Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Μήπως τελικά είναι κακό να βουρτσίζεις τα δόντια σου μετά το φαγητό;

Μήπως τελικά είναι κακό να βουρτσίζεις τα δόντια σου μετά το φαγητό;
Αν σου αρέσει να πλένεις τα δόντια σου αμέσως μετά το φαγητό ή ακόμη χειρότερα επικρίνεις αυτούς που δεν το κάνουν, ίσως να ήθελες να μάθεις το εξής:
Έρευνα έχει δείξει ότι το πλύσιμο των δοντιών μετά το φαγητό δεν κάνει ιδιαίτερο καλό στα δόντια σου. Παρόλο που οι γνώμες πάνω σε αυτό το θέμα είναι πολλές, ένας μεγάλος αριθμός οδοντιάτρων συμφωνούν με την έρευνα. Το βασικό πρόβλημα είναι πως η ζάχαρη που περιέχουν τα φαγητά μεταβολίζεται από τα βακτήρια ή την πλάκα στο σμάλτο των δοντιών παράγοντας οξέα που οδηγούν σε προβλήματα των ούλων. Η κοινή λογική λέει πως αν πλύνεις τα δόντια σου κατευθείαν θα μειωθεί αυτό το πρόβλημα. Αλλά δε συμβαίνει κάτι τέτοιο..

Πολλές από τις ουσίες που προκαλούν τερηδόνα δεν περιέχουν μόνο ζάχαρη αλλά είναι και πολύ όξινες. Το ιδανικό pH για το στόμα είναι 7 ενώ όταν καταναλώνεται κάτι όξινο το pH πέφτει. Τα όξινα αποδυναμώνουν την επιφάνεια του δοντιού, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε τερηδόνα. Έτσι, όταν τα δόντια σου βρίσκονται σε όξινη κατάσταση και εσύ τα πλένεις και από πάνω το πρόβλημα επιδεινώνεται.

Δώσε στο στόμα και τα δόντια σου μισή ώρα πριν τα πλύνεις. Έτσι θα αφήσεις το περιθώριο να εξουδετερωθούν τα οξέα.

Τι μπορείς να κάνεις αντί να πλύνεις τα δόντια σου..

1. Ξέπλυνε το στόμα σου με νερό ή χρησιμοποίησε λίγο στοματικό διάλυμα το οποίο βοηθάει στο να επέλθει το σωστό pH στο στόμα σου.

2. Μάσα μία τσίχλα χωρίς ζάχαρη η οποία λέγεται ότι οφελεί τα δόντια.

3. Φάε λίγο τυρί. Όσο περίεργο κι αν ακούγεται το τυρί μειώνει το pH της βακτηριακής πλάκας.

Ποια είναι η ιδανική διαφορά ηλικίας σε ένα ζευγάρι; Μία έρευνα αποκαλύπτει..

Ποια είναι η ιδανική διαφορά ηλικίας σε ένα ζευγάρι; Μία έρευνα αποκαλύπτει..
Παρά τη συνεχόμενη αύξηση του φαινομένου των cougar (είναι οι γυναίκες άνω των 50 ετών που συνηθίζουν να κάνουν σχέση με πολύ μικρότερους άντρες), φαίνεται πως ακόμα η κοινωνία θέλει τον άντρα να είναι μεγαλύτερος από τη σύντροφό του. Ποια είναι, όμως, η ιδανική διαφορά ηλικίας; Τα αποτελέσματα μίας νέας έρευνας είναι αδιαμφισβήτητα (λέμε τώρα..)
Τέσσερα χρόνια και τέσσερις μήνες μεγαλύτερος πρέπει να είναι ο άντρας από τη γυναίκα όπως έδειξε μία έρευνα που έγινε σε 2000 ενηλίκους. Λιγότεροι από τους μισούς ενήλικες της έρευνας είπαν πως δεν υπάρχει ιδανική διαφορά ηλικίας ενώ το 33% των γυναικών θέλουν ο άντρας να είναι πάνω από 7 χρόνια μεγαλύτερός τους. Ωστόσο μόνο μία στις 100 γυναίκες προτίμησαν μικρότερους σε ηλικία άντρες.

Ποιος είναι ο λόγος που το 33% των γυναικών θέλουν μεγαλύτερους άντρες;


Ο πιο βασικός λόγος είναι η οικονομική σταθερότητα καθώς το 55% των γυναικών δεν μπορούν να πληρώσουν μόνες τους το ενοίκιο του σπιτιού τους και χρειάζονται την οικονομική συνεισφορά του συντρόφου τους.

Φράσεις-παγίδα που ξεστομίζει & η μαύρη αλήθεια

Φράσεις-παγίδα που ξεστομίζει & η μαύρη αλήθεια
Υπάρχει ακόμα η αντίληψη πως οι άντρες, το μόνο πράγμα που έχουν στο μυαλό τους είναι το σεξάκι! Μια πρόσφατη έρευνα, ήρθε για να ταράξει τα νερά και υποστηρίζει πως τα απανταχού αγοράκια, σκέφτονται πρώτα το φαγητό και τον ύπνο, και κατόπιν το σεξ.
Μήπως λοιπόν, παρά το τι πιστεύαμε, εκείνος άλλα λέει και άλλα σκέφτεται τελικά; Εμείς μπήκαμε στο μυαλό του αγαπημένου σου και σου μεταφράζουμε, τι περίπου σημαίνει κάθε φράση του!

Εκείνος λέει: Έλα να σε κάνω μια αγκαλίτσα
Τι σκέφτεσαι: Μωρέ τι γλυκός είναι ο καλός μου, θέλει να έρθουμε κοντά και είναι και ρομαντικός
Tι εννοεί πραγματικά: Αν την κάνω αγκαλιά, μετά θα την χουφτώσω και λιγάκι, ε δεν μπορεί θα της έρθει και η όρεξη για κάτι παραπάνω.
Εκείνος λέει: Πεινάω τόσο που θα μπορούσα να φάω μέχρι κι εσένα.
Τι σκέφτεσαι: Ποπο με θέλει τόσο που με λιγουρεύεται διαρκώς
Tι εννοεί πραγματικά: Έχω να φάω κάτι τόσες ώρες και δεν βλέπω την ώρα να μου βάλει το φαγητό στο πιάτο και να με σερβίρει.
Εκείνος λέει: Θέλεις να σε βοηθήσω με τις δουλειές;
Τι σκέφτεσαι:Αχ με σκέφτεται και δεν θέλει να κουράζομαι.
Tι εννοεί πραγματικά: Βαριέμαι πολύ να κάνω οτιδήποτε, αλλά ποιός ακούει την γκρίνια της μετά που θα είναι και κουρασμένη.
Εκείνος λέει: Νιώθω πολύ κουρασμένος σήμερα.
Τι σκέφτεσαι: Θα κουράστηκε πολύ στη δουλειά σήμερα.
Tι εννοεί πραγματικά: Βαριέμαι να κάνω σεξ και προτιμώ να χαλαρώσω βλέποντας το παιχνίδι.
Εκείνος λέει: Θα αργήσω να γυρίσω από τη δουλειά σήμερα.
Τι σκέφτεσαι: Λες να με απατάει;
Tι εννοεί πραγματικά: Σιγά μην χάσω τον αγώνα και τη φάση με φίλους, μπύρες και ποδόσφαιρο.
Εκείνος λέει: Με την πρώην μου χωρίσαμε από κοινού αφού θέλαμε να βάλουμε την καριέρα μας σε πρώτη προτεραιότητα.
Τι σκέφτεσαι: Ωραία, δεν την ήθελε και πολύ την πρώην και την άφησε με πρόφαση την καριέρα του.
Tι εννοεί πραγματικά: Η πρώην μου με παράτησε για να κάνει καριέρα και με έχει ήδη αντικαταστήσει με ένα σπουδαγμένο.
Εκείνος λέει:Δεν ξέρω αν θα πάμε εκεί που θες.
Τι σκέφτεσαι: Θα τον πείσω δεν μπορεί...
Tι εννοεί πραγματικά: Σιγά μην πάμε. Κάποιο κόλλημα θα σκαρφιστώ.
Εκείνος λέει: Η Μαρία που έκανα φίλη στο Facebook είναι κολλητή μου από το δημοτικό και τώρα ξαναβρεθήκαμε.
Τι σκέφτεσαι: Εντάξει δεν είναι πρώην του.
Tι εννοεί πραγματικά: Αν της πω ότι τα είχα με τη Μαρία, δεν θα μπορώ να της απαγορέψω να γίνει φίλη με τους δικούς της πρώην.


Εκείνος λέει: Δεν ήξερα ό,τι αυτό το θέμα είναι τόσο σημαντικό για εσένα.
Τι σκέφτεσαι: Μήπως δεν του εξήγησα πόσο σημαντικό ήταν το θέμα αυτό;
Tι εννοεί πραγματικά: Πάλι γκρίνια θα ακούσω. Ας κάνω τον ανήξερο.

Εκείνος λέει: Αυτό το ρούχο δεν σε κολακεύει.
Τι σκέφτεσαι: Δεν έχει ιδέα από μόδα.
Tι εννοεί πραγματικά: Έχει παχύνει, αλλά πώς να της το πω;
Εκείνος λέει: Ήθελα να σε πάρω να σου πω ότι θα βγω μετά τη δουλειά αλλά φοβήθηκα πως θα σε ξυπνήσω.
Τι σκέφτεσαι: Πάλι μόνος του βγήκε.
Tι εννοεί πραγματικά: Σιγά μην τηλεφωνούσα για να με πρήξεις στα μηνύματα μετά.

Εκείνος λέει: Ώρες ώρες παραφέρεσαι.
Τι σκέφτεσαι: Μήπως φώναξα πολύ;
Tι εννοεί πραγματικά: Πάλι σαν υστερική κάνει.
Εκείνος λέει: Κάποιοι άντρες σκέφτονται μόνο το σεξ, εγώ δεν είμαι έτσι.
Τι σκέφτεσαι: Μα τι ρομαντικός που είναι, θέλει να με γνωρίσει πρώτα.
Tι εννοεί πραγματικά: Άμα σου πω ότι θέλω να σε βάλω κάτω τώρα, θα με περάσεις για λιγούρη.
πηγή:womenonly.gr

Όταν το σεξ οδηγεί στα... επείγοντα

Μιλώντας στην ραδιοφωνική εκπομπή «Health Check» του BBC, ο δρ Τζων Ντην, διευθυντής Εκπαίδευσης της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Σεξουαλικής Ιατρικής (ESSM), εξήγησε ότι τέτοιου είδους ιστορίες πιθανώς αφορούν ένα σπάνιο φαινόμενο που οι γιατροί αποκαλούν «πέος σε αιχμαλωσία» (penis captivus).
«Όταν το πέος μπαίνει μέσα στον κόλπο, βυθίζεται ολοένα περισσότερο σε αυτόν», εξήγησε ο δρ Ντην, ο οποίος είναι επίσης σεξολόγος στην London Clinic, του Λονδίνου.
«Την ώρα του οργασμού, οι μύες του πυελικού εδάφους της γυναίκες συσπώνται ρυθμικά. Τη στιγμή εκείνη το πέος βυθίζεται ακόμα περισσότερο και ουσιαστικά “σφηνώνει”.
»Όταν, όμως, ο οργασμός της γυναίκας τελειώσει και οι πυελικοί μύες χαλαρώσουν, ο άντρας μπορεί να απομακρυνθεί».
Το φαινόμενο αυτό συνήθως διαρκεί λίγα δευτερόλεπτα, πρόσθεσε. Ωστόσο παραδέχτηκε ότι για όποιον βρίσκεται σε αυτή τη θέση, «τα δευτερόλεπτα μπορεί να μοιάζουν με αιώνες».
Ο δρ Ντην είπε επίσης ότι αρκετοί ασθενείς του τού έχουν πει ότι έχουν «σφηνώσει» στη διάρκεια του σεξ, αλλά οι περισσότεροι το έκαναν από περιέργεια και όχι επειδή αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα - και σίγουρα όχι επειδή χρειάσθηκε η παρέμβαση ενός γιατρού για να «ξεκολλήσουν», όπως πολλοίαρέσκονται να πιστεύουν.
Οι αληθινοί κίνδυνοι
Αν πάντως το σεξ δύσκολα οδηγεί στο «σφήνωμα», πολύ πιο εύκολα μπορεί να οδηγήσει στα επείγοντα ενός νοσοκομείου, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Επιστήμονες από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Βέρνης, στην Ελβετία, ανέλυσαν τα περιστατικά που εισήχθησαν στο τμήμα επειγόντων περιστατικών την περίοδο 2000-2011, διαπιστώνοντας ότι το 0,1% των εισαγωγών σχετίζονταν με το σεξ!
Όπως έγραψαν στην «Επιθεώρηση Επείγουσας Ιατρικής» (JEM) οι ερευνητές, με επικεφαλής τον ελληνικής καταγωγής δρα Αριστομένη Εξαδάκτυλο, καθηγητή κσι διευθυντή του Κέντρου Επειγόντων Περιστατικών του νοσοκομείου, ανέλυσαν 445 περιστατικά που είχαν διακομιστεί εξαιτίας του σεξ, ανακαλύπτοντας τα εξής:
* Το 69% (308 ασθενείς) ήσαν άνδρες. Οι περισσότεροι από αυτούς (το 78%) είχαν ηλικία κάτω των 40 ετών, ενώ η μέση ηλικία τους ήταν τα 32 χρόνια.
* Το 31% των ασθενών ήταν γυναίκες, με μέση ηλικία τα 30 χρόνια.
* Δύο από τους άνδρες ασθενείς είχαν υποστεί καρδιαγγειακό επεισόδιο εξαιτίας του σεξ.
* Το 10,3% (46 ασθενείς) είχαν τραυματισθεί.
* Το 12,4% (55 ασθενείς) είχαν νευρολογικό πρόβλημα. Τα πιο συχνά νευρολογικής φύσεως προβλήματα ήταν ο πονοκέφαλος (49% των περιπτώσεων), η υπαραχνοειδής αιμορραγία (η αιμορραγία ανάμεσα στο κρανίο και στον εγκέφαλο, που διαγνώσθηκε στο 22% των περιπτώσεων) και η... αμνησία (11 περιστατικά ή 20% των ασθενών με νευρολογικό πρόβλημα).
* Το 62% (συνολικά 276) είχαν πιθανή λοίμωξη, με την πλειονότητα να έχουν λοιμώξεις της ουρογεννητικής οδού, όπως η ουρηθρίτιδα, η κυστίτιδα και η επιδιδυμίτιδα (φλεγμονή στην ουρήθρα, την ουροδόχο κύστη και την επιδιδυμίδα του πέους, αντιστοίχως). Το 16% είχαν σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα.
«Η σεξουαλική δραστηριότητα είναι μηχανικώς επικίνδυνη, δυνητικά λοιμογόνος και στρεσογόνος για το καρδιαγγειακό σύστημα», ήταν το συμπέρασμα των ερευνητών.
«Επειδή οι πληροφορίες για τις σχετιζόμενες με τη σεξουαλική δραστηριότητα διακομιδές στα επείγοντα είναι λιγοστές, θα πρέπει να ενταθούν οι προσπάθειες για να καταγραφούν όλες αυτές οι επιπλοκές και να βελτιωθούν οι θεραπείες και οι στρατηγικές πρόληψης», κατέληξαν.
πηγή:ygeia.tanea.gr

Μικρότερες πιθανότητες για διαζύγιο αν έχεις αδέλφια

Μικρότερες πιθανότητες για διαζύγιο αν έχεις αδέλφια
Η έρευνα συμπέρανε ότι όσο περισσότερα τα αδέλφια του, τόσο μικρότερος είναι ο κίνδυνος διαζυγίου για ένα ενήλικα. Κάθε πρόσθετος αδελφός ή αδελφή (μέχρι τον αριθμό των επτά) μειώνει τον κίνδυνο διαζυγίου κατά 2%, ενώ από οκτώ αδέλφια και πάνω δεν παρέχεται πρόσθετη προστασία.
Οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Οχάιο, με επικεφαλής τους καθηγητές κοινωνιολογίας Νταγκ Ντάουνι και Ντόνα Μπόμπιτ- Ζέχερ, που παρουσίασαν τα ευρήματά τους στο ετήσιο συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών Κοινωνιολόγων στη Νέα Υόρκη, μελέτησαν στοιχεία για περίπου 57.000 ενηλίκους μεταξύ των ετών 1978- 2012.
Πρακτικά, σύμφωνα με τη μελέτη, είτε δεν έχει κανείς αδέλφια, είτε έχει ένα ή δύο, η διαφορά όσον αφορά την πιθανότητα διαζυγίου είναι μικρή, όμως στις πολύτεκνες οικογένειες η «προστασία» είναι πιο αισθητή. «Όταν συγκρίνει κανείς παιδιά από μεγάλες οικογένειες με μοναχοπαίδια, τότε υπάρχει αισθητή διαφορά στην πιθανότητα διαζυγίου», ανέφερε ο Ντάουνι.
Παιδιά πολύτεκνων οικογενειών έχουν πιο σταθερούς γάμους;
Σύμφωνα με τους ερευνητές, κάθε παιδί που προστίθεται σε μια οικογένεια, αλλάζει τη δυναμική και τις ισορροπίες της. Περισσότερα αδέλφια σημαίνουν, μεταξύ άλλων, ότι το καθένα έχει μεγαλύτερη εμπειρία από τις διαπροσωπικές σχέσεις και τις «διαπραγματεύσεις» με άλλους ανθρώπους. Αυτό τον βοηθάει όταν πια παντρεύεται, καθώς έχει εξοικειωθεί ήδη στο να λαμβάνει υπόψη του την οπτική γωνία των γύρω του και να συζητά τη συμβιβαστική επίλυση των όποιων προβλημάτων της συμβίωσης.
Μάλιστα, η μελέτη δείχνει ότι η ύπαρξη πολλών αδελφών συνεχίζει να λειτουργεί αποτρεπτικά για ένα μελλοντικό διαζύγιο στην εποχή μας, όπως λειτουργούσε και πριν από 50 χρόνια. Πάντως οι ερευνητές επισήμαναν ότι ένα διαζύγιο μπορεί να οφείλεται σε πολλούς άλλους παράγοντες πέρα από το μέγεθος της οικογένειας. «Υπάρχει σχέση ανάμεσα στον αριθμό των αδελφών και το (μελλοντικό) διαζύγιο, όμως το να μην έχει κανείς αδελφό ή αδελφή, δεν είναι κάτι που από μόνο του μπορεί να καταδικάσει έναν γάμο», δήλωσε η Ντόνα Μπόμπιτ Ζέχερ.
Από την άλλη, προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά που έχουν μεγαλώσει σε μικρού μεγέθους οικογένειες, έχουν γενικά καλύτερους βαθμούς στο σχολείο, σε σχέση με όσα προέρχονται από πολυμελείς οικογένειες.

πηγή:womenonly.gr

Αυτά είναι τα νέα είδη ερωτικών ραντεβού που πρέπει να δοκιμάσετε

Αυτά είναι τα νέα είδη ερωτικών ραντεβού που πρέπει να δοκιμάσετε
Ραντεβού ενδιαφερόντων (niche dating)
Σου αρέσει να κάνεις αναρρίχηση και έχεις βάλει στόχο να ανέβεις σε κάθε ελληνική ραχούλα; Ο μέχρι τώρα σύντροφος σου δεν λέει να αποχωριστεί τον καναπέ και την Αθλητική Κυριακή; Μήπως θα έπρεπε να προσανατολιστείς στο niche dating; Ουσιαστικά πρόκειται για site γνωριμιών με βάση κοινά ενδιαφέροντα, πεποιθήσεις, πολιτικές, κοινωνικές, θρησκευτικές και κατ' επέκταση κοινής θεώρησης της ζωής. Το ίντερνετ θα γίνει ο καλύτερος σου φίλος και τα διάφορα site γνωριμιών ειδικού ενδιαφέροντος θα γίνουν η πρώτη σου σελίδα. Αν σου αρέσει η heavy metal μουσική γιατί να μην γνωρίσεις κάποιον που έχει ακριβώς τα ίδια γούστα; Η αλήθεια είναι ότι η μόδα του να βγαίνεις ραντεβού με κάποιον που μοιράζεστε τα ίδια ενδιαφέροντα και που μπορεί να καταλήξει σε κάτι σοβαρό, έχει ένθερμους υποστηρικτές σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου MIT το 75% των ανθρώπων που γνωρίστηκαν σε site γνωριμιών τέτοιου τύπου κατέληξαν εις γάμον κοινωνία, ενώ το υπόλοιπο 25% κατέληξαν να γίνουν πολύ καλοί φίλοι. Γιατί να χάνεις το χρόνο σου με τυφλά ραντεβού που σου κανονίζουν φίλοι και να μην διεκδικήσεις το έτερον σου ήμισυ ακριβώς όπως το θέλεις; Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, όσο πιο συνειδητοποιημένη ήταν η έρευνα, τόσο πιο μεγάλο ποσοστό επιτυχίας έχει. Παραδείγματος χάριν, υπήρχαν άντρες που επισκέφτηκαν τα συγκεκριμένα sites, ψάχνοντας απλά μια γυναίκα που να είναι πάνω από 1,80. Πολύ επιφανειακό! Θα συμφωνήσω μαζί σας. Αντίθετα άνθρωποι που μοιραζόταν την ίδια αγάπη για τα αδέσποτα και τα ορφανά κατάφεραν να χτίσουν μια σχέση εμπιστοσύνης και βαθιάς αγάπης. Κάντε λοιπόν μια λίστα με αυτά που είναι περισσότερο σημαντικά. Πως είναι ο ιδανικός άντρας για σας; Τι θέλετε οπωσδήποτε να έχει; Κάντε τη δική σας έρευνα στο διαδίκτυο και ανάλογα με το τι ψάχνετε επισκεφτείτε για παράδειγμα το www.politicalpersonals.net/ , αν σας ενδιαφέρει η πολιτική, ή το www.photographypersonals.com/ , αν το χόμπι σας είναι η φωτογραφία ή το www.salsapartnerfinder.com/ αν οι ρυθμοί της σάλσα κάνουν το αίμα σας να βράζει.
Λυσιστράτη ... Ζεις! (celibacy dating)
Αν αναρωτιέστε τι είναι πάλι αυτή η καινούργια μόδα, ήρθε η ώρα να σας ενημερώσω ότι πλέον κάθε φορά που θα λέμε όχι σε μια επικείμενη πρόταση σεξ, θα είμαστε totally in fashion. Ξεχάστε την μέχρι πρότινος τυπική ιεροτελεστία των ραντεβού που περιελάμβανε στην πρώτη συνάντηση φαγητό, στη δεύτερη ποτό και στην τρίτη σινεμά για να έρθετε πιο κοντά με σκοπό αργότερα το ίδιο βράδυ να γίνει το ποθούμενο. Ο «όρκος αγαμίας» κάνει δυναμική επανεμφάνιση και μάλιστα αυτή τη φορά έχει και διάσημους υποστηρικτές. Η Λυσιστράτη μετά από χιλιάδες χρόνια δικαιώνεται και γίνεται πρωτεργάτης μιας μόδας που μπορεί να φαντάζει λίγο υπερβολική αλλά έχει και τα συν της. Αν έχετε απογοητευτεί από τους άντρες που φορούν το καλό τους προσωπείο μέχρι να σας ρίξουν στο κρεβάτι και μετά αλλάζουν άρδην (ίσως το μεγαλύτερο ποσοστό των αρσενικών λειτουργεί με αυτό τον τρόπο), ήρθε η ώρα να μετατραπείτε σε μια μικρή Αμαζόνα. Όχι δεν εννοώ να ξεγράψετε τους άντρες και να τους χρησιμοποιείτε μόνο για γονιμοποίηση! Κάντε μια μικρή αποχή από τη σωματική επαφή και εστιάστε στον άνθρωπο που έχετε απέναντι σας. Αμερικανοί ψυχολόγοι δήλωσαν ότι ίσως αυτός ο τύπος ραντεβού είναι η ιδανική επιλογή σε μια εποχή που τρέχει με τόσο γρήγορους ρυθμούς που σε παρασέρνει, χωρίς να ξέρεις τελικά τι είναι αληθινό από αυτά που νιώθεις και τι όχι. Σημείωσαν δε ότι σου δίνεται η δυνατότητα μέσα από τα αλλεπάλληλα ραντεβού χωρίς σεξ να μάθεις στην ουσία τον άλλον και να μην καταλήξεις σε συμπεράσματα βάση «θολωμένης» κρίσης. Φανταστείτε ότι απλά έχετε κουραστεί από την εναλλαγή συντρόφων και θέλετε μια ουσιαστική σχέση. Γιατί να μην κάνετε ένα μικρό διάλειμμα; Ο χρόνος αποχής από το σεξ είναι καθαρά υποκειμενικός. Από ένα μήνα μέχρι και μετά το γάμο. Και όμως μετά από μια μικρή έρευνα στο ίντερνετ υπάρχουν και άνθρωποι που είναι αποφασισμένοι να απέχουν από το σεξ μέχρι και τα σκαλιά της εκκλησίας. Αν κάτι τέτοιο σας ιντριγκάρει επισκεφτείτε το www.celibatepassions.com/ όπου θα ανοιχτεί μπροστά σας ένας κόσμος γνωριμιών που μπορείτε να δείτε αλλά όχι να αγγίξετε!
Η μουσική... στο κεφάλι μου! (music dating)
Με τον όρο music dating δεν εννοούμε απλά την τάση του να βγαίνεις ραντεβού με βάση τις μουσικές προτιμήσεις. Κάθε άλλο! Οι Βρετανοί πήγαν ακόμα πιο πέρα τα κοινά μουσικά ακούσματα και τα έχουν πια αναγάγει πέρα από επιστήμη αλλά και σε μια επικερδής επιχείρηση. Καθημερινά στο κέντρο του Λονδίνου ξεπηδούν πολυόροφα καταστήματα, όπου πέρα από το αγαπημένο σου cd μπορείς να φλερτάρεις και με το νεαρό δίπλα σου που ακούει παρόμοια μουσική. Ας υποθέσουμε ότι αγαπάς την country μουσική. Πηγαίνεις στον όροφο που υπάρχουν αποκλειστικά cd με country, παίρνεις το ποτό σου ή τον καφέ σου, φοράς τα ακουστικά σου και απολαμβάνεις στο όρθιο τη μουσική. Και κάπου εκεί παρατηρείς ακριβώς δίπλα σου, ένα νεαρό που κάνει ακριβώς το ίδιο, σε κοιτά και σου χαμογελά. Δεν μοιάζει με σκηνή από Χολυγουντιανή ταινία που οι πρωταγωνιστές φλερτάρουν, ανταλλάσουν χαμόγελα και μετά πέφτουν ξανά ο ένας πάνω στον άλλον κάπου τυχαία στο δρόμο; Ξεχάστε το τελευταίο σκέλος. Γιατί στην περίπτωση των music dating μαγαζιών, υπάρχει και ειδικά διαμορφωμένος με καναπέδες και μαξιλάρες για να περάσετε από το φλερτ στην γνωριμία. Φαντάζει απλοϊκό, αλλά με βάση ότι η μουσική και κατ' επέκταση ο τρόπος διασκέδασης είναι βασικό σημείο τριβής ανάμεσα στα ζευγάρια, το music dating έχει μετατραπεί στην απόλυτη μόδα. Γιατί να χάνετε χρόνο με έναν μεταλά αν σας αρέσουν τα μπουζούκια; Και μπορεί στην Ελλάδα να μην έχει έρθει ακόμα το Music dating, τουλάχιστον χωρικά αλλά μπορείτε να επισκεφτείτε διάφορα sites στο ίντερνετ, όπως το www.musicdating.com, που κάνουν αυτό ακριβώς. Φέρνουν τους ανθρώπους που αγαπούν συγκεκριμένα είδη μουσικής τόσο κοντά, όσο ένα κλικ.
Ζειν... Επικινδύνως (extreme dating)Θέλετε η αδρεναλίνη σας να χτυπάει κόκκινο; Δεν αντέχετε τα συμβατικά ραντεβού που περιλαμβάνουν φαγητό, ποτό και φιλί για καληνύχτα; Τότε γιατί δεν επισκέπτεστε το www.extremesportsdating.stupidcupids.com. Πρόκειται για μια νέα τάση όπου το πρώτο ραντεβού κάθε άλλο παρά παραδοσιακό μπορεί να θεωρηθεί. Φαντάζεστε για πρώτη συνάντηση να σας προτείνουν να κάνετε bungee jumping ή να κάνετε ανάβαση στον Όλυμπο; Για ελεύθερη πτώση; Αν κάτι τέτοιο σας συναρπάζει τότε μάθετε ότι υπάρχουν πολλοί εκεί έξω σαν εσάς. Σύμφωνα με επιστήμονες πάντως αυτή η νέα μορφή ραντεβού εξηγείται απόλυτα καθώς η αδρεναλίνη που εκκρίνεται, λειτουργεί ως υποκατάστατο των ορμονών που παράγονται κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης. Η πίεση της καθημερινότητας έχει οδηγήσει πολλούς ανθρώπους ανά τον κόσμο προς αυτή τη μορφή των ραντεβού, ως μια διέξοδο από τη ρουτίνα. Σε κάθε περίπτωση πάντως πρόκειται για ένα είδος ραντεβού εξεζητημένο που σπάνια τουλάχιστον στην Ελλάδα θα συναντήσετε. Αντίθετα στο εξωτερικό ολοένα και κερδίζει έδαφος και αυτή τη στιγμή τείνει να μετατραπεί σε must Saturday date στην Νέα Υόρκη. Πριν μήνες συγκεκριμένα στο Central Park είχε διοργανωθεί event με τίτλο "meet your extreme half" όπου σου δινόταν η ευκαιρία να δοκιμάσεις μια σειρά από extreme sports όπως bungee jumping και παράλληλα να γνωριστείς με ανθρώπους που θέλουν από την πρώτη κιόλας μέρα της γνωριμίας να ζουν ... επικίνδυνα!



Πηγή: queen.gr

Το στοιχείο που ασκεί την ισχυρότερη ερωτική έλξη είναι η φωνή

Το στοιχείο που ασκεί την ισχυρότερη ερωτική έλξη είναι η φωνή
Δεν είναι η εξωτερική εμφάνιση ούτε η προσωπικότητα. Νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι το στοιχείο που ασκεί την ισχυρότερη ερωτική έλξη είναι η φωνή.

Ερευνητές από τον Καναδά υποστηρίζουν ότι αισθανόμαστε μια φυσική έλξη προς τα άτομα που έχουν παρόμοια φωνή με τη δική μας, όσον αφορά την προφορά, την ένταση και τον τόνο.

Παλαιότερες μελέτες είχαν εστιάσει στο πόσο ανδροπρεπής ή θηλυπρεπής ακούγεται μια φωνή. Οι άνδρες με βαθύτερη φωνή και οι γυναίκες με λεπτότερη φωνή θεωρούνται κατ’ εξοχήν πιο γοητευτικοί. Ωστόσο, η νέα έρευνα δείχνει ότι η μηχανισμός που βρίσκεται πίσω από αυτές τις προτιμήσεις είναι πιο πολύπλοκος.

Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο British Columbia δηλώνουν πως «η φωνή είναι ένα ευέλικτο εργαλείο που χρησιμοποιούμε ώστε να διαμορφώσουμε την ταυτότητά μας».

Έπειτα από μια σειρά δοκιμών και πειραμάτων, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι βασικό συστατικό της γοητείας είναι τα οικεία χαρακτηριστικά της φωνής. Με άλλα λόγια, μας ελκύει ένα άτομο που ανταποκρίνεται στα τυπικά γνωρίσματα του άνδρα ή της γυναίκας που ανήκει στο ίδιο κοινωνικό σύνολο με εμάς.

Όσον αφορά τις γυναίκες, η αισθησιακή φωνή όπως αυτή της Μέριλιν Μονρόε θεωρείται πιο ελκυστική επειδή είναι συνυφασμένη με τη νεότητα και την καλή υγεία. Για τους άνδρες, το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της γοητείας ήταν η βαθιά φωνή.

Η νέα μελέτη δημοσιεύεται στην επιστημονική επισκόπηση PLOS One.

Πηγή: onmed.gr

Τα φαντάσματα των πρώην

Τα φαντάσματα των πρώην
Υπάρχουν κάποιοι λόγοι που αιτιολογούν το γιατί δεν πρέπει να γυρίσετε στο πρώην σας. Ή έστω αμέσως. Πάρτε το χρόνο σας, μια βαθιά ανάσα και σκεφτείτε ξανά τα εξής:
• Αρχικά, για να πήρατε την απόφαση να χωρίσετε θα υπάρχει λόγος. Το προσπαθήσατε μία, το προσπαθήσατε δύο, τρείς… αφού δεν σας βγαίνει γιατί να παιδεύεστε. Δεν ταιριάζουμε μ’ όλους τους ανθρώπους. Σαφώς, και αισθάνεστε πράγματα για εκείνον αλλά αφού δεν τα βρίσκετε δεν υπάρχει λόγος να χάνετε χρόνο.
• Επίσης, έχετε μάθει να λειτουργείτε με έναν τρόπο μέσα σε μία σχέση. Αυτό θα σας δυσκολέψει στην αρχή μέχρι να βρείτε τις ισορροπίες σας με το νέο σας σύντροφο. Δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να παρατήσετε την προσπάθεια με την πρώτη δυσκολία.
 Το σεξ δεν θα είναι το ίδιο. Μην το υποτιμάτε και μην το ξεχνάτε. Άλλωστε οι περισσότερες σχέσεις τελειώνουν όταν το σεξ μεταξύ του ζευγαριού αρχίζει να περνάει κρίση.
• Χάθηκε η εμπιστοσύνη. Πώς μπορείτε να μείνετε σε μια σχέση που δεν εμπιστεύεστε ο ένας τον άλλον; Η ανασφάλεια λειτουργεί ως σαράκι στην περίπτωση αυτή που σας τρώει.
• Προσέξτε μήπως ασυναίσθητα έχετε ρίξει νερό στο κρασί σας και δεν το έχετε συνειδητοποιήσει. Πολύ συχνά οι άνθρωποι εξιδανικεύουν καταστάσεις απλά και μόνο για να νιώσουν ασφάλεια. Ναι, η αγκαλιά του πρώην είναι γνώριμη και δημιουργεί την αίσθηση αυτή. Σ’ αντίθεση με κάποιον άγνωστο που σας τρομάζει. Με απλά λόγια, μην γυρίσετε πίσω από φόβο.
• Αν θέλετε μία καινούρια, διαφορετική και καλύτερη ζωή τότε δεν πρέπει να κοιτάτε στο παρελθόν. Πρέπει να κοιτάτε μπροστά. Αν πιστεύετε πως σας αξίζει κάτι καλύτερο τότε διεκδικήστε το.
Καταλαβαίνουμε ότι θέλετε πραγματικά να γυρίσετε σ΄ένα πρόσωπο που σημαίνει πάρα πολλά για σας. Το δεχόμαστε. Προσπαθήστε όμως να το σκεφτείτε λίγο καλύτερα. Είναι η εύκολη λύση. Ξέρετε τι θα αντιμετωπίσετε και πως θα το διαχειριστείτε. Όμως, τι θα κάνετε με τη φωνή που ακούγεται μέσα σας και λέει «Ζήσε!», «Έχω την ανάγκη από περιπέτεια», «Από κάτι νέο»; Μήπως είναι άδικο να την αγνοείτε; 
πηγή:jenny.gr 

Τι του χαλάει την ερωτική διάθεση;

Τι του χαλάει την ερωτική διάθεση;
1. Όταν τον υποτιμάς
Έχεις προσπαθήσει να δώσεις οδηγίες στο σύζυγό σου από τη θέση του συνοδηγού; Μπορεί να σου φαίνεται ότι δεν είναι και τίποτα –εξάλλου να τον βοηθήσεις προσπαθείς–, αλλά μπορεί να βλάψει τη σεξουαλική σας ζωή. «Δεν αρέσει καθόλου στους άνδρες να τους λένε τι να κάνουν, ειδικά στο αυτοκίνητο» τονίζει η ψυχοθεραπεύτρια Fran Walfish, PsyD. «Όταν ο σύντροφός σου είναι θυμωμένος, το πιθανότερο είναι ότι είτε θα σου μιλήσει απότομα είτε θα μείνει σιωπηλός» προσθέτει η ίδια. «Και όταν η επικοινωνία παίρνει την κατηφόρα, ακολουθεί και το σεξ».

2. Όταν νιώθει πίεση να αποδώσει
Τίποτα δε ρίχνει τη λίμπιντο του άνδρα όπως η γκρίνια, που τον κάνει να νιώθει ότι δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες σου. Πίστεψέ μας, ξέρει πόσος καιρός έχει περάσει από την τελευταία φορά που κάνατε σεξ χωρίς να πάρεις εσύ την πρωτοβουλία. Ομοίως, είναι απίθανο να απαντήσει στην ερώτησή σου γιατί δε σου την έπεσε μετά το πάρτι στο οποίο είχες γίνει κούκλα, αλλά είναι έτοιμος να σε ρίξει στο κρεβάτι όταν νομίζεις ότι δείχνεις χάλια. Όλοι διεγείρονται από διαφορετικά πράγματα, που δεν μπορούν να εξηγηθούν. Δεν είναι καλό να τον κάνεις να νιώθει ότι πρέπει να ικανοποιεί τις δικές σου μόνο προσδοκίες.

3. Όταν είσαι υπερβολική στην αγάπη
Ενώ κάποιοι άνδρες χαίρονται με τις ασταμάτητες εκφράσεις αγάπης και προσοχής, άλλοι απομακρύνονται όταν γαντζωνόμαστε πάνω τους. Αυτό οφείλεται στο επίπεδο οικειότητας που είχαν με τη μητέρα τους όταν ήταν παιδιά. Σκέψου τα εξής παραδείγματα: αν η μητέρα κρατούσε κοντά το γιο της όταν ήταν μικρός, μάλλον νιώθει άνετα με τα χάδια ως ενήλικος. Αλλά αν η μητέρα του δεν ήταν τέτοιος τύπος, μπορεί να τον απωθούν τα πολλά αγγίγματα. Με τα χρόνια, ίσως έχεις αποκωδικοποιήσει σε ποια ακριβώς κατηγορία ανήκει ο σύντροφός σου, αλλά αν δεν είναι ο τύπος που σου κρατάει το χέρι στο δρόμο, προσπάθησε να θυμάσαι ότι δεν έχει να κάνει με το πόσο νοιάζεται. Αν σεβαστείς το χώρο του, η σέξι διάθεσή του θα επανέλθει.

Shape Tip: Δε θέλει να προσποιείσαι και αυτό έχει όφελος και για σένα. Σταμάτα να προσποιείσαι για να κάνεις το σύντροφό σου να αισθανθεί καλύτερα και επικεντρώσου στο πώς θα απολαύσετε μαζί τη διαδικασία του σεξ.

Shape Tip2: Μη φοβάσαι τα γρήγορα! Εκείνος λατρεύει τα γρήγορα, γιατί φανερώνουν αυθορμητισμό. Επίσης, μην το λαμβάνεις ως μία ακόμη υποχρέωση.
πηγή: shape.gr 

Τη νύχτα που δεν έφερε πρωί μόνο μια μάζα που το σύμπαν αυλακώνει και έμεινα μισότρελο παιδί




Τη νύχτα που τ' αστέρια όλα τα μέτρησες
τη νύχτα που είδες δρόμο στο φλυτζάνι
τη νύχτα που τον ταχυδρόμο έδιωξες
και φόρεσες καρό φουστάνι

Τη νύχτα που δεν έφερε πρωί
μόνο μια μάζα που το σύμπαν αυλακώνει
και έμεινα μισότρελο παιδί
να σκίζω ρούχα, ρούχα στο μπαλκόνι

Γυριστρούλα σε φοβάμαι
γυριστρούλα δεν κοιμάμαι...

Τη νύχτα που όλα τα έσβησες
Και που καθε πρώην σου 'φερνε ζάλη
Τη νύχτα που τα λόγια σου τα μέτρησες
Και μου πες κράτα με θα φύγω πάλι

Γύρι γυριστρούλα κοσμική
Γύρι γυριστρούλα της ανίας
Παρθένα με το γιασεμί
και αποτέλεσμα πολυκοσμίας

Γυριστρούλα σε φοβάμαι
γυριστρούλα δεν κοιμάμαι...

Το νέο marketing λέγεται «Neuromarketing» - Θα διαβάζουν την σκέψη μας!



Με τη βοήθεια μαγνητικών τομογράφων, οι εξπέρ της διαφήμισης προσπαθούν να ανιχνεύσουν τα μυστικά του εγκεφάλου, για να αγρεύσουν υποψήφιους πελάτες! Τα κουμπιά των καταναλωτικών επιλογών μας αναζητούν οι ειδικοί του νευρομάρκετινγκ με τη βοήθεια της λειτουργικής μαγνητικής τομογραφίας

Ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσει κανείς τον άλλον, τις επιθυμίες και τις προσδοκίες του, αλλά και τα γούστα και τις προτιμήσεις του, είναι να μπορέσει να διαβάσει τη σκέψη του. Κάτι τέτοιο στην καθημερινότητα των κοινών θνητών αποτελεί πολλές φορές διακαή μεν αλλά απλώς ευσεβή πόθο. Δεν ισχύει ωστόσο το ίδιο στον χώρο της διαφήμισης.

Ενας νέος τομέας, το νευρομάρκετινγκ, σπεύδει τελευταίως προς βοήθεια των διαφημιστών και όσων επιθυμούν να προωθήσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα τους. Το δυνατό του σημείο είναι, όπως υποστηρίζει, ότι «επικοινωνεί» απευθείας με τον εγκέφαλο του καταναλωτή με τη βοήθεια της νευροεπιστήμης. Παρ’ ότι εγείρει επιστημονικές και δεοντολογικές αντιρρήσεις, κάνει ήδη τα πρώτα βήματά του στην Αμερική, στην Ευρώπη και, εδώ και έναν μήνα, στην Ελλάδα.

Τομογράφοι σε ρόλο διαφημιστή: Στόχος του νευρομάρκετινγκ είναι να δώσει «σίγουρες» απαντήσεις για την ανταπόκριση των καταναλωτών προκειμένου να βοηθήσει στην καλύτερη προώθηση των εταιρειών και των προϊόντων τους. Πολλοί ερωτώμενοι, ενσυνείδητα ή ασυνείδητα, δεν απαντούν πάντοτε με ειλικρίνεια στα ερωτηματολόγια των ερευνών αγοράς. Το νευρομάρκετινγκ προσπαθεί να ξεπεράσει αυτόν τον σκόπελο φθάνοντας στα βάθη του ανθρώπινου ασυνειδήτου.

Με τη βοήθεια της λειτουργικής μαγνητικής τομογραφίας (fMRI) καταγράφει τις αντιδράσεις του εγκεφάλου εθελοντών σε διάφορες εικόνες και ερεθίσματα – όπως, για παράδειγμα, το χρώμα ή το σχήμα μιας συσκευασίας, τα διαφημιστικά μηνύματα ενός προϊόντος, το όνομα μιας εταιρείας – για την καλύτερη διερεύνηση των καταναλωτικών συνηθειών τους, του τρόπου με τον οποίο προβαίνουν στις καταναλωτικές επιλογές τους και την αντίδρασή τους στο λεγόμενο «branding» στο κύρος και στην εικόνα που έχει μια εταιρεία στη συνείδησή τους.

Κόλα «στα τυφλά» Οι ρίζες του νευρομάρκετινγκ βρίσκονται στις έρευνες του νευροεπιστήμονα Αντόνιο Νταμάσιο, ο οποίος πριν από μία δεκαετία είχε διαπιστώσει ότι οι άνθρωποι, όταν λαμβάνουν αποφάσεις, δεν χρησιμοποιούν μόνο το «ορθολογικό» αλλά και το «συναισθηματικό» τμήμα του εγκεφάλου τους. Ο σταθμός όμως που σηματοδότησε τη γέννησή του ήταν το περίφημο πείραμα «Coca/Pepsi» που πραγματοποίησε το 2004 ο Ριντ Μόνταγκιου στο Ιατρικό Κολέγιο Μπέιλορ.

Ο αμερικανός επιστήμονες εξέτασε με μαγνητική τομογραφία εθελοντές ενώ δοκίμαζαν Pepsi και Coca-Cola. Το πρώτο τεστ ήταν μια «δοκιμή στα τυφλά» στην οποία οι εξεταζόμενοι δεν γνώριζαν ποιο αναψυκτικό πίνουν: οι περιοχές του εγκεφάλου που δραστηριοποιήθηκαν περισσότερο στην τομογραφία ήταν οι λεγόμενες περιοχές της «ανταμοιβής», οι οποίες συνδέονται με την απόλαυση και την ικανοποίηση, και οι εθελοντές ήταν μοιρασμένοι σχεδόν στη μέση στην προτίμησή τους προς τη μία ή την άλλη μάρκα του αναψυκτικού.

Στο δεύτερο τεστ οι εξεταζόμενοι γνώριζαν τι έπιναν και τα αποτελέσματα ήταν εντελώς διαφορετικά, καθώς η Coca-Cola εμφανίστηκε να υπερτερεί έναντι της Pepsi Cola. Εκτός από τις περιοχές της ανταμοιβής, υπήρχε έντονη δραστηριότητα και στις περισσότερο «κριτικές» περιοχές της μνήμης, στον προμετωπιαίο φλοιό και στον ιππόκαμπο. Τρεις στους τέσσερις εθελοντές δήλωσαν ότι προτιμούν την Coca-Cola και, βάσει των αποτελεσμάτων της τομογραφίας, η επιλογή τους αυτή δεν στηριζόταν μόνο στην απόλαυση που τους πρόσφερε το συγκεκριμένο αναψυκτικό αλλά και στην εικόνα που είχαν για την εταιρεία παραγωγής του.

Προσμονή και απόφαση: Τον περασμένο Ιανουάριο, με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Neuron», ο ψυχολόγος του Πανεπιστημίου Στάνφορντ Μπράιαν Νούτσον προχώρησε το ζήτημα ακόμη πιο πέρα, υποστηρίζοντας ότι τα «συναισθήματα προσμονής» όπως τα ονομάζει, «πρωτόγονοι» μηχανισμοί οι οποίοι σχετίζονται περισσότερο με το ένστικτο και το συναίσθημα και όχι με τη γνώση και τη λογική, επηρεάζουν τη λήψη των ανθρώπινων αποφάσεων με στόχο την επιβίωση. Ο κ. Νούτσον και η ομάδα του έκαναν το εξής πείραμα: έδωσαν σε εθελοντές από 20 δολάρια και, ενώ ήταν συνδεδεμένοι με τον μαγνητικό τομογράφο, τους πρόβαλαν τις εικόνες 80 προϊόντων με αναγραφόμενες τιμές λέγοντάς τους ότι μπορούσαν να αγοράσουν όποιο από αυτά ήθελαν.

Οταν οι εθελοντές έβλεπαν προϊόντα τα οποία τους άρεσαν, οι ερευνητές παρατηρούσαν έντονη δραστηριότητα στον επικλινή πυρήνα, περιοχή του εγκεφάλου η οποία σχετίζεται με την προσμονή ευχάριστων αποτελεσμάτων. Αν ωστόσο έκριναν ότι η τιμή του προϊόντος ήταν πολύ υψηλή, η έντονη δραστηριότητα παρατηρούνταν στην περιοχή της νήσου, η οποία σχετίζεται με την προσμονή οδυνηρών αποτελεσμάτων.

«Η ιδέα» εξήγησε ο κ. Νούτσον παρουσιάζοντας την έρευνά του «είναι ότι, αν κοιτάξει κανείς μέσα στον εγκέφαλο των ανθρώπων ακριβώς προτού λάβουν ορισμένες αποφάσεις, μπορεί να ελέγξει αυτά τα δύο συναισθήματα και να προβλέψει καλύτερα τι πρόκειται να κάνουν. Πιστεύω ότι τα συναισθήματα προσμονής δεν επηρεάζουν απλώς αλλά κατευθύνουν τη λήψη των αποφάσεων».

Οι έρευνες στον ανθρώπινο εγκέφαλο βρίσκονται ακόμη στην αρχή τους και οι επιστήμονες – όπως παραδέχονται οι ίδιοι – έχουν ακόμη πολλά να μάθουν. Τα πρώτα αποτελέσματά τους έχουν αρχίσει ωστόσο ήδη να χρησιμοποιούνται από ειδικούς του μάρκετινγκ για να «διαβάσουν» τις καταναλωτικές αντιδράσεις του κοινού.

Το κουμπί της… αγοράς: Παρ’ ότι οι νευροεπιστήμονες προειδοποιούν ότι η καταναλωτική μας συμπεριφορά αποτελεί ένα σύστημα ιδιαίτερα πολύπλοκο το οποίο δεν ακολουθεί απλούς και μεμονωμένους κανόνες, ήδη εταιρείες του νευρομάρκετινγκ έχουν αρχίσει να κάνουν σιγά σιγά την εμφάνισή τους προκαλώντας αντικρουόμενες αντιδράσεις. Κάποιοι καλωσορίζουν τον νέο τομέα, άλλοι όμως, με πρώτες ορισμένες αμερικανικές οργανώσεις καταναλωτών, θεωρούν ότι όλες αυτές οι προσπάθειες αποσκοπούν στον εντοπισμό ενός «buy button» ή «διακόπτη της αγοράς» στον εγκέφαλό μας, τον οποίο ο Μεγάλος Αδελφός Διαφημιστής θα μπορεί να ενεργοποιεί κατά το δοκούν.

Αν πιστέψουμε τους επιστήμονες, βρισκόμαστε ακόμη πολύ μακριά από κάτι τέτοιο. Η δύναμη της αρνητικής αυτής εικόνας είναι ωστόσο ήδη ισχυρή. Πολλές μεγάλες βιομηχανίες σπεύδουν να ζητήσουν τα τομογραφικά φώτα του νέου τομέα, προτιμούν όμως αυτό να γίνεται με απόλυτη διακριτικότητα και χωρίς καμία αναφορά του όρου «νευρομάρκετινγκ». Σύμφωνα με πληροφορίες, η ευρωπαϊκή Ford χρησιμοποιεί τις τεχνικές του νευρομάρκετινγκ για να διερευνήσει τους συναισθηματικούς συσχετισμούς που προκαλεί ως φίρμα στους καταναλωτές. Η Daimler Chrysler, από την πλευρά της, έχει χρηματοδοτήσει αρκετά ερευνητικά προγράμματα στο Πανεπιστήμιο της Ουλμ στη Γερμανία για να μελετήσει μέσω της μαγνητικής τομογραφίας τον μηχανισμό των καταναλωτικών επιλογών του εγκεφάλου στην «απόφαση» της αγοράς ενός αυτοκινήτου.

Οι εταιρείες του νευρομάρκετινγκ είναι ακόμη πολύ λίγες στον κόσμο. Από τις πρώτες και πιο γνωστές είναι η αμερικανική Bright House, η οποία συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Εμορι, και η βρετανική Neurosense. Προσφάτως δύο εταιρείες του είδους έκαναν την εμφάνισή τους στη Γαλλία, ενώ και η Ελλάδα απέκτησε εκπροσώπηση στον νέο τομέα. Η νεοσύστατη Delphi, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, προσφέρει υπηρεσίες νευρομάρκετινγκ σε όλη τη χώρα συνεργαζόμενη με ιδιωτικές κλινικές. Οπως λέει ο διευθύνων σύμβουλός της κ. Φώτης Φιλιππόπουλος, ήδη μια μεγάλη διαφημιστική εταιρεία, γνωστές επιχειρήσεις αλλά και τράπεζες έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους.

πηγή

"Γενναίος και αξιοπρεπής μέχρι το τέλος"! Αυτό είναι το ιατρικό ανακοινωθέν του θανάτου του Σάκη Μπουλά

Θλίψη για τον χαμό του Σάκη Μπουλά. Ο γνωστός καλλιτέχνης έχασε τη μάχη με τον καρκίνο. Διαβάστε το ιατρικό ανακοινωθέν από το νοσοκομείο που νοσηλευόταν:
«O Αθανάσιος Μπουλάς απεβίωσε σήμερα Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014 στο νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ μετά από πολύμηνη μάχη με τον καρκίνο. Ο χαρισματικός καλλιτέχνης καθ' όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του επέδειξε γενναιότητα και αξιοπρέπεια».

Ακούστε πως κάνουν τον ήχο της βροχής με… τα δάχτυλα!!! (βίντεο)

diaforetiko.gr : 10670 700x 600x450 Ακούστε πως κάνουν τον ήχο της βροχής με... τα δάχτυλα!!! (βίντεο)
Τα μέλη μιας ομάδας αναπαράγουν τον ήχο της βροχής χτυπώντας τα χέρια τους.
Το αποτέλεσμα είναι ιδαίτερα πειστικό. Μάλιστα αυξομειώνουν την ένταση και προσομοιώνουν επίσης τον ήχο των βροντών.
Εμπνευσμένο βίντεο από την υλοποίηση μιας πολύ πρωτότυπης ιδέας.

 

Αυτές οι γάτες …είναι το κάτι άλλο!!!! (βίντεο)


diaforetiko.gr : accidents will happen thomas train x funny cat 640x360 600x337 Αυτές οι γάτες ...είναι το κάτι άλλο!!!! (βίντεο)
Απίστευτα γατόνια σε… αστείες στιγμές!
Δείτε το βίντεο!


 

Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία


diaforetiko.gr : soupla xronia palia print 600x411 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
Αχνιστός ελληνικός καφές που σιγοψήνεται στη χόβολη, πολιτικές συζητήσεις που… ανάβουν φωτιές μεταξύ των θαμώνων, τραπεζάκια που απλώνονται έξω, στα πεζοδρόμια γύρω από την Ομόνοια, στις στοές και στις πλατείες.
Λίγα πράγματα μοιάζει να έχουν αλλάξει στα αθηναϊκά καφενεία τις τελευταίες δεκαετίες –κι όμως, μια ματιά στις φωτογραφίες αποκαλύπτει την Αθήνα μιας άλλης εποχής. Δείτε τις φωτογραφίες και βουτήξτε μαζί μας ένα κουλουράκι στον αχνιστό καφέ της νοσταλγίας..
1. Το ζαχαροπλαστείο Κυβέλεια στα Χαυτεία. Πανεπιστημίου 83, μεταξύ Αιόλου & Πλατεία Ομονοίας (Από το λεύκωμα “ΑΘΗΝΑΙ” που εκδόθηκε το 1925)
diaforetiko.gr : 139 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
2.Το Ζαχαροπλαστείο του Ζαχαράτου στο ισόγειο της Οικίας Βούρου (Βασ. Γεωγίου Α’ & Σταδίου 2, Πλατεία Συντάγματος), 1948-50
diaforetiko.gr : 229 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
3. Στα τραπεζάκια του Απότσου: Στη μέση ο Αμερικανός διευθυντής της Esso Pappas, Jim Warren, και αριστερά του ο Κώστας Παπαγεωργίου εκδότης του περιοδικού ΗΩΣ
diaforetiko.gr : 316 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
4. Το Καφέ-Μπαρ “Η Αλεξάνδρεια” των Γιανναρά-Γιαδενάκη
diaforetiko.gr : 412 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
5. Το Νέον της Ομόνοιας το 1970
diaforetiko.gr : 512 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
6. Καφενείο και καταστήματα στην περιοχή του Θησείου, 1925
diaforetiko.gr : 612 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
7. Αθήνα, Σεπτέμβριος 1964 (Φωτό ©Harry Weber)
diaforetiko.gr : 712 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
8. Το Αναψυκτήριον Αίγλη του Κ. Ρώμπαπα, Ζάππειον, 1911-1925 (Από το λεύκωμα “ΑΘΗΝΑΙ” που εκδόθηκε το 1925)
diaforetiko.gr : 812 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
9. Το Καφενείον “ΝΕΟΝ” στην Πλατεία Ομονοίας (Από το λεύκωμα “ΑΘΗΝΑΙ” που εκδόθηκε το 1925)
diaforetiko.gr : 911 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
10. Ο θρυλικός “Απότσος” στο Μέγαρο Βουγά, Σταδίου 5
diaforetiko.gr : 1011 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
11. Ο Παπασπύρου στην Λεωφόρο Συγγρού, δίπλα στο Άγιο Σώστη
diaforetiko.gr : 1114 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
12. Κέντρο Villa Mon Caprice, στην Έπαυλη Θων, 28 Ιουνίου 1912. Παρέα Αθηναίων απολαμβάνει την γαλήνη στον κήπο με τα αγάλματα
diaforetiko.gr : 1212 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
13. Κέντρο “Villa Mon Caprice”, στην Έπαυλη Θων, 1937
diaforetiko.gr : 1310 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
14. Το Zonar’s κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής
diaforetiko.gr : 148 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
15. Το Καφέ-Ζαχαροπλαστείο “Χαρίδημος” στην Αχαρνών
diaforetiko.gr : 157 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
16. Η Πλατεία του Σταθμού στην Κηφισιά
diaforetiko.gr : 167 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
17. Καφενείο στη Στοά Φέξη
diaforetiko.gr : 177 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
18. Εσωτερικό του καφενείου του Νικολάου Βουγιούκα, 1836. Σκίτσο του Martin Christian Wedseltoft Rørbye
diaforetiko.gr : 187 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
19. Καφενείον Ζαχαράτου, Πλατεία Ομονοίας, 1896
diaforetiko.gr : 197 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
20. Καφενείον Νέον, πλατεία Ομονοίας (Φωτό ©Σπύρος Στάβερης)
diaforetiko.gr : 207 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
21. Λαϊκός καφενές Λυκούργου, Πλατεία Μητροπόλεως, 1907
diaforetiko.gr : 2114 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
22. Τα τραπεζάκια του καφενείου “Ζαβορίτη” στην Πλατεία Συντάγματος, 1960
diaforetiko.gr : 2210 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
23. Το Ζαχαροπλαστείο Γιαννάκη, στις αρχές της Πανεπιστημίου, 1911
diaforetiko.gr : 236 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
24. Κυριακάτικο πρωινό στο Ζαχαροπλαστείο Γιαννάκη, γύρω στα 1900. © Νεοελληνική Ιστορική Συλλογή Κωνσταντίνου Τρίπου – Φωτογραφικό Αρχείο Μουσείου Μπενάκη
diaforetiko.gr : 246 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία
25. Καφενείο κοντά στους στύλους του Ολυμπίου Διός, περί το 1870
diaforetiko.gr : 255 Καφενεία στην παλιά Αθήνα: 25 γουλιές νοσταλγία

Η έλλειψη σιδήρου αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επειδή κάνει το αίμα πιο κολλώδες


diaforetiko.gr : Stroke a 600x474 Η έλλειψη σιδήρου αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επειδή κάνει το αίμα πιο κολλώδες
Η ανεπάρκεια σιδήρου (σιδηροπενία) στον οργανισμό ενός ανθρώπου αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου, επειδή καθιστά το αίμα του πιο κολλώδες, ανακάλυψαν Βρετανοί επιστήμονες. Η ανακάλυψη μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη, τουλάχιστον, ορισμένων εγκεφαλικών.
Κάθε χρόνο περίπου 15 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο παθαίνουν εγκεφαλικό. Από αυτούς, σχεδόν έξι εκατομμύρια πεθαίνουν και πέντε εκατομμύρια μένουν με κάποια μόνιμη αναπηρία. Η πιο συχνή μορφή εγκεφαλικού είναι τα ισχαιμικά, που συμβαίνουν όταν μικροί θρόμβοι φράζουν την κυκλοφορία του αίματος (κάτι στο οποίο συμβάλλει και η σιδηροπενία). Η πιο σπάνια περίπτωση είναι τα αιμορραγικά εγκεφαλικά, όταν διαρρηγνύονται αγγεία στον εγκέφαλο.
Τα τελευταία χρόνια, ορισμένες μελέτες έδειξαν ότι η ανεπάρκεια σιδήρου, η οποία αποτελεί γνώρισμα περίπου δύο δισεκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως (δηλαδή σχεδόν του 30% του πληθυσμού της Γης) συνιστά πιθανό παράγοντα κινδύνου για ισχαιμικό εγκεφαλικό τόσο στους ενήλικους, όσο και στα παιδιά. Η νέα έρευνα επιβεβαιώνει ότι αυτό συμβαίνει και, επιπλέον, για πρώτη φορά βρίσκει τον βιολογικό μηχανισμό μέσω του οποίου η σιδηροπενία αυξάνει τον σχετικό κίνδυνο.
Οι ερευνητές του Imperial College του Λονδίνου, με επικεφαλής τη δρα Κλερ Σόβλιν, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «PLoS ONE» ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 500 ασθενείς και βρήκαν ότι ακόμα και ένα μέτρια χαμηλό επίπεδο σιδήρου (της τάξης των 6 μικρογραμμμορίων ανά λίτρο) διπλασιάζει τον κίνδυνο εγκεφαλικού, σε σχέση με τα θεωρούμενα έως φυσιολογικά επίπεδα (7 έως 27 μικρογραμμμομόρια/λίτρο).
Η έλλειψη σιδήρου αυξάνει τη συγκολλητικότητα των μικρών κυττάρων του αίματος, των αιμοπεταλίων, από τα οποία ξεκινά η δημιουργία θρόμβου, όταν αυτά προσκολλώνται το ένα με το άλλο. Αν και η σχέση ανάμεσα στη σιδηροπενία και τα κολλώδη αιμοπετάλια είχε προταθεί για πρώτη φορά πριν από σχεδόν 40 χρόνια, έως τώρα η σημασία της ανακάλυψης είχε παραγνωριστεί, όσον αφορά το ρόλο της σε ένα πιθανό εγκεφαλικό.
«Εφόσον τα αιμοπετάλια στο αίμα προσκολλώνται μεταξύ τους περισσότερο σε κάποιον άνθρωπο που έχει έλλειψη σιδήρου, θεωρούμε ότι αυτό εξηγεί γιατί η σιδηροπενία μπορεί να προκαλέσει εγκεφαλικά, αν και χρειάζεται περισσότερη έρευνα πάνω στο ζήτημα» δήλωσε η κ. Σόβλιν.
Το επόμενο βήμα, σύμφωνα με τους Βρετανούς ερευνητές, θα είναι να διερευνηθεί κατά πόσο είναι δυνατό να μειωθεί, όντως, η πιθανότητα εγκεφαλικού σε ασθενείς υψηλού κινδύνου, μέσω θεραπείας της σιδηροπενίας τους. Κατ’ αρχήν θα διερευνηθεί αν πράγματι τα αιμοπετάλιά τους δεν έχουν την ίδια συγκολλητικότητα μετά την αύξηση του επιπέδου του σιδήρου στο αίμα τους.

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...