Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

8 και 1 Μυστικά για να βρείτε δουλειά

Οι προτάσεις έχουν προκύψει ύστερα από πολύωρες συναντήσεις με υπεύθυνους Human Resources/Ανθρώπινου δυναμικού μεγάλων εταιριών και αποτελούν SOS για κάθε υποψήφιο
Στη στήλη αυτή μιλάμε συχνά για τη διαχείριση των χρημάτων σας για καλύτερη οικονομία, φορολογικά θέματα και επενδύσεις.
Για να φτάσετε όμως μέχρι εκεί πρέπει πρώτα να έχετε χρήματα και για να έχετε χρήματα πρέπει να έχετε δουλειά!
Διαβάστε πως θα αυξήσετε τις πιθανότητες να σας προσλάβουν στην επόμενη συνέντευξή σας και ακολουθείστε τις συμβουλές μας. Είναι βέβαιο ότι θα σας δώσουν αρκετούς πόντους παραπάνω στην συνάντησή σας με το στέλεχος που είναι επιφορτισμένο για τις προσλήψεις.
Μη νομίζετε ότι αποτελούν τυπικές συμβουλές. Οι προτάσεις μας έχουν προκύψει ύστερα από πολύωρες συναντήσεις με υπεύθυνους Human Resources/Ανθρώπινου δυναμικού μεγάλων εταιριών και αποτελούν SOS για κάθε υποψήφιο.

1.Ελέγξτε το βιογραφικό σας
Ενα ορθογραφικό λάθος στο βιογραφικό σας μπορεί σε εσάς να μοιάζει απλά ένα μικρό λαθάκι. Σε αυτόν που το διαβάζει προκειμένου να σας φωνάξει για συνέντευξη, όμως, η παράβλεψη είναι τεράστια και του λέει ότι μπορεί και στη δουλειά σας να είστε τσαπατσούληδες! Δεν γίνεται να στέλνετε βιογραφικά τα οποία έχουν λάθη. Δείχνει έλλειψη σεβασμού αλλά και έλλειψη προσοχής. Ψάξτε καλά το βιογραφικό σας πριν το στείλετε οπουδήποτε.
2.Βελτιώστε τη συνοδευτική επιστολή
Βελτιώστε την συνοδευτική επιστολή σας. Μαζί με το βιογραφικό μας είθισται να στέλνουμε και μία συνοδευτική επιστολή με την οποία εξηγούμε γιατί θέλουμε να προσληφθούμε στη συγκεκριμένη εταιρία και γιατί θα είμαστε χρήσιμοι.
Για να δημιουργήσετε μία ελκυστική επιστολή, ψάξτε διεξοδικά τον επίσημο ιστότοπο της εν λόγω εταιρίας και ανακαλύψτε τους λόγους που θα σας κάνουν απαραίτητους σε αυτήν. Φροντίστε να τους περιλάβετε στην επιστολή σας.
3.Προσοχή στη γλώσσα του σώματος
Ανοίγοντας την πόρτα για την συνέντευξη, τα προσόντα σας και οι τυπικές γνώσεις μπορεί να έχουν σημασία, αλλά η γλώσσα του σώματός σας είναι αυτή που μπορεί να σώσει την κατάσταση. Αν το ταλέντο σας στην επικοινωνία είναι ανύπαρκτο, θα φανεί!
Φροντίστε να κοιτάζετε στα μάτια αυτόν που κάθεται απέναντι σας και να ακολουθείτε τις πάσες που σας δίνει. Χαμογελάστε, με μέτρο, σε ένα αστείο που ίσως γίνει. Να δείχνετε ήρεμοι και ευδιάθετοι, αλλά να μην χαλαρώνετε ώστε να «πιάνετε» στον αέρα όσα λέει ο συνομιλητής σας. Κυριότερα, μην παίζετε με τα χέρια σας, με το κινητό σας, τα μαλλιά σας ή το στυλό σας και προς Θεού, όσο αγχωμένοι και είστε μην αρχίσετε να τρώτε τα νύχια σας!
4.Μην είστε απρόσεκτοι-Οι λεπτομέρειες έχουν σημασία
Ξεχάσατε να βάλετε ημερομηνία στο βιογραφικό σας. Ξεχάσατε το όνομα του υπεύθυνου προσλήψεων όταν τον συναντήσατε για τη συνέντευξη. Εντάξει μπορεί να μην χάσετε τη δουλειά, αλλά οι λεπτομέρειες μετράνε. Μπορεί όχι στην καθημερινότητά σας αλλά σίγουρα στις συνεντεύξεις. Μην ξεχνάτε ότι για την ίδια δουλειά μάχονται εκατοντάδες ακόμη… Μείνετε συγκεντρωμένοι σε κάθε πληροφορία και αποδείξτε ότι είστε καλύτεροι από τον διπλανό.
5.Το βιογραφικό σας πρέπει να δίνει απαντήσεις
Πολλοί υποψήφιοι εργαζόμενοι συνηθίζουν απλά να απαριθμούν τις προηγούμενες θέσεις τους σε άλλες επιχειρήσεις, π.χ Υπεύθυνος Μάρκετιγκ. Η συγκεκριμένη πληροφορία δεν λέει τίποτα στην μελλοντική σας εταιρία. Πολλοί έχουν υπάρξει υπεύθυνοι Μάρκετινγκ. Πρέπει να αναλύετε τις κάνατε στη θέση αυτή και για την ακρίβεια τι περισσότερο κάνατε από αυτό που προβλέπει η θέση. Περιγράψτε τις συνέργειες που κάνατε με άλλα τμήματα ή τις επιτυχημένες δράσεις που οργανώσατε και φυσικά, αν ισχύει, το γεγονός ότι αναφερόσασταν απευθείας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο
6.Σιγουρέψτε ότι στέλνετε σωστά στοιχεία
Μην στέλνετε βιογραφικά στο κενό. Το βιογραφικό σας μπορεί να περιλαμβάνει μερικά στοιχεία που δεν αλλάζουν, όπως τις σπουδές σας. Η επαγγελματική σας εμπειρία όμως μπορεί να διατυπωθεί με πολλούς τρόπους. Διαβάστε προσεκτικά την περιγραφή της δουλειάς που κυνηγάτε και διαμορφώστε ανάλογα το βιογραφικό σας. Αν η πρώτη πληροφορία που θα δουν οι ενδιαφερόμενοι δεν ταιριάζει με το «άνοιγμα» της θέσης που υπάρχει, απλά δεν θα σας φωνάξουν ποτέ.
7.Κάντε τον απέναντί σας χαλαρώσει
Πολλά από τα στελέχη που κάνουν τις συνεντεύξεις πρόσληψης δεν το χαίρονται και ιδιαίτερα. Δεν είναι πάντα οι υπεύθυνοι ανθρώπινου δυναμικού. Μπορεί να είναι ένα άλλο στέλεχος που δεν του αρέσει η θέση στην οποία έχει βρεθεί, δεν σας ξέρει καθόλου και σχεδόν δεν ξέρει και τις πραγματικές απαιτήσεις τις θέσης για την οποία σας παίρνει συνέντευξη. Αν είστε παρατηρητικοί θα το ανακαλύψετε και μπορείτε να αποκτήσετε ένα επιπλέον πλεονέκτημα απέναντί του, κάνοντάς τον να νιώσει άνετα και επαναλαμβάνοντας ότι είστε πολύ ομαδικός και ευχάριστος «παίκτης».
8.Οργανωθείτε πριν ξεκινήσετε
Η αναζήτηση εργασίας δεν είναι εύκολη υπόθεση, ειδικά σήμερα. Για αυτό το λόγο είναι ακόμα σημαντικότερο να την ξεκινήσετε με απόλυτη οργάνωση. Πρέπει να θέσετε ένα στόχο και να είστε έτοιμοι να τον υποστηρίξετε. Φτιάξτε το βιογραφικό σας, ετοιμάστε μερικές φωτογραφίες σας (όχι από διακοπές ή κέντρα διασκέδασης) και έχετε τα πάντα έτοιμα στη μνήμη του κινητού σας ή στον υπολογιστή σας. Αν λάβετε ένα τηλέφωνο ενώ είστε στο δρόμο, σας ζητηθεί το βιογραφικό σας και εσείς το έχετε στείλει εντός δύο λεπτών, παρότι είστε σε κίνηση, θα αποδείξετε στην εταιρία που σας κάλεσε, ότι είστε μάχιμος ανά πάσα στιγμή.
9.Διαλέξτε τη …«χειρότερη» δουλειά
Μία νέα και εντυπωσιακή σε περιγραφή και αποδοχές θέση εργασίας είναι δύσκολο να βρεθεί, ειδικά μέσα στην κρίση. Αν όμως μία εταιρία έχει μία παράξενη θέση εργασίας που δεν μπορεί να καλύψει και τη βλέπετε να δημοσιεύεται ξανά και ξανά, γιατί να μην την πάρετε εσείς; Αναζητείστε τέτοιες θέσεις και θα ανακαλύψετε ότι ακόμα και αν δεν έχετε τα επίσημα προσόντα, και μόνο το γεγονός ότι προσφέρεστε να μάθετε, μπορεί να είναι ικανό να σας δώσει τη δουλειά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...