Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Τα 10 καλύτερα Μετρό της Ευρώπης




Με αφορμή την επέκταση του δικού μας Μετρό και τους νέους σταθμούς που έρχονται εν καιρώ, σας παρουσιάζουμε τα δέκα καλύτερα Μετρό της Ευρώπης. Ας αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση και ας δούμε τι έχουμε να ζηλέψουμε και ας πάρουμε ιδέες για το δικό μας Μετρό:


10. Μετρό Νάπολης: Ψυχεδέλεια παντού

Μπορεί το Μετρό της Νάπολης να έχει μόνο δύο γραμμές και 20 σταθμούς αλλά είναι ένα πραγματικό κόσμημα.

Υπό την καθοδήγηση του Ιταλού κριτικού τέχνης Ακίλε Μπονίτο Ολίβα, οι σταθμοί έχουν μεταμορφωθεί σε υπόγειες γκαλερί, όπου εκθέτονται πάνω από 180 έργα 90 καλλιτεχνών ο Όσκαρ Τουκές Μπλάνκα, ο Τζοζεφ Κόσουθ και ο Σολ Λε Βιτ.











Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στον σταθμό του Πανεπιστημίου της Νάπολης, για την επιμέλεια του οποίου κάλεσαν τον ΝεοΥορκέζο καλλιτέχνη και βιομηχανικό σχεδιαστή Καρίμ Ρασίντ, να δώσει μια νότα ψυχεδέλειας.

Ακόμα, αξίζει να σημειωθεί πως ο σταθμός Toledo είναι πραγματικά μοναδικός. Την ευθύνη φέρει ο Ισπανός αρχιτέκτονας Oscar Tusquets και ολόκληρος ο χώρος του σταθμού έχει σχεδιαστεί γύρω από την ιδέα του νερού και του φωτός, με εξαγωνικές οπές και έναν τεράστιο "κρατήρα" που επιτρέπει στο φυσικό φως να φτάσει στα βαθιά υπόγεια.






Οι μεγάλοι διάδρομοι πλημμυρίζουν με φως, συντελώντας στην "απομάκρυνση του άγχους", όπως αναφέρουν οι περισσότεροι επιβάτες.

9. Μετρό Πράγας: Εντυπωσιακό και (σύντομα) σε ρόλο προξενήτρας

Το Μετρό της Πράγας εξυπηρετεί πάνω από ένα εκατομμύριο επιβάτες ημερησίως, ενώ έχει τρεις γραμμές και 57 σταθμούς με περισσότερα από 50 χιλιόμετρα υπόγειων γραμμών.

Μάλιστα, άνω των 420 εκατομμυρίων επιβατών χρησιμοποιούν το μετρό της Πράγας κάθε έτος.

Οι τρεις γραμμές του μετρό της Πράγας συναντώνται στο κέντρο της πόλης σχηματίζοντας τρίγωνο, με τρεις σταθμούς ανταπόκρισης ν' αποτελούν τις κορυφές του. Ο βαθύτερος σταθμός του δικτύου είναι ο σταθμός Náměstí Míru, που βρίσκεται 52 μέτρα κάτω από την επιφάνεια του εδάφους.






Η γραμμή B διέρχεται εν μέρει μέσω υπέργειας υάλινης σήραγγας. Οι περισσότεροι σταθμοί διαθέτουν μία κεντρική αποβάθρα, που εξυπηρετεί και τις δυο κατευθύνσεις. Στους σταθμούς που βρίσκονται κοντά στην επιφάνεια του εδάφους, η οροφή του σταθμού είναι επίπεδη και σε μερικούς στηρίζεται σε κολώνες, ενώ στους βαθύτερους σταθμούς το κέλυφος του σταθμούς είναι κυκλικής διατομής.






Οι τοίχοι πολλών σταθμών είναι διακοσμημένοι με έγχρωμες πλάκες αλουμινίου, ενώ κάθε σταθμός έχει έναν χαρακτηριστικό και ιδιαίτερο σχεδιασμό.

Μάλιστα, το Μετρό της Πράγας σχεδιάζει να αναλάβει ρόλο προξενήτρας. Στα σχέδια της κρατικής εταιρείας που διαχειρίζεται το μετρό είναι να τοποθετηθούν ειδικά βαγόνια στα οποία θα επιβιβάζονται όσοι επιβάτες αναζητούν την "αδελφή ψυχή τους". Πάντως, μόνο ένα από τα πέντε βαγόνια του κάθε συρμού θα προσφέρεται για "γνωριμίες".

8. Μετρό Μπιλμπάο: μια μικρή πόλη, ένα υπέροχο Μετρό

Η μικρή πόλη του Μπιλμπάο πρέπει να είναι περήφανη για το Μετρό της, όχι μόνο για την ταχύτητά του και την ευκολία του, αλλά και για το υπέροχο design του. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο αρχιτέκτονας Νόρμαν Φόστερ ο οποίος μεταξύ άλλων έχει σχεδιάσει και το κτίριο του Reichstag στο Βερολίνο, που στεγάζει την Ομοσπονδιακή Βουλή της ενωμένης Γερμανίας.






Οι σταθμοί του Μετρό του Μπιλμπάο είναι καλά φωτισμένοι και ευρύχωροι, ενώ ο Φόστερ έχει χρησιμοποιήσει ένα απλό μεν αλλά ευχάριστο αισθητικά design. Μάλιστα ιδιαίτερες είναι οι είσοδοι του Μετρό οι οποίες είναι γυάλινες και σωληνοειδής, τις οποίες ονόμασε ο αρχιτέκτονας " fosteritos".






Το Μετρό στο Μπιλμπάο είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να μετακινηθείς στη πόλη καθώς οι δρόμοι είναι στενοί σε πολλά σημεία και η κίνηση είναι αναπόφευκτη. Το εν λόγω Μετρό εξυπηρετεί καθημερινά 274,000 επιβάτες με των 36 χιλιομέτρων σύστημά του, έχοντας 27 σταθμούς.

7. Μετρό Μονάχου: Μίνιμαλ και λειτουργικό

Το Μετρό του Μονάχου είναι ένα υπέροχο κατασκευαστικό σύστημα το οποίο λειτουργεί από το 1972 με ευρύχωρους σταθμούς. Το design τους είναι μινιμαλιστικό ενώ οι πιο πρόσφατοι σταθμοί έχουν ένα παραπάνω αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον με έργα τέχνης να τους κοσμούν.

Το εν λόγω Μετρό αποτελείται από 3 διπλές γραμμές οι οποίες συναντιόνται αρκετές φορές είτε όταν είναι ζευγάρι (π.χ. στον Hauptbahnhof) είτε και μεμονωμένα.






Στην περίπτωση αυτή οι συρμοί μοιράζονται την ίδια αποβάθρα, ένας απ’ τη μια κι ένας απ’ την άλλη ώστε η μετεπιβίβαση να είναι απλή.

Έχει συνολικά 100 σταθμούς ενώ καλύπτει 95 χιλιόμετρα.

6. Μετρό Λισαβόνα: Τέχνη παντού

Το Μετρό της Λισαβόνα χρονολογείται από το 1959, είναι το τρίτο πιο παλιό στην Ευρώπη, ενώ ήταν το πρώτο υπόγειο δίκτυο της Πορτογαλίας.

Έχει 4 γραμμές, 45.5 χιλιομέτρων με 55 σταθμούς, ενώ για να μπεις και να βγεις πρέπει να χτυπήσεις το εισιτήριο σου ή τη κάρτα σου. Άρα λαθρεπιβάτες δεν υπάρχουν εδώ.

Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει η αρχιτεκτονική και το ντεκόρ των σταθμών. Το εν λόγω Μετρό συγκαταλέγεται σε εκείνα που η τέχνη βρίσκεται διάχυτη στο χώρο, όπως στο Μετρό της Μόσχας και της Στοκχόλμης στα οποία θα αναφερθούμε πιο κάτω.






Από την αρχή της λειτουργίας του Μετρό υπήρχε η σκέψη να υπάρχει μια ομαλή μετάβαση μεταξύ επιφάνειας και υπογείου χώρου. Τόσο στις αρχές της λειτουργίας του όσο και μετέπειτα το διακοσμούν έργα τέχνης όπως της ζωγράφου Maria Keil, αλλά και των Rolando de Sá Nogueira, Júlio Pomar , Manuel Cargaleiro, και του Vieira da Silva.






Έτσι η τέχνη αποτελεί σταθερή αξία στο Μετρό της Λισαβόνα, ενώ το φως παίζει σημαντικό ρόλο επίσης. Μοναδικό είναι πχ. και το βιτρό στο σταθμό Olaias.

5. Μετρό Παρισίου: "Μανιφίκ" κάλυψη του συστήματος

Το Μετρό του Παρισιού είναι το δεύτερο πιο παλιό που υπάρχει στο κόσμο με ένα αρχικό σύστημα γραμμών που ολοκληρώθηκε το 1900.

Το σύστημα περιλαμβάνει 16 γραμμές, που προσδιορίζονται από τους αριθμούς από 1 έως 14, με δυο δευτερεύουσες γραμμές, 3bis και 7bis, που αριθμούνται έτσι επειδή ήταν κλάδοι των αντίστοιχων αρχικών γραμμών τους και αργότερα έγιναν ανεξάρτητες.






Το δίκτυο Μετρό έχει γραμμές μήκους 221,6 χλμ και 380 σταθμούς (εκ των οποίων 87 προσφέρουν ανταπόκριση μεταξύ των γραμμών). Κάθε γραμμή έχει δικές τις πλατφόρμες, ακόμη και στους σταθμούς ανταπόκρισης (δηλαδή οι γραμμές δεν μοιράζονται τις πλατφόρμες.

Χαρακτηριστικές για το Μετρό του Παρισιού είναι οι είσοδοι αρκετών σταθμών του, σχεδιασμένες από τον Εκτόρ Γκιμάρ.

Η επιβατική κίνηση είναι πολύ μεγάλη και φτάνει τους 4.5 εκατ. την ημέρα και ετησίως τους 1,365 δις επιβάτες. Μάλιστα, η κάλυψη του συστήματος του Μετρό είναι εξαιρετική αφού κάθε κτίριο απέχει λιγότερο από 500 μέτρα από κάποιο σταθμό.











Το ιδιαίτερο σήμα «Metropolitain» και οι cult Art Nouveau είσοδοί του, αποτελούν σύμβολα του Μετρό του Παρισιού, που άνοιξε κατά τη διάρκεια της Έκθεσης 1900 World Fair και τώρα διασχίζει την Πόλη του Φωτός με 14 γραμμές διαφορετικού χρώματος.

Τέλος, έχει και ένα «τρομακτικό» στοιχείο καθώς λέγεται πως είναι στοιχειωμένο από το φάντασμα μιας μυστηριώδους νεαρής γυναίκας, της Laetitia Toureaux, η οποία φέρεται να ήταν κατάσκοπος και βρέθηκε με ένα μαχαίρι στο λαιμό της, σε ένα βαγόνι στο σταθμό Porte Doree το 1937.

4. Μετρό Λονδίνου: Το σύμβολο της ποπ κουλτούρας

Το Μετρό του Λονδίνου, γνωστό με την επωνυμία "London Underground" ή, σε συντομία, απλά "Underground" ή και ως "the Tube", είναι ο… παππούς των υπογείων σιδηροδρόμων.

Το αρχικό τμήμα του Μετρό είναι το παλαιότερο στην ιστορία των αστικών σιδηροδρόμων, καθώς άρχισε να λειτουργεί στις 10 Ιανουαρίου 1863. Υπήρξε, επίσης, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μετρό παγκοσμίως (1890).











Σήμερα το μετρό διαθέτει δίκτυο με συνολικό μήκος γραμμών 402 km (45% από αυτό είναι υπόγειο) και 270 σταθμούς. Η μέση ταχύτητα των συρμών είναι 33 km/h, κάθε συρμός διανύει ετησίως 184.269 km. Είναι το τέταρτο σε μέγεθος μετρό του Κόσμου, ύστερα από αυτά της Σεούλ, της Σανγκάης και του Πεκίνου μεταφέροντας συνολικά 1,107 δισεκατ. επιβάτες ετησίως.

Μάλιστα, έχει αναδειχθεί ως σύμβολο της ποπ κουλτούρας, με τον κόκκινο κύκλο, φράσεις όπως το «Mind the Gap» και τον πολύχρωμο χάρτη του Μετρό, που είναι αναγνωρίσιμος σε όλο τον κόσμο.






3. Μετρό Μαδρίτης: Ραγδαία ανάπτυξη και καθαριότητα

To Μετρό της Μαδρίτης είναι το 6ο πιο μακρύ δίκτυο στον κόσμο ενώ αναπτύχθηκε ραγδαία τα τελευταία 20 χρόνια, συναγωνίζοντας τα υπερσύγχρονα ασιατικά δίκτυα, όπως το Μετρό της Σεούλ ή του Πεκίνου.

Οι περισσότεροι σταθμοί έχουν χτιστεί με τις δίπλευρες πλατφόρμες, και υπάρχει μια κεντρική πλατφόρμα νησιών εκτός από τις δευτερεύουσες πλατφόρμες που αφιερώνονται θεωρητικά στις εξόδους. Αυτό το σύστημα χρησιμοποιήθηκε αρχικά στο Μετρό της Βαρκελώνης και καλείται ως Ισπανική λύση.











Οι σταθμοί στο μετρό της Μαδρίτης διακοσμήθηκαν με τις επικεραμώσεις στα διαφορετικά χρώματα σχεδίου ανάλογα με το σταθμό, ενώ τα τελευταία χρόνια, έχουν ανανεωθεί.

Οι σταθμοί που δημιουργήθηκαν μεταξύ του ’70 και του ’90 είναι ελαφρώς πιο ευρύχωροι και οι περισσότεροι από αυτούς έχουν χρωματιστούς τοίχους.






Μάλιστα, το Μετρό της Μαδρίτης έχει πολύ καθαρούς σταθμούς καθώς έχει τεθεί σε εφαρμογή ένα οικολογικό σύστημα καθαρισμού.

2. Μετρό Μόσχας: Το πιο γρήγορο στολίδι της στέπας

Το Μετρό της Μόσχας λειτούργησε για πρώτη φορά το 1935 και σήμερα εξυπηρετεί 190 σταθμούς με γραμμές μήκους 317.5 χιλιομέτρων.

Είναι το δεύτερο μεγαλύτερο σε επιβατική κίνηση μέσο μαζικής μεταφοράς στον κόσμο μετά το μετρό του Τόκυο, μεταφέροντας καθημερινά περίπου 7 εκατομμύρια επιβάτες.






Τη μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους έχουν οι σταθμοί του μετρό Στρογκινό και Κριλάτσκογιε. Τα τρένα διανύουν τα 6.625 χλμ. μεταξύ των δύο αυτών σταθμών μέσα σε 7 λεπτά, ενώ σε ορισμένες γραμμές οι επιβάτες ξαφνιάζονται ευχάριστα από τη θέα αφού διασχίζουν γέφυρες.

Μάλιστα, το μετρό της Μόσχας θεωρείται το ταχύτερο στον κόσμο με ταχύτητες που αγγίζουν τα 120 χιλιόμετρα την ώρα.











Επίσης, το εν λόγω Μετρό είναι ένα υπόγειο μουσείο καθώς τουλάχιστον 44 σταθμοί του έχουν εκτιμηθεί ως αρχιτεκτονικά αριστουργήματα. Είναι μια κατασκευή στολίδι και σύμβολο για την πόλη της Μόσχας, με τους πρώτους σταθμούς να αποτελούνε ένα μίγμα μπαρόκ, κλασικισμού, και σχεδόν θρησκευτική και ιστορική εικονογράφηση.

Βιτρό, ψηφιδωτά, ανάγλυφα, αγάλματα και πολλά άλλα έργα τέχνης κοσμούν το Μετρό της Μόσχας, ενώ ξεχωρίζει θα λέγαμε ο σταθμός Komsomolskaya που εγκαινιάστηκε το 1952. Σημειώνεται ότι έως το 2020 σχεδιάζεται η επέκταση των γραμμών του κατά 120 χιλιόμετρα.

1. Μετρό Στοκχόλμης: Μια "σπηλιά" με στυλ

Συνήθως οι υπόγειοι σταθμοί του Μετρό είναι σχεδιασμένοι με ένα μοντέρνο στυλ ώστε να κάνουν τους επιβάτες να ξεχνούν ότι ταξιδεύουν κάτω από το έδαφος. Χμμ όχι το Tunnelbana, το Μετρό της Στοκχόλμης το οποίο ξεχωρίζει. Γενικά μοιάζει σαν μια μεγάλη σπηλιά, ενώ πολλοί σταθμοί του είναι λαξευμένοι στους βράχους, με χρωματιστές οροφές, γκράφιτι, εντυπωσιακά γλυπτά αλλά και προσωρινές εκθέσεις (Επτά από τους σταθμούς φιλοξενούν έργα τα οποία αλλάζουν κάθε χρόνο).











Το Μετρό της Στοκχόλμης έχει 100 σταθμούς (47 υπόγειους και 53 υπέργειους), 105,7 χιλιόμετρα μήκος και πάνω από 150 καλλιτέχνες ξεδιπλώνουν το ταλέντο τους σε αυτούς. Μάλιστα το κόστος συντήρησης δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο καθώς αγγίζει τις 10,5 εκατ σουηδικές κορώνες.

Ο σταθμός Odenplan λειτουργεί ως εφαλτήριο μίας λαμπρής καριέρας για τους απόφοιτους σχολών μοντέρνας τέχνης, κατόπιν βεβαίως ειδικής διαδικασίας επιλογής, ενώ το εν λόγω Μετρό είναι στολίδι – μάλιστα η Μαντόνα χρησιμοποίησε εικόνες από τους σταθμούς Hoetorget and T-Centralen στο βίντεο του «Ray of Light» 

Το ρόφημα που εξαφανίζει το stress!




Νιώθετε συχνά έντονα στρεσαρισμένοι και πιεσμένοι; ...

Το ρόφημα που σας προτείνουμε, επιδρά άμεσα στο οργανισμό και θα σας ανακουφίσει σε πολύ λίγο χρόνο από το άγχος και όλες τις αρνητικές συνέπειες που το συνοδεύουν.

Προκειμένου να το παρασκευάσετε, προμηθευτείτε τα εξής υλικά:
-2 πράσινα μήλα
-1 χούφτα σπανάκι
-1/2 αγγούρι
-1/4 λεμόνι
-1/2 εκατ. τζίντζερ
Βάλτε τα όλα στον αποχυμωτή και είναι… έτοιμο!
Να θυμάστε πάντα ότι, όταν οι χυμοί και τα ροφήματα είναι φρεσκοφτιαγμένα, έχουν καλύτερα αποτελέσματα!

Khabib Nurmagomedov: Ο 9χρονος που πάλεψε με αρκούδα! ΒΙΝΤΕΟ


Ενα αγορακι μπορει να τα βαλει με μια αρκουδα (μικρη σε ηλικια); Κι ομως, αυτος ο μικρος ειχε μεγαλα κοτσια απο τοτε και σημερα ειναι πρωταθητης!

Στο βιντεο που ακολουθει φορώντας κόκκινη-μπλε φόρμα, το αγόρι γελάει και αρχιζει την επιθεση στην αρκούδα, η οποια αντιστεκεται οπως μπορει και η μάχη ξεκινά. Αλλά το αγόρι τελικα επικρατει απεναντι στην αρκούδα, ανεβαινοντας απο πάνω για να την κρατήσει στην ίδια θέση.Αυτος ο 9χρονος Ρωσος ειναι ο Khabib Nurmagomedov, σημερα 25 ετων αήττητος από τότε που έγινε επαγγελματίας μικτών πολεμικών τεχνών το 2008, με 16 συνεχόμενες νίκες στο όνομά του!



zwakia.blogspot.com
ΠΗΓΗ

Blue Beam Project: Ο ιστός που υφαίνεται πάνω απο τα...κεφάλια μας


Εδώ και αρκετά χρόνια,πολλοί έχουν ασχοληθεί με τα λεγόμενα chemtrails επι το ελληνικότερον αεροψεκασμοί,άλλοι τα δέχονται ως μέσο επηρεασμού των ανθρώπων ,άλλοι τα θεωρούν ως μια ακόμα θεωρία συνομωσίας ή κάποιοι μας το παρουσιάζουν ως "σωτήρια" λύση ενάντια του φαινομένου του θερμοκηπίου ,μεσω της γεωμηχανικής.

Στόχος μου δεν είναι να σας πείσω, υπερ τους ενός ή του άλλου,άλλωστε έχουν γραφτεί αρκετά άρθρα υπερ της μιας ή άλλης πλευράς,που ο καθένας ψάχνοντας μπορεί να αποφασίσει μόνος του σε ποια κατηγορία θέλει να ανήκει,οδηγούμενος απο την λογική του.

Αυτό που θα προσπαθήσω είναι, να σας στήσω την προσοχή σε κάτι,σε μια λεπτομέρεια,που μπορεί με την πρώτη ματιά να φαίνεται ασήμαντη,αλλα τελικά στις λεπτομέρειες,ακόμα και σε μια λέξη μπορεί να κρύβεται η ουσία.

Η λέξη - κλειδί λοιπον με την οποία θα σχοληθούμε είναι το βάριο.

Ξέρω,μπορεί να περιμένατε κάτι πιο εντυπωσιακό απο ενα χημικό στοιχείο,αλλά ας δούμε που θα μας οδηγήσει.

Σύμφωνα με ανεξάρτητους ερευνητές ,οι αεροψεκασμοί μεταξύ άλλων διασπείρουν σωματίδια, αποτελούμενα απο οξείδια αλουμινίου και βαρίου.


Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το video:


Η κρυμμένη προσευχή του Ελληνικού αλφαβήτου



Πανάρχαια προσευχή - επίκληση υπάρχει και λειτουργεί μυστικά μέσα στο Ελληνικό Αλφάβητο από καταβολής του.

Η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνησή τους (Άλφα, Βήτα, Γάμα κλπ.) δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά πίσω από αυτήν υπολανθάνει μια πλήρης γραμματική, συντακτική και νοηματική συνέχεια, ανώτερης σύλληψης.

Σύμφωνα με αυτήν τη γνωστή μας εκφώνηση, τα ελληνικά γράμματα (αφού προσθέσουμε και το εξαφανισμένο σήμερα έκτο γράμμα: Στίγμα ή Δίγαμα F ) ακούγονται και γράφονται ως εξής:

ΑΛΦΑ - ΒΗΤΑ - ΓΑΜΑ - ΔΕΛΤΑ - ΕΨΙΛΟΝ - ΣΤΙΓΜΑ - ΖΗΤΑ - ΗΤΑ - ΘΗΤΑ - ΙΩΤΑ - ΚΑΠΠΑ - ΛΑΜΒΔΑ - ΜΙ - ΝΙ - ΞΙ - ΟΜΙΚΡΟΝ - ΠΙ - ΡΟ - ΣΙΓΜΑ - ΤΑΥ - ΥΨΙΛΟΝ - ΦΙ - ΧΙ - ΨΙ - ΩΜΕΓΑ.

Αποκωδικοποιώντας την γνωστή αυτή διάταξη, που έγινε σύμφωνα με τις αρχές της Ερμητικής Επιστήμης, έχουμε τα ακόλουθα:

“ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α)ΜΑ ΔΕ (Ε)Λ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ. ΣΤ(Η) ΙΓΜΑ. ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ ΔΑ. ΜΗ ΝΥΞ Η, Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ (Ε)Ψ ΙΛΩΝ, ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ!”

Εν συνεχεία, αφού προσθέσουμε τα εννοούμενα συνδετικά και ρήματα που παραλείπονται, έχουμε την ανάδυση μιας θαυμάσιας κοσμογονικής προσευχής - επίκλησης προς την πηγή του Φωτός:

“ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ!

ΑΜΑ ΔΕ ΕΛ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ.

ΣΤΗ ΙΓΜΑ (ΙΝΑ) ΖΗ ΤΑ,

Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ

ΚΑΤΑ ΠΑΛΛΑΝ ΔΑ.

(ΙΝΑ) ΜΗ ΝΥΞ Η,

Ο ΜΙΚΡΟΝ (ΕΣΤΙ),

ΠΥΡΟΣ (ΔΕ) ΙΓΜΑ

ΤΑΦΗ ΕΨ ΙΛΩΝ,

ΦΥ(ΟΙ) ΨΥΧΗ,

Ο ΜΕΓΑ (ΕΣΤΙ)”.

Η επίκληση αυτή είναι καταγεγραμμένη από αιώνες στο υποσυνείδητο των Ελλήνων.

Αμέσως πιο κάτω αποκαλύπτουμε την σημασία των λέξεων της προσευχής αυτής:

Αλ = Ο νοητός ήλιος.

Φά-ος = το φώς.

Βη = προστακτική του ρημ. βαίνω (=βαδίζω, έρχομαι).

Τα = δοτική άρθρου δωρικού τύπου, τη, εις τήν.

Γα = Γή (δωρικός τύπος).

Άμα = (επιρρ.) συγχρόνως.

Ελ = ο ορατός Ήλιος, ο Ερχόμενος.

Εψ = ρήμ. έψομαι, εψ-ημένος = ψημένος.

Ιλών = ιλύς (ουσ.) = λάσπη, πηλός.

Στη = προστ. ρήμ. ίστημι.

΄Ιγμα = καταστάλαγμα, απόσταγμα.

Ζη = προστ. ρημ. ζώ.

Η = προστ. ρημ. ειμί, είμαι.

Θη = προστ. ρημ. θέτω.

Ιώτα = τα Ιώγα, τα Εγώ (πρβλ. αγγλ. Ι = εγώ).

Παλλάν = Ρημ. πάλλω (= δονούμαι, περιστρέφομαι) επιθ. παλλάς = πάλλουσα, περιστρεφόμενη (π.ρ.β.λ. Παλλάς Αθηνά).

Δα = άλλος τύπος της Γα, Γής (πρβλ. Δά- μήτηρ > Δημήτηρ > Δήμητρα = Μητέρα Γή)

Νύξ = (ουσ.) νύχτα.

Ο = (αναφ.) το οποίο, που.

Φύ(οι) = ευκτική ρημ. φύω (φυτρώνω, αναπτύσσομαι).

Απόδοση:

Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή!

Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται

(που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).

Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)

για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν, να υπάρξουν

και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.

Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,

και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί)

το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,

και ας αναπτυχθεί η Ψυχή, που είναι το μέγιστο,

το σημαντικότερο όλων!


Η εκφώνηση της επίκλησης αυτής, στον αρχαϊκό της τύπο, έχει μια ισχυρή δονητική επίδραση στους αισθανόμενους Ανθρώπους του Φωτός, σε όποιο σημείο αυτού του Πλανήτη και αν ίστανται..

Θάνατοι & νέοι νεκροί




Λεφτά . . . λεφτά . . . και άλλα πολλά , δέσμια βρήκαν τη κοινωνία μας . Έχω παρατηρήσει αρκετά φαινόμενα αυτές τις ημέρες , κοινωνικά φαινόμενα . Λεφτά . . . που είναι τα λεφτά ; Τρέχει ο κόσμος πανικόβλητος . Ειδικά σήμερα από το πρωί όλοι συζητούσαν για τις μειωμένες συντάξεις που θα λάβουν , αύριο μεθαύριο . Κοιτούν τα χρήματα και μία τα παιδιά . Κλαίνε , άλλοι γελούν . . . άλλοι κοιτάζουν , απλά κοιτάζουν στο απέραντο . Δεν τα δραματοποιώ . Είναι πράγματα και καταστάσεις που ζήσαμε και ζούμε εντονότερα αυτά τα χρόνια . Μας εγκλώβισαν στο άσχημο της ντροπής και της ανέχειας .

Φοβόντουσαν ότι θα χάσουν τα υπάρχοντα τους . Τάξε μου να ηρεμήσω . Ένα ναρκωτικό ακόμη , μία λέξη σταγμένη από τα χείλη σου . Μία λέξη και ένα ευρώ . . . ανάλογα με το πόσο μου αρέσει η κάθε λέξη άλλο τόσο μπορεί να μειωθεί ο Φ.Π.Α . Μπορεί να γίνουν αυξήσεις στους μισθούς . Να γελάσει το χειλάκι του κάθε πικραμένου .

Ξέχασες όμως πώς να δώσεις τη χαρά , πώς να νιώσεις τη λύπη . . . πώς να δώσεις το χέρι σου στο παρόν . Να σέβεσαι το γήρας των καταστάσεων . Πως ακριβώς αντιστοιχίζεις έτσι ένα παιδί ; Μία πνοή ; Πόσα ευρώ , πόσα μισθούς και συντάξεις θα σου κοστίσει ακόμη μια πνοή ; Γι αυτό με γέννησες ; Να φοράω και απόδειξη μέσα στη περιφάνεια και να σου λέω ευχαριστώ , γιατί φοβάσαι να κοιτάξεις τα επουράνια και να φωνάξεις ένα ευχαριστώ .

Διάλεξες να μπερδεύεσαι με τις θρησκείες και ότι δεν σου αρέσει να το βάζεις μια ταμπέλα του απόμακρου εχθρού . Εκείνου που σου έδειξε τα λάθη σου για να σε καταστρέψει , εκείνου που ζωγράφισες τα κεφάλια και τα πρόσωπα τα δικά μου , τα δικά σου . . . του όντος της γης . Ξέχασες πως η γνώση είναι μέσα σου , δεν ανακαλύπτεται . Κατακτιέται στο χώμα . . . στη γη , στο φως του ήλιου . Πόσες σχέσεις ανθρώπων θα γίνουν ψεύτικες θεότητες για να τις λατρέψεις στο βωμό το δικό σου ;

Δεν σου κάνει εντύπωση που η υγεία έγινε ειδωλολατρία ; Εκείνη που σου χάρισε η Φύση ; Πες μου μόνο ποια σκέψη , ποια μορφή περιγράφει τα σπλάχνα και τους στεναγμούς της μάνας που έγινε περιφανή για ένα πόνο της στιγμής . . .

Αφηγούμαστε τους πόνους μας , αυτά που δεν πράξαμε στα κατορθώματα των προγόνων μας . Έκανε το χάσμα σου γενειάδα από τρίχες φουσκωμένες που δεν σε αφήνουν να ανασάνεις . Τι σε κάνει και κοιτάς τα πάνω κάτω ; Το ότι δεν αναπνέεις ή οι αλυσίδες του απέραντου ωκεανού της θλίψης που έγιναν με εσένα , χωρίς εμένα όμως ; Το εμένα του κάθε ανθρώπου που δεν σε πείραξε . Να χαμογελάει ήθελε και να δουλεύει με χαρά για λίγο ψωμί στο σπίτι του . Τόσο άσχημο είναι ;

Υπάρχουν λαοί περήφανοι . Τι σε κάνει να νομίζεις ότι ανήκεις σε αυτούς , νέε μου ; Δες γύρω σου . Πες μου τι βλέπεις . Πως αποξενώθηκες από τη μήτρα που σε γαλούχησε . Πόσο σου κοστίζει ένα χαμόγελο . Πόσες συντάξεις και μισθούς ; Χειροκροτείς στο θέατρο του παραλόγου πιστεύοντας στο θέαμα της θυσίας , εις έναν και αναπόσπαστο βωμό . Τη φιλοδοξία .

Το ψάρι που βρωμάει από το κεφάλι . Πιστεύεις ότι είσαι ψάρι ; Αλήθεια ; Πως τσιμπάς τότε ; Είσαι άνθρωπος . Όχι ψάρι . Αυτή η κατάσταση σε εξοργίζει , σε κάνει να φλέγεσαι . Γιατί τότε κοιτάς θλιμμένος ; Ο έρωτας είναι γιορτή . Η αγάπη το ανώτερο όλων εκείνων που συμβαδίζουν με τα υποκατάστατα .

Δεν ξέρεις πως ο χώρος που φιλοξενείται η υγεία σου σου ανήκει ; Δεν σε συμφέρει να το δεις αλλιώς ; Θα μου πεις δεν είσαι γιατρός . . . δεν είσαι υπάλληλος ενός νοσοκομείου . Είσαι όμως αυτός που πληρώνει . Πως επιτρέπεις να χωρίζουν τα παιδιά σου ; Να τα αποπροσανατολίζουν ; Έστω , ακόμη και σε αυτό που ονομάζεται στη χώρα μας παιδεία . . . πιστεύεις ότι δεν τα βιώνουν αυτά η γενιά που θα σε κλάψει , που θα σε τιμήσει ;

Βαρέθηκες τα κλασσικά . . . πες μου τι άλλαξε , τι άλλαξες ; Ποια μέρα έκανες γιορτή για να χαίρεται ο άνθρωπος που πίκρανες . . . Δεν είναι το συμφέρον σου . Μα θα μου πεις . . . πάλι αυτοί . Πάλι εκείνοι το κάνουν . . . Αυτή είναι η φύση εκείνων που δεν αγαπούν , που κείτονται στη λήθη .Εσύ δεν είσαι σαν και αυτούς . Γίνεσαι όμως στο πέρασμα του χρόνου . Πληρώνεις τα τελώνια που σε θέλουν θύμα . Διωδία ζωής και θανάτου λέγονται .

Υ.Γ



Για εσένα που δεν μπορείς να με καταλάβεις απλά προσπάθησε να νιώσεις . Μη μου πεις για χρόνια εκείνα των ηρώων που χάθηκαν για εσένα . Δεν χάθηκαν για εσένα , ούτε για εμένα . Παράδειγμα έδωσαν να τα ακολουθούμε . Πατέρας είναι το σύμβολο , μητέρα η ελπίδα καλέ μου φίλε . Πόσες ταμπέλες δίνεις να σε κάνουν να νιώσεις ξεχωριστός και υπεράνω όλων ;

Δεν θα πεθάνουμε ποτέ - Η σύγχρονη αστροφυσική ακυρώνει το φαινόμενο του... θανάτου

ΠΩΣ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ!
Η γεωμετρία του Σύμπαντος
Όταν αναφερόμαστε σε μια γεωμετρία, θεωρούμε αυτονόητη την ύπαρξη ενός χώρου μέσα στον οποίο αυτή αναπτύσσεται και τις ιδιότητες του οποίου περιγράφει.
Στα μαθηματικά, στο μαθηματικό Κόσμο, η έννοια του χώρου είναι ιδεατή -νοητή και δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την υλική πραγματικότητα. Ομοίως και τα γεωμετρικά σχήματα που μορφοποιούνται εντός του είναι ιδεατά – νοητά και άυλα και δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με την υλική πραγματικότητα.
Τα σχήματα και οι μορφές που σχηματοποιούνται μέσα σε αυτούς τους μαθηματικούς χώρους είναι ταυτόσημα με τα 4 Πλατωνικά στερεά : το κανονικό 8-εδρο, το κανονικό 20-εδρο , το κανονικό 4-εδρο και το κανονικό 6-εδρο.
Οι διαστάσεις
Προκειμένου ο υλικός άνθρωπος να έχει έστω κάποια μικρή αίσθηση των άυλων αυτών χώρων και των μορφών που δημιουργούνται μέσα του, ταύτισε, αδικαιολόγητα βέβαια, τους χώρους αυτούς με υλικά σχήματα που μπορούσαν να τα αντιληφθούν οι ανθρώπινες αισθήσεις.
Ονόμασε χώρο των τριών διαστάσεων τον υλικό χώρο που αντιλαμβάνονται οι ανθρώπινες αισθήσεις. Μέσα στον τρισδιάστατο αυτό υλικό χώρο ταύτισε το χώρο δυο διαστάσεων με κάθε υλικό επίπεδο. Για παράδειγμα την επιφάνεια ενός τραπεζιού.
Ομοίως το χώρο μιας διάστασης με την τομή δυο υλικών επιπέδων, για παράδειγμα την ακμή ενός κύβου, ενώ χώρου μηδενικής διάστασης κάθε υλικό αντικείμενο ελαχιστότατων για τις αισθήσεις διαστάσεων.
Με τον τρόπο αυτό δημιουργήθηκε η ψευδής εντύπωση ότι ένας υλικός χώρος 3 διαστάσεων περιλαμβάνει μέσα του άπειρους χώρους μιας διαστάσεως και δυο διαστάσεων. Ομοίως ένας χώρος 2 διαστάσεων άπειρους χώρους μιας διαστάσεως και ένας χώρος μιας διαστάσεως άπειρους χώρους μηδενικών διαστάσεων.
Αυτή η ταύτιση όμως είναι μαθηματικό λάθος!
Κάθε σημείο γύρω μας, μέσα στον υλικό Κόσμο, περιγράφεται από τρεις συντεταγμένες. Αυτό σημαίνει ότι το σημείο, με βάση τον ορισμό που δώσαμε προηγουμένως, δεν είναι χώρος μηδενικής διάστασης, αφού περιγράφεται από 3 συντεταγμένες.
Όμως, όπως γνωρίζουμε, κάθε υλικό επίπεδο ή ευθεία γραμμή, είναι ένα σύνολο από 3-διάστατα σημεία και ως εκ τούτου κι αυτά περιγράφονται από 3 συντεταγμένες. Είναι, δηλαδή, 3-διάστατα σχήματα που δεν έχουν καμία σχέση με τους αντίστοιχους χώρους των 2 διαστάσεων και της μίας διαστάσεως.
Μέσα σε ένα 3-διάστατο υλικό χώρο μπορούμε να διακρίνουμε, και καμπύλες επιφάνειες, όπως η σφαιρική, η παραβολική ή η υπερβολική. Και οι επιφάνειες αυτές είναι 3-διάστατες ως αποτελούμενες από 3-διάστατα υλικά σημεία.
Το μη αισθητό σύμπαν
Αν οι διαστάσεις του σύμπαντος είναι παραπάνω από 3, ακόμη και αν είναι ευκλείδεια η γεωμετρία του, ο άνθρωπος δεν μπορεί να αντιληφθεί την πραγματική του υπόσταση και φύση του 4-διαστατου σύμπαντος, ούτε τις μορφές και τα σχήματα που εντός του δημιουργούνται.
Δηλαδή, κάθε τι που αντιλαμβάνεται σαν πραγματικό, ακόμα και ολόκληρο το σύμπαν, δεν είναι παρά προβολές (απεικονίσεις) κομματιών του μη ευκλείδειου πραγματικού και μη αισθητού σύμπαντος, πάνω σε ένα ψεύτικο 3-διάστατο Ευκλείδειο Κόσμο τον οποίο δημιουργούν σαν ψευδαίσθηση οι αισθήσεις.
Τον Κόσμο αυτό των ψευδαισθήσεων τον ονομάζουμε επιστημονικά, ψευδο-ευκλείδειο χώρο Μινκόφσκι.
Όπως είπαμε και παρά πάνω, οι καθαρά μαθηματικοί χώροι, όπως και τα γεωμετρικά σχήματα που μορφοποιούνται μέσα τους, είναι ιδεατά και άυλα και δεν έχουν καμία σχέση με την υλική πραγματικότητα. Τα μαθηματικά μελετούν ιδεατούς χώρους, μη «πραγματικούς» και απτούς ενώ η Φυσική τον υλικό, αισθητό και μετρίσιμο Κόσμο.
Η σύνδεση έγινε με την γνωστή θεωρία της Σχετικότητας του Αϊνστάιν που συνέλαβε την ιδέα ότι το κύριο συστατικό της κλασικής Φυσικής, η ύλη, δεν είναι παρά καμπύλωση του κύριου συστατικού του Κόσμου των μαθηματικών, του χώρου.
Το χωροχρονικό συνεχές
Το μόνο πραγματικό μέσα στο σύμπαν είναι το χωροχρονικό συνεχές το οποίο είναι άτμητο και αδιαίρετο. Δηλαδή αν τμήσουμε το χωροχρονικό συνεχές, σε χώρο και χρόνο, ούτε ο μετρούμενος ανθρώπινος χρόνος ούτε ο χώρος περιγράφουν την συμπαντική πραγματικότητα.
Εν ολίγοις ο χρόνος όπως τον περιγράφουν και τον μετράνε τα ρολόγια και ο χώρος όπως τον περιγράφουν και τον μετράνε οι μεζούρες, δεν έχουν καμία σχέση, ούτε περιγράφουν την πραγματικότητα της συμπαντικής δημιουργίας. Είναι μια ψευδαίσθηση, ένα τίποτα.
Τι είναι ύλη ;
Σύμφωνα με την θεωρία της Σχετικότητας η ύλη δεν αποτελεί παρά ένα καμπυλωμένο χώρο 3ων διαστάσεων. Ο χώρος , όμως, 3ων διαστάσεων όπως προείπαμε είναι ένα τίποτα, ύλη είναι η καμπύλωση του τίποτα.
Όταν μιλάμε για καμπύλωση του ευκλείδειου 3-διάστατου συμπαντικού χώρου που αντιλαμβάνονται οι αισθήσεις, απλώς εννοούμε μια κύρτωση του χώρου προς την 3η διάσταση, την διάσταση του χρόνου. Η αισθητή, λοιπόν, ύλη είναι καμπυλωμένος χώρος 3ων διαστάσεων προς την διάσταση χρόνος. Αυτό σημαίνει ότι η ύλη υπάρχει αισθητή αν η τιμή της διάστασης χρόνος βρίσκεται μεταξύ μιας ελάχιστης και μιας μέγιστης τιμής. Η αυξομείωση της καμπυλότητας μιας περιοχής ενός χώρου 3ων διαστάσεων σηματοδοτεί τη γέννηση, την εξέλιξη και το θάνατο μια υλικής ύπαρξης.
Αν θεωρήσουμε σταθερή την έκταση μιας περιοχής του χώρου, το πόσο αυτός καμπυλώνεται προς την διάσταση χρόνος είναι η βασική παράμετρος που χαρακτηρίζει την εξέλιξη μιας υλικής ύπαρξης.
Η Καμπυλότητα μιας περιοχής = η πυκνότητα της ενέργειας.
Αυτό σημαίνει πως αντί να πούμε πως ύλη είναι η καμπύλωση του χώρου, μπορούμε να πούμε ότι ύλη είναι μια περιοχή με μεγάλη πυκνότητα ενέργειας.
Δηλαδή μπορούμε να πούμε εξίσου σωστά ότι η εξέλιξη μιας υλικής ύπαρξης εξαρτάται από τις μεταβολές της πυκνότητας της ενέργειά της.
Τι είναι ζωή ;
Με βάση όλα τα παραπάνω, ζωή μπορούμε να ονομάσουμε τη δυνατότητα της υλικής μας υπόστασης να μεταβάλλει την ενεργειακή της πυκνότητα (δηλαδή την καμπυλότητά της). Αυτό σημαίνει αυτόματα μια δυνατότητα αυξομειώσεως της διάστασης χρόνος, που εγκλείουμε αοράτως μέσα μας.
Η έννοια της ζωής όμως χαρακτηρίζεται από τις έννοιες της γέννησης, της ανάπτυξης, της φθοράς και του θανάτου. Η έννοια της γέννησης, της εμφάνισης δηλαδή μιας υλικής πραγματικότητας από το αισθητό τίποτα, δεν είναι παρά μια καμπύλωση του χώρου προς τον χρόνο, πέραν κάποιου ορίου. Η καμπύλωση αυτή μπορεί να γίνει αισθητή και λογικά αντιληπτή από την επιστήμη, σαν μια περιοχή αυξημένης τιμής της πυκνότητας ενέργειας, που γύρω της σχηματίζεται κάποιο πεδίο βαρύτητας.
Η έννοια της ανάπτυξης μιας υλικής ύπαρξης, είναι ταυτόσημη με την έννοια της αύξησης της καμπυλότητας του χώρου και με την ισοδύναμη έννοια της αύξησης της ενεργειακής πυκνότητας.
Τι είναι ο θάνατος ;
Ως θάνατο, εάν συναρτήσουμε τον υλικό θάνατο με την αισθητή εξαφάνιση της ύλης, μπορούμε να εκλάβουμε δύο περιπτώσεις. Κατά πρώτον την ελαχιστοποίηση της πυκνότητας ενέργειας που έχει σαν αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό στην ψευδή φύση του τρισδιάστατου φυσικού ειδώλου του χώρου του σύμπαντος, κάτι που συμβαίνει εφόσον η τιμή της πυκνότητας ενέργειας – αλλιώς της καμπύλωσης – του χώρου που καταλαμβάνει το αντικείμενο γίνεται ή μηδέν ή δεν ξεπερνά την οριακή τιμή ώστε να γίνεται αντιληπτό από τις αισθήσεις μας : αυτό σημαίνει πως αν η καμπύλωση του χώρου προς την διάσταση χρόνος γίνει μικρότερη από μια ελάχιστη τιμή, τότε η ύλη στερούμενη της αισθητής καμπυλότητας ξαναπαίρνει τη μορφή του «καθαρού» χώρου, μιας ουσίας έξω από την δυνατότητα των αισθήσεων.
Κατά δεύτερον, μιας και ως αισθητή ύλη λογίζεται ο καμπυλωμένος χώρος προς την διάσταση χρόνος ή αλλιώς μία κύρτωση με μορφή πηγαδιού προς την διάσταση χρόνος, συνεπάγεται πως ομιλούμε δια καμπύλωση, του χώρου, προς την διάσταση χρόνος, κατά την οποία ξεπερνιέται το ανώτατο όριο και τότε η ύλη καθίσταται αόρατη από τις αισθήσεις – αυτή την αιτία θανάτου, όσον αφορά τα άστρα, την ονομάζουμε μελανή οπή.
Συμπαντικός και ανθρώπινος χρόνος
Ο χρόνος των ρολογιών και των ημερολογίων μετράει τον ρυθμό της φθοράς της ύλης, δηλαδή της μεταβολής της διάστασης χρόνος και δεν ταυτίζεται με τον αληθινό χρόνο, αυτόν του αληθινού αλλά μη αισθητού σύμπαντος.

Του επίκουρου καθηγητή στο τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Δρ. Δανέζη Μάνου στο περιοδικό “Άβατον”, Νο 84 – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2008

Ναύπακτος: Πήγαν να του κατασχέσουν το σπίτι και το αμάξι. Έκαψε το σπίτι και πέταξε το αυτοκίνητό του σε γκρεμό!!!! [video]


Ένας 50χρονος άνδρας από τη Μηλιά της Ορεινής Ναυπακτίας απασχόλησε σήμερα το πρωί την Π.Υ. Ναυπάκτου και την αστυνομία αφού αποφάσισε ...

να κάψει το σπίτι του παρά να του το κατασχέσουν. Σύμφωνα με τον τοπικό τύπο, ο 50χρονος έβαλε φωτιά στην ξύλινη εξοχική κατοικία του και στη συνέχεια πέταξε το αυτοκίνητό του σε γκρεμό. Ειδοποιήθηκαν οι αρχές και όταν έφθασαν στο χωριό, βρήκαν τον άνδρα να κάθεται και να κοιτάζει το φλεγόμενο σπίτι. Ήδη έχει συλληφθεί από την πυροσβεστική για εμπρησμό και θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα, ο οποίος θα αποφασίσει. Ο ίδιος είπε ότι δεν θα πάρουν τίποτα….

πηγη

ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΤΟ GOOGLE EARTH! UFO ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΣΤΡΟΠΥΛΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ SHASTA ΣΤΗΝ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ!!!!!!

Συγκλονιστικό... Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε μια σειρά φωτογραφιών από το Google Earth. Έχει αποτυπωθεί με απίστευτη λεπτομέρεια η διαδικασία εμφάνισης ενός ιπτάμενου δίσκου. Το περιστατικό εξελίχθηκε σε χιονοδρομικό κέντρο στο βουνό Shasta στην Καλιφόρνια και την αποκάλυψη την έκανε το ufodisclosure group και παίρνει τα εύσημα απ'όλους μας!!! Βήμα βήμα αν προσέξετε τις φωτογραφίες θα δείτε ότι ο ιπτάμενος δίσκος εμφανίζεται σταδιακά και φαίνεται να περνά στην κυριολεξία μέσα από μια υπερδίνη... Θα τολμούσα να περιγράψω το συννεφάκι που εμφανίζεται στις πρώτες φωτογραφίες όπως αυτό που δημιουργείται όταν κάποιο πολεμικό αεροσκάφος σπάει το φράγμα του ήχου... μόνο που σε αυτή την περίπτωση το σύννεφο παραμένει προσκολλημένο στο αεροσκάφος ενώ αυτό είναι σε μεγαλύτερη απόσταση πίσω του...

Στο τέλος ο ιπτάμενος δίσκος φαίνεται πεντακάθαρα να ίπταται πάνω από το βουνό! Λευκός με μια μαύρη γραμμή να τον διαχωρίζει στη μέση και κάτι σαν πιλοτήριο να δεσπόζει στο εσωτερικό της... Δείτε το απίστευτο βίντεο με τις φωτογραφίες!!!



Πηγή

Σύντομα η φραγή των κλεμμένων κινητών τηλεφώνων από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας!!!!!



Σημαντικά μέτρα κατά των κλεμμένων κινητών, είναι έτοιμες να πάρουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, με βάση πληροφορίες της ιστοσελίδας deasy.



Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα, η ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών), προωθεί ρύθμιση στο νέο κανονισμό γενικών αδειών με την οποία οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, θα είναι σε θέση να προχωρήσουν σε φραγή από το δίκτυό τους για κινητά τηλέφωνα που έχουν κλαπεί.

Για να γίνει κάτι τέτοιο, ο κάτοχος της συσκευής θα πρέπει να δηλώσει στο δίκτυο που ανήκει την κλοπή της συσκευής του και τον μοναδικό αριθμό IMEI που τη συνοδεύει, διασφαλίζοντας ότι δε θα μπορέσει ξανά να λειτουργήσει σε κανένα από τα ελληνικά δίκτυα. Το κλείδωμα σε αυτή την περίπτωση είναι ολικό και όχι σε επίπεδο SIM κάτι που σημαίνει ότι η συσκευή θα καθίσταται ανενεργή τουλάχιστον στην Ελλάδα.

Κάτι τέτοιο όπως αναφέρει το deasy μπορεί να υλοποιηθεί από τη στιγμή που τα συστήματα των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας γνωρίζουν εκτός από τον αριθμό SIM, τη γεωγραφική θέση μας καθώς και τον αριθμό IMEI της συσκευής η οποία είναι ενεργοποιημένη στο δίκτυο τους.

Εξαιτίας τεχνικών δυσκολιών, δεν υπάρχει μέχρι τώρα κάποια ενημέρωση για το πότε ακριβώς θα ενεργοποιηθεί η συγκεκριμένη ρύθμιση, δυσκολίες στις οποίες περιλαμβάνονται και περιπτώσεις με παρτίδες κινητών τηλεφώνων από την Κίνα οι οποίες δε διαθέτουν IMEI αριθμούς.

ΣΟΚ!! Κομήτης ISON, πτώση αστεροειδών, Επικείμενες αλλαγές!!! (βίντεο)



ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

Τώρα όπως ποτέ πριν θα πρέπει να ζήσουμε τις χειρότερες στιγμές στην ταραγμένη ιστορία αυτής της φυλής, πρόκειται για μία μεταβατική περίοδο κάθαρσης-εξαγνισμού που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε με ωριμότητα, θέληση και υπευθυνότητα.

Αναφερόμαστε σε μία βαθιά ανανέωση-μεταβολή ηλιακή, γεωλογική, ψυχολογική-συμπεριφοράς και γενετική γενικά, που είναι μία αναπόφευκτη διαδικασία και οι επικυρίαρχοι άλιεν το γνωρίζουν πολύ καλά, το πρόβλημα βρίσκεται μέσα στον ίδιο τον πληθυσμό της γης ιδιαίτερα με αυτούς που σε μεγάλο βαθμό έχουν υβριδοποιηθεί-αναμιχθεί-μετατραπεί σε ζόμπι οι οποίοι προκαλούν πολλά προβλήματα εφόσον οι περισσότεροι από αυτούς δουλεύουν για τους Σκοτεινούς που μας κυβερνούν...

Αυτά εκτός από την τεράστια ποσότητα φωτονίων-φωτός που καταφθάνουν διαρκώς τα οποία είναι αυτά που θα καθορίσουν το δρόμο που θα επιλέξουμε και θα ακολουθήσουμε, δηλαδή την αποκωδικοποίηση από τις παλιές μας συνήθειες, ή αν θα συνεχίσουμε όπως πριν και τότε θα πρέπει να υποστούμε τις μοιραίες συνέπειες μίας μαζικής καταστροφής...


Αλλά τι να κάνουμε για να ανοίξουμε τα μάτια μας και να δούμε την αυθεντική μας πραγματικότητα και τα διάφορα κοσμικά, γήινα και ανθρώπινα φαινόμενα που εκδηλώνονται;
Ή προτιμούμε να ζούμε κρυμμένοι πίσω από την παθητικότητα και την παραπληροφόρηση σα να ήταν αυτή η καλύτερη λύση για όλα τα προβλήματα και τις κρίσεις που ζούμε;
Μήπως δεν είναι καλύτερα να είμαστε ενημερωμένοι κι έτσι να αναζητήσουμε περισσότερο εφικτές λύσεις που θα μας προστατεύσουν;

Μέρος 1ο από 3
Δημιουργός βίντεο
ΑΛΚΥΟΝ 

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

ΕΤΣΙ...

ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟ..

Η λύπη εξαντλεί τις ψυχικές και σωματικές μας δυνάμεις.

Γέρων Παΐσιος

- Γέροντα, συχνά μου πονάει το στομάχι και δυσκολεύομαι να ανταποκριθώ στα πνευματικά μου καθήκοντα.
- Εσύ κάθεσαι και συζητάς με τους λογισμούς σου, τα βλέπεις όλα μαύρα και βασανίζεσαι χωρίς λόγο ∙ έτσι τσακίζεσαι ψυχικά και σωματικά. Έπειτα από ένα τέτοιο τσάκισμα πονάει και το στομάχι, και πού να βρεθή μετά κουράγιο για πνευματικά;
Μπορεί να πάρης κάτι και να σου περάση το στομάχι, αλλά, αν δεν λείψη η στενοχώρια, πάλι θα πονέση. Μη δέχεσαι τους λογισμούς που σε απογοητεύουν , για να μην αχρηστέψης τα δώρα που σου έχει δώση ο Θεός. Όσο θα τοποθετήσαι σωστά, τόσο θα γαληνεύης και θα ηρεμής, και τόσο η υγεία σου θα καλυτερεύη και δε θα έχης ανάγκη από φάρμακα.
Η στενοχώρια αφοπλίζει τον άνθρωπο. Του ρουφάει όλο το μεδούλι των ψυχικών και σωματικών του δυνάμεων και δεν τον αφήνει να κάνη τίποτε. Δηλητηριάζει την ψυχή και φέρνει ανωμαλίες και στο σώμα. Χτυπάει στα πιο ευαίσθητα μέρη του σώματος και εξασθενεί τον άνθρωπο με το άγχος που δημιουργεί. Το δηλητηρίασμα από την πίκρα μπορεί να καταβάλη τελείως όχι μόνον έναν ευαίσθητο οργανισμό αλλά και γερούς οργανισμούς. Μια αδελφή εδώ ξέρετε τί δυνατότητες έχει;
Μπορεί να κάνη πολύ καλή πνευματική εργασία, και στις δουλειές είναι σπίρτο! Όλο το μοναστήρι μπορεί να το φέρη βόλτα, αλλά, επειδή την πιάνει αυτό το τσάκισμα από την στενοχώρια, δεν μπορεί να κάνη τίποτε∙ χαραμίζεται. Κι έτσι αχρηστεύεται μια γερή μηχανή.
(ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ Ε΄ – ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΑΡΕΤΕΣ)
(”Γέροντες της εποχής μας”)

Σ΄ΑΓΑΠΩ ΜΑΜΑ… ΑΝΤΙΟ! -Μια συγκινητική ιστορία με ΤΕΡΑΣΤΙΟ μήνυμα που συγκλονίζει

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!!!!!!!

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Μερικά tips για να σας συμπαθήσει η μητέρα του

ΠΕΘΕΡΑ
Χριστούγεννα έχουμε και  η πρόταση για το οικογενειακό τραπέζι στο πατρικό του έχει ήδη γίνει. Μην πανικοβάλλεστε, διαβάστε παρακάτω μερικές συμβουλές για να είστε προετοιμασμένες, ώστε να κάνετε την καλύτερη εντύπωση στην μητέρα του.
• Χρειάζεστε βοήθεια; Μπορεί να έχουν ξεπεραστεί πολλά κοινωνικά ταμπού αλλά μερικά παραμένουν σταθερές αξίες. Τι και αν έχετε μια πετυχημένη καριέρα και μια δυναμική προσωπικότητα ή να μοιάζετε στην Andriana Lima παρόλα αυτά η μητέρα του θα θέλει πάντα να δει στο πρόσωπό σας μια καλή νοικοκυρά.  Για το λόγο αυτό μην ξεχάσετε να προθυμοποιηθείτε να βοηθήσετε στο στρώσιμο του τραπεζιού αλλά και στο μάζεμα φυσικά.
• Πάρτε ένα δώρο: Είναι πολύ ευγενικό να της προσφέρετε ένα δώρο. Κάτι απλό και οικονομικό ώστε να μην την φέρετε σε δύσκολη θέση και από την άλλη να εκτιμήσει την κίνησή σας.
 Πληθυντικός: Για λόγους ευγένειας αλλά και για να θέσετε τα όρια σας από την αρχή, χρησιμοποιείστε πληθυντικό κάθε φορά που της απευθύνετε το λόγο.
• Θαυμασμός: Θα πρέπει να δείξετε την τέλεια εικόνα του ερωτευμένου ζευγαριού, ξεχάστε ότι σας είχε εκνευρίσει πριν από λίγο στο αμάξι. Γελάτε με τα αστεία του και συμφωνείτε μ’ αυτά που λέει. Με μέτρο όμως μην σας καταλάβει ο σύντροφος σας και αναρωτηθεί τι σας συνέβη.
 Προσοχή με τα πράγματα σας: Αν δεν είναι ένα απλό γιορτινό τραπέζι αλλά πρόσκληση για διήμερο στο πατρικό του, τότε προσέχετε τα πράγματά σας, πρέπει να δείχνετε την εικόνα της σωστής νοικοκυράς.

Οι 5 φίλες που θα πρέπει να έχεις στη ζωή σου για πάντα

ΦΙΛΕΣ
Ποιες είναι εκείνες οι φίλες που θα πρέπει να έχεις στη ζωή σου ακόμα και αν είστε παντρεμένες;
Σαφώς, όταν παντρεύεται κανείς οι προτεραιότητες αλλάζουν και πλέον ο άντρας σας είναι ο άνθρωπός σας, με πολλαπλούς ρόλους. Σε εκείνον θα κάνετε τα παράπονά σας, θα αναζητήσετε την αγκαλιά, το χάδι την παρηγοριά. Παρόλα αυτά στην ζωή σας θα πρέπει να μείνουν και οι φίλες σας. Μην ξεχάσετε πόσο σημαντικές είναι στην ζωή σας, πόσες φορές ήταν εκεί να μοιραστείτε τις αγωνίες σας, να σας παρηγορήσουν, να διασκεδάσετε, να τους πείτε τις πιο κρυφές σκέψεις και επιθυμίες.
Ποιες είναι όμως εκείνες οι φιλές που πρέπει να μείνουν για πάντα στην ζωή σας;
 Η περιπετειώδης: Όταν θα αρχίσετε να μπαίνετε στην ρουτίνα του έγγαμου βίου, τότε χρειάζεστε μια φίλη που δεν ξεχνάει να ζει. Όχι απλά θα σας ενημερώνει για τα νέα εστιατόρια και bar της πόλης, καθώς και τις θεατρικές παραστάσεις ή θα επιμένει να κάνετε μαθήματα zumba αλλά θα συμμετέχει μαζί σας. Επιμένοντας να την ακολουθείτε και θυμίζοντας σας πως πάντα έχετε δικαίωμα στο επιλέξετε πως θα ζήσετε την ζωή σας.
• Η έμπιστη: Είναι εκείνη η φίλη που τα έχει βρει με την ζωή της και είναι πάντα άνετη. Ξέρετε πως ότι και αν της πείτε θα σας καταλάβει και  θα σας αποδεχτεί χωρίς να σας κρίνει. Μπορείτε να τις εκμυστηρευτείτε τις πιο κρυφές σας σκέψεις και επιθυμίες χωρίς φόβο.
• Η σύμβουλος καριέρας: Η φίλη εκείνη που στο σχολείο ήταν τρελαμένη με τα μαθήματα και τους επαίνους. Ακόμα και τώρα ψάχνεται να είναι πρώτη στην δουλειά της, να ανακαλύψει σεμινάρια, νέες έρευνες και γενικότερα είναι το άτομο που θα μπορείς να εμπιστευτείς και να συμβουλευτείς στα θέματα καριέρας.
• Η παιδική φίλη: Όταν θα έχεις πρόβλημα με την μαμά σου, που σε έχει κάνει έξαλλη, είναι η πρώτη φίλη που θα σου έρθει στο μυαλό να πάρεις για να παραπονεθείς. Ξέρεις ότι δεν πρόκειται να την κατηγορήσει και την κρίνει άσχημα,αλλά θα σε ακούσει και θα σε βοηθήσει να δεις πιο σφαιρικά την κατάσταση. Ο λόγος είναι ότι σας ξέρει δεκαετίες τώρα και έχετε μεγαλώσει μαζί. Ξέρει τις αντιδράσεις σου, τις σκέψεις σου και τις αδυναμίες σου. Είναι εκείνη που δεν πρόκειται να βιαστεί να βγάλει συμπεράσματα αλλά θα σε βοηθήσει να θυμηθείς παρόμοιες καταστάσεις του παρελθόντος.
 Η αταίριαστη φίλη: Αν δεις όλες σου τις φίλες μαζί θα καταλάβεις, πως αυτή η φίλη είναι η μόνη που δεν σου ταιριάζει. Είναι τελείως διαφορετική από εσένα, ίσως έχετε κάποιο κοινό hobby ή κάτι που αρέσει και στις δύο. Και όμως αυτή ακριβώς η διαφορά είναι που σας ενώνει. Σε βοηθάει να ανακαλύψεις και να εκφράσεις πτυχές του εαυτού σου που οι άλλες φίλες σου δεν μπορούν να το δουν. Όταν είστε μαζί νιώθετε σαν να είστε με ένα κρυφό κομμάτι του εαυτού σας. Η αταίριαστη φίλη σας κάνει να νιώθετε μοναδική επιτρέποντας σας να είστε ο εαυτός σας.

Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό;

  Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν μία έμφυτη τάση να φοβούνται οτιδήποτε διαφορετικό, φοβούνται το άγνωστο, φοβούνται αυτό που δεν ξέρου...