Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Κινηματογράφος και Βrands: Σχέση πρώτης προβολής



O κινηματογράφος προσφέρει ένα ιδιαίτερα πρόσφορο διαφημιστικό έδαφος για τα brands χάρη σε μία σειρά από ποιοτικά χαρακτηριστικά που δεν αφήνουν... ασυγκίνητο κανέναν marketer.
Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι, τόσο σε επίπεδο product placement όσο και σε επίπεδο κινηματογραφικής διαφήμισης, τα brands εξακολουθούν να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στο μέσο, και μάλιστα σε μία περίοδο που η διαφημιστική αγορά υφίσταται έντονα τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης. Όπως υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς, το 2012, η κινηματογραφική διαφήμιση κινήθηκε λιγότερο πτωτικά σε σχέση με άλλα παραδοσιακά μέσα (εφημερίδες, ραδιόφωνο, περιοδικά), ενώ για το 2013 εκτιμάται ότι θα υπάρξει σταθερότητα. Εδώ αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι, ανοδικά κινείται τα τελευταία χρόνια και ο χώρος του branded entertainment, όπου πρωταγωνιστικό ρόλο κατέχει η Lacta, η οποία ετοιμάζεται να λανσάρει στις 14 Φεβρουαρίου την πρώτη κινηματογραφική της ταινία, το Love In The End, σε συνεργασία με την Odeon.

Διαφημιστικός «προορισμός» η κινηματογραφική αίθουσα Οι κινηματογραφικές αίθουσες αποτελούν σημαντικό διαφημιστικό όχημα για τα brands καθώς προσφέρουν πλήθος διαφημιστικών επιλογών. Βασική επιλογή για τα brands αποτελεί η κινηματογραφική διαφήμιση (on screen) ενώ σε επίπεδο off screen έχουν τη δυνατότητα να προβληθούν επίσης μέσα από μία μεγάλη γκάμα επιλογών, όπως digital poster boxes, ticket backs, stands/banners, pop corn boxes, χορηγία αίθουσας (Cosmote και Coca-Cola χορηγούν αίθουσες στα Village Cinemas για παράδειγμα), διαφημιστικών κατασκευών, LCD οθονών και video walls, προωθητικών ενεργειών και special events.

Παράλληλα, ο κινηματογράφος ως μέσο διαθέτει σημαντικά ποιοτικά χαρακτηριστικά που ορίζουν και το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα έναντι των άλλων μέσων. Τα πλεονεκτήματα της κινηματογραφικής διαφήμισης έχουν να κάνουν τόσο με το ίδιο το μέσο, και κατά συνέπεια το εν δυνάμει διαφημιστικό περιβάλλον, όσο και με τη διάθεση του κοινού που επισκέπτεται τους κινηματογράφους. Μεταξύ αυτών, αξίζει να αναφερθούν όσον αφορά στο κοινό, ότι πρόκειται για μία εμπειρία που τη μοιράζεται, είναι ανοικτό σε μηνύματα και έχει επισκεφτεί τον κινηματογράφο με διάθεση να ψυχαγωγηθεί. Όσον αφορά στο μέσο, ο κινηματογράφος είναι ένα μέσο με μεγάλη επιρροή και προσφέρει στοχευμένη διαφήμιση και βαθύτερη επικοινωνία με τα brands.

Το διαφημιστικό περιβάλλον που προσφέρει ο κινηματογράφος παρέχει ορισμένα σημαντικά ποιοτικά χαρακτηριστικά για τα brands, που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην ίδια τη φύση του μέσου. Όπως επισημαίνει η Αθηνά Βλαχοπούλου, Εμπορική Διευθύντρια της CineNews, «η διαφήμιση στον κινηματογράφο αποτελεί μέρος του συνολικού θεάματος και ψυχαγωγίας που επιλέγεις να πληρώσεις για να την δεις». Η δύναμη λοιπόν της μεγάλης οθόνης, το ποιοτικό περιβάλλον με την έλλειψη clutter, το στοχευμένο κοινό (μέσω επιλογής ταινίας και αίθουσας) και ο συνδυασμός διαφημιστικής εκμετάλλευσης οθόνης και χώρου των κινηματογραφικών αιθουσών, αποτελούν τα δυνατότερα πλεονεκτήματα του μέσου έναντι του ανταγωνισμού του. «Ο κινηματογράφος είναι ένα σύγχρονο μέσο με ένα δυναμικό κοινό. Μην ξεχνάμε ότι κάθε νέα τεχνολογία προηγήθηκε στον κινηματογράφο (HD, 3D, και σύντομα 4D) πριν περάσει στην καθημερινότητα του σπιτιού μας».

Θετικό στα διαφημιστικά μηνύματα το κοινό Εντυπωσιακή είναι και η εικόνα που έχει το κοινό για τις κινηματογραφικές διαφημίσεις έναντι των τηλεοπτικών διαφημίσεων, σύμφωνα με έρευνα της CineNews. Συγκεκριμένα, οι κινηματογραφικές διαφημίσεις κρίνονται από το κοινό, έναντι των τηλεοπτικών διαφημίσεων, ως «ζωντανές, εντυπωσιακές διαφημίσεις, που βλέπονται ευχάριστα, δεν κουράζουν, δεν τις ξεχνάς, ψυχαγωγούν, τις παρακολουθείς προσεκτικά και προδιαθέτουν να αγοράσεις το προϊόν». Τέλος, χαρακτηριστικό είναι το στοιχείο που δείχνει ότι το 78% των «cinemagoers» βλέπει τις διαφημίσεις. Οι κυριότερες κατηγορίες του μέσου για το 2012 ήταν σύμφωνα με την Αθηνά Βλαχοπούλου, οι τηλεπικοινωνίες, τα τρόφιμα, τα αναψυκτικά, μπύρες και τράπεζες, ήταν οι κυριότερες κατηγορίες του μέσου.

Ευελιξία στην εμπορική πολιτική ελέω κρίσηςΗ οικονομική κρίση (και κατά συνέπεια η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης αλλά και η ευρύτερη δυστοκία της αγοράς) έχει επηρεάσει αντίστοιχα και την εμπορική πολιτική των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην κινηματογραφική διαφήμιση, δίνοντας αντίστοιχα μεγαλύτερη ευελιξία στα brands, προκειμένου να προβληθούν μέσω του κινηματογράφου. Όπως λέει η Αθηνά Βλαχοπούλου, «είναι γεγονός ότι χρειάζεται ευελιξία με σταθερή και ισότιμη όμως εμπορική πολιτική. Δώσαμε μεγαλύτερη έμφαση στις ταινίες. Κάθε ταινία έχει το κοινό της, το δικό της target group. Έτσι απευθυνθήκαμε σε μεγαλύτερο εύρος διαφημιστικών κατηγοριών. Αυξήσαμε έτσι τον απόλυτο αριθμό διαφημιζομένων στο μέσο.

Επιπλέον δείξαμε μεγαλύτερη ευελιξία σε transfer και παραγωγές, καθώς και η ψηφιακή διαφήμιση επίσης συνετέλεσαν σε περισσότερα διαφημιστικά προγράμματα στον κινηματογράφο. Τέλος, αντιλαμβανόμενοι όπως όλοι το πρόβλημα της αγοράς και ειδικά κάποιων κατηγοριών διαφημιζομένων, δώσαμε την δυνατότητα με στοχευμένες προτάσεις, να μπορούν να έχουν παρουσία στο μέσον διαφημιζόμενοι και με μικρά budgets. Επίσης ενισχύσαμε την παρουσία τους στο μέσον με προτάσεις creative media». Σημειώνεται ότι, η CineNews, ιδρύθηκε το 1974 και αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη εταιρεία στον χώρο της κινηματογραφικής διαφήμισης στην Ελλάδα, με ένα δίκτυο 230 κινηματογράφων που αντιπροσωπεύουν το 75% των συνολικών εισιτηρίων, όπως αναφέρεται στο site της εταιρείας. Η CineNews παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες στον χώρο της κινηματογραφικής διαφήμισης με δημιουργικές και καινοτόμες προτάσεις τόσο στην οθόνη, όσο και στον ευρύτερο χώρο των κινηματογραφικών αιθουσών.

Η Πλαίσιο Computers με νέο site

Στον αέρα βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες το νέο, ανανεωμένο site της Πλαίσιο Computers.
Το νέο site διαθέτει 304 κατηγορίες προϊόντων, άμεση και γρήγορη πλοήγηση, με multiple navigation, γρήγορη πληροφόρηση και οδηγίες για όλα τα καταστήματα, δυνατότητα απ’ ευθείας κράτησης και παραλαβής προϊόντων από το κατάστημα, φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης για κάθε προϊόν και το Plaisio Blog, με ενημέρωση για το χώρο της τεχνολογίας, νέα, videos, άρθρα άποψης και γνώμες από ανθρώπους του χώρου.

Εκτός Ελλάδος το 30% των πετρελαϊκών αποθεμάτων της




Η υποχρέωση της Ελλάδας, όπως και των άλλων κρατών-μελών της Ε.Ε., να διατηρούν μέρος των πετρελαϊκών «αποθεμάτων ασφαλείας» εκτός εδάφους τους, αποτέλεσε το σημείο αιχμής κατά τη συζήτηση στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, του νομοσχεδίου που ενσωματώνει την σχετική κοινοτική Οδηγία.
 Τα κόμματα της αντιπολίτευσης τάχθηκαν κατά του νομοσχεδίου - με τον ΣΥΡΙΖΑ να σημειώνει πως ορισμένα άρθρα του είναι δυσμενέστερα ακόμα και από την ίδια την Οδηγία.
  Η συμπολίτευση από πλευράς της, επεσήμανε πως οι επίμαχες αυτές διατάξεις δεν πρόκειται να έχουν δυσμενείς επιπτώσεις για τον καταναλωτή, ούτε για την εθνική ασφάλεια, ενώ υπενθύμισε παράλληλα, πως η ενσωμάτωση των κοινοτικών Οδηγιών, αποτελεί υποχρέωση των κρατών - μελών.

  Σύμφωνα με την κοινοτική Οδηγία 119/2009 που ενσωματώνεται στο ελληνικό δίκαιο (έπρεπε να είχε ήδη ενσωματωθεί στις 25 Δεκεμβρίου του 2012), τα ενεργειακά αποθέματα της χώρας σε πετρέλαιο - ποσότητα που δια νόμου ορίζεται ως αντίστοιχη με τις εισαγωγές 90 ημερών - θα πρέπει να διατίθεται σε έναν ειδικό, μη κερδοσκοπικό φορέα, υπό την επωνυμία Κεντρικός Φορέας Διαχείρισης Αποθεμάτων (ΚΦΔΑ), ο οποίος θα διατηρεί πετρελαϊκά αποθέματα για λογαριασμό των διαφόρων «οικονομικών φορέων» ή ΚΦΔΑ του εξωτερικού, κατόπιν σχετικής οικονομικής διαπραγμάτευσης.
  Η ίδρυση ενός τέτοιου φορέα στην Ελλάδα, αναβάλλεται λόγω των οικονομικών της υποχρεώσεων, αλλά η δέσμευση υφίσταται.
  Όπως ωστόσο ανέφερε ο υφυπουργός Ενέργειας, Ασημάκης Παπαγεωργίου, η κάθε χώρα υποχρεούται να διατηρήσει το 30% των αποθεμάτων αυτών (ποσότητα 27 ημερών) στο εξωτερικό, υπό την εποπτεία των αντίστοιχων ΚΦΔΑ ή άλλων οικονομικών φορέων της αλλοδαπής.

   «Σε περίπτωση κρίσης, η χώρα θα μπορεί να καλύψει αποθέματα 63 ημερών. Και 63ημέρες, είναι υπεραρκετές για να φτάσουν τα λοιπά αποθέματα από το εξωτερικό» ανέφερε ο εισηγητής της ΝΔ, Κώστας Κόλλιας, ενώ και ο υφυπουργός Ασημ. Παπαγεωργίου, τόνισε πως η Οδηγία προβλέπει, παράλληλα, την εξασφάλιση «εύκολης πρόσβασης» της χώρας στα εν λόγω αποθέματα.

  «Η εύκολη πρόσβαση δεν εξασφαλίζεται» αντέταξε η εισηγήτρια του ΣΥΡΙΖΑ, Ευγενία Ουζουνίδου. «Η Ελλάδα δεν έχει φυσική προσβασιμότητα σε άλλες χώρες, παρά μόνον στη Βουλγαρία» υποστήριξε. Ακόμα κι εκεί, ωστόσο, «πιστεύει κανείς στα σοβαρά, πως θα πάει ο κρατικός λειτουργός στη Βουλγαρία, για να δει αν ο κάθε επιχειρηματίας τηρεί τα αποθέματα που ισχυρίζεται ότι έχει;».

  «Η τήρηση αποθεμάτων σε χώρες της Ε.Ε. δεν είναι υποχρεωτική από την Οδηγία - άρα η αποθήκευση αυτή, δεν είναι εντολή της Τρόικας αλλά κυβερνητική πολιτική» εκτίμησε η κα Ουζουνίδου. «Το νομοσχέδιο συντάχθηκε για να επιτραπεί στους εμπόρους εισαγωγής να χρεώνουν ανύπαρκτα αποθήκευτρα. Τα αποθέματα σε τρίτες χώρες δεν θα τηρούνται - ενώ τα αποθήκευτρα θα τιμολογούνται» προέβλεψε η βουλευτής.

  «Πώς πιστεύετε πως μπορείτε να εξασφαλίσετε την πρόσβαση στα αποθέματα σε περίπτωση που η χώρα εμπλακεί σε πολεμικές περιπέτειες; Θα περιμένουν οι Ένοπλες Δυνάμεις να έρθουν τα αποθέματα από τη Δανία και τη Ρουμανία - την ώρα μάλιστα που δεν υπάρχουν οι κατάλληλοι αγωγοί;» παρατήρησε μεταξύ άλλων η Ραχήλ Μακρή (Ανεξάρτητοι Έλληνες).

  «Τα αποθέματα μετατρέπονται ξεκάθαρα σε αντικείμενο κερδοσκοπίας συγκεκριμένων πετρελαϊκών μονοπωλίων. Παύουν να είναι πλέον κρατικά - ενώ και η εξάρτηση της χώρας βαθαίνει: Η χώρα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, δένεται χειροπόδαρα» παρατήρησε ο Ν. Λαμπρούλης (ΚΚΕ).

  «Ποιος θα εποπτεύει τις αποθήκες με τα αποθέματα, ποιος θα προστατεύει τον καταναλωτή και ποιος θα επιβαρύνεται με το κόστος μεταφοράς;» ρώτησε ο Νίκος Κούζηλος (Χρυσή Αυγή), επισημαίνοντας με τη σειρά του, κινδύνους για την ασφάλεια της χώρας σε περίπτωση σύρραξης.

  «Οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν δικό τους, ανεξάρτητο καθεστώς - και προβλέπεται ότι σε περίπτωση που θα συμβεί κάτι από ένοπλη σύρραξη, δεσμεύονται τα πάντα απ' τις Ένοπλες Δυνάμεις» απάντησε ο υφυπουργός Ενέργειας, Ασημάκης Παπαγεωργίου. Εξάλλου, «σύμφωνα με την Οδηγία, όταν ένα κράτος-μέλος έχει αποθέματα άλλης χώρας, είναι υποχρεωμένο να τα κρατά κατά προτεραιότητα και να εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση σ' αυτά».

  «Τα αποθέματα εξωτερικού, θα βεβαιώνονται από τις τελωνειακές αρχές της χώρας που βρίσκονται, ενώ το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει τον υπόχρεο και όχι το ελληνικό κράτος» ανέφερε μεταξύ άλλων ο υφυπουργός Ενέργειας.

  «Το άνοιγμα της αγοράς τήρησης αποθεμάτων, ίσως οδηγήσει σε μικρότερη τιμή, καθώς οι εταιρείες εμπορίας θα μπορούν να διαπραγματεύονται με περισσότερους κατόχους» εκτίμησε η Κατερίνα Μάρκου (ΔΗΜΑΡ), η οποία ωστόσο συμφώνησε για το βάσιμο και των προβληματισμών που ακούστηκαν, για την εξασφάλιση των αποθεμάτων «σε στιγμές κρίσης».

  Με την αρχή του νομοσχεδίου, συμφώνησε και ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ, Γιάννης Δριβελέγκας, ο οποίος εξέφρασε τη δυσφορία του για την πρακτική της κυβέρνησης «να προσθέτει και άλλες διατάξεις στα νομοσχέδια για τις Οδηγίες».

  «Εδώ και χρόνια, έχουμε μια βιομηχανία κυρώσεων συμβάσεων. Το μόνο που δεν έχει κάνει η Βουλή, είναι να ελέγχει την τύχη των κυρώσεων. Πρέπει να δούμε την εφαρμογή τους, γιατί η αλήθεια είναι πως γι' αυτήν δεν γνωρίζουμε τίποτα» σημείωσε ο κ. Δριβελέγκας.

Πρωταθλητές Ευρώπης στο δημόσιο χρέος με 152,6% του ΑΕΠ





Στα 301,2 δισ. ευρώ έφτανε το ελληνικό δημόσιο χρέος στο τέλος Σεπτεμβρίου, όπως επιβεβαίωσε η Eurostat την Τετάρτη με την δημοσιοποίηση των σχετικών συγκεντρωτικών στοιχείων.

Η Ελλάδα είναι η αδιαμφισβήτητη «Πρωταθλήτρια Ευρώπης» με ποσοστό που φτάνει το 152,6% του ΑΕΠ, πολύ μπροστά από την Ιταλία του 127,3%, την Πορτογαλία του 120,3% και την Ιρλανδία του 117%.
Σε σχέση με το ίδιο διάστημα ένα χρόνο πριν, το τρίτο τρίμηνο πέρυσι, ωστόσο, η Ελλάδα πέτυχε την μεγαλύτερη μείωση, κατά 11,1 ποσοστιαίες μονάδες, πολύ πάνω από την επίδοση της Ουγγαρίας με 4,8 μονάδες και της Λετονίας με 3,6 μονάδες. Στον αντίποδα, την μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασαν οι Κύπρος κατά 17,5 μονάδες, Ιρλανδία κατά 13,4 μονάδες και Ισπανία κατά 10,7 μονάδες.
Συνολικά στην ΕΕ των 27 χωρών μελών τον περασμένο Σεπτέμβριο το δημόσιο χρέος έφτανε το 85,1%, αυξημένο σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2011, όταν ήταν στο 81,5%. Το χρέος της Ευρωζώνης έφτασε το 90%, από 86,8% ένα χρόνο πριν.

15 πράγματα που δεν ξέρετε για τον καφέ




Ο καφές αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι στην καθημερινότητα πολλών ανθρώπων και καταναλώνεται με πάθος από το 90% και πλέον του πληθυσμού της Γης σε όλες τις μορφές και τα είδη του.
Πολλοί είναι αυτοί που νιώθουν εξάρτηση από τον καφέ, κάποιοι δηλώνουν ότι δεν μπορούν να ξυπνήσουν χωρίς αυτόν και άλλοι ότι δεν αντέχουν αν δεν πιουν τουλάχιστον 2 με 3 φλιτζάνια την ημέρα. Αλήθειες ή μύθοι, πολλά είναι αυτά που δεν γνωρίζουμε για το πλέον αγαπημένο ρόφημα ανά τον κόσμο!
1. Ο μύθος λέει πως κάποιοι βοσκοί από την Αιθιοπία ήταν οι πρώτοι που κατάλαβαν την επίδραση της καφεΐνης, όταν οι κατσίκες τους ξεκίνησαν να χορεύουν ασταμάτητα και να είναι υπερκινητικές αφού έφαγαν φύλλα καφεόδεντρου.
2. Ο καφές χρησιμοποιείται ως ρόφημα για περισσότερα από 700 χρόνια.
3. Αρχικά ο καφές τρωγόταν και δεν πινόταν. Αφρικανικές φυλές ανακάτευαν τους καρπούς των φυτών με λίπος για να δημιουργήσουν «μπάλες ενέργειας».
4. Ο καφές θεωρείται ότι χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τους Άραβες και οι χριστιανοί τον ονόμασαν «ποτό του Σατανά», επειδή είχε εφευρεθεί από τους μουσουλμάνους ως υποκατάστατο για το κρασί, το οποίο απαγορευόταν να πίνουν.
  5. Όλος ο καφές του κόσμου παράγεται στη ζώνη ανάμεσα στον Τροπικό του Καρκίνου και στον Τροπικό του Αιγόκερω, με τη Βραζιλία να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην παγκόσμια παραγωγή και την Κολομβία τη δεύτερη. Η μόνη πολιτεία που παράγει καφέ στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι η Χαβάη.
6. Τα καφεόδεντρα μπορούν να φτάσουν τα 10 μέτρα, αλλά τα καλλιεργούν έτσι ώστε να φτάνουν μέχρι τα 3 μέτρα, για να είναι πιο εύκολο το μάζεμα των καρπών.
  7. Καθημερινά παράγονται πάνω από 7 τόνοι καφέ. 
8. Ο καφές είναι το δεύτερο παγκοσμίως ρόφημα σε κατανάλωση αμέσως μετά το νερό.
9. Η χώρα μας βρίσκεται στη 13η θέση στον κόσμο σε κατανάλωση καφέ. Κατά μέσο όρο καθένας από εμάς πίνει 1,6 φλιτζάνια καφέ την ημέρα και η συνολική ποσότητα φτάνει το 0,64% της παγκόσμιας παραγωγής ή τους 23.000 τόνους το χρόνο.
10. Οι χώρες με τους πιο φανατικούς του καφέ βρίσκονται στην Ευρώπη και είναι οι Φινλανδία, Ολλανδία, Νορβηγία, Δανία και Ισλανδία.
  11. Το 70% του πληθυσμού που καταναλώνει καφέ προτιμάει την ποικιλία «Arabica», που είναι πιο ήπιος και αρωματικός. Το υπόλοιπο 30% προτιμάει την ποικιλία «Robusta» που είναι πιο πικρή αλλά έχει 50% περισσότερη καφεΐνη.
12. Το πρώτο καφενείο της Ευρώπης άνοιξε το 1683 στη Βενετία και ήταν τόπος συνάντησης για τους ανθρώπους της ανώτερης τάξης, ενώ ο βασιλιάς της Αγγλίας απαγόρευσε να ανοίξουν καφενεία στη Βρετανία ισχυριζόμενος πως εκεί συγκεντρώνονταν οι άνθρωποι για να συνωμοτήσουν εναντίον του.
13. Ο καφές κρατάει τον άνθρωπο ξύπνιο πολύ λιγότερο χρόνο από ό,τι συμβαίνει αν καταναλώσει ένα μήλο!
14. Δύο φλιτζάνια καφέ την ημέρα μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου.
15. Ο καφές προστατεύει από τον ήλιο και παράλληλα μειώνει τις βλάβες που προκαλεί στο δέρμα, αποτελώντας ένα από τα καλύτερα… αντηλιακά.

Ερχονται αλλαγές στον Πτωχευτικό Κώδικα




Την τροποποίηση του Πτωχευτικού Κώδικα και ιδίως του πλαισίου που διέπει την προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης των επιχειρήσεων, μελετά η κυβέρνηση.
Έγγραφο του υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη, που διαβιβάστηκε στη Βουλή, αναφέρει ότι επανεξετάζονται από τα αρμόδια υπουργεία οι διατάξεις που διέπουν την προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης και μελετάται η ανάγκη τροποποιήσεων με σκοπό την καλύτερη προστασία όλων των πιστωτών, των εργαζομένων, των προμηθευτών, των ασφαλιστικών ταμείων, των τραπεζών, που διεκδικούν νόμιμες οφειλές.
Όπως ειδικότερα κάνει γνωστό ο κ. Μαυραγάνης, εξετάζεται τροποποίηση του έκτου κεφαλαίου του Πτωχευτικού Κώδικα (άρθρα 99 επ. ΠτΚ) καθώς και του εβδόμου κεφαλαίου (107 επ. ΠτΚ), που ρυθμίζει εξυγιαντικού χαρακτήρα διαδικασία και διαδικασία σχεδίου αναδιοργάνωσης πτωχευμένων επιχειρήσεων.
«Οι εξεταζόμενες τροποποιήσεις αποσκοπούν στη διασφάλιση των συμφερόντων του Δημοσίου, ως ενός από τους βασικούς πιστωτές των επιχειρήσεων που αιτούνται υπαγωγή στις εν λόγω εξυγιαντικές διαδικασίες» αναφέρει ο υφυπουργός Οικονομικών.
Το έγγραφο του υφυπουργού Οικονομικών διαβιβάστηκε στη Βουλή μετά από ερώτηση που του είχε απευθύνει ο βουλευτής της ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκης, με την οποία ζητούσε τροποποιήσεις προκειμένου να υπάρχει ρητή και σαφής προστασία όλων των πιστωτών που διεκδικούν νόμιμες οφειλές.
ΑΠΕ

145 εκατομμύρια έχασε το Δημόσιο από πλαστά και εικονικά τιμολόγια



Το ποσό χάθηκε μέσα στους πρώτους 10 μήνες του 2012 όπως απέδειξαν οι έλεγχοι του ΣΔΟΕ. Τα πλαστά και εικονικά τιμολόγια ... καλά κρατούν στην αγορά, παρά τους ελέγχους.Τα στοιχεία που προκύπτουν από την απάντηση του υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη στη Βουλή είναι αποκαλυπτικά.
Στο ποσό των 91.080.415,55 ευρώ ανέρχεται ο ΦΠΑ που δεν αποδόθηκε λόγω της έκδοσης πλαστών/εικονικών φορολογικών στοιχείων, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών. Από τους ελέγχους προέκυψε, επίσης, ότι το ποσό ΦΠΑ που εξέπεσε και άρα δεν εισπράχθηκε, λόγω της λήψης πλαστών/εικονικών φορολογικών στοιχείων, ανέρχεται σε 54.111.644,18 ευρώ, ανεβάζοντας τις συνολικές απώλειες από ΦΠΑ σε 145,19 εκατ. ευρώ.
Όπως ενημερώνει ο κ. Μαυραγάνης, οι υπουργικές αποφάσεις για την εφαρμογή του μέτρου της ηλεκτρονικής διαβίβασης δεδομένων των φορολογικών στοιχείων και των αποδείξεων που εκδίδονται με τη χρήση ταμειακών μηχανών, σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων βρίσκονται στο στάδιο επεξεργασίας. Επίσης, έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση τα σχέδια των εγκυκλίων για τις νέες τεχνικές προδιαγραφές των φορολογικών ταμειακών μηχανών και της αναβάθμισης λογισμικού ΕΑΦΔΣΣ (Ειδική Ασφαλής Φορολογική Διάταξη Σήμανσης Στοιχείων), ώστε να παράγουν αξιοποιήσιμες πληροφορίες για φορολογικό έλεγχο.
Εντός 6 μηνών από την υπογραφή τους, αναφέρει ο υφυπουργός, αναμένεται να έχει ξεκινήσει η εισροή αναλυτικών και έγκυρων στοιχείων για τις συναλλαγές από τους εν λόγω φορολογικούς μηχανισμούς στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων.

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ...ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ...

Οι γυναίκες είναι σαν τα μήλα σε ένα δέντρο: τα καλύτερα μήλα βρίσκονται στην κορυφή.
Οι περισσότεροι άνδρες δεν θέλουν να φτάσουν στα καλύτερα γιατί φοβούνται να μην πέσουν από την κορυφή και χτυπήσουν, έτσι προτιμούν να μαζεύουν από τα πεσμένα που παρόλο δεν είναι νόστιμα είναι τα πιο εύκολα να μαζέψουν. 
Μερικές φορές τα μήλα που βρίσκονται στην κορυφή του δέντρου νομίζουν ότι κάτι συμβαίνει με αυτά και κανείς δεν μπορεί να τα φτάσει, όταν απλά είναι απίστευτα όμορφα. Πρέπει να περιμένουν με υπομονή τον κατάλληλο άνδρα να φτάσει, αυτόν που είναι πραγματικά θαρραλέος να σκαρφαλώσει μέχρι την κορυφή του δένδρου.

Δεν πρέπει να πέσουμε για να μας μαζέψουν: όποιος μας έχει ανάγκη και μας αγαπάει θα κάνει τα ΠΑΝΤΑ για να μας φτάσει.

Η γυναίκα φτιάχτηκε από τα πλευρά του άνδρα: όχι από τα πόδια για να την πατάει, όχι από το κεφάλι για να είναι ανώτερη, αλλά από τα πλευρά για να είναι ίση, κάτω από το μπράτσο για να προστατεύεται, δίπλα από την καρδιά για να την αγαπάνε.

To 15% προτιμά το iPhone...από το σεξ!




Πόσο ..κολλημένοι είμαστε με τα κινητά τηλέφωνα και ειδικότερα με τα smarphones;
Η Motorola ξεκίνησε το χορό των κινητών το 1983 , με ένα κινητό στο μέγεθος ένος τούβλου.
Μία μελέτη που έγινε απο την Gazelle.com και δημοσιεύτηκε  στο OnlineColleges  δείχνει πόσο εθισμένοι   είμαστε με τα κινητά και ιδιαίτερα τα smartphones μας.
Τα κινητά έκαναν τη ζωή μας πιο εύκολη. Αλλά δυστυχώς παρατηρείται  το φαινόμενο του εθισμού.
Η πρόσφατη έρευνα του Gazelle.com αποκάλυψε ότι 15%  των κατόχων smartphones προτιμούν να απέχουν ένα σαββατοκύριακο από το σεξ παρά να μείνουν χωρίς το iPhone τους για λίγες ημέρες.
65% δηλώνουν ότι δεν μπορoυν  να ζήσουν  χωρίς το smartphone του. 40% αυτών που έλαβαν μέρος στην έρευνα είπαν ότι παρά να αποχωριστούν το smartphone τους , θα προτιμουσαν να αποχωριστούν τον καφέ.
Βάση της έρευνας τα application τα οποίατα χρησιμοποιουν περισσότερο οι κάτοχοι είναι για ενημερώνονται για τον καιρο,για να βλέπουν τα νέα, για να ακούν μουσική,για να βλέπουν ταινίες,για να παρακολουθουν αποτελεσματα και νέα αθλητικών γεγονότων  κλπ.
Πολλοί όταν αγοράσουν smartphone σταματούν να χρησιμοποιούν κάμερα, i-pod, mp3 ,gps.

Το πρώτο διαφημιστικό σποτ του Facebook


M’ένα διαφημιστικό σποτ γιόρτασε το Facebook  το γεγονός ότι έχει ένα δισεκατομμύριο χρήστες.
Άνθρωποι απ’όλες τις χώρες του κόσμου μπορούν να συνδεθούν και να επικοινωνήσουν. Γίνονται φίλοι ανταλλάσοντας σκέψεις και ιδεές.

H πιο συνηθισμένη σεξουαλικά μεταδιδόμενη νόσος



πιο συνηθισμένη σεξουαλικά μεταδιδόμενη νόσος στην εποχή μας είναι τα κονδυλώματα, εκβλαστήσεις στο χρώμα του δέρματος που εμφανίζονται κατά κανόνα στην περιοχή των γεννητικών οργάνων και απασχολούν σοβαρά τους πάσχοντες, επηρεάζοντας τον ψυχικό τους κόσμο και τη σεξουαλική τους δραστηριότητα.
Η αιτία των οξυτενών κονδυλωμάτων όπως λέγονται επιστημονικά, είναι η μόλυνση με τον ιό των ανθρώπινων θηλωμάτων HPV . Ο ιός αυτός έχει πάνω από 100 παραλλαγές, το 1/3 περίπου από τις οποίες προσβάλει την περιγεννητική περιοχή και προκαλεί την εμφάνιση των κονδυλωμάτων. Οι πιο συνηθισμένοι είναι οι υπότυποι 6 και 11 που ενοχοποιούνται για το 90% της νόσου. Από τα υπόλοιπα στελέχη του HPV οι πιο επικίνδυνοι είναι οι 16 και 18 στους οποίους οφείλεται το 70% του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας των γυναικών ενώ από τους πιο συνηθισμένους είναι ο υπότυπος 2, κλασικό αίτιο των μυρμηκιών στα χέρια, από όπου μπορεί να μεταδοθεί με απλή δερματική επαφή και στην περιγεννητική περιοχή ιδίως μικρών παιδιών.
Η εξάπλωση του ιού HPV είναι τόσο εκτεταμένη που χαρακτηριστικά μελέτες έδειξαν ότι 3 χρόνια μετά την έναρξη της σεξουαλικής δραστηριότητας το 60% των γυναικών ήταν φορέας του ιού, ενώ γενικά στο σύνολο του γυναικείου πληθυσμού κάποια στιγμή θετικοποιείται το 80%. Τα ποσοστά είναι τόσο υψηλά γιατί ο ιός μπορεί να μεταδοθεί ακόμα και με την χρήση προφυλακτικού, αφού όπως γνωρίζουν και οι πάσχοντες οι βλάβες εμφανίζονται και στο εφήβαιο και γενικά σε περιοχές που δεν προστατεύονται. Παρά το γεγονός όμως της τόσο εκτεταμένης διασποράς του αιτίου, κονδυλώματα εμφανίζει μόνο το 5% όσων μολύνονται. Αυτό συμβαίνει γιατί ο οργανισμός έχει την ικανότητα να περιορίζει τη μόλυνση και να απομακρύνει τον ιό και τα μολυσμένα κύτταρα , όχι όμως απόλυτα. Επιπλέον πολλοί ασθενείς αναφέρουν ότι οι βλάβες υποχωρούν μόνες τους ή ότι μπορεί να φύγουν για πολλά χρόνια (αναφέρονται από 2 μήνες μέχρι 20 χρόνια) και να υποτροπιάσουν αργότερα. Ουσιαστικά πρόκειται για μια ισορροπία ανάμεσα στον ιό και στο αμυντικό σύστημα του φορέα. Ο ιός υπάρχει στο δέρμα και όταν δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες προκαλεί την εμφάνιση των κονδυλωμάτων.
Ένα θέμα που απασχολεί συχνά τους πάσχοντες είναι η πιθανότητα να κόλλησαν από τον/την σύντροφο τους και το ενδεχόμενο απιστίας. Σύμφωνα με όσα είπαμε παραπάνω αυτό το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί. Πρώτα από όλα η μεγάλη πλειοψηφία των φορέων δεν παρουσιάζει βλάβες, τουλάχιστον κλινικά εμφανείς, οπότε μπορεί να μεταδίδουν τον ιό χωρίς να το γνωρίζουν. Ειδικότερα οι γυναίκες μπορεί να έχουν υποκλινικές βλάβες στον τράχηλο της μήτρας ή στον κόλπο, οι οποίες μπορεί να διαγνωστούν κατά την κολποσκόπηση ή με βιοψία και μοριακή ανάλυση και δεν δίνουν συμπτώματα. Από την άλλη ο χρόνος επώασης της νόσου, δηλαδή ο χρόνος που περνάει από τη μόλυνση μέχρι την εμφάνιση των βλαβών κυμαίνεται από 1 έως 8 μήνες, διάστημα στο οποίο μπορεί να υπάρχουν σεξουαλικές επαφές των δύο ενδιαφερόμενων και με άλλα άτομα . Επιπλέον οι υποτροπές των κονδυλωμάτων φαίνεται να είναι ανεξάρτητες από τους νέους ερωτικούς συντρόφους. Δηλαδή αν κάποιος έχει ήδη το ιό και την προδιάθεση να βγάλει βλάβες θα τις εμφανίσει -όπως είπαμε μέχρι και 20 χρόνια μετά τη μόλυνση- ανεξάρτητα αν οι νέοι παρτενέρ του έχουν ή όχι τον ιό.
Η παρουσία κονδυλωμάτων υποδηλώνει συνήθως ότι μπορεί να υπάρχουν και άλλα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και καλό είναι να γίνεται πιο εξειδικευμένος έλεγχος. Το πιο σοβαρό θέμα όμως είναι η πιθανότητα να έχουν μολυνθεί οι πάσχοντες και κυρίως οι γυναίκες από τους υψηλής επικινδυνότητας υπότυπους 16 και 18 που ενοχοποιούνται για την πλειοψηφία των περιστατικών καρκίνου του τραχήλου της μήτρας. Οπότε καλό είναι μετά την αρχική διάγνωση των κονδυλωμάτων από το δερματολόγο ή το γυναικολόγο να γίνεται έλεγχος με τεστ Παπανικολάου ή/και ιστολογική εξέταση-PCR για την πιθανότητα αλλοιώσεων στον τράχηλο της μήτρας

Γιατί έχουμε αύξηση κρουσμάτων εγκύων με καρκίνο;



Ο καρκίνος δεν κάνει εξαιρέσεις, χτυπάει παντού. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα χτυπάει και τις έγκυες γυναίκες με ρυθμούς που αυξάνονται σταθερά. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Γιατί ο αριθμός των εγκύων που διαγιγνώσκονται με καρκίνο, έχει αυξηθεί τα τελευταία 20 χρόνια;
Σύμφωνα με αυστραλιανή μελέτη ,αναφέρονται ως πιθανές αιτίες του φαινομένου, η μεγαλύτερη ηλικία των μητέρων καθώς και οι καλύτερες μέθοδοι ανίχνευσης του καρκίνου.
Οι ερευνητές, που δημοσιεύουν τα αποτελέσματα της μελέτης τους στην επιστημονική επιθεώρηση μαιευτικής και γυναικολογίας BJOG, αναφέρουν ότι το 2007, 192 στις 100.000 εγκύους και λεχώνες διαγνώστηκαν με καρκίνο, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 1994 ήταν 112 ανά 100.000 γυναίκες.
"Οι μορφές καρκίνου που συνδέονται με την εγκυμοσύνη έχουν αυξηθεί και αυτό εξηγείται μερικώς από την αύξηση της ηλικίας που γεννάει μια γυναίκα", έγραψε η Κριστίν Ρόμπερτς, ερευνήτρια μαιευτικής στο πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ που συμμετείχε στη μελέτη.
"Η εγκυμοσύνη αυξάνει την επαφή των γυναικών με τις υγειονομικές υπηρεσίες και την πιθανότητα διάγνωσης, αλλά μπορεί ακόμη να επηρέασει την ανάπτυξη (καρκινικών) όγκων".
Όπως είπε η Ρόμπερτς, ορισμένοι γιατροί στο τμήμα της εξέτασαν κάποιες περιπτώσεις εγκύων με καρκίνο για να διαπιστώσουν αν αυτό ήταν ενδεικτικό για την πιθανότητα αυξημένου κινδύνου.
Η επιστημονική της ομάδα συνέλεξε πληροφορίες από τρεις μεγάλες τράπεζες δεδομένων που αφορούν τις γεννήσεις, περιπτώσεις καρκινοπαθών και εισαγωγές σε νοσοκομεία στη Νέα Νότια Ουαλία της Αυστραλίας.
Σε αυτές περιλαμβάνονταν πληροφορίες για σχεδόν 780.000 γυναίκες που γέννησαν περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια φορές κατά το διάστημα 1994-2008.
Την ίδια περίοδο, διαγνώστηκαν με καρκίνο περίπου 1.800 μέλλουσες μητέρες και γυναίκες που είχαν γεννήσει κατά τον προηγούμενο χρόνο.
Οι ερευνητές είπαν ότι καθώς η διάγνωση γινόταν συχνότερη με την πάροδο των ετών, ο μέσος όρος ηλικίας των εγκύων αυξανόταν.
Το 1994, το 13% των εγκύων ήταν μεγαλύτερες των 35 ετών σε σύγκριση με σχεδόν 24% το 2007.
Ο κίνδυνος να εμφανίσει μια γυναίκα καρκίνο αυξάνεται με την ηλικία και το 2007 οι γυναίκες άνω των 35 είχαν πάνω από τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν καρκίνο σε σχέση με τις κάτω των 30.
Ωστόσο η ηλικία συνιστά μόνο έναν μικρό παράγοντα αυξημένου κινδύνου για καρκίνο.
Ο Λόιντ Σμιθ, ο οποίος ασχολείται με την θεραπεία γυναικολογικών καρκίνων στο πανεπιστήμιο Ντέιβις της Καλιφόρνιας, συμφώνησε ότι οι βελτιωμένες μέθοδοι εντοπισμού της νόσου ενδεχομένως να ευθύνονται εν μέρει για την αύξηση των κρουσμάτων.
Ο ίδιος επισήμανε ότι το μελάνωμα είναι η πιο κοινή μορφή καρκίνου καθώς πλήττει 45 από τις 100.000 εγκύους ή λεχώνες και η Αυστραλία διαθέτει το υψηλότερο ποσοστό διαγνώσεων μελανώματος στον κόσμο, γεγονός που σημαίνει ότι οι μέθοδοι διάγνωσης έχουν ενδεχομένως βελτιωθεί σημαντικά.
Οι ερευνητές είπαν ότι παρά την αύξηση του κινδύνου για καρκίνο, η νόσος εξακολουθεί να μην εμφανίζεται συχνά στις εγκύους και τις λεχώνες, αλλά η θεραπεία εμφανίζει ιδιαίτερα προβλήματα.
"Όταν έχεις μια έγκυο με καρκίνο, το έμβρυο κινδυνεύει, η γυναίκα κινδυνεύει, η οικογένεια βιώνει υπερβολικό πόνο και αναζητεί την καλύτερη δυνατή συμβουλή, γεγονός που συχνά προκαλεί σύγχυση γιατί κανένας δεν γνωρίζει ακριβώς τι να κάνει", λέει ο Σμιθ.

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Έμεινε έγκυος στα 5 της χρόνια- ιατρικό μυστήριο



Σήμερα είναι 78 χρονών και ζει σε ένα χωριό στο Περού, ψηλά στις Άνδεις. Αποφεύγει να μιλήσει στους δημοσιογράφους και να δώσει έστω και μια μικρή συνέντευξη. Η Lina Medina, έχει καταγραφεί στην παγκόσμια ιατρική ιστορία, σαν η μικρότερη μητέρα που υπήρξε ποτέ. Γέννησε το πρώτο της παιδί όταν εκείνη ήταν 5 χρονών.
Αυτό που συνέβη στη κοπέλα από το Περού, δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ. Στα 3 της, έβλεπε το στήθος της να αναπτύσσεται σαν να ήταν έφηβη και ένα χρόνο αργότερα είχε στήθος φυσιολογικής γυναίκας. Την ίδια χρονιά της ήρθε και περίοδος. Οι γονείς, οι συγγενείς, και ο περίγυρος του χωριού, δεν πίστευαν αυτό που έβλεπαν.
Δεν πρέπει να είχε κλείσει καλά καλά τα 5 χρόνια, όταν η κοιλιά της άρχιζε να φουσκώνει. Οι “σαμάνοι” του χωριού την εξέτασαν και κανένα γιατροσόφι τους δεν κατάφερε να μειώσει τον όγκο της κοιλιάς της. “Έχει ένα όγκο στην κοιλιά, σατανικό, που δεν μπορούμε να κάνουμε καλά” είπαν στον πατέρα της “Πάρ'την και πήγαινε την στο νοσοκομείο της πόλης. Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο”
Ο πατέρας της με δισταγμό, ξεκίνησε ένα πρωί αξημέρωτα, και με τα πόδια και αφού διέσχισε τα περάσματα των Άνδεων την πήγε στο νοσοκομείο της κοντινότερης πόλης, στο Πίσκο. Βρισκόμαστε ήδη στο 1939. Ο Γιατρός Geraldo Lozada, εξέτασε την μικρή και τα έχασε. Ήταν έγκυος, και μάλιστα σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Έμπαινε στον 8ο μήνα της. Τελικά η μικρή γέννησε ένα αγοράκι, και μάλιστα με καισαρική, αλλά ο δρ Lozada,ενημέρωσε την αστυνομία για το περιστατικό. Ο πατέρας συνελήφθη και του απαγγέλθηκαν κατηγορίες για κακοποίηση και βιασμό της ίδιας του της κόρης.
Το αγοράκι ονομάστηκε Geraldo και νονός του ήταν ο γιατρός που ξεγέννησε τη μάνα του. Ο παππούς του Geraldo, στο δικαστήριο αθωώθηκε επειδή δεν υπήρχαν επαρκή στοιχεία για την πράξη του. Η Lina παντρεύτηκε όταν ήταν 20Ποτέ ακόμη και σήμερα δεν αποκάλυψε τον πατέρα του παιδιού της. ΟGeraldo, πέθανε όταν ήταν 40 χρονών (και η μητέρα του 45) από μια ασθένεια του μυελού των οστών. Η Lina σήμερα ζει με τον δεύτερο της σύζυγο στο χωριό της στις Άνδεις.
Μετά τη γέννα της έγινε αντικείμενο επιστημονικής μελέτης από διάφορα πανεπιστήμια. Ο δρ Edmundo Escobel της ιατρικής σχολής του Πανεπιστημίου της Λίμα, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι από μια ορμονική διαταραχή, η Lina, άρχισε να γίνεται γυναίκα από όταν ήταν μόλις 8 μηνών.

ΗΣΥΧΙΑ - ΤΑΧΙ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ


mega - λοπρεπής


Και δεύτερη καραμπόλα στο Κλειδί, πάνω από 20 οι τραυματίες





Λίγη ώρα μετά την πρώτη καραμπόλα που πραγματοποιήθηκε πριν λίγο στην Εγνατία Οδό, στο Κλειδί και δεύτερη καραμπόλα έρχεται να αυξήσει τον αριθμό των τραυματιών.
Αναλυτικά, στην πρώτη καραμπόλα συγκρούστηκαν συνολικά 20 οχήματα, Ι.Χ. αλλά και φορτηγά. Σύμφωνα με πληροφορίες τα φορτηγά που προπορευόντoυσαν μετέφεραν αυτοκίνητα και μάλλον αυτά ήταν υπαίτια για την πρόκληση της καραμπόλας. 500 μέτρα πιο κάτω πραγματοποιήθηκε και δεύτερη καραμπόλα,αυτή τη φορά με 8 αυτοκίνητα. Σε αυτήν την καραμπόλα ενδέχεται να υπάρχει και νεκρός, ωστόσο δεν έχει επιβεβαιωθεί από την αστυνομία. Συνολικά οι τραυματίες ανέρχονται σε 22, 4 σοβαρά τραυματισμένοι και 18 ελαφρά. Οι 4 σοβαρά τραυματισμένοι και 8 από τους ελαφρά μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο της Βέροιας, ενώ οι υπόλοιποι 10, ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται και μια έγκυος γυναίκα μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης.

Read more: http://www.seleo.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=84504:kai-deuterh-karampola-sto-kleidi-pano-apo-20-oi-traumatiesfoto&catid=94:2011-10-25-14-43-11&Itemid=134#ixzz2IhJpS5gS
Seleo.gr News 

Διπλή καραμπόλα στο Κλειδί στην Εγνατία- Ένας νεκρός και 24 τραυματίες


Διπλή καραμπόλα σημειώθηκε σήμερα το πρωί, στην Εγνατία οδό Βέροιας – Θεσσαλονίκης, στο ύψος της Κλειδιού, με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη και μέχρις στιγμή έχει ανασυρθεί νεκρή μία γυναίκα οδηγός ενώ τραυματίστηκε μία έγκυος που η κατάσταση της δεν εμπνέει ανησυχία. Σύμφωνα με την Πυροσβεστική υπάρχουν 24 τραυματίες που έχουν μεταφερθεί σε νοσοκομεία της Κατερίνης, της Βέροιας και της Θεσσαλονίκης.
19 οχήματα ενεπλάκησαν στην πρώτη καραμπόλα που προκλήθηκε όταν οδηγός φορτηγού λόγω περιορισμένης ορατότητας, έχασε τον έλεγχο του οχήματός του.
Περίπου 500 μέτρα πιο κάτω σημειώθηκε η δεύτερη καραμπόλα, στην οποία ενεπλάκησαν 8 αυτοκίνητα μεταξύ των οποίων και ασθενοφόρο που μετέφερε έγκυο για να γεννήσει δίδυμα στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.
Με ανακοίνωσή της η αστυνομία τονίζει στους οδηγούς να είναι προσεκτικοί μετά το τροχαίο που έγινε στο Κλειδί αλλά και εξαιτίας της πυκνής ομίχλης.

ΔΕΙΤΕ: Το νέο πληκτρολόγιο...


Ένας άντρας σου αποκαλύπτει τι μπορείς να κάνεις για να τον κρατήσεις κοντά σου -πιστό!




Θα σου αποκαλύψω ένα επιστημονικό μυστικό γιατί με συμφέρει. Γιατί κι εγώ θα περάσω καλά κι εσύ θα βρεις την ησυχία σου. Λοιπόν... Υπάρχει αυτό το μαγικό “κάτι” που θα τον κρατήσει κοντά σου. Πιστός, σωστός, χωρίς να ξενοκοιτάει, χωρίς να ψάχνεται.

Το love potion ονομάζεται οξυτοκίνη και το έχεις ήδη στα χέρια σου. Ή για να ακριβολογώ είναι στο χέρι σου!

Και εξηγούμαι...

Η απάντηση στους όρκους πίστης και αγάπης βρίσκεται γραμμένη στα βιβλία φυσικής. Υπάρχει στη βιβλιογραφία της βιολογίας του ανθρώπου. Γιατί μπορεί η αγάπη να περνά από την καρδιά, όμως όλα είναι θέμα εγκεφάλου.

Υπάρχει λοιπόν κάπου μέσα στο κεφάλι μας μια ορμόνη που λέγεται οξυτοκίνη. Λέγεται αλλιώς και ορμόνη της αγάπης και είναι το μυστικό για ευτυχισμένη σχέση που αντέχει στο χρόνο.

Το λόγο έχει η επιστήμη...

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν πως όταν ένας άνδρας (το ίδιο συμβαίνει και με τη γυναίκα, αλλά εδώ μιλάμε για το ανδρικό φύλο) παράγει αυτή την ορμόνη, αν δηλαδή βρίσκεται στο αίμα του σε γεναίες ποσότητες, τότε είναι ευτυχισμένος και δεν πρόκειται να σε αφήσει.

Μάλιστα σε πρόσφατη έρευνα φάνηκε πως οι δεσμευμένοι άντρες που πήραν οξυτοκίνη, είχαν την τάση να κρατούν απόσταση από όμορφες γυναικείες παρουσίες. Να είναι σαφώς λιγότερο επιρρεπείς στον πειρασμό, βράχοι ηθικής, χωρίς να βάζουν στο μυαλό τους λεπτό την ιδέα να πλησιάσουν μια άλλη γυναίκα και ας τη βρίσκουν ελκυστική.

Και πριν αρχίσεις να αναρωτιέσαι που την πουλάνε θα σου πω ότι υπάρχει στα εργαστήρια σε μορφή σπρέι, αλλά δεν διατίθεται στο κοινό. Μπορείς όμως με τις ανάλογες κινήσεις να με κάνεις να αρχίσω να την παράγω -την οξυτοκίνη- σε μεγάλες ποσότητες στο αίμα μου.

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ...

Ή πως παράγεται η οξυτοκίνη στον οργανισμό μου. Ή πως θα με κάνεις να είμαι πιστός.

Αλήθεια Νο1
Μου αρέσει να βλέπω το στήθος σου. Κι όχι γιατί είμαι ρηχός, αλλά γιατί ο εγκέφαλός μου είναι έτσι οργανωμένος -από την εφηβική ηλικία- που κάτι τέτοιο γίνεται αυτόματα. Αντανακλαστικά. Είναι μία φυσική συμπεριφορά που αναπτύχθηκε στους άντρες για να αξιοποιούν το κύκλωμα συναισθηματικού δεσίματος που – επίσης εκ φύσεως – διαθέτουν οι γυναίκες. Και δεν το λέω εγώ, αλλά οι επιστήμονες.

Δένομαι λοιπόν, δένομαι. Το στήθος είναι ικανό -η οπτική επαφή ή γενικότερα η επαφή- να παράγει στον οργανισμό μου μεγάλες ποσότητες οξυτοκίνης.

Αλήθεια Νο2
Αλάτισε καλά -όχι υπερβολές- το φαγητό μου. Το λίγο παραπάνω αλάτι -λέει έρευνα που δημοσιεύεται στο περιοδικό "Journal Of Science"- μειώνει τα επίπεδα των ορμονών που σχετίζονται με το άγχος και ανεβάζει αντιστοίχως τα επίπεδα της οξυτοκίνης. Γι' αυτό έχε καλού, κακού και κανένα πατατάκι στο σπίτι...

Αλήθεια Νο3
DVD, ταινία, λίγα ποπ κορν (αλατισμένα ε;) και καθισμένοι αγκαλιά... Αυτό είναι! Αρχίζει να παράγεται. Και συνεχίζω. Η κατάλληλη ταινία για να καλυτερεύσουν τα πράγματα είναι κάτι κοινωνικό, κάτι ρομαντικό, λίγο δράμα ή λίγο μελό.

Ξέρω, ξέρω... Δεν είναι “αντρικές” ταινίες αυτές. Και συνήθως αντιδρώ. Και συνήθως γκρινιάζω με τις “χαζοταινίες” που διαλέγεις. Όμως! Αυτά είναι τα είδη στα οποία πρέπει να κινηθείς. Αυτά είναι τα είδη που μου παράγουν οξυτοκίνη, η οποία συμμετέχει σε κυκλώματα του εγκεφάλου μας και μας κάνει να νοιαζόμαστε για τους άλλους, είτε τους γνωρίζουμε είτε όχι. Μας κάνει να τους συναισθανόμαστε.

Ζήτα το μου σαν χάρη, μια φορά να δούμε αυτές τις ταινίες που σου αρέσουν. Δεν ξέρω. Θα βρεις τρόπο να με καταφέρεις. Γιατί το να με καταφέρεις είναι το θέμα. Αν την παρακολουθήσω, να είσαι σίγουρη ότι θα επηρεαστώ κι ας μην στο δείξω. Θα δεθώ. Κι ας μην βουρκώσω... Είπαμε εσείς οι γυναίκες το 'χετε πιο εύκολο.

Και τώρα που το σκέφτομαι είναι κι από τις πολλές μελό ταινίες που βλέπετε. Η οξυτοκίνη έχει χτυπήσει κόκκινα μέσα σας!

Αλήθεια Νο4
Τα ευρήματα των επιστημόνων δείχνουν ότι η ουσία αυτή αυξάνεται κι όταν ένα ζευγάρι κοιμάται μαζί. Η αγκαλιά, η επαφή ανεβάζει τα επίπεδά της στο αίμα μου και μάλιστα -αν έχω προβλήματα με τον ύπνο- με βοηθάει να κοιμηθώ καλύτερα.

Η ορμόνη απαλύνει το άγχος και παράγεται από το ίδιο τμήμα του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνο για τον κύκλο ύπνου-αγρυπνίας.

Αλήθεια Νο5
Τράβηξε μου την προσοχή. Κάνε μου έκπληξη. Κάνε κάτι που δεν θα το περιμένω, πιάσε με αδιάβαστο. Ξάφνιασέ με. Βάλε στην συνταγή σου αισθησιασμό, αλλά και δόσεις στοργής. Είναι τα δύο στοιχεία που βοηθούν στην αύξηση της παραγωγής οξυτοκίνης.

Αλήθεια Νο6
Σεξ φυσικά! Ο πιο σημαντικός παράγοντας, το συστατικό-κλειδί θα έλεγε κανείς για να πετύχει η συνταγή του πιο ισχυρού φίλτρου του έρωτα είναι το σεξ.

Είναι κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης που το σώμα μας γίνεται εργοστάσιο μαζικής παραγωγής της ορμόνης της αγάπης. Και κακά τα ψέματα. Ποια άλλη πράξη μπορεί να είναι πιο ισχυρή στο να δέσει δύο ανθρώπους από την ερωτική; Πώς αλλιώς γίνεται να έρθουν δύο άνθρωποι τόσο κοντά; Δεν χρειαζόσουν την επιστήμη να στο αποδείξει αυτό! Το ήξερες... Τώρα αν θέλεις δοσολογία, σύμφωνα πάντα με τις έρευνες, τα καλύτερα αποτελέσματα θα τα έχεις αν η σεξουαλική συνεύρεση επαναλαμβάνεται δύο ή και περισσότερες φορές την εβδομάδα.

Όπως θα κατάλαβες το ελιξήριο της αγάπης και της πίστης υπάρχει, αλλά τελικά είναι πολύ απλό και το αποδεικνύει η επιστήμη. Το μόνο που χρειάζεται είναι η επαφή με το συναίσθημα. Η επαφή σκέτο. That's the secret of love!! tuned.gr

Αγκαλιά: Το φάρμακο εναντίον του στρες και της κούρασης!




Αγκαλιαστείτε, γιατί χανόμαστε! ...
Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, το ιδανικό φάρμακο ενάντια στο στρες και την κούραση δεν είναι άλλο από την… αγκαλιά. Όπως υποστηρίζουν Σουηδοί μελετητές η...
αγκαλιά είναι φάρμακο ακόμα και για τις καρδιοπάθειες.

«Η θετική συναισθηματική εμπειρία της αγκαλιάς ενεργοποιεί διάφορες βιοχημικές και ψυχολογικές αντιδράσεις», επισημαίνει ο επικεφαλής ερευνητής δρ Γιαν Άστρεμ, ψυχολόγος-ψυχοθεραπευτής στο Λίνκεπινγκ της Σουηδίας, ο οποίος τονίζει ότι μόλις δέκα δευτερόλεπτα αγκαλιάς από ένα αγαπημένο μας πρόσωπο αρκεί για να μειωθεί η αρτηριακή πίεση, να αυξηθεί η οξυτοκίνη και οι άλλες ορμόνες ευεξίας και να μειωθεί αισθητά το στρες.

Σύμφωνα με προηγούμενη έρευνα που μελέτησε η ομάδα του κ. Άστρεμ, η οποία είχε διεξαχθεί σε άνδρες και γυναίκες ηλικίας 20-49 ετών, έπειτα από 10 δευτερόλεπτα αγκαλιάς, αλλάζουν αισθητά τα επίπεδα διαφόρων ορμονών στον οργανισμό τους.

Πάντως, δεν είναι τυχαίο ότι η ορμόνη της οξυτοκίνης, που παράγεται με την αγκαλιές, είναι η ίδια ορμόνη με αυτή που παράγει ο εγκέφαλος κατά τον τοκετό και τον θηλασμό. Βοηθάει στο δέσιμο της μητέρας με το μωρό και είναι καταλυτική στην ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης. enimerwsi.gr

Πώς επηρεάζει η τεχνολογία τη ζωή μας…





Το περιοδικό «Time» σε συνεργασία με την Qualcomm «εξέτασε» 4.700 ανθρώπους online και 300 μέσω τηλεφώνου σε οχτώ χώρες του κόσμου, μεταξύ 29 Ιουνίου και 28 Ιουλίου. Ο λόγος; «Πώς και πόσο επηρεάζει η τεχνολογία τη ζωή μας;». Μερικά από τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, αποκαλύπτοντας πόσο στενή σχέση έχουμε όλοι με την τεχνολογία!

- Ένας στους τέσσερις ανθρώπους κοιτάζουν το κινητό τους τουλάχιστον μία φορά κάθε μισή ώρα.

- Τα 3/4 των νέων μεταξύ 25-29 κοιμούνται με τα κινητά δίπλα τους.

- Το 19% των Αμερικανών δήλωσε ότι θα άντεχε χωρίς κινητό για μία εβδομάδα, ενώ το 34% μόνο για μερικές ώρες!

- Το 17% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι κοιτάει το κινητό κατά τη διάρκεια κάθε γεύματος τουλάχιστον μία φορά, ανεξάρτητα με ποια παρέα βρίσκεται.

- Το 47% των Ινδών δήλωσε ότι κοιτάει το κινητό κατά τη διάρκεια μιας ταινίας. Το 10% των Άγγλων συμφώνησε.

- Το 32% δήλωσε ότι προτιμάει να απαντά με SMS. Το 22% δήλωσε ότι προτιμάει να μην απαντάει στις κλήσεις αμέσως αλλά να απαντά αργότερα μέσω SMS ή e-mail.

- Το 76% των νέων μεταξύ 25-29 έχει χρησιμοποιήσει το κινητό του για να φλερτάρει. Το αντίστοιχο ποσοστό στις ηλικίες 65+ είναι 16%.

- Το 65% των γονιών πιστεύει ότι οι ηλεκτρονικές συσκευές τούς βοηθούν να γίνουν καλύτεροι γονείς! lifo.gr

Apple: Ξεπέρασε κάθε ρεκόρ η αξία της






Η αμερικανική εταιρεία παραγωγής υπολογιστών, κινητών τηλεφώνων και προγραμμάτων Apple έγινε η ακριβότερη εταιρεία, που υπήρξε ποτέ στον κόσμο.

Η αξία των μετοχών της Apple από υπολογισμούς, που βασίζονται στον δείκτη Dow Jones, αποτιμάται τώρα σε περισσότερα από 620 δισ. δολάρια. Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε με 619 δισ. δολάρια η εταιρεία Microsoft, η οποία κόστιζε τόσο το 1999.
Κατά τη γνώμη αναλυτών της επιχειρηματικότητας στην αύξηση της αξίας της Apple συνέβαλε η βεβαιότητα των επενδυτών για την επιτυχή προώθηση στην αγορά των νέων προϊόντων της εταιρείας, όπως το iPhone 5 και το νέο μοντέλο iPad.

Ποιο 69; Η νέα στάση...λέγεται 77



Πάει η μπογιά της πέρασε και από trendy κατατάσσεται πλέον στις old time classic στάσεις. Τη θέση της παίρνει η στάση 77. 
Δεν περιέχει στοματικό, υπόσχεται όμως τρελούς οργασμούς για τις κυρίες σας. Είναι το γνωστό κουτάλι, η γνωστή αγκαλίτσα στο πλάι με θέα την πλατούλα της. Όλο και περισσότερες γυναίκες την ζητάνε μιας και έτσι έχεις απευθείας πρόσβαση στο σημείο G. Άσε που είναι και ιδανική για να το κάνεις κατά τη διάρκεια της νύχτας στο μισοκοιμισμένο ή ακόμα και το πρωί που θα ξυπνήσετε 

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...