Τρίτη 27 Μαΐου 2014

ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙ...ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ!!!!!!!!ΒΡΕΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ...



Θάλασσα η ψυχή του ανθρώπου
κρύβεται μέσω κάθε τρόπουΜέσα στο βυθό και στο σ’ αγαπώκλειδώνει.
Σβήνονται μες στα κύματά μουΦίλοι, εχθροί και τα αισθήματά μουπώς γλιστράει η ζωήχάνεται γιατί κλειδώνει.
Βρες το κλειδίμπες στην ψυχή μουφως μου κι αρχήκι αναπνοή μουΒρες το κλειδίνιώσε τη λύπηδώσ’ μου αυτόπου πάντα λείπειΒρες το κλειδίξεκλείδωσέ μεαγάπα με ή άφησέ μεΒρες το κλειδίαπ’την ψυχή μουδώσ’ μου ουρανόν’αναστηθώ.
Μέσα μου βαθειά μαχαίρικόπηκα μα ποιος το ξέρειποιος με πολεμάποιος με αγαπάκλειδώνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...