Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Ένα σημαντικό μάθημα αισιοδοξίας… καλοσύνης και χαμόγελου! (βίντεο)

diaforetiko.gr : diaforetiko.gr 1 600x443 Ένα σημαντικό μάθημα αισιοδοξίας... καλοσύνης και χαμόγελου! (βίντεο)
Το ωραιότερο ίσως βίντεο που έχω δει ποτέ μου!
Έψαξα να βρω το αντίστοιχο με τους ελληνικούς υπότιτλους, για να το μοιραστώ με όλους. Κατά τη γνώμη μου, τα ωραία πράγματα είναι για να μοιράζονται.
Στην αναζήτησή μου διαπίστωσα ότι υπήρχε σε πολλές διαφορετικές γλώσσες, από όλο τον κόσμο (κινέζικα μέχρι βραζιλιάνικα!) εκτός από αυτήν που έψαχνα με τους ελληνικούς!
Έτσι σκέφτηκα λοιπόν, ότι αξίζει να μεταφραστεί στα ελληνικά επίσης, και προσπάθησα. Δεν έχω ξανα ασχοληθεί με υποτιτλισμό, μα είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα, έμαθα καινούργια πράγματα και το διασκέδασα αρκετά!
Ευλογία στον αδερφό μου, που με έδωσε κάποιες σοβαρές τεχνικές συμβουλές!
Απολαύστε το…
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...