Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Περί Ανεξιθρησκείας και άλλων δαιμονίων



Μια κι έρχονται Χριστούγεννα κι εμείς οι Χριστιανοί θα γιορτάσουμε την επέτειο της Γέννησης του Θεανθρώπου έχω κάποιες απορίες:
Κατ’ αρχάς να πω, ότι πραγματικά πιστεύω πως κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να προσεγγίζει τη Μέγιστη Δύναμη Του Σύμπαντος που ονομάζουμε Θεό μέσω όποιου δρόμου νομίζει καλύτερο.
Επίσης στη φιλοσοφημένη και φιλόξενη Ελλάδα μας θέλω κάθε άνθρωπος να έχει τη δυνατότητα να λατρέψει το Θεό όπως πιστεύει. Υπό την μοναδική προϋπόθεση η λατρεία του να μην εγκυμονεί κινδύνους για τους άλλους ανθρώπους, να σέβεται τη χώρα μου και να μην προκαλεί το κοινό περί δικαίου αίσθημα.
Όλοι όμως οι «μοδέρνοι» πολιτικοί της ξεφτίλας, κόπτονται για το αν θα χτιστεί το μεγαλύτερο τζαμί του γαλαξία, εν καιρώ τρομακτικής κρίσης, με έξοδα των Ελλήνων χουβαρντάδων μες στη μέση της Αθήνας. Λες κι έχουμε κάποιον διαγωνισμό.
Για πρώτη φορά στα χρονικά από την περίοδο της Τουρκοκρατίας χιλιάδες μουσουλμάνοι πιστοί έκαναν δημόσια προσευχή κατακλύζοντας το κέντρο των Αθηνών έχοντας μάλιστα και άδεια για αυτό. Και αναρωτιέμαι:
Εγώ όταν πάω στην Ινδονησία ας πούμε, δεν απαιτώ να μου έχουν κάποιον χριστιανικό και δη ορθόδοξο ναό στην πόλη που θα μένω για να προσεύχομαι.
Φοράω πάντα το σταυρουδάκι μου, αλλά δεν τρέχω μες στη μέση της κεντρικής πλατείας της πρωτεύουσάς τους να θυμιάζω, να ψέλνω, να τους ραντίζω με αγιασμό και να σταυροκοπιέμαι.
Προσεύχομαι ιδιωτικά στο ξενοδοχείο μου και κάνω διακριτικά το σταυρό μου. Όχι φυσικά επειδή φοβάμαι, αλλά επειδή σέβομαι ότι είμαι στην έδρα τους. Κι οι άνθρωποι αυτοί, εκεί επί αιώνες βλέπουν το θεό αλλιώς.
Στην Ελλάδα μας λοιπόν, δεν έχω αντίρρηση, σε μερικά σημεία, να δημιουργηθούν επίσημοι σεμνοί χώροι λατρείας της μουσουλμανικής θρησκείας, της ινδουιστικής ή όποιας άλλης υπάρχουν πιστοί που ζουν εδώ μόνιμα.
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ δε δείχνετε την ίδια ευαισθησία για εκείνους που πιστεύουν στηνΑρχαία Ελληνική Θρησκεία (που είναι και η πατρώα της χώρας μας στην τελική εδώ και 6.000 χρόνια) και δεν ανοίγετε τους Ναούς, την Ακρόπολη, το Δίον, την Ολυμπία, τους Δελφούς κλπ για να προσευχηθούν (με σεβασμό πάντα στα μνημεία) όπως νομίζουν αυτοί οι άνθρωποι?
Με δάδες, με χιτώνες, με χλαμύδες, με στεφάνια στο κεφάλι, με θυμιάματα και ψαλμούς? Δεν έχουν το ίδιο δικαίωμα κι ένα πλεονέκτημα ότι είναι στη χώρα που γέννησε τη θρησκεία αυτή?
Γιατί δηλαδή αυτούς τους πιστούς τους θεωρούμε παλαβιάρηδες ενώ τους άλλους που δέρνουν την πλάτη τους με αλυσίδες και ξυράφια, θεωρούν τις γυναίκες κατώτερα όντα και τις κλειδαμπαρώνουν (το λιγότερο) στα σπίτια, το ίδιο αμόρφωτες όσο κι αυτοί, με ολόσωμα τσαντόρ και μπούργκες (οποία προσβολή προς τη γυναίκα), τους έχουμε μη στάξει και μη βρέξει? Ε? Ε? για πείτε μου?
Και δεν είναι κατευθυνόμενα όλα αυτά (μαζί με τα -πέντε παρακαλώ- απανωτά τούρκικα έργα που μας πλασσάρισαν με υπέροχους μετριοπαθείς, τζέντλεμεν, ευγενείς, πλούσιους κι εξευρωπαϊσμένους Τούρκους) για να σβήσουμε από το χάρτη καθετί ελεύθερο κι ελληνικό?
Στην τελική, πρόγονός μου ήταν ο Σωκράτης, όχι ο Μουχαμέτης. 
Ούτε καν ο Αβραάμ. Μην ξεχνιόμαστε έτσι?

Αννυ Λιγνού

www.e-fungus.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...