Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Μια σημαντική ήττα αυτού που ήθελε να βάλει φόρο σε όλο το διαδίκτυο

Ίσως να έχεις ακούσει για την Eolas, την εταιρεία που εδώ και μερικά χρόνια αποτελεί τον μεγαλύτερο φόβο για όποιον θέλει να δημιουργήσει κάτι “interactive” στο διαδίκτυο. Αυτό παύει πλέον να ισχύει, με τις δικαστικές αρχές των ΗΠΑ να βάζουν μόνιμο τέλος στα σχέδια της Eolas να δημιουργήσει το μεγαλύτερο φόρο που έχει γνωρίσει το διαδίκτυο.
Όλα άρχισαν το 1993, όταν ο Michael Doyle εργάζονταν σε ένα πανεπιστήμιο στην Καλιφόρνια. Εκεί επέβλεπε τη δημιουργία ενός προγράμματος, το οποίο έδινε τη δυνατότητα σε γιατρούς να παρακολουθούν έμβρυα μέσω του διαδικτύου. Ο ίδιος υποστήριζε πως ήταν η πρώτη φορά που γίνονταν “interactive χρήση” του παγκόσμιου ιστού. Έτσι το 1994 οι δικηγόροι του πανεπιστημίου τον βοήθησαν να κατοχυρώσει την αντίστοιχη πατέντα. Συνοπτικά, κάλυπτε το παρακάτω:
“A system allowing a user of a browser program on a computer connected to an open distributed hypermedia system to access and execute an embedded program object. [...] After launching the program object, the user is able to interact with the object as the invention provides for ongoing interprocess communication between the application object (program) and the browser program. [...] The invention allows a program to execute on a remote server or other computers to calculate the viewing transformations and send frame data to the client computer thus providing the user of the client computer with interactive features and allowing the user to have access to greater computing power than may be available at the user’s client computer.”
Ο Michael Doyle πιστεύει πως η συγκεκριμένη πατέντα καλύπτει σχεδόν κάθε τι που περιλαμβάνει μια σύγχρονη ιστοσελίδα στο web. Από την περιστροφή μιας εικόνας μέχρι τα ηλεκτρονικά καταστήματα, όλα μπορούν να χαρακτηριστούν ως “interactive.”
eolas-patent-figure-01.jpg
Σύντομα ο Michael Doyle δημιούργησε την Eolas, το όνομα της οποίας σημαίνει “γνώση” στα ιρλανδικά. Η πρώτη μήνυση της εταιρείας έγινε το 1999 κατά της Microsoft, την οποία κατηγορούσε πως ο Internet Explorer παραβιάζει τη σχετική πατέντα. Οι ένορκοι δικαίωσαν την Eolas, ζητώντας από τη Microsoft να πληρώσει αποζημίωση που άγγιζε τα $540 εκατομμύρια. Θέλοντας να αποφύγουν νέα δικαστική διαμάχη, οι δύο εταιρείες ήρθαν σε εξωδικαστικό συμβιβασμό, με τη Microsoft να πληρώνει τελικά ένα ποσό λίγο πιο πάνω από $100 εκατομμύρια.
Αυτά τα χρήματα ήταν αρκετά για να δώσουν στον Michael Doyle το “καύσιμο” που χρειάζονταν για να κυνηγήσει κι άλλες εταιρείες. Έχοντας στην κατοχή της πλέον ακόμα μία παρόμοια με την πρώτη πατέντα, το 2009 η Eolas κατέθεσε μηνύσεις εναντίον 20 εταιρειών, ανάμεσα στις οποίες συναντάμε την Apple, τη Google, το eBay, την Adobe, τη Yahoo!, την Amazon και το Blockbuster – με λίγα λόγια πίστευε πως της ανήκε σχεδόν όλο το διαδίκτυο. Αρκετές από αυτές αποφάσισαν να έρθουν σε συμβιβασμό πρωτού η υπόθεση φτάσει στις δικαστικές αίθουσες, με αποτέλεσμα μέχρι το τέλος της πρώτης δίκης το 2012 να έχουν απομείνει μόνο η Google, η Yahoo! και η JC Penney, οι οποίες αποφάσισαν να το προχωρήσουν μέχρι το τέλος.
Στην προσπάθεια τους να κερδίσουν τη δίκη, οι εναγόμενοι κάλεσαν ως μάρτυρες διάφορους πρωτοπόρους του διαδικτύου, ανάμεσα στους οποίους ήταν και ο εφευρέτης του παγκόσμιου ιστού, Tim Berners-Lee. Ο ίδιος δεν είχε καταθέσει ποτέ άλλη φορά στο δικαστήριο, όμως γνώριζε πολύ καλά πως αν ο Michael Doyle κέρδιζε τη μάχη, θα ήταν σαν να δημιουργεί ένα φόρο για ολόκληρο το διαδίκτυο.
Εκείνη τη φορά η Eolas έχασε τη μάχη στις δικαστικές αίθουσες και όπως ήταν αναμενόμενο άσκησε έφεση. Τελικά πριν από λίγες μέρες το εφετείο επικύρωσε την πρώτη απόφαση, βάζοντας έτσι τέλος όπως φαίνεται στους στόχους του μεγαλύτερου patent troll του διαδικτύου.

Σπίτια για… σκότωμα

pic-0-norm.jpg

Ακίνητα στην τιμή των 8.000 και των 9.000 ευρώ; Κι όμως, στην Ελλάδα της εξαετούς, πλέον, ύφεσης, συναντώνται περιπτώσεις σπιτιών προς πώληση ακόμα και σε αυτές τις εξευτελιστικές περιπτώσεις. Ουσιαστικά, πρόκειται για συμβολικό τίμημα καθώς εννοείται ότι δεν συνάδει ούτε με την αντικειμενική και πολύ περισσότερο με την εμπορική τους αξία. Σύμφωνα με μεσίτες, πρόκειται κυρίως για περιουσίες οι οποίες ανήκουν σε μεσαία και χαμηλά εισοδήματα, τα οποία έχουν υποστεί μεγάλη αφαίμαξη εισοδημάτων και δεν μπορούν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις που συνεπάγεται η ιδιοκτησία ακινήτου στην Ελλάδα σήμερα.
Η πρώτη προσπάθεια που κάνουν είναι να τα …ανταλλάξουν, κυρίως με αγροκτήματα στην περιφέρεια, και όταν δεν τα καταφέρνουν παίρνουν την μεγάλη απόφαση να τα …σκοτώσουν. Στην αρχή, η τακτική αυτή ήταν περιορισμένης έκτασης. Ωστόσο, όσο περνούσε ο καιρός και η κρίση βάθαινε, άρχισε να παίρνει διαστάσεις, για να φτάσει στα σημερινά, πρωτόγνωρα, επίπεδα. Είναι ενδεικτικό ότι ακόμα και όσοι έσπευσαν να αποσυνδέσουν το ρεύμα από κλεισμένα σπίτια, πληρώνουν τα χαράτσια, ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο ακόμα και κλειστά καταστήματα να πληρώνουν τα τέλη στους Δήμους!

ΕΦΕΤ : Ανακλήσεις αλλαντικών

652D2B11D067798F4183BC34839BF4B9.jpg

Την ανάκληση μη ασφαλών αλλαντικών ανακοίνωσε ο Ενιαίος Φορέας Έλεγχου Τροφίμων.
Στο πλαίσιο εξέτασης καταγγελίας, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας του ΕΦΕΤ διαπίστωσαν συγκεκριμένα την ύπαρξη μη ασφαλών προϊόντων τα οποία περιέχουν τη χρωστική Ε120 (κοχενίλη, καρμινικό οξύ, καρμίνες), πρόσθετο μη επιτρεπόμενο στα συγκεκριμένα είδη τροφίμων.
Πρόκειται για τα εξής προϊόντα:
-«Χοιρινή ωμοπλάτη για πίτσα σε φέτες» Aro, βάρους περίπου 1kg το οποίο παράγεται από την εταιρεία «ΑΦΟΙ ΠΑΝΤΕΡΗ Ο.Ε.» για λογαριασμό της επιχείρησης «ΜΑΚΡΟ ΚΑΣ & ΚΑΡΥ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΚΗ» με αριθμό παρτίδας και ανάλωση:
lot 040713 με ανάλωση κατά προτίμηση πριν από 14.10.2013,
lot 040613 με ανάλωση κατά προτίμηση πριν από 04.09.2013,
lot 070613 με ανάλωση κατά προτίμηση πριν από 11.09.2013,
lot 180613 με ανάλωση κατά προτίμηση πριν από 18.09.2013,
lot 270613 με ανάλωση κατά προτίμηση πριν από 06.10.2013,
lot 020713 με ανάλωση κατά προτίμηση πριν από 09.10.2013,
lot 020713 με ανάλωση κατά προτίμηση πριν από 10.10.2013,
-«Μπέικον Catering φέτες Snack», Creta Farm, βάρους 1,5 kg, L01318502, «Μπέικον φιλικό», Creta Farm, βάρους 100 gr, L01320006 με ανάλωση μέχρι 16.12.2013, «Μπριζόλα καπνιστή», Creta Farm, βάρους 160 gr, (2€), L01317606 με ανάλωση μέχρι 23.09.2013, «Ζαμπόν μπούτι», Creta Farm, βάρους 160 gr, (2€) GR, L01316328 με ανάλωση μέχρι 10.09.2013, «Μπέικον ρολό σε φέτες», Creta Farm, βάρους 160 gr, L01317406, με ανάλωση μέχρι 21.09.2013, «Μπριζόλα Καπνιστή», Creta Farm, βάρους 160gr, L01318406, L01319106, L01317006, L0131760, τα οποία παράγονται από την εταιρεία CRETA FARM A.E..
-«Γαλοπούλα Βραστή» ΠΑΣΣΙΑΣ, βάρους 180 gr, L77288, L77667, L77316, «Γαλοπούλα Καπνιστή», ΠΑΣΣΙΑΣ,, βάρους 180 gr, L77386, L77516, L77459, τα οποία παράγονται από την εταιρεία ΠΑΣΣΙΑΣ Α.Β.Ε.Ε.
Οι καταναλωτές που έχουν ήδη προμηθευτεί τα παραπάνω προϊόντα καλούνται να μην τα καταναλώσουν.

Μωρό-γίγαντας γεννήθηκε με φυσιολογικό τοκετό

mwro

Ενα κοριτσάκι στη Γερμανία ξεκίνησε την ζωή του κατακτώντας το ρεκόρ για το μεγαλύτερο μωρό που έχει γεννηθεί ποτέ στην χώρα και μάλιστα χωρίς καισαρική αλλά με φυσιολογικό τοκετό…
Η Τζασλίν μπορεί να μετράει λίγες μόνο ημέρες ζωής από τότε που ήρθε στη ζωή, στη Λειψία της Γερμανίας, ωστόσο η περίπτωσή της απέχει πολύ από το να την χαρακτηρίσει κανείς «μικρή».
Παρά τα 6,1 κιλά της και το ύψος της που έφτανε τους 57,4 πόντους, η μικρή δεν κατάφερε να τρομάξει την μητέρα και τους εξειδικευμένους γιατρούς, που την καθοδήγησαν σωστά μέχρι την ολοκλήρωση ενός φυσιολογικού τοκετού.
Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού πάντως δεν εντυπωσιάζονται από αυτά τα μεγέθη.
Μόλις προ δύο εβδομάδων στο Πίτσμπουργκ γεννήθηκε η δεσποινίς Αντισον Γκέιλ Σέσα, με βάρος 6,24 κιλά και ύψος 63,5 εκατοστά.
Και βέβαια, σε άλλα μέρη του κόσμου, υπάρχουν περιπτώσεις πέραν κάθε φαντασίας, όπως μία γέννα στην Ινδονησία όπου το μωρό ζυγίστηκε στα 8,7 κιλά.

Θεσσαλονίκη: Τίτλοι τέλους για το τελευταίο κατάστημα McDonald’s

mac.jpg

Αύριο, Τετάρτη 31 Ιουλίου, είναι η τελευταία ημέρα λειτουργίας του τελευταίου McDonald’s στη Θεσσαλονίκη.
Tην Πέμπτη 1η Αυγούστου, θα έχουν κατεβεί οι επιγραφές από το μεγάλο κατάστημα στη γωνία των οδών Εγνατίας και Αγίας Σοφίας,  κλείνοντας έτσι την 20ετή παρουσία της γνωστής αμερικανικής αλυσίδας ταχυφαγείων στην πόλη.
Το συγκεκριμένο κατάστημα, ένα από τα μόλις τρία που έχουν απομείνει, πανελλαδικά, να λειτουργούν με franchising, άνοιξε το 1994 και ήταν, όλα αυτά τα χρόνια, το μεγάλο McDonald’s στη Θεσσαλονίκη. Ωστόσο, λήγει το μισθωτήριο συμβόλαιο και, η McDonald’s Hellas, που διαχειρίζεται τις μισθώσεις των καταστημάτων για τους franchisees, δεν συμφώνησε για την ανανέωση του ενοικιαστηρίου, όπως πληροφορήθηκε η Voria.gr.
Με το κλείσιμο του καταστήματος, χάνουν τη δουλειά τους 10 εργαζόμενοι.
Το κατάστημα, απασχολούσε πριν το 2010 περισσότερο προσωπικό, αλλά η κρίση σε συνδυασμό με την αύξηση του ΦΠΑ εστίασης στο 23%, οδήγησαν σε μείωση του τζίρου κατά περίπου 50% σε διάστημα τριετίας.
Εν τω μεταξύ, άνθρωποι της Premier Capital Hellas, που τον Ιούνιο του 2011 αγόρασε τα εταιρικά καταστήματα  της McDonald’s Hellas, ερευνούν την αγορά ακινήτων καθώς, όπως φαίνεται, ψάχνουν για να ενοικιάσουν κατάστημα πιο χαμηλά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Το γεγονός ωστόσο είναι, ότι η McDonald’s Hellas, βγαίνει σταδιακά από την αγορά καθώς αφήνει να φυλλορροήσει το δίκτυο καταστημάτων franchise. Η ανάπτυξη του σήματος, όπως κανείς συμπεραίνει, θα περάσει εξ” ολοκλήρου στην Premier Capital η οποία είναι και developmental licensee του πολυεθνικού ομίλου εστίασης στη χώρα μας.
Να σημειωθεί ότι από εκεί που υπήρχαν 11 McDonald’s με το σύστημα του franchising, τελικά έφθασαν να είναι μόλις τρία, δύο στην Αθήνα και το ένα της Θεσσαλονίκης, και πλέον από την 1η Αυγούστου, θα έχουν μείνει μόλις τα δύο των Αθηνών.
Υπενθυμίζεται ότι στη Θεσσαλονίκη, μέχρι τον Οκτώβριο του 2012, λειτουργούσαν ακόμη δύο McDonald’s από franchisees, ένα στην Καλαμαριά και ένα στο εμπορικό κέντρο ‘Florida 1’.  Τότε η υπεύθυνη επικοινωνίας της McDonald’s Hellas είχε υποστηρίξει στη Voria.gr, ότι οι franchisees αντιμετώπιζαν οικονομικές δυσχέρειες γι’ αυτό και έκλεισαν οι επιχειρήσεις.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφερθεί ότι η αγορά του burger στο χώρο της εστίασης, διέρχεται μία περίοδο κόπωσης.
Πάντως, η Premier Capital Ηellas και η McDonald’s Hellas, τον Μάρτιο που είχε κλείσει το εταιρικό κατάστημα της Ομόνοιας, είχαν δηλώσει με ανακοίνωσή τους ότι δεν πρόκειται να αποχωρήσουν από την ελληνική αγορά, αλλά ότι προχωρούν σε αναδιάρθρωση του δικτύου τους, διακόπτοντας τη λειτουργία των καταστημάτων που δεν είναι βιώσιμα.
H Premier Capital PLC με έδρα τη Μάλτα είναι developmental licensee της McDonald΄s σε τέσσερις ακόμη χώρες, σε Μάλτα, Εσθονία, Λιθουανία και Λετονία.

ΜΟΝΟ..

ΕΤΣΙ ΡΕ!!!!!

Ετοιμασίες των τούρκων στον Έβρο;;; Ακούει κανείς;??!!!

amyntika.gr : b04c4b7540a144f7d73ce932a1938523 XL Ετοιμασίες των τούρκων στον Έβρο;;; Ακούει κανείς;??!!!

Σας παραθέτουμε παρακάτω δημοσιεύσεις από το διαδίκτυο που αναφέρονται σε εξοπλισμούς-δραστηριότητες των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων στην περιοχή του Έβρου. Με μία πρώτη ανάγνωση ακόμη και ένας μη στρατιωτικός αντιλαμβάνεται ότι κάτι συμβαίνει στο Κάραγατς όπου οι Τούρκοι διαθέτουν το τακτικό πλεονέκτημα του προγεφυρώματος. 
Τι κάνουμε από την πλευράς μας; Είμαστε έτοιμοι με τα μέσα που διαθέτουμε να προστατεύσουμε την εδαφική μας ακεραιότητα, ή έχουμε δώσει πίστη στην «ελληνοτουρκική προσέγγιση και φιλία» των πολιτικών. Ειδικότερα οι δημοσιεύσεις που αναφέρονται σε εξοπλισμούς- δραστηριότητες των Τούρκων είναι: 1. Αμφίβια Επιθετική Γέφυρα Samur Παρουσιάστηκε από την τουρκική εταιρεία FNSS η πρώτη κινητή αμφίβια επιθετική γέφυρα SAMUR. Πρόκειται για το πρώτο όχημα μίας συνολικής παραγγελίας 52 οχημάτων του ιδίου τύπου. Η πρόταση της εταιρείας περιελάμβανε το σασί του… τροχοφόρου οχήματος 8×8 Pars, που επίσης κατασκευάζει η εταιρεία FNSS, για το όχημα φορέα και το σχέδιο της γερμανικής επιθετικής αμφίβιας γέφυρας τύπου Μ3 της εταιρείας Santa Barbara Sistemas GmbH πρώην EWK. Από δοκιμές που έχουν γίνει από το γερμανικό Στρατό με την γέφυρα Μ3 η διεκπεραίωση ενός άρματος από την μία όχθη στην άλλη για ένα ποταμό παρόμοιο με τον Έβρο, δεν διαρκεί παραπάνω από 6 λεπτά όταν η Μ3 λειτουργεί ως πορθμείο.
Eκτιμάται λοιπόν ότι το Τουρκικό Μηχανικό θα έχει εντάξει στο δυναμικό του πορθμεία ικανά να μεταφέρουν δύο ίλες αρμάτων μέσα σε 6,5 λεπτά στην δυτική ακτή του Έβρου! Και μέσα σε 15′ μπορούν να ζεύξουν τις δύο όχθες! Κάθε αμφίβιο όχημα-σχεδία Samur έχει δυνατότητα γεφύρωσης 12,5 μέτρα, ενώ η κάθε συλλογή που αποτελείται από 12 οχήματα-σχεδίες που γεφυρώνουν 150 μέτρα Το κάθε ζεύγος οχημάτων-σχεδίων όταν χρησιμοποιείται ως πορθμείο, μπορεί να μεταφέρει άρμα κλάσης 70 τόνων, ενώ για την επάνδρωση του κάθε οχήματος απαιτούνται μόλις 3 στρατιώτες οι οποίοι μπορούν να αναπτύξουν το όχημα-σχεδία και να διεκπεραιώσουν ένα στρατιωτικό όχημα στην απέναντι όχθη ενός ποταμού σαν τον Έβρο σε λιγότερο από 7 λεπτά. Διαθέτει ικανότητα διεύθυνσης μέσα στο νερό και στους τέσσερις άξονες και λόγω αυτών των δυνατοτήτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως πορθμείο (Bay Ferry) ενώ διατηρεί αυτή τη δυνατότητα ακόμα και όταν δύο οχήματα-σχεδίες είναι συζευγμένα. Είναι εξοπλισμένο με κεντρικό σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, η μέγιστη ταχύτητα οδήγησης σε άσφαλτο φτάνει τα 80χλμ/ώρα, ενώ στο νερό κινείται με ταχύτητα μέχρι και 14 χλμ/ώρα.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα καθαρά επιθετικό σύστημα καθότι η Τουρκία με αυτά τα μέσα θα μπορεί ανά πάσα στιγμή ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύκτας να αιφνιδιάσει τις ελληνικές δυνάμεις ακόμα και σε τέσσερα διαφορετικά σημεία στο ποτάμι του Έβρου. Επιπρόσθετα η ήδη αναφερθείσα δυνατότητα του συστήματος να λειτουργήσει σαν πορθμείο επιτρέπει στις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις να μεταφέρουν στο πρώτο κύμα της επίθεσης 24 άρματα μάχης ή άλλο συνδυασμό οπλικών συστημάτων (π.χ. ΤΟΜΑ, ΤΟΜΠ, αυτοκινούμενα πυροβόλα, κλπ) την ίδια στιγμή σε διαφορετικά σημεία. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό του τουρκικού Στρατού και της εταιρείας το σύνολο των 52 οχημάτων-σχεδιών θα παραδιδόταν μέχρι και τον Οκτώβριο του 2012, με το πρώτο σύστημα να παραδίδεται τα τέλη του 2011. Το Τουρκικό Μηχανικό εδώ και αρκετά χρόνια διαθέτει δύο τύπους πλωτών ταχέως αναπτυσσόμενων γεφυρών. Συγκεκριμένα, οι Τούρκοι διαθέτουν οκτώ συλλογές πλωτών γεφυρών τnς εταιρείας EWK, των 250 μ. η κάθε μια, καθώς και έξι συλλογές πλωτών γεφυρών RIBBON, αμερικανικής προέλευσης.
Οι γέφυρες EWK και RIBBON είναι σχεδόν πανομοιότυπες και εναλλάξιμες μεταξύ τους. Συνεπώς, οι γείτονες ήδη διαθέτουν πολλά και αξιόλογα πλωτά μέσα ζεύξης υδάτινων κωλυμάτων και αυτά που επιπλέον αποκτούν είναι ηροφανέ5 ότι ανησυχούν ιδιαίτερα την ελληνική πλευρά. 2. Leguan Bridge Laying Armoured VehiclesΤον Νοέμβριο του 2008 οι Τούρκοι ανακοίνωσαν την απόφαση προμήθειας 36 γεφυροφόρων αρμάτων τύπου Leguan (τα πρώτα έξι κατασκευασμένα στη Γερμανία και τα υπόλοιπα 30 στην Τουρκία στο στρατιωτικό εργοστάσιο του Kayuseri). Οι γέφυρες Leguan είναι κλάσεως 70 τόνων, αναπτύσσονται «συρταρωτά» και γεφυρώνουν ανοίγματα μέχρι και 24 μ. Γεφυροφόρα άρματα Leguan διαθέτουν λίγες χώρες στον κόσμο και η Ελλάδα διαθέτει μόλις οκτώ επί σκάφους Leopard 1GR. Η Τουρκία προμηθεύεται 36 άρματα έναντι 48 υπαρχόντων σε όλη την ευρωπαϊκή ήπειρο! To Leguan έχει δυνατότητα γεφύρωσης κωλυμάτων μήκους 28 μ. ανά άρμα σε χρόνο μόλις πέντε λεπτών!
Το Τεθωρακισμένο Όχημα Καθέλκυσης Γέφυρας (AVLB) Leguan ελέγχεται από μοναδικό χειριστή με κλειστή θυρίδα και τοποθετεί γέφυρα Στρατιωτικής Κατηγορίας Βάρους 80 (MLC 80) μήκους 26m, εντός 5 λεπτών με χρήση ενός ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου. Η KMW κατασκεύασε συστήματα Leguan για γεφυροφόρα άρματα Leopard 1 και Leopard 2, τα οποία παραδόθηκαν στον Ελληνικό, Βελγικό, Νορβηγικό και Φινλανδικό Στρατό. Το σύστημα Leguan μπορεί να τοποθετηθεί επίσης σε ευρεία ποικιλία νέων ή μεταχειρισμένων αρμάτων μάχης. Χρησιμοποιείται ενδεικτικά με οχήματα του πολωνικού άρματος μάχης PT91, με Μ47 και Μ60 του Ισπανικού Στρατού και στο Μ1 “Wolverine” των ΗΠΑ. 3. Άρματα διάσπασης ναρκοπεδίων Κieler Τον Απρίλιο του 2010 έγινε γνωστή μια ακόμη τουρκική εξειδικευμένη προμήθεια. Οι γείτονες προμηθεύονται 56 άρματα μηχανικής διάσπασης ναρκοπεδίων KEILER με συστήματα τύπο ανέμης, σε σκάφη αρμάτων LEOPARD 2Α4, κόστους 1 εκατ. ευρώ ανά άρμα.
Στην τιμή μονάδας συμπεριλαμβάνεται η αγορά του μεταχειρισμένου άρματος, η εργοστασιακή αξιοποίηση και η διασκευή του σε άρμα διάσπασης ναρκοπεδίου. 4. Ασκήσεις των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων στον Έβρο (περιοχή Ορεστιάδας, κατάντι) Αιφνιδιαστική άσκηση ταχείας ζεύξης υδάτινου κωλύματος, πιο απλά τη γεφύρωση του ποταμού Έβρου και την περαίωση εντός της ελληνικής επικράτειας τεθωρακισμένων δυνάμεων, έχει πραγματοποιήσει η επίλεκτη 3η τουρκική Τεθωρακισμένη Ταξιαρχία τον Απρίλιο του 2010. Η συγκεκριμένη μονάδα αποτελεί μία από τις καλύτερα εξοπλισμένες τεθωρακισμένες μονάδες του τουρκικού Στρατού και εδρεύει στην πόλη Cerkezkoy και Tekirdag (Ραιδεστός). Ο τουρκικός Στρατός για πρώτη φορά μετά το 1974 παίρνει στον Έβρο επιθετική διάταξη. Το σημαίνει αυτό: Οι κύριες τουρκικές μονάδες του 3ου και του 5ου Σώματος Στρατού εγκατέλειψαν την γραμμή προκάλυψης και μεταφέρθηκαν ή μεταφέρονται σταδιακά ανατολικότερα «μακριά» από τα αδιάκριτα ελληνικά «μάτια». Στην γραμμή προκάλυψης έχουν απομείνει μονάδες β’ κατηγορίας, μεθοριακοί φρουροί σύνθεσης με μειονοτικούς (Κούρδους, Αλεβίτες κλπ).
Μόνο δύο ταξιαρχίες, η μία στο βορρά και η άλλη στο νότο έχουν απομείνει από τις κύριες μονάδες. Η κίνηση αυτή όσο και αν ακούγεται ως «ακίνδυνη» στην πραγματικότητα είναι άκρως επικίνδυνη. Οι μονάδες μεταφέρονται 50 χλμ στα μετόπισθεν όταν θέλουν να προετοιμαστούν για επιχειρήσεις. 6. Δύο (2) νέα Τουρκικά Συντάγματα Μηχανικού. Από πληροφορίες του διαδικτύου διαβάζουμε ότι οι Τούρκοι εδημιούργησαν 2 νέα Συντάγματα Μηχανικού, εάν αληθεύει τότε αντιλαμβανόμαστε ότι οι νέες μονάδες αυτές δημιουργήθηκαν για την υποστήριξη των Μεγάλων Σχηματισμών τους για την ανάληψη επιθετικών ενεργειών ενδεχόμενα στον Έβρο. 7. Διακλαδικό Επιχειρησιακό Σχηματισμό Ειδικών Αποστολών Η δήθεν «εκπαιδευτική» Στρατιά του Αιγαίου παύει και επίσημα να είναι εκπαιδευτική: Μετονομάζεται και επίσημα σε «Διακλαδικό Επιχειρησιακό Σχηματισμό Ειδικών Αποστολών» και εντάσσονται σε αυτόν εκτός από τις πέντε ταξιαρχίες του Στρατού, μονάδες της Αεροπορίας Στρατού, πλωτά μέσα και σε επίπεδο Σχηματισμού υπάγονται και αεροπορικές μονάδες εγγύς υποστήριξης!
Η 11η Μηχανοκίνητη Ταξιαρχίας Πεζικού που εδρεύει στο Ντενιζλί, αναβαθμίζεται και το ίδιο συμβαίνει και με την 19η Πεζικού και την 3η εκπαιδευτική με έδρα την Αττάλεια». 8. Επίσης θα θέλαμε να επισημάνουμε από την πλευρά μας και τα εξής: α. Προγεφύρωμα Κάραγατς Προβλέφθηκε για να καλύπτει την τουρκική πόλη της Αδριανούπολης, η οποία είναι χτισμένη στις όχθες του Έβρου. Συνεπώς στην περιοχή εκείνη η Τουρκία έχει χερσαία σύνορα, μήκους 12 περίπου χλμ. με την Ελλάδα. Η δε ανάληψη μιας επιθετικής ενέργειας στην περιοχή δεν προϋποθέτει τη βιαία διάβαση του Έβρου, αφού το ποτάμι βρίσκεται ήδη πίσω τους και είναι γεφυρωμένο με δύο σταθερές γέφυρες. Τα έργα που έχουν κατασκευασθεί και αποτρέπουν την όποια γεφύρωσή του έχουν συντηρηθεί? Έχουν ληφθεί σοβαρά υπόψη τα νέα δεδομένα γεφύρωσης των Τουρκικών μέσων? β. Αποναρκοθετήσεις στον Έβρο Είναι ένα θέμα που θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά την ηγεσία της χώρας μας, αυτό της εκκαθάρισης των δεκάδων χιλιάδων, ναρκών στα ναρκοπέδια κατά μήκος της ελληνοτουρκικής μεθορίου στον Έβρο. Ανακοινώσεις δεν έχουμε δει. Έχουν ξεκινήσει; όταν η Τουρκία με πυρετώδεις προετοιμασίες ετοιμάζεται για πιθανή ενέργεια επιθετική σε Κάραγατς ή αλλού. γ.Γιγαντιαία Έχιδνα Τα ερωτήματα μας για το συγκεκριμένο οπλικό σύστημα είναι: -Οι συσκευές που αγοράσαμε έχουν συντηρηθεί ή είναι εκτός ορίου ζωής? – Πότε έγινε η τελευταία εκτόξευση και πού?
-Εκπαιδεύεται το προσωπικό μας και εάν ναι, με ποιες εκπαιδευτικές συσκευές? Η μία που είχε αγορασθεί ήδη ήταν εκτός λειτουργίας μετά την εκπαίδευση των στελεχών που πραγματοποιήθηκε την δεκαετία του 80. -Σε περίπτωση εκδήλωσης αντεπίθεσης των δυνάμεων μας (πχ Κάραγατς ) με ποια μέσα θα κάνετε διάσπαση των εχθρικών Ν/Π? 9.Ανακεφαλαίωση Συνολικά έχουν παραγγελθεί ή είναι υπό παράδοση οι εξής εξοπλισμοί που αφορούν το Τουρκικό Μηχανικό: -52 οχήματα σχεδιών samur -36 γεφυροφόρa άρματα τύπου Leguan -56 άρματα μηχανικής διάσπασης ναρκοπεδίων KEILER 10. Συμπέρασμα Οι τουρκικές προμήθειες εξειδικευμένων μέσων μηχανικού αξίας πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, σε πρωτοφανείς ποσότητες, προκαλούν πολύ μεγάλη ανησυχία. Ο Τουρκικός Στρατός προμηθεύεται αυτά τα μέσα για να μπορεί να ζεύξει υδάτινα ή ξηρά κωλύματα. Ο συνδυασμός της προμήθειας μέσων ζεύξης ποταμών-τάφρων με την απόκτηση γεφυροφόρων αρμάτων «φωτογραφίζει» ΜΟΝΟ την περιοχή του Έβρου που διαθέτει τέτοια εδαφικά χαρακτηριστικά.
Στα παραπάνω να προσθέσουμε τα δύο νέα Συντάγματα Μηχανικού, τον Διακλαδικό Επιχειρησιακό Σχηματισμό Ειδικών Αποστολών, τις ασκήσεις που γίνονται στην ΒΔΠ ποταμού από επίλεκτες μονάδες και την νέα διάταξη των τουρκικών δυνάμεων που μόνο αμυντική δεν είναι ΤΌΤΕ η στρατιωτική μας ιεραρχία μόνο εφησυχασμένοι δεν μπορεί να είναι για την ελληνοτουρκική προσέγγιση και «φιλία» των πολιτικών μας που προωθούν!

ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΩΤΟ...ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ!!!

ΕΤΣΙ ΠΑΙΔΙΑ!!!!

ΑΞΙΖΕΙ....!!!

....

Ακου φιλε αντρα...

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...