν τα κουρασμένα πόδια μου δεν μου επιτρέπουν να περπατώ μη στεναχωριεσαι..
Δώσε μου το χέρι σου να κρατηθώ..
Το ίδιο έκανα και εγώ στα πρώτα σου βήματα..
Κάποια μέρα θα καταλάβεις ότι παρά τα λάθη μου ήθελα το καλύτερο για σένα..

Δώσε μου το χέρι σου και βοήθησε με να τελειώσω το δρόμο μου με υπομονή και αγάπη..
Σ'αγαπώ..
Η μητέρα σου
(Από το διαδίκτυο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...