Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Γιατί κόβουν το σεξ οι νέοι γονείς

Couple lying in bed with newborn baby

Πώς ο ερχομός ενός παιδιού αλλάζει τις προτεραιότητες

Μετά τη γέννηση ενός παιδιού οι ευτυχείς γονείς αφιερώνουν όλη τους την προσοχή στο μικρό πλασματάκι που μπήκε στη ζωή τους. Αρχίζουν να τους απασχολούν ζητήματα όπως το αν τρώει και κοιμάται καλά, τι όνομα θα του δώσουν κ.ά.
Το σεξ φαίνεται πως είναι το τελευταίο πράγμα που υπάρχει στο μυαλό των ζευγαριών μετά την απόκτηση ενός παιδιού, με έναν στους τέσσερις νέους γονείς να… εγκαταλείπουν το «άθλημα» για πάντα!
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, την οποία επικαλείται η βρετανική εφημερίδα Daily Mail, οι νέοι γονείς αποκάλυψαν ότι το σεξ έγινε κάτι σαν «ο ελέφαντας μέσα στο δωμάτιο».
Ένας στους πέντε άντρες παραδέχεται ότι δυσκολεύεται ακόμη και να σκεφτεί την ιδέα να κάνει σεξ με τη σύντροφό του, μετά τη γέννηση ενός παιδιού.
Οι γυναίκες, από την πλευρά τους, είναι πιο ανήσυχες γύρω από το συγκεκριμένο θέμα, με το ποσοστό σε αυτές να ανέρχεται σε 44%.
Ο πόνος κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής απασχολεί το 38% των γυναικών και πάνω από το ένα τρίτο αυτών ανησυχούν ότι δε θα απολαμβάνουν το σεξ το ίδιο, όπως στο παρελθόν.
Άλλωστε, μετά τη γέννηση ενός παιδιού οι γυναίκες ανησυχούν περισσότερο για το πώς και πότε θα καταφέρουν να κοιμηθούν λιγάκι παραπάνω, πώς θα φροντίσουν καλύτερα το μωρό τους και πώς θα καταφέρουν να νιώσουν ξανά αυτοπεποίθηση σε σχέση με το σώμα τους, αναφέρει η έκθεση της Kegel8.
«Το σεξ για πρώτη φορά μετά την απόκτηση ενός μωρού είναι ένα δύσκολο θέμα συζήτησης για πολλά ζευγάρια» είπε, σχολιάζοντας την έρευνα η Jane Wake, ειδική σε θέματα fitness πριν και μετά την εγκυμοσύνη.
«Οι μπαμπάδες δε θέλουν να πιέσουν τις συντρόφους τους και οι νέες μαμάδες ίσως να μην νιώθουν ακόμη έτοιμες» συνέχισε και κατέληξε: «Είναι πολύ σημαντικό τα ζευγάρια να επικοινωνούν καλά και να είναι ανοιχτοί ως προς τις ανάγκες, τις ανησυχίες και τα άγχη τους».
newsbeast.gr

Το σύνδρομο της Ελληνικής οικογενειακής πολυκατοικίας


Ακούω συχνά στην αίθουσα των ψυχοθεραπευτικών συνεδριών: « είμαστε μια πολύ δεμένη οικογένεια…». Εννοώντας έχουμε μια «πολύ καλή» οικογένεια.
Η υπενθύμιση: «Είμαστε πολύ δεμένη οικογένεια» κρύβει την διευκρίνιση-απειλή: «Κανένας από αυτή την οικογένεια δεν είναι έτοιμος – ώριμος να αποχωριστεί κανέναν». Όσο πιο αδύναμα καθιστούν οι γονείς τα μικρότερα ηλικιακά μέλη της οικογένειας, τόσο πιο «δεμένη» και «καλή», την αντιλαμβάνονται.
Στην σημερινή Ελλάδα, οι γονείς της «καλής» οικογένειας διατηρούν τρόπους εκπαίδευσης και συμπεριφοράς που ευνουχίζουν την συναισθηματική ωριμότητα των παιδιών. Μέσα στο πλαίσιο της υπερβολικής προστασίας και προσφοράς, αρνούνται να τα αφήσουν να εξελιχθούν και να αναλάβουν τον εαυτό τους.
Η αυτονόμηση αποκλείεται ως δυνατότητα.
Γεμάτη η Ελλάδα από «δεμένες» οικογένειες, από “παιδιά” 20, 30, 40, 50 και άνω χρονών που συμβιώνουν συναισθηματικά και κυριολεκτικά -σε κάποιο διαμέρισμα της ίδιας, ιδιόκτητης πολυκατοικίας, με κάτοχο την οικογένεια καταγωγής τους.
Παιδιά” που αρνούνται να σχετισθούν αυθεντικά με τους γονείς τους, επιλέγοντας την υποκριτική δοσοληψία υλικών αγαθών, ως προκάλυμμα της σιωπηλής & άρρητης συμφωνίας του αμοιβαίου ψυχικού βολέματος.
Νέοι που αρνούνται να γίνουν υγιείς ενήλικες, προτάσσοντας την ενοχή -μήπως με την διεκδίκηση της ελευθερίας τους βλάψουν τους «καλούς» τους γονείς- ως άλλοθι και προκάλυμμα φόβου.
Επιλέγουν μια από τις δύο εκδοχές του δίπολου της συναισθηματικής ανωριμότητας –την υποταγή ή την αναρχία- διστάζοντας ψυχικά να αυτενεργήσουν μπρος τον κίνδυνο της υπαρξιακής μοναξιάς.
Συνήθως, προέχουν αξιολογικά οι ανάγκες της ελληνίδας μητέρας, που δεν καλύπτονται από την συναισθηματική παρουσία του πατέρα – συζύγου.
Οι μητέρες αρνούμενες να εγκαταλειφθούν από το παιδί, επειδή το επιλέγουν ως συναισθηματικό σύντροφο, προβάλλουν σε κείνο την δική τους υποσυνείδητη –ή ενσυνείδητη- επιθυμία ως ανάγκη του παιδιού, ενώ το δικό τους αίτημα το βαφτίζουν «αγάπη»: «Μας έχει ανάγκη βλέπεις, μας λατρεύει το παιδί. Δεν θέλει να φύγει από κοντά μας».
Πώς όμως ένα παιδί που έμαθε να επιλέγει ως «φίλο» τον πατέρα ή την μητέρα του μπορεί να αποφασίσει να αποχτήσει εραστή και σύντροφο όταν έρθει η εποχή γι’ αυτό;…/div>
Έτσι, τα παιδιά επιλέγουν να συμβιώνουν με τους γονείς, κυριολεκτικά ή συναισθηματικά, μέχρι ιδιαίτερα μεγάλες ηλικίες. Ακόμα κι όταν αποκτούν σύζυγο, σχεδόν ποτέ δεν απεκδύονται της συναισθηματικής τους εξάρτησης από την οικογένεια της καταγωγής τους, ώστε να επενδύσουν στην καινούργια.
Μέσα από την ανεπίγνωστή τους προσπάθεια να βιώσουν συναισθηματικά την ασφάλεια της αγάπης, οι γονείς διεκδικούν από τα παιδιά τους να γίνουν «σύντροφοι» του πατέρα ή της μητέρας, «θεραπευτές» της οικογένειας, «αποδιοπομπαίοι τράγοι» της, ή καλούνται να βάλουν σε τάξη την «οικογενειακή αταξία».
Ανώριμοι δηλαδή συναισθηματικά γονείς ψάχνουν ενήλικους – αλλά συναισθηματικά παιδιά- για να τους «νταντέψουν».
Με τον παραπάνω τρόπο, δυστυχισμένοι και ανώριμοι γονείς κατασκευάζουν δυστυχισμένα και ανώριμα παιδιά, που, με την σειρά τους, -αν δεν σπάσουν την αλυσίδα- αναπαράγουν με τα δικά τους παιδιά τον κύκλο του εγκλεισμού στην ανωριμότητα.
Υπάρχει βλέπετε ο κίνδυνος να ωριμάσουν ψυχικά –αμφότεροι- όταν οι νέοι αποφασίσουν να αποκαθηλώσουν τους εξιδανικευμένους γονείς τους -και μαζί με τους «απυρόβλητους» γονείςτους, την αντίστοιχη θέση που έχει μέσα τους η παιδική τους ηλικία ως άπαρτο φρούριο αέναης και ακατάρριπτης ανεμελιάς – ανωριμότητας.
Αμφισβητώντας την αδηφάγα -καταλυτική της ελευθερίας και ψυχικής ισορροπίας τους- σχέση που έχουν με τους «καημένους» τους γονείς τους.
Γονείς που πνιγμένοι, από πάντα, πριν καν γίνουν γονείς, μέσα στην ανεπίγνωστή τους υπαρξιακή ραθυμία και αδιέξοδο, αδυνατούν να τοποθετηθούν αυτόνομα στην προσωπική τους ζωή αναλαμβάνοντας την ευθύνη της ψυχικής τους τεμπελιάς κι απραξίας, της φοβικής τους στάσης απέναντι στην ατομική τους ζωή κι ελευθερία.
Μεταθέτουν ασυνείδητα την –πολύ πιο επώδυνη- διαδικασία αναζήτησης προσωπικού νοήματος στην υποκατάστατη ανάγκη για υπερ-έλεγχο των δεκτικών παιδιών τους.
Γονείς –και παιδιά- που αρνούμενοι να μεγαλώσουν, τελικά αποποιούνται το δυναμικό τους που η ψυχή τους, στην υγιή της κατάσταση, τους επιτάσσει: Οι γονείς, πληρωμένοι υγιώς από τον γονεϊκό τους ρόλο να τον εναλλάσσουν λειτουργικά με αυτό των συζύγων, και τα παιδιά, χορτασμένα από την υγιή –όχι καταναγκαστική- γονεϊκή φροντίδα, να αναγνωρίζουν το δικαίωμά τους να επιλέγουν την αυτονόμησή τους ως δυνατότητα ενηλικίωσης και προόδου.
Γρηγόρης Βασιλειάδης , M.Sc. Ph.D. Διδάκτωρ Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπευτής – singleparents.gr

Οι πρώτες απόπειρες ανεξαρτησίας του παιδιού σας. Ποιος ο δικός σας ρόλος;

bamboo-frozen-yogurt«Γδύνομαι μόνο μου»
Κάποια στιγμή μεταξύ 13-20 μηνών, το παιδί σας καταφέρνει να βγάλει τα ρουχαλάκια του ολομόναχο και ενθουσιάζεται τόσο πολύ ώστε τα μπαινοβγάζει πολλές φορές την ημέρα απλώς και μόνο γιατί… μπορεί. Ηρεμήστε φροντίζοντας να χαμηλώσετε τις απαιτήσεις σας σε θέματα που δεν είναι σημαντικά.
«Βουρτσίζω τα δοντάκια μου»
Εκεί γύρω στους 16 μήνες προσπαθεί να σας βοηθήσει την ώρα που εσείς του πλένετε τα δόντια αλλά είναι ακόμα πολύ μικρό για να χειριστεί την οδοντόβουρτσα. Γύρω στα τρία χρόνια όπως, επιμένει να το κάνει μόνο του. Αφήστε το λοιπόν να πειραματιστεί, αλλά στη συνέχεια φροντίστε να αναλάβετε εσείς δράση κάνοντας πιο σχολαστική δουλειά.
«Τρώω χωρίς βοήθεια»
Γύρω στα τρία χρόνια, το παιδί σας θα χρησιμοποιεί το πιρούνι και το κουτάλι με μεγάλη επιτυχία (μια ικανότητα που για κάποια παιδιά ξεκινά ήδη από τους 13 μήνες).
«Πλένω και στεγνώνω τα χεράκια μου».
Αυτό είναι κάτι που το παιδί σας θα καταφέρει μεταξύ 19 και 30 μηνών. Πρέπει όμως οπωσδήποτε να μπορεί να πλένει και να στεγνώνει σωστά τα χέρια του όταν αρχίσει να χρησιμοποιεί την τουαλέτα ώστε να προφυλαχτεί από τα επικίνδυνα μικρόβια.
«Ντύνομαι!»
Αν του έχετε αγοράσει φαρδιά και ευκολοφόρετα ρούχα μπορεί να ντύνεται μόνο του ήδη από τους 20 μήνες, αλλά θα χρειαστεί μερικούς ακόμα μήνες μέχρι να τα καταφέρει να φορέσει ένα μπλουζάκι και ένα χρόνο επιπλέον μέχρι να ντυθεί χωρίς καμία βοήθεια. Στους 27 μήνες περίπου, το παιδί σας θα μπορεί να βγάζει τα παπούτσια του.
«Μόνο μου στην τουαλέτα»
Τα περισσότερα παιδιά δεν είναι έτοιμα να κόψουν τις πάνες τουλάχιστον μέχρι τους 18-24 μήνες. Δυο σημάδια ετοιμότητας ότι το παιδί σας είναι έτοιμο για το μεγάλο… βήμα είναι να ανεβοκατεβάζει τα παντελόνια του μόνο του και να ξέρει πότε πρέπει να επισκεφτεί την τουαλέτα πριν να είναι πολύ… αργά.
O δικός σας ρόλος
Κάθε φορά που το παιδί σας προσπαθεί να καταπιαστεί με κάτι καινούριο, πείτε του ότι είστε περήφανοι για την προσπάθεια (άσχετα από το τελικό αποτέλεσμα) και ενθαρρύνετέ το να ξαναδοκιμάσει. Μην τρέχετε από πίσω για να το βοηθήσετε. Προσπαθήστε να μην το πιέζετε να κάνει κάτι αν δεν είναι έτοιμο.
πηγή:govastileto.gr

Πώς να καταστρέψετε αποτελεσματικά το παιδί σας!

adhd_boy
Από μικρό να μην του αρνείστε τίποτα. Δίνετέ του ό,τι επιθυμεί, ό,τι ζητάει, ιδίως όταν πεισματώνει και κλαίει. Έτσι θα μεγαλώσει και θα πιστεύει πως οι άλλοι του οφείλουν τα πάντα, πως έχει μόνο δικαιώματα.
Όταν αρχίσει να ξεστομίζει βρισιές, εσείς να γελάτε. Έτσι θα του δώσετε να καταλάβει ότι είναι πολύ έξυπνο!
 Μην του λέτε ποτέ: «Αυτό είναι κακό!». Έτσι λένε μόνο τα παλιά μυαλά. Όταν αργότερα συναντήσει στη ζωή του δυσκολίες και θα υποστεί το κακό, τότε θα έχει την βεβαιότητα πως η κοινωνία είναι που το αδικεί.
Μαζεύετε εσείς ό,τι παρατάει εδώ κι εκεί -βιβλία, ρούχα, παπούτσια… Μην του πείτε ποτέ: «Μάζεψέ τα, βάλ” τα στη θέση τους». Έτσι θα πιστέψει πως η μάνα είναι δούλα του, και πως για όλα είναι υπεύθυνοι πάντα οι άλλοι.
Αφήστε το να βλέπει τα πάντα (προπαντός στην τηλεόραση) και να διαβάζει τα πάντα, χωρίς ποτέ να το καθοδηγείτε. Το παιδί σας είναι ατσίδα και ξέρει να διακρίνει! Η μόρφωσή του θα γίνει έτσι πολύ πλατειά!
Μην του δίνετε καμιά πνευματική αγωγή. Να κοροϊδεύετε μπροστά του την πίστη, την Εκκλησία, τους παπάδες κι εκείνους που τους ακολουθούν. Όταν το παιδί μεγαλώσει , «θα διαλέξει από μόνο του».
Δίνετέ του μπόλικο χαρτζιλίκι για να μη νιώθει κατώτερο από τους άλλους και «να μη στερηθεί ό,τι στερηθήκατε εσείς». Όταν μεγαλώσει, θα είναι βέβαιο πως την αξία στον άνθρωπο τη δίνει το χρήμα, αδιάφορο πώς αποκτήθηκε.
Μην του λέτε ποτέ: «Κάνε αυτό» ή «Μην κάνεις εκείνο», γιατί έτσι το καταπιέζετε, δεν σέβεστε την ελευθερία του και την προσωπικότητά του. Μπορεί μάλιστα να του δημιουργήσετε… ψυχικά τραύματα! Όταν μεγαλώσει, θα νομίζει πως η ζωή είναι μόνο να διατάζεις, ποτέ ν” ακούς.
Να τσακώνεστε, να βρίζεστε, να προσβάλλετε ο ένας τον άλλον μπροστά του χωρίς ντροπή. (Μην ανησυχείτε, έτσι δεν θα του δημιουργήσετε ψυχικά τραύματα!). Αργότερα, όταν παντρευτεί, θα του φαίνεται φυσικό να κάνει τα ίδια.
Όταν αρχίσει να μπλέκεται στα δίκτυα του ερωτισμού και της φιληδονίας, εσείς κλείστε τα μάτια σας. Μην του μιλήσετε , μην το συμβουλέψετε. Αφήστε το να βγάλει τα μάτια του, αφού «αυτό είναι φυσιολογικό».
Να παίρνετε πάντα το μέρος του μπροστά στους δασκάλους και τους γείτονες. Μην πιστεύετε ποτέ ότι «το αγγελούδι σας» μπορεί να κάνει αναποδιές και ατιμίες. Βρίστε εκείνους που φιλικά και καλοπροαίρετα σας αναφέρουν κάτι σχετικό. Είναι συκοφάντες και ζηλιάρηδες.
Όταν θα πάτε στο αστυνομικό τμήμα, όπου το μάζεψαν γιατί έκλεψε ή γιατί πήρε ναρκωτικά, φωνάξτε δυνατά μπροστά σε όλους ότι είναι ένα παλιόπαιδο, ένας αλήτης, ότι θυσιαστήκατε για το καλό του αλλά δεν μπορέσατε ποτέ να το συμμαζέψετε. Έτσι εσείς θα βγείτε καθαροί.

Γιατί ο Steve Jobs δεν θα έδινε το iPhone στα παιδιά του;

Από πολιτική ορθότητα, η Apple απέφυγε κάθε σχετική αναφορά κατά την πανηγυρική  παρουσίαση του νέου iPhone, όμως κάθε γονιός ανά τον πλανήτη το γνωρίζει καλά: Τα παιδιά θα λατρέψουν το iPhone Plus και οι γονείς δεν θα μπορούν να το αποσπάσουν από τα  χέρια τους, σύμφωνα με το newmoney.gr.
Με οθόνη μήκους άνω των έξι ιντσών, δηλαδή μέγεθος παρόμοιο με αυτό του  Nintendo 3DS, το νέο iPhone 6 Plus θα γίνει μόλις κυκλοφορήσει στα μαγαζιά το απόλυτο παιχνίδι για παιδιά. Θα είναι η πιο αποτελεσματική ενασχόληση για τις μεγάλες διαδρομές με το αυτοκίνητο, αυτό που θα τα κρατά ήσυχα κατά τις ημέρες που δεν έχουν σχολείο, ενώ θα παίξει και το ρόλο της εικονικής-μαμάς, όταν η πραγματική έχει πολλές δουλειές.
Για αυτό και προκαλεί εντύπωση ότι ο ίδιος ο άνθρωπος που έβαλε τα iPhones και τα iPads σε όλα τα σπίτια -και στα χέρια των παιδιών- δεν επέτρεπε στα δικά του παιδιά να περνούν το χρόνο τους με αυτά.
Σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στους New York Times με αφορμή την παρουσίαση του νέου iPhone, αποκαλύπτεται ότι ο Steve Jobs, ο οποίος πέθανε το 2011, χαρακτήριζε τον εαυτό του σαν “low-tech γονιό”. Το 2010, όταν τον ρώτησαν εάν το iPad αρέσει στα παιδιά του, εκείνος απάντησε: “Δεν το έχουν χρησιμοποιήσει. Στο σπίτι, περιορίζουμε τη χρήση τεχνολογίας από τα παιδιά μας”.
Ακαδημαϊκοί ερευνητές δημοσίευσαν πρόσφατα μελέτη που δείχνει ότι εάν τα παιδιά αναγκαστούν να ζήσουν χωρίς gadgets έστω και για μερικές ημέρες, η βελτίωση των κοινωνικών ικανοτήτων τους γίνεται άμεσα ορατή.
Άρθρο του Newsweek διαπιστώνει ότι τα παιδιά στις ΗΠΑ περνούν κατά μέσο όρο 7,5 ώρες την ημέρα χρησιμοποιώντας smartphones και άλλες οθόνες.
Έτσι, παρότι ο ίδιος είχε αφιερώσει την επαγγελματική ζωή του στην τεχνολογία, ο Jobs γνώριζε πολύ καλά να κρατά τις ισορροπίες στην ιδιωτική ζωή του. Όπως αποκαλύπτει ο Walter Isaacson, που έγραψε βιβλίο για τον οραματιστή CEO, και πέρασε πολλές ώρες στο σπίτι του Jobs, ο ιδρυτής της Apple επέμενε ότι όλη η οικογένεια θα έπρεπε να τρώει μαζί κάθε βράδυ. Στο μεγάλο τραπέζι της κουζίνας, συζητούσαν για βιβλία, για ιστορία και άλλα θέματα, χωρίς κανένας από την οικογένεια να χρησιμοποιεί iPad ή υπολογιστές.

Πως να επιβάλλετε την πειθαρχία με εναλλακτικούς τρόπους και δημιουργικότητα!

67867855

Η τιμωρία όπως έχουμε ξαναπεί σε προηγούμενα άρθρα, δεν είναι πάντα ο σωστός τρόπος διαπαιδαγώγησης .

Πρέπει να ξέρετε ότι ενώ οι κανόνες πειθαρχίας έχουν αλλάξει, τα παιδιά παραμένουν τα ίδια. Πρέπει να ξέρετε πως να επιβάλλετε την πειθαρχία στο παιδί σας χωρίς να χάσετε την ψυχραιμία σας και παράλληλα να τους γίνει ένα μάθημα το οποίο θα τους τραβά την προσοχή με θετικό τρόπο.
Ρώτησα πολλούς γονείς και όλοι μου είπαν πως η τιμωρία δεν έχει πια αποτέλεσμα και πλέον χρησιμοποιούν πιο δημιουργικούς τρόπους προκειμένου να επιβάλλουν την πειθαρχία στα παιδιά τους.
Μέθοδος πρώτη: «Πάρτε τα αντικείμενα μακριά»
Αν το παιδί σας επιμένει να κάνει το αντίθετο από αυτό που του λέτε, όπως για παράδειγμα να μην μαζεύει τα παιχνίδια του πάρτε τα παιχνίδια του και βάλτε τα σε ένα κλειστό κουτί. Αν το παιδί σας επιμένει να μην σας ακούει πάρτε τα παιχνίδια του και πηγαίνετε τα σε συλλόγους που μαζεύουν αντικείμενα για ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Έτσι την επόμενη φορά θα το σκεφτεί πολύ καλά πριν αφήσει τα παιχνίδια του στο πάτωμα και θα μάθει να δωρίζει τα πράγματά του σε ανθρώπους που τα χρειάζονται πραγματικά. Την παραπάνω μέθοδο μπορείτε να την εφαρμόσετε σε παρόμοιες περιπτώσεις.
Μέθοδος δεύτερη: «Πειθαρχία μέσω της γυμναστικής»
Η σωματική τιμωρία είναι ότι χειρότερο για ένα παιδί. Μπορείτε όμως να επιβάλλετε την πειθαρχία μέσω της σωματικής άσκησης. Αν το παιδί σας δεν υπακούει σε αυτό που του ζητάτε βάλτε το να κάνει ποδήλατο, η να τρέξει για αρκετή ώρα μέχρι να καταλάβει αυτό που έκανε. Καλό θα ήταν κάθε φορά να αλλάζετε μέθοδο σωματικής πειθαρχίας γιατί αν το παιδί σας ξέρει τι θα ακολουθήσει, μπορεί να γίνει αρνητικό και τα πράγματα να γίνουν χειρότερα. Άλλος τρόπος θα μπορούσε να είναι ο χορός μέχρι τελικής πτώσεως κλπ…
Μέθοδος τρίτη:» Μετατρέψτε τους καβγάδες σε γέλια»
Μεγάλωσα σε μια μεγάλη οικογένεια και οι καβγάδες με τα αδέρφια μου ήταν συνηθισμένο φαινόμενο. Οι γονείς μας για να μας κάνουν να σταματήσουμε μας αγκάλιαζαν σφιχτά για αρκετή ώρα μέχρι να ηρεμήσουμε και να ξεχάσουμε τον καβγά. Ακόμη θα μπορούσατε να βάλετε τα παιδιά να κοιτάνε το ένα το άλλο χωρίς να μιλάνε για αρκετή ώρα. Θα δείτε πως δεν θα αντέξουν για αρκετή ώρα θυμωμένα και θα καταλήξουν σε γέλια και αστείες γκριμάτσες. Δοκιμάστε το!
Εσείς πώς επιβάλλετε την πειθαρχία;
babyradio.gr- Γκαλίτσιου Μαριάννα

Αντιμέτωπες με ένα νέο χαράτσι-σοκ θα βρεθούν χιλιάδες διαζευγμένες γυναίκες

diatrofi-os-meso-diekdikisi

Φόρος 40% στη διατροφή από διαζύγιο!

Η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, κατά την εκκαθάριση των φορολογικών δηλώσεων των συγκεκριμένων γυναικών, θεωρεί ότι τα ποσά της διατροφής που εισέπραξαν είναι εισοδήματα από «ελευθέρια επαγγέλματα» και τα φορολογεί με 26% από το πρώτο ευρώ και με επιπλέον προκαταβολή φόρου 55% !
Αποτέλεσμα; Το ύψος του φόρου που καταλογίζεται σε όλες αυτές τις περιπτώσεις να φτάνει το 40,3% του συνολικού ποσού της εισπραχθείσας κατά τη διάρκεια του 2013 διατροφής!
Παράδειγμα: Διαζευγμένη άνεργη γυναίκα κατά τη διάρκεια του 2013 ελάμβανε κάθε μήνα από τον πρώην σύζυγό της ποσό διατροφής 600 ευρώ. Συνολικά, το 2013 εισέπραξε 7.200 ευρώ. Κατά την εκκαθάριση της δήλωσής της, η ΓΔΔΕ φορολογεί το ποσό με 26% από το πρώτο ευρώ και καταλογίζει φόρο 1.872 ευρώ. Στη συνέχεια, καταλογίζει και προκαταβολή φόρου 55% έναντι του επόμενου έτους!
Αξίζει να σημειωθεί ότι η παρανοϊκή φορολόγηση της διατροφής ως εισόδημα από «ελευθέριο επάγγελμα» ισχύει μόνο εφόσον το συνολικό ποσό αυτής υπερβαίνει σε ετήσια βάση τις 5.000 ευρώ. Αν δεν υπερβαίνει το συγκεκριμένο ποσό, τότε αντιμετωπίζεται φορολογικά ως «εισόδημα μισθωτές υπηρεσίες».
Ως εκ τούτου, όποια γυναίκα έλαβε το 2013 διατροφή συνολικού ύψους μέχρι 5.000 ευρώ, γλιτώνει από την επιβολή φόρο εισοδήματος επειδή στην κλίμακα φορολόγησης των εισοδημάτων από μισθωτές υπηρεσίες ισχύειαφορολόγητο όριο 9.550 ευρώ.
Πηγή : Ελευθερος Τύπος
 

Κι όμως υπάρχει βιάγκρα και στη φύση – Δείτε ποιο είναι


Κι όμως υπάρχει βιάγκρα και στη φύση – Δείτε ποιο είναι

Είναι ένα από τα πιο αγαπημένα φρούτα που μας συνοδεύουν τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες και τώρα Ιταλοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι κατέχει άξια θέση και στην κρεβατοκάμαρα!
Το αποκαλούν «βιάγκρα της φύσης», καθώς ο χυμός του είναι ευεργετικός για τη σεξουαλική λειτουργία του
άνδρα.
Πρόκειται για το ζουμερό καρπούζι!
Νέα μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Urology δείχνει ότι το 
αμινοξύ κιτρουλίνη, το οποίο βρίσκεται σε μεγάλες ποσότητες στο καρπούζι, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή των γεννητικών οργάνων, χωρίς καμία παρενέργεια.
Το καρπούζι αποτελείται κατά 92% από νερό, αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνης C και περιέχει ελάχιστες θερμίδες.
Προκειμένου να εξερευνήσουν τα πιθανά οφέλη του φρούτου σε άνδρες που αντιμετωπίζουν στυτική δυσλειτουργία, οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Φότζια χορήγησαν συμπλήρωμα κιτρουλίνης σε 24 άνδρες που αντιμετώπιζαν ήπια συμπτώματα ΣΔ. Η μέση ηλικία των συμμετεχόντων ήταν τα 57 έτη.
Είναι γνωστό πως η κιτρουλίνη βοηθά στη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων και κατ’ επέκταση στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Έτσι, μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις σεξουαλικές επιδόσεις των ανδρών.
Έπειτα από δίμηνη δοκιμή, οι ερευνητές διαπίστωσαν πως τα συμπτώματα υποχώρησαν – με βάση την επίσημη κλίμακα αξιολόγησης Erection Hardness Score (EHS) – και μάλιστα το 50% των συμμετεχόντων κατάφερε να επιτύχει τη μέγιστη δυνατή βαθμολογία στην κλίμακα χάρη στο συμπλήρωμα.
Παράλληλα, παρατηρήθηκε αύξηση στον αριθμό των σεξουαλικών επαφών ανά μήνα.

Ποια παιχνίδια είναι κατάλληλα για την ηλικία του παιδιού σας!(Από 9 μηνών έως και την Σχολική ηλικία)

78463896

Με το παιχνίδι το παιδί ψυχαγωγείται, γνωρίζει τον εαυτό του και τον κόσμο που το περιβάλλει. Παίζοντας διεγείρεται η φαντασία του, ασκείται η κρίση του αλλά και η εφευρετικότητα του. Μαθαίνει να εξωτερικεύει το άγχος του, να αντιμετωπίζει τους φόβους του και την επιθετικότητα προς ό,τι το περιορίζει…Με λίγα λόγια το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό για το παιδί…Θέλετε να μάθετε ποια είναι τα κατάλληλα για την ηλικία του παιδιού σας και τι θα πρέπει να προσέχετε; Η ψυχολόγος-παιδοψυχολόγος και συγγραφέας αρκετών βιβλίων μεταξύ των οποίων τα «Οι γονείς κάνουν τη διαφορά», «Μεγαλώστε ευτυχισμένα παιδιά», «Οι γονείς χωρίζουν» και «Παιδιά στην εφηβεία, γονείς σε κρίση», κυρία Αλεξάνδρα Καππάτου συμβουλεύει.

Παιχνίδια κατάλληλα για τα παιδιά
Από 9-12 μηνών: οι κουδουνίστρες, οι υφασμάτινες μπάλες, τα πλαστικά ζωάκια που βγάζουν ήχο, τα μαλακά ζωάκια χωρίς χνούδι, τα πλαστικά παιχνίδια για το μπάνιο κ.λπ.
Από 12-24 μηνών: παιχνίδια που μπορούν να τα τραβήξουν και να τα σπρώξουν, παιχνίδια μίμησης, όπως τηλέφωνο, σκούπα, κουτάκια που το ένα μπαίνει μέσα στο άλλο, βιβλία με εικόνες, παιχνίδια της παιδικής χαράς (κούνιες, τσουλήθρες, τραμπάλες).
2-3 χρόνων: κούκλες, παιχνίδια με κουμπιά, κουτιά με μπογιές, βιβλία με αληθινές ιστοριούλες, μικρή κουζίνα, τρένα, βαγόνια, φορτηγά, μπουλντόζες κ.λπ.
3-6 χρόνων: συσκευές με φωνές και ηχητικές οδηγίες, φάρμες με ζώα, σπίτια, παζλ, κατασκευές, ντόμινο, βιβλία, τρίκυκλο, χρώματα, ψαλίδι, δαχτυλομπογιές, κύβους, συναρμολογούμενα, ξύλινο αλφάβητο, μαγνητικά γράμματα, άλμπουμ για να κολλά φωτογραφίες.
Σχολική ηλικία: παιχνίδια μνήμης, παρατήρησης και συντονισμού χεριών και ματιών, βιβλία παιδικής λογοτεχνίας, επιτραπέζια παιχνίδια κ.α.
Τι είναι καλό να γνωρίζετε
Είναι πολύ σημαντική η ενημέρωση και η κατανόηση από τους γονείς της αναγκαιότητας του παιχνιδιού στη ζωή του παιδιού τους.
Να χαίρεστε όταν βλέπετε το παιδί σας να παίζει και να μην πιστεύετε ότι είναι χαμένος χρόνος, γιατί στην πραγματικότητα η πιο ουσιαστική τροφή για την ανάπτυξη και τη διαπαιδαγώγηση του είναι το παιχνίδι.
Να μην προβληματίζεστε, ακόμα κι όταν βλέπετε το παιδί να εξακολουθεί να παίζει, έχοντας πλησιάσει την ηλικία που θα πάει στο Γυμνάσιο.
Να αποφεύγετε τις παρεμβάσεις στα παιχνίδια του, γιατί το ίδιο επιλέγει το είδος και τον τρόπο του παιχνιδιού που το ικανοποιεί.
Να μην το διακόπτετε από αυτή την ιεροτελεστία γιατί απαιτείται χρόνος για τη διέγερση της φαντασίας του, προκειμένου να υποδυθεί κάποιους ρόλους και να ολοκληρώσει το παιχνίδι του με την εξαγωγή κάποιων συμπερασμάτων στα οποία θα καταλήξει μόνο του.
Να μην του ασκείτε κριτική του τύπου «ακόμα με αυτό το παιχνίδι παίζεις;» ή «δε βαρέθηκες επιτέλους;».
Να μην υποκαθιστάτε τις ενοχές σας για τη συναισθηματική σας απουσία με την αγορά πολλών παιχνιδιών, γιατί έτσι αποσπάται η προσοχή του παιδιού και δε γίνεται επιλεκτικό.
Να μην προτρέπετε τα παιδιά να παίζουν αποκλειστικά με πολεμικά παιχνίδια. Τα παιδιά έχουν ανάγκη κάποιες φορές να παίζουν πολεμικά ή βίαια παιχνίδια γιατί με αυτό τον τρόπο εκτονώνουν την επιθετικότητά τους. Ωστόσο, δεν πρέπει η βία να είναι ο μοναδικός τρόπος επικοινωνίας του παιδιού μαζί μας. Η υπερβολική μύηση στον κόσμο της βίας και των συγκρούσεων είναι πιθανό να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην παιδική ψυχοσύνθεση –φοβίες, ανησυχία, ένταση, επιθετικότητα- πάντοτε βέβαια σε συνάρτηση με την ιδιοσυγκρασία του παιδιού, την ηλικία του, το βαθμό της ωρίμανσης του, καθώς και τις οικογενειακές συνθήκες.
Κριτήρια επιλογής παιχνιδιών
Να επιλέγετε παιχνίδια που ερεθίζουν τη φαντασία του παιδιού.
Να προσφέρετε το κατάλληλο παιχνίδι, ανάλογα με την ηλικία του παιδιού.
Να δίνετε προσοχή, ώστε τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένο το παιχνίδι να είναι μη τοξικά, ανθεκτικά και ασφαλή και να αναγράφεται στη συσκευασία ότι τηρούνται τα πρότυπα ασφαλείας που ορίζει η Ε.Ε.
Να χαρίζετε το παιχνίδι στην κατάλληλη στιγμή και να μην του αγοράζετε ταυτόχρονα πολλά παιχνίδια.
Να φροντίζετε κάθε φορά να έχει στη διάθεση του ασφαλή χώρο παιχνιδιού, ώστε να μην κινδυνεύει από τραυματισμούς.
Να διαλέγετε το παιχνίδι με γνώμονα τις προτιμήσεις του ίδιου του παιδιού και να κάνετε έρευνα αγοράς, χωρίς να αντιμετωπίζετε την όλη διαδικασία ως αγγαρεία.
Να αφιερώνετε έστω και λίγο χρόνο για να παίξετε μαζί με το παιδί, γιατί αυτό του δίνει μεγάλη χαρά και επιπλέον συνηθίζει να ενεργεί με άλλους. Εξάλλου, τα παιχνίδια δεν υποκαθιστούν την παρουσία σας.
news.gr

Τι πρέπει να κάνετε μόλις τα παιδιά σας γυρίσουν από το σχολείο;

school-bus
Όλοι οι άνθρωποι όταν επιστρέφουν στο σπίτι τους θέλουν να χαλαρώσουν και να ηρεμήσουν έπειτα από μια κουραστική μέρα. Το ίδιο χρειάζονται και τα παιδιά όταν επιστρέφουν σπίτι μετά το σχολείο. Όμως λόγω του φορτωμένου προγράμματος ακόμη και μετά το σχολείο τα παιδιά δεν προλαβαίνουν να ξεκουραστούν.
Τι θα πρέπει να κάνετε κάθε φορά που γυρνάει το παιδί σας από το σχολείο;
  • Σταματήστε ότι κάνετε.
Όταν τα παιδιά σας γυρνάνε σπίτι κάντε μια παύση από οτιδήποτε κάνετε και δώστε τους προσοχή και καλωσορίστε τα θερμά.
  • Δείξτε αγάπη
Όταν τα παιδιά σας γυρνάνε σπίτι χαμογελάστε τους και αγκαλιάστε τα. Πείτε τους ότι σας έλειψαν όλη την μέρα και πείτε τους ότι τα αγαπάτε. Έτσι τα παιδιά σας ξέρουν ότι μόλις έρθουν σπίτι θα είστε εκεί για αυτά και ότι η αγκαλιά σας θα είναι πάντα ανοιχτή.
  • Περιμένετε
Αφήστε τα παιδιά σας μερικά λεπτά να χαλαρώσουν πριν τους πείτε τι δραστηριότητες έχουν να κάνουν αργότερα. Καθίστε μαζί τους , συζητήστε για το πως ήταν η μέρα τους έτσι ώστε να ηρεμήσουν και μπορέσουν να συνεχίσουν τις υπόλοιπες δραστηριότητές τους.
  • Δώστε τους κατευθύνσεις.
Μόλις χαλαρώσουν λίγα λεπτά δώστε τους κατευθύνσεις όπως: » Ώρα για φαγητό η ώρα να κάνετε τα μαθήματά σας για το σχολείο» κλπ…
  • Χρησιμοποιείστε ένα πρόγραμμα – ρουτίνα για κάθε μέρα.
Σχεδιάστε ένα πλάνο που θα το τηρείτε κάθε μέρα. Ένα πλάνο όπως φαγητό, μαθήματα, και ώρα για παιχνίδι. Φροντίστε να το τηρείτε και θα δείτε πως θα έχει αποτέλεσμα.
Η αλήθεια είναι ότι τα παραπάνω βολεύουν πάρα πολύ τις μαμάδες που δουλεύουν στο σπίτι. Τι συμβαίνει όμως με τις μαμάδες που δουλεύουν εκτός σπιτιού και δεν μπορούν να βρίσκονται στο σπίτι όταν τα παιδιά τους επιστρέφουν από το σχολείο;
Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι για να βοηθήσετε τα παιδιά σας να νιώθουν ότι κάποιος τα αγαπά και τα νοιάζεται όταν επιστρέφουν από το σχολείο. Μια ιδέα θα ήταν να αφήσετε ένα σημείωμα στα παιδιά σας πριν φύγετε για δουλειά το πρωί. Αφήστε το σε ένα σημείο για να το δουν μόλις επιστρέψουν σπίτι. Έτσι θα ξέρουν ότι τα αγαπάτε και νοιάζεστε για αυτά. Ακόμη μπορείτε να τα παίρνετε τηλέφωνο περίπου την ώρα που επιστρέφουν σπίτι.
Εσείς τι κάνετε για να χαλαρώσουν τα παιδιά σας όταν επιστρέφουν από το σχολείο;
babyradio.gr- Γκαλίτσιου Μαριάννα

Γιατί πρέπει τα παιδιά να κοιμούνται πριν τις εννέα το βράδυ;

PD*31626701Είναι γνωστό σε όλους μας ότι οι ώρες που τα παιδιά κοιμούνται είναι πολύ σημαντικές για την ανάπτυξη τους! Έχετε σκεφτεί όμως ποτέ ότι ο ύπνος ενισχύει την μάθηση;
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nature Neuroscience, όταν τα παιδιά κοιμούνται, οι εγκέφαλοί τους μετατρέπουν το υποσυνείδητο υλικό που έχουν μάθει σε ενεργή γνώση – μια διαδικασία που είναι πολύ πιο αποτελεσματική στα παιδιά από ότι στους ενήλικες. Ουσιαστικά αυτό που συμβαίνει κατά τη διάρκεια του ύπνου είναι η μνήμη να μετατρέπεται σε μια μορφή που διευκολύνει τη μελλοντική μάθηση.
Σε έρευνα που μελετούσε την επίδραση του ύπνου στη μνήμη και στη μάθηση σε παιδιά ηλικίας 8 ως 11, βρέθηκεότι μετά από μια νύχτα ύπνου τα παιδιά μπορούσαν να θυμούνται περισσότερα πράγματα και να κατακτούν καλύτερα τη νέα γνώση σε σύγκριση με τα παιδιά που έμειναν ξύπνια στο μεσοδιάστημα.
Mια δεύτερη έρευνα του University College του Λονδίνου, με επικεφαλή την καθηγήτρια Αμάντα Σάκερ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό για θέματα επιδημιολογίας «Journal of Epidemiology and Community Health», σύμφωνα με το BBC και τον Guardian, εκτιμούν ότι ο άτακτος και ελλιπής ύπνος μπορεί να επιδράσει
αρνητικά στην ανάπτυξη και την «πλαστικότητα» του εγκεφάλου των μικρών παιδιών.
Η έρευνα -που μελέτησε πάνω από 11.000 παιδιά ηλικίας τριών έως επτά ετών- έδειξε ότι η επίπτωση είναι πιο αισθητή για τα τρίχρονα παιδιά, τα οποία έχουν χειρότερα αποτελέσματα στα τεστ γλώσσας και μαθηματικών σε σχέση με τα συνομήλικά τους που κοιμούνται πιο πολύ και σε πιο τακτικές ώρες.
πηγή:motherblog

Αν θέλεις έξυπνο παιδί αγόρασε σωστά παιχνίδια !

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως από τη στιγμή της γέννησης του παιδιού σου, το παιχνίδι αποτελεί έναν φυσικό τρόπο μάθησης και ανάπτυξης. Εκτός από την ψυχαγωγία που προσφέρει, το παιχνίδι συμβάλλει και στην προώθηση ευρύτερων στάσεων μάθησης, όπως η περιέργεια, η φαντασία, η δημιουργικότητα και η επιμονή, καθώς και στην ανάπτυξη των γνωστικών λειτουργιών, όπως η μνήμη.

Τα καταλληλότερα παιχνίδια για παιδιά προσχολικής ηλικίας, είναι, φυσικά, αυτά που τα βοηθούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και, σύμφωνα με έρευνες, αυτά ανήκουν στις εξής τρεις κατηγορίες.

Παιχνίδια με σχήματα και χρώματα

Το να μάθει να αναγνωρίζει τα σχήματα και τα χρώματα βοηθάει το παιδί να αντιλαμβάνεται καλύτερα τον κόσμο. Εκτός από τα παιχνίδια που προκαλούν τα παιδιά να τοποθετήσουν το σωστό σχήμα στην ανάλογη τρύπα, μπορείτε να επινοήσετε και ποικίλες δραστηριότητες, για παράδειγμα, βάλτε το παιδάκι σας να εντοπίσει γεωμετρικά σχήματα μέσα στο σπίτι π.χ. ορθογώνιο είναι: το βιβλίο, το μαξιλάρι, το κουτί του παζλ, κύκλος είναι: το πιάτο, το ρολόι κ.τ.λ. Ακόμη, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κολλάζ, στο οποίο το μικρό σας θα βάλει όλα τα σχήματα που είναι ίδια, μαζί, δημιουργώντας έτσι διάφορες πόλεις π.χ. στο επάνω μέρος του χαρτιού θα κολλήσει όλα τα τετράγωνα, δημιουργώντας έτσι την «Τετραγωνούπολη» κ.τ.λ.

Παιχνίδια με αριθμούς

Το να μάθει το παιδί να μετράει και να αρχίσει να καταλαβαίνει τις ποσότητες και τους αριθμούς, δεν αποτελεί εφόδιο μόνο για την παιδική ηλικία, αλλά βάζει τις βάσεις για την ενήλικη μαθηματική του πορεία! Αφού το παιδί εξοικειωθεί λίγο με τους αριθμούς, μπορείτε να βρείτε σχετικά παραμύθια π.χ. τα τρία γουρουνάκια. Μέσα από ζωγραφιές, τραγούδια και με συνεχή επανάληψη, το παιδί θα μάθει σιγά σιγά να μετράει μέχρι το δέκα. Μπορείτε να ζητήσετε από το μικρό σας να σας φέρει αντικείμενα του σπιτιού και να δημιουργήσετε έτσι διάφορες ομάδες, π.χ. με 3 πραγματάκια .

Παιχνίδια με τα μεγέθη

Το να μάθει ένα παιδάκι από νωρίς ποιο είναι μεγάλο και ποιο μικρό, είναι ένας άθλος για τους γονείς. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με πολλά παραδείγματα, όπως: Να βάλει   σε σειρά μεγέθους (μικρό προς μεγάλο) ή ( μεγάλο προς μικρό ) μια ομάδα από παιχνίδια ή να ζωγραφίσετε μαζί το ίδιο σχέδιο π.χ. ένα σπιτάκι σε τρία μεγέθη (μικρό, μεσαίο, μεγάλο). Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλαστελίνη, ώστε εσείς και το παιδάκι σας να πλάσετε μικρά και μεγάλα αντικείμενα και να τα εντάξετε σε μια ιστοριούλα. Το μόνο που χρειάζεται είναι φαντασία και όρεξη!

babyradio.gr

«Αγαπώ πιο πολύ τον μπαμπά από εσένα, μαμά…»

0637f56
Αν είστε γονιός, πρέπει να ξέρετε ότι κάποια στιγμή θα συμβεί να σε εσάς η παρακάτω σκηνή.Απλά περιμένετε να συμβεί. Όλα ξεκινούν κάπως έτσι: Θα έρθει κάποια στιγμή το παιδάκι σας και θα πει ότι έχει ένα μυστικό να σας πει. Ποιο είναι το μυστικό; Ότι αγαπάει τον μπαμπά πιο πολύ από εσάς!
Ναι καλά ακούσατε! Τι σκέφτεστε εκείνη την στιγμή; Αυτό που θα σκεφτόντουσαν όλες οι μαμάδες.Πως τολμάει να μου το λέει αυτό ενώ εγώ το φροντίζω από την μέρα που γεννήθηκε; Που κάθε μέρα του κάνω μπάνιο, του μαγειρεύω και περνάω όλο τον χρόνο μου μαζί του;
Εντάξει μπορεί να σκεφτήκατε για 2 δευτερόλεπτα τα παραπάνω αλλά σε καμία περίπτωση μην πείτε αυτό που σκέφτεστε! Ξεκινήστε απαντώντας κάπως έτσι:» Και εγώ σ” αγαπώ πολύ!»
Τώρα ας μιλήσουμε σοβαρά. Ο λόγος που σας το είπε αυτό είναι γιατί ο μπαμπάς μπορεί να είναι πιο χαλαρός με το παιδί σας και μπορεί να μην το μαλώνει όσο εσείς. Για αυτό βοηθήστε το παιδί σας να καταλάβει ότι κάποιες φορές χρειάζεται να το μαλώνετε και να είστε πιο αυστηροί μαζί του.
Ακόμη μπορεί να λέει ότι αγαπάει τον μπαμπά πιο πολύ γιατί θέλει να ζητήσει κάτι από τον μπαμπά για το οποίο ξέρει ότι εσείς δεν θα το αφήσετε να το κάνει. Αφού μάθετε τι είναι αυτό που θέλει το παιδί σας δείξτε του πως θα αποφασίσετε και οι δυο γονείς για το αν του επιτρέπετε να κάνει κάτι. Η απόφαση πρέπει να είναι κοινή και όχι απόφαση του γονιού που το παιδί θεωρεί ότι είναι πιο ελαστικός.
Ακόμη ένα παιδί μπορεί να θεωρεί ότι αγαπάει περισσότερο έναν από τους δυο γονείς γιατί μπορεί να περνά περισσότερο χρονικό διάστημα με τον συγκεκριμένο γονιό. Η” μπορεί να περνά το χρόνο του πιο διασκεδαστικά με τον άλλο γονιό. Εξηγήστε στο παιδί σας ότι κάποιες φορές η μαμά χρειάζεται να κάνει κάποιες δουλειές που δεν είναι ευχάριστες για το παιδί ( όπως καθάρισμα, σκούπισμα, μαγείρεμα η την κανονική σας δουλειά) αλλά η μαμά πρέπει να τις κάνει.
Όπως και να αντιδράσετε η αλήθεια είναι πως τα παιδιά είναι παιδιά και τέτοιες εκδηλώσεις αγάπης είναι συνηθισμένες . Την επομένη ημέρα μπορεί να πει ότι αγαπάει πιο πολύ εσάς. Κάντε του μια αγκαλιά και πείτε του ξανά ότι το αγαπάτε πολύ….
babyradio.gr- Γκαλίτσιου Μαριάννα

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...