Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!

Πολύτιμη αντιρυτιδική low budget φροντίδα από τη Nivea


Μια σειρά περιποίησης-σύμμαχος για την
αποτελεσματική αντιμετώπιση και
 πρόληψη των ρυτίδων

Εάν για τους άνδρες οι ρυτίδες είναι γοητεία για τις γυναίκες
 είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της ομορφιάς και της νεανικότητάς
 τους. Εμφανίζονται μετά τα 25 χρόνια συνήθως στην περιοχή
 των ματιών. Η αλήθεια είναι όμως ότι  ο μηχανισμός ο οποίος
 έχει ξεκινήσει για την δημιουργία τους δουλεύει κάποια
 χρόνια πριν στα βαθύτερα στρώματα της επιδερμίδας. 
Για την αντιμετώπιση των ρυτίδων η Nivea δημιούργησε 
μία πλήρη σειρά περιποίησης  η οποία περιλαμβάνει Κρέμα
 ημέρας κατά των ρυτίδων, Κρέμα νύχτας και Κρέμα ματιών
 βασισμένη στο έλαιο από κουκούτσι σταφυλιού.  
Σύμφωνα με τους ειδικούς πρόκειται για ένα δραστικό
 αντιοξειδωτικό πλούσιο σε απαραίτητα λιπαρά οξέα,
 βιταμίνη Ε και πολυφαινόλες οι οποίες προστατεύουν την 
ελαστίνη και το κολλαγόνο της επιδερμίδας και της χαρίζουν 
προστασία από τις επιθέσεις τους περιβάλλοντος. 
 Η πλούσια σύνθεση της σειράς  ενυδατώνει παράλληλα
 ενώ τα αντηλιακά φίλτρα εμποδίζουν την εξέλιξη των
 ρυτίδων αλλά και τη δημιουργία νέων. Απόλαυσε μία
 ολοκληρωμένη φροντίδα σε σούπερ τιμή. 

Εν αρχή είναι η χώρα...


Υπέροχα case studies, γόνιμοι προβληματισμοί και πολύτιμη ανταλλαγή απόψεων συνέθεσαν τη θεματολογία του 1ου Count®y of Origin Branding Forum. Μακάρι, λοιπόν, τα ελληνικά brands να αποδειχτούν τόσο δραστήρια και παραγωγικά, ώστε γρήγορα να υπάρξει και συνέχεια... Ζούμε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, ωστόσο ο τόπος προέλευσης εξακολουθεί να είναι ένας σημαίνων παράγοντας ο οποίος, άλλοτε θετικά και άλλοτε αρνητικά, επηρεάζει ποικιλοτρόπως την άποψη και τις προσδοκίες των καταναλωτών για κάθε brand.

Όπως αποδείχτηκε στο Count®y of Origin Branding Forum, η Ελλάδα πρέπει να είναι υπερήφανη για πολλά εγχώρια brands τα οποία, επενδύοντας (και) στην ελληνικότητά τους, διαπρέπουν τόσο στη χώρα μας όσο και σε αγορές του εξωτερικού. Και αυτά τα brands είναι απτή απόδειξη ότι οι Έλληνες κατέχουν την τέχνη του brand building.

Υπάρχει όμως και κάτι που πρέπει να μας προβληματίσει ως Έλληνες. Και αυτό δεν είναι άλλο από την απουσία μίας ενιαίας σύγχρονης ελληνικής ταυτότητας. Καλή η προσκόλληση στο ένδοξο παρελθόν, ωστόσο η Ελλάδα πρέπει, όπως είπε και ο σπουδαίος Martin Lindstrom, να προχωρήσει. Να δημιουργήσει με αυτοπεποίθηση και πάθος τις δικές της ακαταμάχητες ιστορίες και να διεκδικήσει ένα καλύτερο αύριο.

Προϊόντος του χρόνου, η εικόνα της χώρας μπορεί να βελτιωθεί. Αρκεί να το πιστέψουμε όλοι μας. Ναι, δεν φημιζόμαστε για τα τεχνολογικά επιτεύγματά μας ή για την αξιοπιστία μας, αλλά τα πάντα ρει, τα πάντα (μπορούν να) αλλάξουν. Το ίδιο και η εικόνα της Ελλάδας. Και αφού η εγχώρια πολιτική σκηνή φαντάζει, λίγο ή πολύ, ανίκανη ή απρόθυμη να υψώσει το λάβαρο της αλλαγής και να οδηγήσει τις εξελίξεις, ας το κάνουν τα brands. Άλλωστε, ο καθηγητής Γεώργιος. Ι. Αυλωνίτης ήταν σαφής: «οι ελληνικές επωνυμίες μπορούν να αποτελέσουν εξαιρετικούς πρεσβευτές της χώρας μας στο εξωτερικό, να βελτιώσουν την εικόνα της ίδιας της Ελλάδος και να ανοίξουν έτσι το δρόμο και σε άλλες ελληνικές επωνυμίες να πάρουν τη θέση που τους αξίζει στη διεθνή αγορά». Και ίσως κάποτε η λίστα με τα «world’s most origin dependent brands» αρχίσει να μιλάει ελληνικά και το «made in Greece» να αποκτήσει την αξία που είχε παλιότερα...

Martin Lindstrom: Δημιουργήστε τη δική σας ιστορία
Δεν θεωρείται τυχαία κορυφαίος branding guru. Ο Martin Lindstromεπιβεβαίωσε και πάλι τη φήμη που τον συνοδεύει και καθήλωσε το κοινό που είχε συρρεύσει στο Grande Bretagne. Και τι δεν είπε; «Οι χώρες είναι σαν κάθε άλλο brand» υποστήριξε, προτού περιγράψει με το δικό του ξεχωριστό τρόπο μια από τις (πάντοτε ενδιαφέρουσες) ιστορίες του. Όταν του πρότειναν να συνεισφέρει στη βελτίωση της εικόνας της Κολομβίας, το μυαλό του πήγε αμέσως στα στερεότυπα που αφειδώς αναπαράγουν οι ταινίες του Hollywood. «Θα χρειαστώ μερικούς σωματοφύλακες για να με προστατεύουν όσο θα βρίσκομαι εκεί» σκέφτηκε ανήσυχος και το έπραξε. Μόνο που αποδείχτηκε ότι τελικά η χώρα ήταν πολύ πιο ασφαλής από ότι την παρουσίαζαν οι σεναριογράφοι.

Ποιο ήταν, λοιπόν, το πρόβλημα για την Κολομβία; «Το Hollywood»είπε και γρήγορα ρώτησε τους συνέδρους πόσα αμερικάνικα blockbusters έχουν γυριστεί πρόσφατα στην Ελλάδα. «Το Mamma mia» έσπευσε να απαντήσει σωστά ο Ξενοφών Χασάπης, Γενικός Διευθυντής της Boussias Communications, όμως ο Lindstromείχε έτοιμη την απάντηση: «Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στις ΗΠΑ, πολλοί Αμερικανοί νόμισαν ότι είχε γυριστεί στη Σουηδία». «Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι» είπε κάποιος άλλος σύνεδρος, αλλά ο πολύς Lindstrom ανταπάντησε: «Και πόσοι γνωρίζουν ότι τα γυρίσματα έγιναν στην Ελλάδα;» Ήταν απόλυτος και έμοιαζε διατεθειμένος να απορρίψει κάθε απάντηση μόνο και μόνο για να καταλήξει εκεί που ήθελε.

Ίσως, λοιπόν, επειδή όλοι ήθελαν να ακούσουν το συλλογισμό του, ουδέποτε αναφέρθηκαν το όνομα της Madonna, του Tom Hanks και άλλων διασημοτήτων που ανακάλυψαν (και εν συνεχεία αγάπησαν) τις ομορφιές της Κεφαλλονιάς χάρη στην ταινία. Και, όπως αποδείχτηκε, καλά έκαναν γιατί το συμπέρασμά του Προέδρου της Byology Inc. ότι η χώρα μας δεν φροντίζει τη διεθνή εικόνα της ήταν οδυνηρά ακριβές.«Δεν "χτίζεις" brands με διαφημίσεις στο CNN» ανέφερε -άραγε τι θα απαντούσε το Υπουργείο Τουρισμού στο καυστικό σχόλιό του για την καμπάνια «Εxplore your senses»;- και προσέθεσε ότι το αποτελεσματικό crisis management είναι μάλλον άγνωστη λέξη για την Ελλάδα. «Στην Αυστραλία δολοφονούνται άτομα καθημερινά, δεν αποτελούν πια οι δολοφονίες τόσο σημαντική είδηση» είπε με περίσσιο κυνισμό και συνέχισε: «Και όμως, η δολοφονία ενός Αυστραλού πέρυσι το καλοκαίρι στην Ελλάδα αρκούσε για να μειωθεί κατά πολύ η προσέλευση τουριστών».
Συνεχίζοντας, ο Lindstrom παρουσίασε μερικά στοιχεία που προέκυψαν από διάφορες αναζητήσεις που έκανε ο ίδιος στο Google.«Ξέρετε ποιο είναι το ποσοστό των αρνητικών σχολίων σε σχέση με τα θετικά;» ρώτησε. Το 11% που εμφανίστηκε στην οθόνη ήταν χαμηλότερο από όσο προέβλεψαν κάποιοι σύνεδροι, όμως δεν παύει να είναι μια αρκετά ανησυχητική επίδοση. «Η Ελλάδα είναι μια εκπληκτική χώρα. Ακούστε κάτι όμως. Θέλετε να πείσετε τους πάντες ότι η χώρα σας είναι το πιο όμορφο, το πιο ελκυστικό brand στον κόσμο, ωστόσο δεν το πιστεύετε ούτε εσείς οι ίδιοι».
Κάτι που εξηγεί γιατί έχει πολύ μικρή αξία το «made in Greece» και κατ’ επέκταση γιατί δεν πλασαρίστηκε ούτε ένα ελληνικό προϊόν στη λίστα με τα «world’s most origin dependent brands». «Να λέτε σπουδαίες ιστορίες και να επιδιώκετε την ταύτιση του brand με θετικές έννοιες», ήταν η συμβουλή του προς το κοινό, ενώ τους προέτρεψε να μη χρησιμοποιούν αγγλικές λέξεις αλλά να αξιοποιήσουν το υπέροχο ελληνικό αλφάβητο.

Λίγο πριν αποχωρήσει, ο οξυδερκής ομιλητής κάλεσε την Ελλάδα να αφήσει πίσω της το παρελθόν και να βρει ένα καινούργιο κοινό σημείο αναφοράς, να δημιουργήσει τα δικά της «somatic markers». «Ήρθε η ώρα να καταλήξετε σε μια στρατηγική που θα σας βοηθήσει να προχωρήσετε». Άρα ίσως τελικά το Hollywood και οι ταινίες του να αποτελούν, όπως υπονόησε, μια εξαιρετική λύση για να αποκτήσει αυτή η χώρα τη δική της συναρπαστική ιστορία...

Στέλιος Κατσουνωτός, ARROW ADVERTISING: Τα μικρότερα budget είναι πρόκληση, όχι εμπόδιο




To δημιουργικό προϊόν της ελληνικής διαφήμισης βρίσκεται στη δίνη της οικονομικής κρίσης εδώ και 5 περίπου χρόνια. Τα μικρότερα διαφημιστικά κονδύλια και η ανασφάλεια των ανθρώπων της διαφήμισης είναι σίγουρο ότι δεν έχουν αφήσει ανεπηρέαστη τη δημιουργικότητα. Σε τι συνίσταται όμως αυτή η επιρροή και πόσο καθοριστική είναι για το μέλλον της δημιουργικότητας;
Το Marketing Week ξεκινά από το παρόν τεύχος σειρά συνεντεύξεων με κορυφαίους Έλληνες δημιουργικούς, με τους οποίους συζητά τα παραπάνω «καυτά» ζητήματα. Ζητάει από αυτούς να τοποθετηθούν σε συγκεκριμένα ερωτήματα, ξεκάθαρα, ελεύθερα...και δημιουργικά.

Η πρώτη συνέντευξη της σειράς «Δημιουργικότητα & Κρίση» έγινε με τον Στέλιο Κατσουνωτό, Δημιουργικό Διευθυντή της Arrow Advertising, o oποίος επισημαίνει τις μεγάλες προκλήσεις των Ελλήνων δημιουργικών, σκιαγραφεί τον Creative Director του μέλλοντος, αναζητά τα όποια θετικά στοιχεία της κρίσης, ενώ δεν παραλείπει να κάνει και αυτοκριτική για τα λάθη του παρελθόντος.

Μarketing Week: Η οικονομική κρίση, τα μειωμένα budget και η ανασφάλεια των διαφημιζόμενων με ότι αυτή συνεπάγεται, είναι αναμφίβολο ότι έχουν επηρεάσει το δημιουργικό προϊόν της ελληνικής διαφήμισης. Πόσο ανησυχητική πιστεύετε ότι είναι η σημερινή κατάσταση για τη διαχρονική εξέλιξη του δημιουργικού προϊόντος;
Στέλιος Κατσουνωτός: Όταν μια κατάσταση αρχίζει να γίνεται ακραία εμφανίζονται και ακραίες επιπτώσεις. Η διαφημιστική αγορά δεν ξεφεύγει από τον κανόνα. Έτσι, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, είδαμε «κακούς» διαφημιστές να γίνονται «χειρότεροι», «σκληρότεροι», «εκδικητικότεροι» ή απλά «αναποτελεσματικότεροι».

Είδαμε όμως και «καλούς» διαφημιστές να γίνονται «καλύτεροι», «εξυπνότεροι», «πιο ευέλικτοι», «υπομονετικότεροι» και τελικά «θετικότεροι». Η διαφήμιση και η εξέλιξη είναι λέξεις που δεν μπορεί παρά να συμβαδίζουν. Με αυτή την έννοια, δεν υπάρχει ανησυχία. Φυσικά και η διαφημιστική αγορά θα προσαρμοστεί, και μάλιστα πολύ ευκολότερα και γρηγορότερα από άλλους κλάδους, σε όποια κατάσταση διαδεχτεί τη σημερινή. Δύο όμως είναι τα πολύ δυσάρεστα ζητήματα που προκύπτουν.

Πρώτο και σημαντικότερο, η απώλεια τόσων θέσεων εργασίας. Όλοι αυτοί οι συνάδελφοι που βρίσκονται εκτός αγοράς χωρίς να το αξίζουν, είτε γιατί οι αντιδράσεις των εργοδοτών υπήρξαν βεβιασμένες και συχνά υπερβολικές, είτε γιατί απλά κανείς δεν τους είχε προετοιμάσει για μια τόσο σκληρή μάχη επιβίωσης. Ειδικά όσοι μπήκαν στα δημιουργικά τμήματα των διαφημιστικών εταιρειών με την ψευδαίσθηση της λάμψης και της «ελαφρότητας» του χώρου, έχασαν τη γη κάτω από τα πόδια τους.

Το δεύτερο είναι μάλλον παροδικότερο. Μιλάω για όλες εκείνες τις συντηρητικές απόψεις και ιδέες που βγήκαν στην επιφάνεια και σιγά σιγά μεταφέρονται στο στόμα πολλών διαφημιζόμενων, όπως «δεν είναι καιρός για τέτοια ανοίγματα». Θέλω να ελπίζω πως δεν το εννοούν. Πως την ίδια στιγμή που το λένε, το μετανιώνουν.
Με μια άλλη ανάγνωση, η κρίση είχε και μια άλλη συνέπεια, μάλλον θετική: Κινητοποίησε τους Creative Directors, τους έθεσε σε ένα «καθεστώς» διαρκούς εγρήγορσης, απαιτώντας από αυτούς το 100% της δημιουργικής τους έμπνευσης, χωρίς να συγχωρεί λάθη. Έχετε διαπιστώσει αυτή την εξέλιξη;
Αυτή την ανάγνωση δεν την καταλαβαίνω. Πότε ήταν ζητούμενο ο Creative Director να αποδίδει στην εταιρεία του το 75% ή το 80% της έμπνευσής του; Αντιλαμβάνομαι πως επειδή είμαστε λιγότεροι, συχνά ασχολούμαστε με θέματα με τα οποία δεν καταπιανόμασταν πριν, ή πολλές φορές ο όγκος της δουλειάς μας είναι μεγαλύτερος, αλλά αυτό δεν σχετίζεται ούτε με την έμπνευση, ούτε με τη δημιουργικότητα. Είναι θέμα χρονικής πίεσης. Στην Arrow το αντιμετωπίζουμε με καλή διάθεση και ομαδικότητα.

Η εξέλιξη των digital media έχει οδηγήσει διαφημιζόμενους και διαφημιστές στην «αγκαλιά» του διαδικτύου, των social media, αλλά και της mobile επικοινωνίας. Η ανάγκη γνώσης της τεχνολογίας αιχμής είναι απαραίτητη πλέον για έναν δημιουργικό. Πιστεύετε ότι η γνώση αυτή υπάρχει σήμερα; Έχουν μπει σε αυτό το «παιχνίδι» οι δημιουργικοί ή απλά προτιμούν να συνεργάζονται με στελέχη που γνωρίζουν θέματα τεχνολογίας; Και τελικά, ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το μοντέλο και τα χαρακτηριστικά του Creative Director του μέλλοντος;
Αυτή η συζήτηση γίνεται τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι προφανές πως το συγκεκριμένο αντικείμενο του Creative Director δεν μπορεί να είναι το ίδιο πια. Όπως αναφέρει και ο Tim Leighton, Creative Strategy Director στην Jack Morton, κάποτε υπήρχαν οι γραφίστες και οι κειμενογράφοι. Εκεί τελείωνε το δημιουργικό σύμπαν. Σήμερα εμπλέκονται καλλιτέχνες, storytellers, δημιουργοί περιεχόμενου, σχεδιαστές ηλεκτρονικών μέσων και προγραμματιστές, μηχανικοί συζητήσεων σε κοινωνικά δίκτυα, σχεδιαστές δρώμενων, δημιουργοί διαδραστικού περιεχόμενου και τόσοι άλλοι.
 

Έρευνα της PwCΔέκα μύθοι για τις λιανικές πωλήσεις μέσω Internet


Το επικρατέστερο σήμερα μοντέλο μελλοντικής
κατανάλωσης, προβλέπει όλο και περισσότερες 
πωλήσεις μέσω ταμπλετών και έξυπνων τηλεφώνων,
 συνεχή μείωση των αγορών στα φυσικά
 καταστήματα και αυξανόμενο ρόλο των μέσων 
κοινωνικής δικτύωσης.
Όμως η αλλαγή αυτή δεν έρχεται τόσο σύντομα όσο
 αναμένεται, σύμφωνα με νέα έρευνα της PwC. 
Η έκθεση για την κατανόηση της συμπεριφοράς
 των online καταναλωτών, «Ερμηνεύοντας τον online
 καταναλωτή: 10 μύθοι για το πολυκαναλικό μοντέλο
 πωλήσεων» βασίζεται σε έρευνα στην οποία 
συμμετείχαν περισσότεροι από 11.000 online
 καταναλωτές από 11 χώρες και 3 ηπείρους.

Το 60% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί τα μέσα
 κοινωνικής δικτύωσης για να παρακολουθεί, να
 ανακαλύπτει και να αξιολογεί τα brands και τους
 πωλητές. Ωστόσο, μόνο το 10% δήλωσε ότι η 
επικοινωνία μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  ήταν η αίτια που τους κατεύθυνε σε συγκεκριμένο online
 κατάστημα. Στην πραγματικότητα, το 17% των χρηστών του
 Internet δεν πραγματοποιεί καθόλου ηλεκτρονικές αγορές
 αλλά εξακολουθεί να προτιμά τα καταστήματα.

Έρευνα Ο.Π.Α. για την επιρροή της διαφήμισης: Οι καταναλωτές αναθεωρούν αξίες, το ίδιο απαιτούν από τη διαφήμιση



Eυρείας κλίμακας έρευνα για τη διαφήμιση και την επιρροή που αυτή έχει στους καταναλωτές πραγματοποίησε μεγάλη ομάδα φοιτητών του Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Τουλούζης και την επιστημονική ευθύνη της Επίκουρης Καθηγήτριας στο Μάρκετινγκ του ΟΠΑ, Ειρήνης Ρηγοπούλου και του Επίκουρου Καθηγητή στο Μάρκετινγκ του ESC Toulouse Business School, Ι. Ασσιούρα.
Στην έρευνα αυτή και όσον αφορά στα ευρήματα μεταξύ ερωτώμενων από την Ελλάδα, συμμετείχαν 1004 ερωτώμενοι. Η έρευνα διεξήχθη στο διάστημα Νοεμβρίου-Δεκέμβριου 2012, στην Αθήνα. Πρόκειται για ποσοτική έρευνα, με χρήση ερωτηματολογίου και με συλλογή των στοιχείων μέσω προσωπικής συμπλήρωσής του. Η δειγματοληψία ήταν τυχαία και το δείγμα αποτελείται από άτομα ηλικίας 18-55 ετών.
Τα βασικά ευρήματα 
Σε ερώτηση που αφορά στη στάση των ερωτώμενων προς τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, 281 από αυτούς, δηλαδή το 28% του δείγματος, «συμφωνούν απόλυτα» ότι «έχουν βαρεθεί τις διαφημίσεις» κι άλλοι τόσοι σχεδόν (278 άτομα ή 27,8%) συμφωνούν εν μέρει με την παραπάνω δήλωση. 449 ερωτώμενοι συμφωνούν εν μέρει ή απόλυτα με το ότι «οι τηλεοπτικές διαφημίσεις τους αφήνουν αδιάφορους», ενώ 365 στους 1004 - δηλαδή πάνω από ένας στους τρεις -, δηλώνουν ότι «δεν τους αρέσουν οι τηλεοπτικές διαφημίσεις».


Πίνακας 1: Στάσεις ως προς τις τηλεοπτικές διαφημίσεις
Σημειώστε το βαθμό διαφωνίας ή συμφωνίας σας με κάθε μια από τις παρακάτω φράσεις:Διαφωνώ απόλυταΔιαφωνώ εν μέρειΟύτε διαφωνώ, ούτε συμφωνώΣυμφωνώ εν μέρειΣυμφωνώ απόλυτα
Πιθανά να παρέκαμπτα κάποια διαφήμιση αν την έβλεπα σε κάποιο έντυπο5,2%9,8%15,9%37,5%31,7%ω
Λίγο με ενδιαφέρουν οι τηλεοπτικές διαφημίσεις7,7%16,1%19,9%28,7%27,6%
Έχω βαρεθεί τις τηλεοπτικές διαφημίσεις6,5%14,4%23,3%27,8%28,1%
Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις με αφήνουν αδιάφορο8,2%21,4%25,6%24,4%20,5%

Δείτε πως πρέπει να ναι το καλύτερο βιογραφικό στον κόσμο!


Ένα νέο εργαλείο παρέχεται σε νέους και νέες που αναζητούν άμεσα δουλειά σε όλο τον κόσμο.


Πρόκειται για το ευρωδιαβατήριο, το οποίο εγγυάται την κατάλληλη παρουσίαση του προφίλ κάθε υποψηφίου ώστε να αποφύγει παγίδες που μπορεί να του στερήσουν κάποια θέση.

Το ευρωπαϊκό βιογραφικό σημείωμα (EuropassCV) είναι ένα έγγραφο με το οποίο κάποιος μπορεί να παρουσιάσει τις γνώσεις, τις δεξιότητας, τα προσόντα του καθώς και άλλα προσωπικά στοιχεία με τρόπο σαφή και αποτελεσματικό.

Έχει κοινή μορφή για όλους τους πολίτες της ΕΕ και για το λόγο αυτό αναγνωρίζεται από τους φορείς όλων των χωρών, ανοίγοντας έτσι πόρτες σε ολόκληρο τον κόσμο!

Η μορφή του βιογραφικού διαβατηρίου

Η διάταξη του EuropassCV ακολουθεί μια λογική σειρά, ξεκινώντας από προσωπικές πληροφορίες (όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κλπ.) συνεχίζοντας με την ενότητα για την επαγγελματική πείρα, με εκείνη για την εκπαίδευση και κατάρτιση και καταλήγει με την ενότητα για τις ατομικές δεξιότητες και ικανότητες (περιλαμβάνει γλωσσικές, κοινωνικές, οργανωτικές, τεχνικές, καλλιτεχνικές δεξιότητες, δεξιότητες πληροφορικής και άλλες).

Στις ενότητες της επαγγελματικής πείρας, εκπαίδευσης και κατάρτισης θα πρέπει να αναφέρεται ξεχωριστά κάθε κύκλος σπουδών και κάθε επαγγελματική θέση, αρχίζοντας από τα πρόσφατα δεδομένα προς τας παλαιότερα.

Παράλληλα, σε ό,τι αφορά τις γλωσσικές δεξιότητες, εκτός από τη μητρική γλώσσα, αναφέρεται η γνώση ξένων γλωσσών σε τρεις άξονες (κατανόηση, ομιλία και γραφή) και τα επίπεδα γνώσης καθορίζοντας βάσει των βαθμίδων του κοινού ευρωπαϊκού πλαισίου αναφοράς.

Τι να προσέξετε

Καθότι βασικός στόχος είναι η διαμόρφωση ενός βιογραφικού ευανάγνωστου και που επιτρέπει στον εργοδότη να διακρίνει το επαγγελματικό προφίλ του υποψηφίου σε μερικά μόνο δευτερόλεπτα, συμβουλεύεται να χρησιμοποιούνται σύντομες προτάσεις, να δικαιολογούνται τα κενά διακοπής στη σταδιοδρομία ή τις σπουδές, να επικεντρώνεται υποψήφιος στα ουσιώδη στοιχεία της κατάρτισης και της επαγγελματικής πείρας και να αφαιρούνται από το EuropassCV οι ενότητες που δεν είναι χρήσιμες.

Παράλληλα, συστήνεται να αποφεύγεται η χρήση κεφαλαίων ή έντονων γραμμάτων, να υπάρχει σωστή ορθογραφία και στίξη, ενώ χρειάζεται μεγάλη προσοχή στα στοιχεία επικοινωνίας και ειδικά το τηλέφωνο αφού θα πρέπει να θυμάστε ότι μπαίνει μαζί με το διεθνές πρόθεμα της Ελλάδας (0030).

Το βιογραφικό-διαβατήριο μπορείτε να το βρείτε στην ιστοσελίδα του Europass όπου θα βρείτε και αναλυτικές οδηγίες για το πώς θα το συμπληρώσετε.
newsbomb.gr

Τι δεν πρέπει να πετάμε ποτέ στη λεκάνη της τουαλέτας

ΤΡΑΓΙΚΟ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;;;;


Πολλοί απο εμάς πετάμε στην λεκάνη της τουαλέτας
τα πάντα, τραβάμε το καζανάκι και τα απορρίμματα εξαφανίζονται από προσώπου Γης. Λάθος. Τα απορρίμματα εξαφανίζονται, αλλά μόνο από τα μάτια μας και όχι από τη Γη. Το πιο «ανώδυνο» που μπορεί να συμβεί είναι να... βουλώσει η λεκάνη μας. Το χειρότερο είναι ότι τα κάθε λογής μη βιοδιασπώμενα και ενδεχομένως τοξικά υλικά μπορεί να καταλήξουν στον υδροφόρο ορίζοντα, στο υπέδαφος ή σε θάλασσες και ποτάμια. 

Ιδανικά, στην τουαλέτα δεν πρέπει να πετάμε ούτε το χαρτί υγείας. Μπορεί να είναι βιοδιασπώμενο, αλλά δεν εξαφανίζεται από τη μία στιγμή στην άλλη. 

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πετάμε: 

Μωρομάντηλα: μπορεί να είναι κάτι πολύ κοντινό στο χαρί υγείας, αλλά είναι πολύ πιο παχύ και με διαφορετική υφή. 
Αυτοκόλλητους επιδέσμους: Δεν είναι βιοδιασπώμενοι και περιέχουν κόλλα. Συνήθως κολλούν στις σωληνώσεις και συγκεντρώνουν μικρόβια. 

Άμμο γάτας: Η άμμος μπορεί να είναι η τουαλέτα της γάτας, αλλά η θέση της δεν είναι στη δική μας τουαλέτα. Η άμμος είναι βαριά και μπορεί να μείνει μέσα σε σωληνώσεις, ενώ τα περιττώματα της γάτας μπορεί να περιέχουν παράσιτα βλαβερά για άλλα είδη. 

Τσίχλες: Οι τσίχλες κολλούν παντού, επομένως είναι σαφές το γιατί δεν πρέπει να καταλήγουν στην τουαλέτα.
Γόπες τσιγάρων: Μπορεί να φαίνονται απολύτως αθώες, όμως είναι γεμάτες χημικά, ενώ το φίλτρο δεν είναι βιοδιασπώμενο. 

Προφυλακτικά: Τα προφυλακτικά δεν διασπώνται και είναι πολύ εύκολο να φράξουν τις σωληνώσεις. 

Καλλυντικά: Οι σκιες, οι κρέμες και τα κραγιόν περιέχουν συστατικά που είναι πιθανόν να προκαλέσουν προβλήματα στη διαδικασία του βιολογικού καθαρισμού. 

Οδοντικό νήμα: Φαινομενικά αθώο, το οδοντικό νήμα απλώς συμβάλλει στο να βουλώσει πιο γρήγορα η τουαλέτα. 

Σερβιέτες και παιδικές πάνες: Δεν θέλει και πολλή σοφία! Και τα δύο προϊόντα αποτελούνται σε μεγάλο βαθμό από νάιλον. 

Λίπη από την κουζίνα: Η εύκολη λύση για να ξεφορτωθούμε τα λίπη, μας γυρίζει μπούμερανγκ. Το μόνο που θα καταφέρουμε θα είναι να δημιουργήσουμε λιπαρές μάζες μέσα στις σωληνώσεις μας. 

Τρίχες: Οι τρίχες είναι καταστροφικές για τις σωληνώσεις. «Σκαλώνουν» παντού και είναι το βασικό «συστατικό» μιας βουλωμένης λεκάνης. 

Φάρμακα: Τα φάρμακα είναι χημικές ουσίες και δεν πρέπει να καταλήγουν στην αποχέτευση.

Το γιοτ που κυβερνιέται με ένα iPad!


Το σούπερ γιοτ που μόλις ναυπηγήθηκε ονομάζεται «Adastra» και μόνο απαρατήρητο δεν μπορεί να περάσει στη θάλασσα. Δεν είναι τόσο το μέγεθός του, που φθάνει τα ...
42,5 μέτρα, όσο ο εντυπωσιακός αρχιτεκτονικός σχεδιασμός του, που εκπονήθηκε από τον Τζον Σατλγουορθ στο Σάσεξ της Βρετανίας. Μοιάζει με καταμαράν αλλά στην ουσία πρόκειται για «τρι-μαράν», καθώς μπορεί να κόβει στη μέση τα κύματα της ανοιχτής θάλασσας προσφέροντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σταθερότητα.

Για λογαριασμό ενός εφοπλιστή μεγιστάνα, που έχει έδρα το Χονγκ Κονγκ οι Βρετανοί ναυπηγοί γυαλί και κέβλαρ για να επενδύσουν τη γάστρα του σκάφους. Το εφοδίασαν με μια μεγάλη δεξαμενή καυσίμων που σε συνδυασμό με την πλευστική δεινότητα του εξασφαλίζουν αυτονομία 4.000 μιλίων, απόσταση που ισοδυναμεί από το Λονδίνο μέχρι τη Νέα Υόρκη. Στους υπερπολυτελείς χώρους του μπορεί να φιλοξενηθούν εννέα επιβάτες και έξι μέλη πληρώματος. 

Υψηλή ναυπηγική τέχνη 

Το «Adastra» είναι προϊόν υψηλής ναυπηγικής τέχνης. Μία θεμελιώδης διαφορά που έχει από άλλα αντίστοιχα σούπερ γιοτ είναι ότι μπορεί να καθοδηγηθεί με ένα iPad από ακτίνα 50 μέτρων. Η ναυπήγηση του διήρκεσε πέντε χρόνια και το κόστος του ξεπέρασε τα 18 εκατομμύρια ευρώ.

Το μήκος του φθάνει τα 42,5 μέτρα, το πλάτος του τα 16 μέτρα και το βάρος του είναι 52 τόνοι. Οι εσωτερικοί χώροι του είναι υπερπολυτελείς και τα μπάνια του αντίστοιχα με εκείνα ενός ξενοδοχείου πέντε αστέρων. 

Το κεντρικό σαλόνι του προσφέρει πανοραμική θέα, ενώ στο πάνω κατάστρωμα υπάρχει και θέση πλοήγησης του σκάφους με καναπέδες σε κάθε πλευρά. Ο ιδιοκτήτής του, που είναι εφοπλιστής με έδρα το Χονγκ Κονγκ, διαθέτει επίσης δύο νησιά ανοικτά της Ινδονησίας. 



Ο Αντώνης Κανάκης «τρέλανε» τους θαμώνες νυχτερινού κλαμπ



Ανέλαβε ρόλο dj
Σε γνωστό κλαμπ, όπου έπαιξε ο ίδιος μουσική βρέθηκε το βράδυ της Παρασκευής 8 Φεβρουαρίου ο παρουσιαστής Αντώνης Κανάκης.

Τα ακούσματα αλλά και οι προτιμήσεις του είναι μόνο ροκ. Πάντρευε τις μουσικές και οι θαμώνες του φώναζαν «δώσε πόνοοοο Αντώνη».

Φόρεσε το καρό του πουκάμισο χωρίς να το κουμπώσει κι από μέσα φορούσε λευκό φανελάκι που άφηνε να φανεί ότι είναι δασύτριχης, κάτι που δεν άφησε αδιάφορες τις κυρίες που διασκέδαζαν με τις μουσικές του. 

Save Marketing in Greece

Save Marketing in Greece


Απαιτούμε να μην κλείσουν τα Τμήματα Marketing της Ελλάδας!
Να διατηρηθεί η αυτοδυναμία των τμημάτων Μάρκετινγκ και το εύρος του γνωστικού αντικειμένου όπως αναπτύσσεται στα προγράμματα σπουδών τους. 
Να διασφαλιστεί η  χορήγηση πτυχίου και τίτλου σπουδών  αντίστοιχου με την ονομασία και το γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ, καθώς και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων (Π.Δ.78/1989).
Να αναγνωριστεί η χρησιμότητα του Μάρκετινγκ και των συναφών αντικειμένων στην οικονομική ανάπτυξη, με την ενίσχυση  του περιεχόμενου των σπουδών συμφώνα με τις επιταγές της αγοράς.

Για τον εξορθολογισμό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τη σύνδεσή της με την αγορά εργασίας και την παραγωγή το υπουργείο Παιδείας προτείνει το εξής:
Κατάργηση ΟΛΩΝ των Τμημάτων Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) της χώρας καθώς και των συναφών αντικειμένων (Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας).

Στην εποχή της κρίσης, που η χώρα και οι επιχειρήσεις μας, έχουν μόλις αρχίσει να πραγματοποιούν αξιόλογες δράσεις στα πλαίσια της Προώθησης, του Branding της Καινοτομίας και του e-Marketing για  τα προϊόντα & τις υπηρεσίες τους στο εξωτερικό, το σχέδιο Αθηνά αποτυγχάνει να συνειδητοποιήσει την ανάγκη ανταγωνιστικού ανθρώπινου δυναμικού στα πλαίσια της εθνικής αναπτυξιακής στρατηγικής.
Μπορείτε να μας βοηθήσετε!
- Υπογράφοντας το ψήφισμά μας.
- Αν είστε στέλεχος εταιρείας γράψτε στο σχόλιο το όνομα της εταιρείας σας και αν θέλετε ένα σχόλιο για την σημασία του Marketing στο χώρο σας
- Αν εκπροσωπείτε εταιρεία ή οργανισμό επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προσθέσουμε στους υποστηρικτές μας ( savemarketingingreece@gmail.com )
- Κοινοποιώντας το! (Πατήστε το κουμπί Share on Facebook)
Για περισσότερα: www.savemarketing.gr

Ο σκύλος είναι κάτι παραπάνω από καλύτερός του φίλος


Ο σκύλος είναι κάτι παραπάνω από καλύτερός του φίλος
Για τον John Unger, ο σκύλος του Schoep,
δεν είναι απλά, ένας πολύ καλός και πιστός
 φίλος. Σημαίνει γι αυτόν πολύ περισσότερα.





Υιοθέτησε τον Schoep όταν ήταν μόλις 2 μηνών. Σήμερα ο σκύλος είναι
19 ετών και έχει πάρα πολλά προβλήματα λόγω ηλικίας. Έχει αρθρίτιδα
και δυσκολεύεται πάρα πολύ να κινηθεί αλλά και να κοιμηθεί από
 τους πόνους.
Το αφεντικό του τυχαία ανακάλυψε ότι αυτό που τον ανακουφίζει από
τον πόνο και τον νανουρίζει είναι το νερό. Έτσι για αρκετές εβδομάδες
 τον έπαιρνε αγκαλιά και τον κοίμιζε ο ίδιος μέσα σε μία λίμνη.
Η σχέση ενός ανθρώπου με έναν σκύλο μπορεί να γίνει τόσο δυνατή
όσο και των ανθρώπων μεταξύ τους.
Ο John Unger το απέδειξε...
Ο σκύλος είναι κάτι παραπάνω από καλύτερός του φίλος

Πηγή: newsbeast.gr



Ντοκιμαντέρ: The Pirate Bay - Away From Keyboard


Ντοκιμαντέρ: The Pirate Bay - Away From Keyboard
Κυκλοφόρησε το ντοκιμαντέρ για το πιο διάσημο
 file sharing
 site στον κόσμο, το "The Pirate Bay".




Η πρεμιέρα έγινε στο 63ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών 
στο Βερολίνο και πρόκειται για τη δικαστική διαμάχη 
των ιδιοκτητών του site με τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων
Επίσημη ιστοσελίδα: tpbafk.tv


Ο Καραμανλής ο Γ΄έρχεται…...


Αίσθηση έχει προκαλέσει η απόφαση του Κώστα Καραμανλή του Γ΄ να παρέμβει για πρώτη φορά σε κεντρικό ΜΜΕ, δημιουργώντας πολλαπλά σχόλια και ερωτηματικά για την κίνησή του.
Ο γιος του Αχιλλέα, ο οποίος στις εκλογές του περασμένου Ιουνίου, συμμετείχε, όπως ήθελε, στην τελευταία τιμητική θέση του ψηφοδελτίου της ΝΔ, στις Σέρρες, πατρίδα των Καραμανλικών, επέλεξε να δηλώσει παρών με ένα άρθρο του στο «Βήμα της Κυριακής».

Το ενδιαφέρον είναι ότι ο Καραμανλής, προτάσσει τον όρο ιδιωτικοποιήσεις, που κατ’ αυτόν πρέπει να γίνουν πολύ γρήγορα, και όχι τον όρο αποκρατικοποιήσεις. Ο όρος ιδιωτικοποιήσεις είναι φορτισμένος έντονα και ο Καραμανλής το κάνει συνειδητά, θέλοντας να δείξει ποιο είναι το ιδεολογικό του στίγμα.

Βέβαια, ο ίδιος υπογράφει το άρθρο, ως στέλεχος ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ως μέλος του Δ.Σ. του Ιδρύματος Κωνσταντίνος Καραμανλής, αλλά το σίγουρο είναι, ότι θα αρχίσουν τα σχόλια για τις μελλοντικές του κινήσεις.

Για όσους όμως ξέρουν πρόσωπα και πράγματα, το μέλλον του μικρού, συνδέεται απόλυτα με το τι θέλει να κάνει ο πρώην Πρωθυπουργός και ξάδελφός του, Κώστας. Και κυρίως, εάν θελήσει να είναι ή όχι στην επόμενη Βουλή. Από αυτό θα εξαρτηθεί τι θα κάνει και ο μικρός. 

Ι.Μ
Πηγή: newpost.gr

Στα «άδυτα» μιας αποθήκης του Amazon στη Βρετανία


Οι συνθήκες εργασίας σε διάφορες πολυεθνικές είναι άθλιες, με τους εργαζομένους να αμείβονται με «ψίχουλα» για να δουλεύουν 12 και 15 ώρες την ημέρα, πολλές φορές χωρίς την απαιτούμενη ασφάλεια και με κίνδυνο της ίδιας τους της υγείας…
Πρόσφατα, η δημοσιογράφος Sarah O’ Conner κατάφερε να μπει για λογαριασμό των Financial Times στο εσωτερικό μιας αποθήκης του Amazon στη βρετανική πόλη Rugeley και τα στοιχεία που κατέγραψε είναι άκρως ενδιαφέροντα.
Το κύριο συμπέρασμα είναι πως παρόλο που η εταιρεία προσφέρει δουλειά σε πολλούς ανθρώπους, τους προσλαμβάνει για μικρό χρονικό διάστημα μέσω γραφείων εύρεσης εργασίας, με αποτέλεσμα να μην τονώνεται η τοπική οικονομία. Οι κάτοικοι της πόλης θεωρούσαν ότι με την αξιοποίηση της μεγάλης αποθήκης στην περιοχή που παλαιότερα δέσποζε ένα μεγάλο ορυχείο, θα σημειωνόταν μεγάλη αύξηση στις λιανικές πωλήσεις και στην αγορά των σπιτιών, αλλά αντιθέτως τα στοιχεία παραμένουν στάσιμα. 
 Στα «άδυτα» μιας αποθήκης του Amazon στη Βρετανία
«Για εμάς καλός εργοδότης είναι αυτός που νοιάζεται για τους υπαλλήλους του και τους παρέχει βιώσιμη απασχόληση, και όχι κάποιος που τους φροντίζει τη μία εβδομάδα και την επόμενη τους απολύει», δηλώνει ένα μέλος του συμβουλίου της πόλης. 
 Στα «άδυτα» μιας αποθήκης του Amazon στη Βρετανία
Πιο σημαντική από την αμυδρή επίδραση στην τοπική οικονομία, είναι η δουλειά στην ίδια την αποθήκη. Οι υπάλληλοι δεν είναι καθόλου χαρούμενοι. «Αυτό που ακούμε είναι ότι η αποθήκη λειτουργεί σαν ένα στρατόπεδο σκλάβων», λέει ένας κάτοικος του Rugeley. 
 Στα «άδυτα» μιας αποθήκης του Amazon στη Βρετανία
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι εργαζόμενοι παραπονούνται ότι οι μπότες που τους δίνει η εταιρεία να φορούν για ασφάλεια είτε δεν τους κάνουν είτε είναι εντελώς άβολες. Μάλιστα, ένας πρώην διευθυντής της αποθήκης τους συμβούλευσε προτού φορέσουν τις κάλτσες και τις μπότες να απλώνουν στα πόδια τους βαζελίνη, ώστε να αποφύγουν τις φουσκάλες και τις πληγές. 
 Στα «άδυτα» μιας αποθήκης του Amazon στη Βρετανία
Οι υπάλληλοι κατά τη διάρκεια της ημέρας διανύουν μεγάλες αποστάσεις (7-15 μίλια), μέσα στο άγχος και την πίεση, ενώ κουβαλούν συνεχώς μαζί τους μικροσυσκευές σαν κομπιουτεράκια, τα οποία τους βοηθούν στο να εντοπίζουν τα πράγματα που θέλουν μέσα στην τεράστια αποθήκη. Επιπλέον, οι συσκευές αυτές μετρούν και την παραγωγικότητα του κάθε εργαζομένου. Μόλις σχολάσουν και προτού αποχωρήσουν από τον χώρο, είναι υποχρεωμένοι να περάσουν από ειδικά μηχανήματα, προκειμένου να διαπιστώσουν οι υπεύθυνοι εάν έχουν κλέψει κάτι. 

Πέραν από τους χαμηλούς μισθούς, εάν κάποιος δουλεύει με αργούς ρυθμούς ή παραβιάζει κάποιον από τους κανόνες της εταιρείας, άμεσα θα δει την πόρτα της εξόδου.

Με την οικονομική κρίση να εξαπλώνεται παντού, η εταιρεία Amazon συχνά τονίζει το πόσες θέσεις εργασίας έχει «ανοίξει» σε ολόκληρη τη χώρα. Ο κολοσσός διαδικτυακών αγορών έχει επενδύσει πάνω από 1 δισ. λίρες στις επιχειρήσεις του στην Αγγλία, ενώ πέρυσι ανακοίνωσε ότι θα ανοίξει άλλες τρεις αποθήκες μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, δημιουργώντας επιπλέον 2.000 θέσεις εργασίας.
Τέλος, το Amazon σε απάντηση του ρεπορτάζ, απέστειλε μια ανακοίνωση, επισημαίνοντας: «Μερικές θέσεις στις αποθήκες μας είναι πράγματι απαιτητικές και κάποιος εργαζόμενος μπορεί να χρειαστεί να διανύσει 7-15 μίλια με τα πόδια σε μία βάρδια. Αυτό αναφέρεται ξεκάθαρα στις αγγελίες μας και στη διαδικασία πρόσληψης… Όπως οι περισσότερες εταιρείες, έχουμε για κάθε εργαζόμενο της εταιρείας συγκεκριμένες προσδοκίες και μετράμε την απόδοσή του σε σχέση με αυτές τις προσδοκίες».
Ν.Μ.Daily Mail

Έπαθε σοκ: Αντίκρισε την μητέρα του σε ροζ ταινία!



Που να φανταζόταν ένας άντρας που σέρφαρε στο διαδίκτυο πως θα ανακάλυπτε τη μαμά του να ποζάρει γυμνή με τον σύντροφό της...
Σύμφωνα με...
το newsit.com.cy, η 45χρονη διαζευγμένη γυναίκα από τη Λεμεσό απεικονίζεται στο βίντεο γυμνή δίπλα από τον ερωτικό παρτενέρ της να συνομιλεί με ένα ζευγάρι που βρισκόταν στο ίδιο chat.
Και δεν έφτανε αυτό, αλλά κάποια στιγμή η καλλίγραμμη γυναίκα δείχνει τα γεννητικά της όργανα και προχωρά σε πράξεις με.. σεξουαλικά βοηθήματα. Ωστόσο, όπως ισχυρίζεται η κυρία, το βίντεο δεν το ανέβασε η ίδια στο διαδίκτυο.Όπως μπορείτε να φανταστείτε ο γιος της έξαλλος πήγε να την δει προκαλώντας επεισόδιο...

Αυτή είναι η Ελληνίδα που βρίσκεται πίσω από τον Ομπάμα!





Γεννημένη νικήτρια στη ζωή, η Ελληνίδα Ισμήνη Καρύδη-Swensson κατάφερε να διαψεύσει τους γιατρούς που την ήθελαν να μένει για πάντα στην αναπηρική καρέκλα. Οχι μόνο στάθηκε στα πόδια της, αλλά αρίστευσε στις σπουδές της και κατάφερε να «κατακτήσει» ακόμη και τον Λευκό Οίκο. Περπάτησε όταν οι γιατροί της έλεγαν ότι δεν θα περπατήσει, τέλειωσε το Πολυτεχνείο και αναζήτησε την τύχη της στο εξωτερικό.

Πώς βρέθηκε, όμως, στην προεκλογική καμπάνια του Μπάρακ Ομπάμα;

Η ίδια περιγράφει τη συνάντησή της με τον πρόεδρο.

«Τον συνάντησα κατά τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου στο Λευκό Οίκο. Κατά τη συζήτησή μας με εντυπωσίασε ο θαυμασμός του για την Ελλάδα και η ένθερμη υποστήριξή του στην προσπάθεια του ελληνικού λαού να αντιμετωπίσει την κρίση και να επιβιώσει υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες» τονίζει σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Espresso».

Και συνεχίζει: «Θα έλεγα ότι είναι μια χαρισματική προσωπικότητα, ιδιαίτερα απλός και ευγενής προς τους συνομιλητές του».

Η Ισμήνη ήταν ένα από τα σημαντικά στελέχη της προεκλογικής εκστρατείας του Ομπάμα.

Παράλληλα έχει και μεγάλη φιλανθρωπική δράση.
newsbomb.gr

Αλεπού δάγκωσε τα δάχτυλα βρέφους στο Λονδίνο



Τού επιτέθηκε ενώ κοιμόταν
Επίθεση από αλεπού δέχθηκε ένα βρέφος στο Λονδίνο την ώρα που κοιμόταν στο δωμάτιό του. Το άγριο ζώο του επιτέθηκε δαγκώνοντάς του τα δάχτυλα, ενώ σοκαρισμένη η μητέρα του βρέφους, που μπήκε στο δωμάτιο όταν άκουσε το μωρό της να κλαίει, αντίκρισε την αλεπού, την οποία κατάφερε να απομακρύνει από το σπίτι.

Ο δήμαρχος του Λονδίνου Μπόρις Τζόνσον είπε για το περιστατικό: «Ευτυχώς αυτά τα τρομερά περιστατικά συμβαίνουν σπάνια, όμως πρέπει να λύσουμε το πρόβλημα αυτό. Το να συναντήσουμε την αλεπού μέσα στην πόλη σε κάποιους μπορεί να φαίνεται ρομαντικό κα ευχάριστο, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι αλεπούδες προκαλούν ζημιές και μεταδίδουν αρρώστιες».

Το αγοράκι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με μικρά τραύματα στα χέρια και σύμφωνα με πηγή είναι καλά στην υγεία του.
newsbeast.gr

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Η τηλεόραση «χαλάει» το σπέρμα – Κλείστε την και αθληθείτε



Η τηλεόραση «χαλάει» το σπέρμα – Κλείστε την και αθληθείτε

Προβληματισμό έχουν προκαλέσει στους άνδρες τα αποτελέσματα της έρευνας για σχέση της ποιότητας του ανδρικού σπέρματος με την παρακολούθηση τηλεόρασης.

Στη μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο British Journal of Sports Medicine, πήραν μέρος 189 υγιείς νεαροί άνδρες, από 18-22 ετών, όλοι τους φοιτητές στην Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ.
Όσοι συμμετέχοντες παρακολουθούσαν περισσότερες από 20 ώρες τηλεόραση εβδομαδιαίως είχαν 44% χαμηλότερα επίπεδα σπέρματος σε σχέση με αυτούς που παρακολουθούσαν λίγο ή καθόλου τηλεόραση.
Παράλληλα, όσοι ακολουθούσαν υγιή τρόπο ζωή με αρκετή σωματική άσκηση εμφάνιζαν κατά 73% υψηλότερα επίπεδα σπέρματος από εκείνους που ασκούνταν λίγες μόνο ώρες την εβδομάδα.

Ο συναρπαστικός βίος του «λυκανθρώπου» Βέρνερ Φρόιντ


O 79χρονος Βέρνερ Φρόιντ έχει ένα μοναδικό χάρισμα: ο Γερμανός πρώην αλεξιπτωτιστής και σήμερα γνωστός ερευνητής του κόσμου των λύκων, τα πηγαίνει τόσο καλά μαζί τους που είναι σαν να αποτελεί μέλος της αγέλης τους.

Ζει μαζί τους επί 40 χρόνια, έχοντάς τους εκθρέψει από κουτάβια στο ειδικά διαμορφωμένο «καταφύγιο λύκων» του στο Μέρτσιγκ της επαρχίας του Σάαρλαντ.
Στο καταφύγιο «κατοικούν» λύκοι από έξι διαφορετικές αγέλες απ' όλο τον κόσμο – της Σιβηρίας, της Αρκτικής, του Καναδά, της Ευρώπης και της Μογγολίας – τους οποίους έχει μεγαλώσει ο ίδιος, τρέφοντάς τους κρέας κατευθείαν από το στόμα του.


Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...