Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014

Ηρεμήστε σε λιγότερο από 5 λεπτά


Όταν οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας σας κατακλύζουν, χρειάζεται να εξασκείτε απλές πρακτικές προκειμένου να παραμείνετε ήρεμοι.
 
Μέντα για τις ώρες αιχμής
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Wheeling Jesuit στη Δυτική Βιρτζίνια δηλώνουν πως η μυρωδιά της μέντας στο αυτοκίνητο την ώρα της κυκλοφοριακής συμφόρησης μειώνει το άγχος και την κόπωση. Ένα σακουλάκι καραμέλες μέντας στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας στο δρόμο.
 
Αποφύγετε τις ειδήσεις
Ενώ έχετε το φαγητό στο φούρνο, ο σκύλος μπλέκεται στα πόδια σας και γαβγίζει επίμονα, ενώ κάπου στο βάθος ακούγεται το τηλέφωνο που χτυπά. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, οι ειδήσεις προβάλλουν όλα τα δυσάρεστα και δυσοίωνα της ημέρας. Η έκθεση στα Μέσα μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα του στρες και κατ’ επέκταση να επηρεάσει τη σωματική σας υγεία. Η ενημέρωση είναι απαραίτητη σε καθημερινή βάση, δε χρειάζεται όμως να εκτίθεστε τις στιγμές τις ημέρας που βρίσκεστε κάτω από τη μεγαλύτερη πίεση. Μπορείτε να δείτε ειδήσεις αργά το βράδυ όταν θα έχετε τελειώσει όλες σας τις δουλειές.
 
Λίγος χρόνος, πολλές δουλειές; Κάντε (σωστό) διάλειμμα
Όταν κάνουμε διάλειμμα για να πάρουμε λίγο καθαρό αέρα, σπαταλάμε πολύτιμη πνευματική ενέργεια προσπαθώντας να καταπιέσουμε το άγχος για όλα όσα έχουμε να κάνουμε. Με τον τρόπο αυτό, το διάλειμμα παύει να είναι διάλειμμα. Το σωστό διάλειμμα πρέπει να έχει τη μορφή σύντομου διαλογισμού. Βρείτε ένα ήσυχο μέρος και χαλαρώστε για λίγο, απαλλαγμένοι από τις αρνητικές σκέψεις. Τότε μόνο θα αισθανθείτε ανανεωμένοι και ξεκούραστοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου