Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Διακόσμηση στον κήπο

Διακόσμηση στον κήπο


Ιδέες για τη μετατροπή του σε ένα φιλόξενο χώρο

Όσο ανοίγει ο καιρός και ανεβαίνει και η θερμοκρασία, η διάθεσή μας αλλάζει και έχουμε όρεξη για ένα ευχάριστο περιβάλλον. 

Μετατρέψτε το μπαλκόνι ή τον κήπο σας, σε ένα φιλόξενο χώρο για εσάς και την παρέα σας με απλά βήματα.

- Επιλέξτε όμορφες και περίτεχνες γλάστρες και αγοράστε φυτά που ταιριάζουν στο γούστο σας.

- Φυτέψτε όμορφα λουλούδια μέσα σε λάμπες για μια διαφορετική διακόσμηση.

- Τοποθετήστε ταμπέλες στα λουλούδια η στα φυτά που έχετε φυτέψει.

- Δημιουργήστε παρτέρια για να δώσετε μια διαφορετική διαμόρφωση στο περβάζι σας.

Πάρτε ιδέες από τις παρακάτω φωτογραφίες











Πηγή: myself.gr

Πιο λυπημένοι από τις γυναίκες οι άτεκνοι άνδρες

Πιο λυπημένοι από τις γυναίκες οι άτεκνοι άνδρες


Βρετανοί ερευνητές ανατρέπουν τα δεδομένα

Οι άνδρες που δεν έχουν κάνει παιδιά είναι πιο πιθανό να νιώθουν κατάθλιψη συγκριτικά με τις γυναίκες που δεν έχουν δημιουργήσει οικογένεια, ανατρέποντας την καθιερωμένη αντίληψη που θέλει το ψυχικό φορτίο για την μη απόκτηση οικογένειας να βαραίνει κυρίως τις γυναίκες.

Σύμφωνα με βρετανούς ερευνητές οι άνδρες έχουν τις ίδιες πιθανότητες με τις γυναίκες να θέλουν παιδιά και μάλιστα να νιώθουν μεγαλύτερη κατάθλιψη, θυμό και στεναχώρια συγκριτικά με τις γυναίκες, σε περίπτωση που δεν γίνουν γονείς.

Στο πλαίσιο της έρευνας το 38% των ανδρών είπαν ότι ένιωθαν κατάθλιψη που έμειναν άτεκνοι συγκριτικά με το 27% των γυναικών. Επίσης το 50% αυτών ένιωθαν κοινωνική απομόνωση συγκριτικά με το 27% των γυναικών. Επιπλέον το 25% ένιωθαν θυμό συγκριτικά με το 18% των γυναικών. Ωστόσο, είναι ενδιαφέρον ότι κανένας άνδρας δεν ένιωθε ενοχές, συγκριτικά με το 16% των γυναικών.

Η έρευνα από το Πανεπιστήμιο Keele που πρόκειται να παρουσιαστεί στο ετήσιο συνέδριο της Βρετανικής Κοινωνιολογικής Εταιρίας στο Λονδίνο, επίσης κατέληξε στη διαπίστωση ότι οι επιρροές που δέχονται οι άνδρες και οι γυναίκες για την απόκτηση παιδιού είναι διαφορετικές. Οι γυναίκες αναφέρουν συχνότερα την προσωπική επιθυμία και την έντονη βιολογική ανάγκη να κάνουν παιδί ως σημαντικότερα κίνητρα για τη δημιουργία οικογένειας. Οι άνδρες από την άλλη μεριά αισθάνονται μεγαλύτερη πίεση από την κοινωνία και την οικογένεια.

Πηγή: vita.gr

Τα καρύδια μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη

Τα καρύδια μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη


Ερευνητές παρακολούθησαν τις διατροφικές συνήθειες 140.000 γυναικών

Τα καρύδια όταν καταναλώνονται με μια συχνότητα 2-3 φορές την εβδομάδα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2 κατά περίπου 25%, σύμφωνα με ανάλυση από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. 

Η ανάλυση βασίστηκε στα δεδομένα που προέρχονται από τις διατροφικές συνήθειες περίπου 140.000 νοσοκόμων (γυναικών). Οι γυναίκες ηλικίας 35-77 ετών, παρακολουθήθηκαν επί δέκα έτη προκειμένου να διαπιστωθεί πόσες εκδήλωσαν σακχαρώδη διαβήτη.

Διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν 28 γραμμάρια καρυδιών τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα είχαν 24% λιγότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν διαβήτη τύπου 2 σε σύγκριση με όσες τα κατανάλωναν σπάνια ή καθόλου. Επίσης, ο κίνδυνος για όσες τα κατανάλωναν μια φορά την εβδομάδα μειωνόταν κατά 13%. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι παρότι τα στοιχεία που ανέλυσαν αφορούν γυναίκες, θα ισχύουν και για τους άνδρες.

Η μελέτη ενισχύει τα συμπεράσματα προηγούμενων ερευνών αναφορικά με την ευεργετική αντιδιαβητική δράση των καρυδιών, αλλά επιπρόσθετα θεωρείται ότι είναι μια από τις μεγαλύτερες μελέτες που καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η συστηματική κατανάλωση καρυδιών μπορεί ακόμη και να προλάβει την εκδήλωση διαβήτη τύπου 2. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο Journal of Nutrition.

Πηγή: vita.gr

Καμπανάκι για καρδιακό η ανδρική φαλάκρα

Καμπανάκι για καρδιακό η ανδρική φαλάκρα


Αυξάνεται ο κίνδυνος όταν πέφτουν τα μαλλιά στην κορυφή του κεφαλιού

Οι άνδρες που αποκτούν φαλάκρα, κινδυνεύουν περισσότερο να εμφανίσουν προβλήματα καρδιάς, από ό,τι οι συνομήλικοί τους που διατηρούν όλα τα μαλλιά τους, σύμφωνα με μια νέα ιαπωνική επιστημονική έρευνα. 

Η μελέτη συμπέρανε ότι ο κίνδυνος ισχύει κυρίως για όσους τα μαλλιά τους αραιώνουν στην κορυφή του κεφαλιού και όχι τόσο για αυτούς που εμφανίζουν αραίωση στους κροτάφους και στο μπροστινό μέρος του κεφαλιού.

Οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Τόκιο, με επικεφαλής τον δρ. Τομοχίντε Γιαμάντα ανέλυσαν τις περιπτώσεις περίπου 37.000 ανδρών και διαπίστωσαν ότι οι φαλακροί που ήδη έχουν χάσει τα περισσότερα μαλλιά τους είναι κατά 32% πιθανότερο να πάθουν στεφανιαία νόσο.

Ειδικότερα για τους άνδρες κάτω των 55-60 ετών, ο αυξημένος κίνδυνος των φαλακρών ανδρών για την εμφάνιση στεφανιαίας νόσου ανέρχεται στο 44%. Γενικότερα, όσον αφορά οποιαδήποτε καρδιοπάθεια, οι φαλακροί αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο.

Ο κίνδυνος φαίνεται να αυξάνεται ανάλογα με το μέγεθος της φαλάκρας, μόνο όμως όταν αυτή αφορά την κορυφή του κεφαλιού. Αντίθετα, η αραίωση των μαλλιών στους κροτάφους φαίνεται να αυξάνει λίγο τον καρδιολογικό κίνδυνο. 

Πάντως οι επιστήμονες επεσήμαναν ότι ο κίνδυνος των φαλακρών για καρδιοπάθεια είναι μικρότερος σε σχέση με τον κίνδυνο εξαιτίας του καπνίσματος, της παχυσαρκίας, της υψηλής πίεσης και της υψηλής χοληστερίνης.

Ο Γιαμάντα ανέφερε ότι ιδίως οι νεότεροι άνδρες που αρχίζουν να χάνουν τα μαλλιά τους στην κορυφή του κεφαλιού τους, θα πρέπει να βελτιώσουν τον τρόπο ζωής τους (υγιεινή διατροφή, σωματική άσκηση κ.α.), ώστε να φροντίσουν για την καλή υγεία της καρδιάς τους. Από την άλλη, όπως είπε, δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία που να δικαιολογούν ότι κάθε φαλακρός άνδρας θα πρέπει να επισκεφτεί επειγόντως τον καρδιολόγο.

Προς το παρόν, είναι ασαφές γιατί υπάρχει αυτή η σχέση ανάμεσα στην φαλάκρα και στην καρδιοπάθεια. Ορισμένες πιθανές εξηγήσεις είναι ότι η φαλάκρα αποτελεί ένδειξη για αυξημένη ινσουλινο-αντίσταση (πρόδρομο σημάδι διαβήτη), για χρόνια φλεγμονή στον οργανισμό ή για αυξημένη ευαισθησία στην ορμόνη τεστοστερόνη, όλοι παράγοντες που, άμεσα ή έμμεσα, αυξάνουν την πιθανότητα καρδιαγγειακής νόσου, σύμφωνα με τους ερευνητές.

Η απώλεια των μαλλιών είναι ένα συχνό φαινόμενο στον ανδρικό πληθυσμό διεθνώς. Οι μισοί άνδρες έχουν πιο αδύνατες τρίχες μαλλιών έως τα 50 τους και το 80% εμφανίζουν κάποια απώλεια τριχών έως την ηλικία των 70 ετών.

Πώς περιγράφουν τα ραντεβού τα δύο φύλα

Πώς περιγράφουν τα ραντεβού τα δύο φύλα


Απροσπέλαστες οι διαφορές τους


Η μικρότερη κάμερα για νυχτερινές λήψεις στον κόσμο

Η μικρότερη κάμερα για νυχτερινές λήψεις στον κόσμο


Η CHOBi CAM Pro3 έρχεται με βάρος μόλις 41 γραμμάρια και τιμή 40 ευρώ!

Η ιαπωνική εταιρεία Japan Trust Technology (JTT) σχεδίασε τη μικρότερη κάμερα με δυνατότητες νυχτερινής όρασης στον κόσμο, δίνοντας τη δυνατότητα για νυχτερινές λήψεις φωτογραφιών και βίντεο, πολύ καλής ποιότητας.

Το νέο αυτό gadget έχει βάρος μόλις 41 γραμμάρια με τις διαστάσεις του να είναι 17mm x 45mm x 28mm ενώ είναι ικανό για λήψη βίντεο ανάλυσης 1920x1080 και φωτογραφιών 4032x3024.

Η CHOBi CAM Pro3 είναι μία ψηφιακή φωτογραφική μηχανή που χωράει στην παλάμη σας, ενώ το μεταλλικό περίβλημα που χρησιμοποίησε η JTT, την προστατεύει από πιέσεις και πτώσεις.

Η μίνι αυτή κάμερα, διαθέτει αυτονομία 120 λεπτών συνεχούς λήψης με μία μόνο φόρτιση, ενώ η κάρτα μνήμης των 32GB, μέσω θύρας microSDHC, εγγυάται πως δε θα ξεμείνετε ποτέ από ελεύθερο αποθηκευτικό χώρο για τις φωτογραφίες και τα βίντεο σας.



Επίσης διαθέτει θύρα microUSB για φόρτιση από τον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή (Windows ή Mac), ενώ η διάρκειας μίας πλήρης φόρτισης δεν ξεπερνά τις 3 ώρες.

Η CHOBi CAM Pro3 είναι διαθέσιμη από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας στην τιμή των 4.980 γιεν (περίπου 40 ευρώ). 

ο Viber κάνει την εμφάνισή του στα Windows Phone

Το Viber κάνει την εμφάνισή του στα Windows Phone


Έρχεται να ανταγωνιστεί το Skype της Microsoft

Οι υπεύθυνοι του Viber έχουν θέσει σαν στόχο τους να επεκταθούν σε όλες τις πλατφόρμες κινητών συσκευών. Κάτι που είναι απολύτως λογικό από τη στιγμή που πρόκειται για μία εφαρμογή που παρέχει δωρεάν κλήσεις και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πλέον, η γνωστή εφαρμογή κάνει την εμφάνισή της και στο λειτουργικό σύστημα της Microsoft, με μία έκδοση ειδικά σχεδιασμένη για το περιβάλλον των Windows Phone 8.

Όπως σε όλες τις εκδόσεις του Viber, έτσι και εδώ η εφαρμογή προσφέρει δωρεάν ανταλλαγή μηνυμάτων και φωτογραφιών, δωρεάν κλήσεις VoIP αλλά και δυνατότητα ομαδικών κλήσεων. Η εφαρμογή υποστηρίζει έως και 30 διαφορετικές γλώσσες, ώστε να εξυπηρετεί το σύνολο των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Ένας από τους πιο σημαντικούς μας στόχους είναι να υποστηρίξουμε πολλές πλατφόρμες λειτουργικών συστημάτων, διασφαλίζοντας πως οι χρήστες μας θα μπορέσουν να έρθουν σε επαφή με τους φίλους και τους γνωστούς τους, χωρίς να επηρεάζεται αυτό από το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιούν. Η υποστήριξη στο Windows Phone 8 είναι πολύ σημαντική για αυτή τη στρατηγική και είμαστε ενθουσιασμένοι που το Viber θα είναι διαθέσιμο στην λίστα των Windows 8 συσκευών, που συνεχώς αναπτύσσεται», δήλωσε ο CEO της εταιρίας, Talmon Marco.

Σε κάθε περίπτωση, ο πιο ισχυρός ανταγωνιστής του Skype, συνεχίζει να εξελίσσεται και να μεγαλώνει, φτάνοντας ήδη τα 175 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, σύμφωνα με στοιχεία του περασμένου Φεβρουαρίου.

Το Yahoo Mail προσθέτει την υποστήριξη επισύναψης αρχείων από το Dropbox

Το Yahoo Mail προσθέτει την υποστήριξη επισύναψης αρχείων από το Dropbox


Προσαρμόζεται με την cloud πραγματικότητα

Η Yahoo ανακοίνωσε πρόσφατα μία νέα εταιρική σχέση με το Dropbox, μέσω της οποίας οι χρήστες θα μπορούν να επισυνάψουν αρχεία στα emails τους, που είναι αποθηκευμένα στη δημοφιλή υπηρεσία cloud.

Η εταιρία παρουσιάζει αυτή τη νέα λειτουργία, σαν έναν ακόμη τρόπο που θα βοηθήσει στο να καταστεί η εμπειρία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ακόμα πιο απλή για τους χρήστες της.

“Ο τρόπος που το βλέπουμε, είναι πως θα πρέπει να έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε τα emails σας, να κάνετε όσα πρέπει να κάνετε με αυτά και στη συνέχεια συνεχίσετε την ημέρα σας”, γράφει ο διευθυντής του τμήματος Διαχείρισης Προϊόντος της Yahoo, David McDowell.

Η υποστήριξη του Dropbox φέρνει μερικά πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα για τους χρήστες και των δύο υπηρεσιών. Αρχικά, εφόσον τα αρχεία είναι αποθηκευμένα στο cloud καταργείται ο περιορισμός των 25MB για τα επισυναπτόμενα αρχεία στο Yahoo, επιπλέον οι χρήστες του Dropbox θα μπορούν από και στο εξής να αποθηκεύουν τα αρχεία που λαμβάνουν μέσω email, απευθείας στο cloud, χωρίς να απαιτείται τοπική αποθήκευση.

Η υποστήριξη του Dropbox είναι ήδη διαθέσιμη για την Web έκδοση του Yahoo Mail στα Αγγλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Γαλλικά και Ιταλικά.

Σαράντα χρόνια από την πρώτη κλήση με κινητό τηλέφωνο

Σαράντα χρόνια από την πρώτη κλήση με κινητό τηλέφωνο


Μια ιστορική στιγμή για την εξέλιξη της τεχνολογίας

Στις 3 Απριλίου του 1973, ακριβώς 40 χρόνια από σήμερα, ο μηχανικός ανάπτυξης στην ομάδα φορητού εξοπλισμού της Motorola Marty Cooper, πραγματοποίησε την πρώτη κλήση από κινητό τηλέφωνο.

Ο Cooper χρησιμοποίησε τη συσκευή DynaTAC της εταιρίας, για να καλέσει τα εργαστήρια Bell Labs (πρώην τομέας της εταιρίας τηλεπικοινωνιών ΑΤ & Τ), λέγοντας τη φράση “σας καλώ απλά για να δω αν η κλήση μου ακούγεται καθαρά σε εσάς”.

Η συσκευή που χρησιμοποίησε ο Cooper για να πραγματοποιήσει την κλήση, ήταν ένα πρωτότυπο πάνω στο οποίο βασίστηκε μετέπειτα το Motorola DynaTAC 8000x, που ήταν το πρώτο κινητό τηλέφωνο, διαθέσιμο στο ευρύ κοινό. Παρά τα πενιχρά του χαρακτηριστικά για τα δεδομένα της σημερινής εποχής, το κόστος του τότε ανερχόταν στα 3.995 δολάρια.

Μάλιστα, για την προώθηση αυτού του νέου, τότε, τρόπου επικοινωνίας το DynaTAC συμμετείχε σε αρκετές ταινίες του Hollywood, συμπεριλαμβανομένων των «Wall Street» και «American Psycho».

Η Samsung ξόδεψε 4 δισ. δολάρια σε διαφημιστικές καμπάνιες μέσα στο 2012

Η Samsung ξόδεψε 4 δισ. δολάρια σε διαφημιστικές καμπάνιες μέσα στο 2012


Ξεπερνώντας σε μεγάλο βαθμό τους ανταγωνιστές της

Η Samsung φαίνεται πως ρίχνει πολύ μεγάλο βάρος στην προώθηση των προϊόντων της, ειδικά το 2012 ήταν η χρονιά που το επιβεβαίωσε ξοδεύοντας, ούτε λίγο ούτε πολύ, περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικές καμπάνιες.

Μάλιστα τα ποσά που δαπανά η Samsung τα τελευταία 4 χρόνια μπορούν να συγκριθούν με τον «γίγαντα» της διαφήμισης που ακούει στο όνομα Coca-Cola, ενώ μέσα στο 2012 κατάφερε και να την ξεπεράσει. Αρκεί κανείς να σκεφτεί πως τα χρήματα που έδωσε σε διαφημίσεις η κορεατική εταιρία το περασμένο έτος, είναι έως και τέσσερις φορές περισσότερα από αυτά που δαπάνησε ο βασικός ανταγωνιστής της, η Apple.

Με την επικείμενη κυκλοφορία του νέου Galaxy S IV στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, αναμένεται να συνεχιστεί αυτή η επιθετική πολιτική προώθησης προϊόντων που ασκεί η Samsung, αφού θα ξεκινήσουν οι νέες διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρίας για τη νέας της ναυαρχίδα.

Τέλος, δεν αποκλείεται φέτος να δούμε και άλλες εταιρίες του χώρου, όπως η Apple, να ακολουθούν αυτή την πολιτική, σε μία προσπάθεια να κερδίσουν κάποιο ποσοστό από το μερίδιο που κατέχει η Samsung στην αγορά. 

Στο φουλ οι μηχανές για το νέο iPhone

Στο φουλ οι μηχανές για το νέο iPhone


Στόχος της Apple η κυκλοφορία του μέσα στο καλοκαίρι

Η Apple όπως φαίνεται επιταχύνει τις διαδικασίες για την παραγωγή της επόμενης γενιάς iPhone, όπως υποστηρίζει νέο δημοσίευμα του γνωστού περιοδικού Wall Street Journal (WSJ).

Το δημοσίευμα υποστηρίζει πως η παραγωγή του νέου iPhone θα ξεκινήσει κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του έτους, με την εταιρία να ελπίζει πως θα είναι έτοιμο να φτάσει στα ράφια των καταστημάτων μέσα στην καλοκαιρινή περίοδο.

Επίσης, αναφέρεται πως δε θα αλλάξει το μέγεθος της οθόνης, διατηρώντας τη διάσταση των 4 ιντσών, ενώ στα ίδια επίπεδα αναμένεται να παραμείνει και το συνολικό μέγεθος της συσκευής.

Παράλληλα, γίνεται λόγος και το φημολογούμενο «φθηνό iPhone», με τις πηγές του WSJ να υποστηρίζουν πως η Apple έχει σαν στόχο να το κυκλοφορήσει επίσημα, μέχρι το τέλος του 2013.

Ακόμα, η αμερικανική εταιρία λέγεται πως είναι σε συζητήσεις με διάφορους κατασκευαστές εξαρτημάτων στην Ασία, για τη συγκεκριμένη συσκευή με τις φήμες να αναφέρουν πως και αυτή θα διαθέτει οθόνη 4 ιντσών, όμως δε θα διατηρεί τα επίπεδα ποιότητας του iPhone 5.

Να σπάσουν τα ταμπού της μονιμότητας των Δημοσίων Υπαλλήλων

Να σπάσουν τα ταμπού της μονιμότητας των Δημοσίων Υπαλλήλων


Alpha Bank: Να ανασταλεί η είσπραξη του ΦΑΠ

Συσσωρεύονται και πάλι εμπόδια στην ομαλή εφαρμογή του Μνημονίου καθώς δεν επιλύονται έγκαιρα και με αποτελεσματικό τρόπο χρονίζοντα προβλήματα που οφείλονται σε συνεχιζόμενες λειτουργικές αδυναμίες του κράτους. Αυτά αναφέρει στο εβδομαδιαίο δελτίο της η Alpha Bank, επισημαίνοντας την πηγή των προβλημάτων της εφαρμογής του μνημονίου.

Τα προβλήματα αυτά έχουν κυρίως σχέση

α) Με την αποτελεσματική αντιμετώπιση της ακόμη αυξανόμενης φοροδιαφυγής και την αποκατάσταση της φορολογικής δικαιοσύνης με τη συμμετοχή όλων ανεξαιρέτως στην προσπάθεια για έξοδο της χώρας από την κρίση και για αποκατάσταση των συνθηκών για βιώσιμη ανάπτυξη. 

Όπως προκύπτει από την εκτέλεση του Π2013 στο 1ο 2μηνο του 2013 που αναλύεται στη συνέχεια, καθώς και από τους ελέγχους τους ΣΔΟΕ και του Υπ. Οικονομικών γενικότερα, η πρόοδος που έχει σημειωθεί έως σήμερα σε αυτόν τον τομέα δεν είναι ικανοποιητική, ιδιαίτερα στα πλαίσια της μεγάλης κρίσης που επιβαρύνει τη χώρα μας. 

Είναι απολύτως αναγκαίο τα αποτελέσματα όσον αφορά την είσπραξη εσόδων από την αποτελεσματική αντιμετώπιση των φαινομένων φοροδιαφυγής να είναι πολύ πιο εμφανή κατά το τρέχον έτος.

β) Με την εξασφάλιση μιας πραγματικά αποδοτικής λειτουργίας του δημόσιου τομέα της χώρας, η οποία δεν μπορεί να συμβεί χωρίς την άμεση εξάλειψη των ταμπού (όπως αυτό της μονιμότητας και της συνεπαγόμενης απαγόρευσης των προσλήψεων - όταν η ανεργία των νέων στη χώρα ανέρχεται στο 57%) που μας οδήγησαν στην χρεοκοπία.

Σημειώνεται ότι η χρηματοδότηση των δημοσίων υπηρεσιών γίνεται σήμερα αποκλειστικά και μόνο από το υστέρημα των συνεπών φορολογουμένων και συνεπάγεται νέες επιβαρύνσεις για την οικονομία, ιδιαίτερα αν η τελευταία δεν ενισχύεται με την αποτελεσματική συμβολή και των δημοσίων υπηρεσιών. 

Οι δημόσιες υπηρεσίες θα πρέπει να γίνουν κινητήριος μοχλός και όχι να παραμένουν εμπόδιο στην ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας.

γ) Με τον απολύτως αναγκαίο εξορθολογισμό της φορολογίας των ακινήτων, ο οποίος μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την έγκαιρη επιβολή ενός ενιαίου και μοναδικού φόρου κατοχής ακινήτων, τύπου ΕΕΤΗΔΕ, με συντελεστές ελαφρά υψηλότερους από 0,3% έως 0,4% που ήδη εφαρμόζονται στον ΕΕΤΗΔΕ, ώστε να μην υπονομευθεί η απόδοση του φόρου από την σύσταση κάποιου σχετικά περιορισμένου αφορολόγητου ορίου για κοινωνικούς σκοπούς. 

Με ένα τέτοιο φόρο οι αναγκαίες εισπράξεις ύψους άνω των 3 δισ. θα είναι εξασφαλισμένες χωρίς να φαλκιδεύεται πλήρως η λειτουργία της αγοράς ακινήτων. 

Ο ΕΕΤΗΔΕ όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθεί, αλλά να διατηρηθεί (ενδεχομένως με μικρές βελτιώσεις) ως ο μόνος φόρος για την φορολογία της ακίνητης περιουσίας με κατάργηση όλων των άλλων φόρων και ιδιαίτερα των ΦΑΠ 2011 και 2012 και ακόμη και των φόρων επί των συναλλαγών ακινήτων.

Η διαιώνιση των ανωτέρω προβλημάτων αφενός εμποδίζει την ανάκαμψη της οικονομίας και αφετέρου πλήττει την οικονομική σταθερότητα που με τόσες θυσίες κατακτήθηκε τους τελευταίους μήνες.

Απαιτούνται λύσεις εδώ και τώρα, και όχι ημίμετρα μέχρι να περάσουμε τον κάβο της επόμενης δόσης, ιδίως σε μία περίοδο όπου επίκειται η ανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών τραπεζών, και έχει ενταθεί η αβεβαιότητα μετά τα δραματικά γεγονότα στην Κύπρο. 

Σημειώνεται ότι η Alpha Bank από την πλευρά της ήδη ανακοίνωσε σχέδιο κεφαλαιακής ενίσχυσης 4,6 δισ., με άντληση κεφαλαίων από τον ιδιωτικό τομέα με καταβολή μετρητών έως 550 εκατ. και από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) για το υπολειπόμενο ποσό. 

Η επιτυχία της εκδόσεως ενισχύεται με την προσφορά δικαιωμάτων που θα επιτρέπουν στους ιδιώτες μετόχους να αγοράσουν τις μετοχές που θα αποκτήσει το ΤΧΣ, σε προκαθορισμένες τιμές τα επόμενα 4,5 χρόνια. 

Με αυτό τον τρόπο οι μέτοχοι που θα δεχθούν να επενδύσουν στη σημερινή δύσκολη συγκυρία θα έχουν τη δυνατότητα να προσποριστούν οι ίδιοι σημαντικά οφέλη με την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας και την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας του τραπεζικού συστήματος, επιστρέφοντας ταυτόχρονα, και με τόκο, τους δημόσιους πόρους που χρησιμοποιούνται για την ανακεφαλαιοποίηση. 

Είναι, λοιπόν, επιτακτική ανάγκη να διαφυλαχθεί το καλό οικονομικό κλίμα τις εβδομάδες που έρχονται και να μην διαταραχθεί η διαδικασία ανακεφαλαιοποίησης του τραπεζικού συστήματος.

Σχετικά με τις αναφερόμενες διαφωνίες με την Τρόικα όσον αφορά τον φόρο στα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ (ΕΕΤΗΔΕ), σημειώνονται τα ακόλουθα: Πρώτον, η αξιοσημείωτη αποδοτικότητα της είσπραξης των εσόδων από τον ΕΕΤΗΔΕ, τα οποία ανήλθαν στα 2,86 δισ. το 2012 και στα 490 εκατ. στο 1ο 2μηνο.’13 (έναντι στόχου για είσπραξη  368 εκατ. στο 2μηνο αυτό), ενώ για το 2013 ως σύνολο προγραμματίζεται η αύξηση των εσόδων από τον ΕΕΤΗΔΕ στα 3,17 δισ. 

Αυτή η υψηλή αποδοτικότητα των εισπράξεων από τον ΕΕΤΗΔΕ και η αδυναμία έγκαιρης ολοκλήρωσης των διαδικασιών για την θέσπιση του νέου ενιαίου φόρου επί των ακινήτων, οδήγησε όπως ήταν φυσικό, την κυβέρνηση να προγραμματίσει την είσπραξη του ΕΕΤΗΔΕ με τον ίδιο τρόπο, μέσω της ΔΕΗ, και κατά το 2013. 

Σημειώνεται ότι ο ΕΕΤΗΔΕ είναι ο μόνος φόρος που υπερ-αποδίδει τα αναμενόμενα έσοδα (περίπου 2,5 δισ. ετησίως) στην κυβέρνηση, παρά το ότι όσοι δεν είχαν τη δυνατότητα να πληρώσουν άμεσα ζήτησαν την απαλλαγή τους ή τον διακανονισμό της πληρωμής σε δόσεις του φόρου που τους αναλογεί (πράγμα που έκαναν άνω των 700.000 φορολογούμενοι) και άλλοι (περίπου 500.000 φορολογούμενοι) δεν πλήρωσαν τον φόρο διότι δεν είχαν τη δυνατότητα, χωρίς, ουσιαστικά, να έχουν καμιά επίπτωση. 

Παρόλα αυτά, εισπράχθηκαν τα 2,86 δισ. το 2013 και έσωσαν τον προϋπολογισμό και τη χώρα. Αυτά εισπράχθηκαν κυρίως από αυτούς που είχαν τη δυνατότητα να τον πληρώσουν και η επιβάρυνση των φορολογουμένων με μικρή ή μεγαλύτερη περιουσία από αυτόν τον φόρο, αν και επώδυνη σε πολλές περιπτώσεις, είναι πολύ πιο λογική και πολύ πιο δίκαιη από οποιοδήποτε άλλο φόρο.

Το πρόβλημα, ωστόσο, όσον αφορά τους φόρους περιουσίας δεν είναι ο ΕΕΤΗΔΕ, αλλά το γεγονός ότι η Κυβέρνηση έχει ήδη αποστείλει τα εκκαθαριστικά και εισπράττει τον φόρο από τον φόρο ακίνητης περιουσίας (ΦΑΠ) του 2010 και σχεδιάζει να εισπράξει επίσης εντός του 2013 και τον ΦΑΠ του 2011 και τον ΦΑΠ του 2012 και ακόμη και τον ΕΕΤΗΔΕ του 2013, όπως προαναφέρθηκε. 

Από τον ΕΕΤΗΔΕ έχει προγραμματίσει να εισπράξει έσοδα ύψους 3,18 δισ. το 2013, ενώ τα έσοδα από τους ΦΑΠ των ετών 2010, 2011 και 2012 θα καταγραφούν στους άμεσους φόρους παρελθόντων ετών (ΠΟΕ), από όπου προγραμματίζεται η είσπραξη ενός επιπλέον ποσού ύψους  700 εκατ.ευρώ. 

Ωστόσο, η επιβολή ταυτόχρονα όλων των ανωτέρω φόρων επί των ακινήτων το 2013 (δηλαδή στο πιο κρίσιμο έτος στο οποίο θα πρέπει να εξασφαλιστεί η ανάκαμψη των συναλλαγών στην αγορά ακινήτων και της οικονομίας γενικότερα), συμβάλλει στην περαιτέρω πτώση (αντί για την αναγκαία ανάκαμψη) της ζήτησης και των συναλλαγών επί ακινήτων, η οποία ήδη έχει καταποντιστεί σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα το 2012. 

Σημειώνεται ότι οι ΦΑΠ 2010, 2011 και 2012 επιβάλλονται το 2013, παρά το ότι ο ΕΕΤΗΔΕ επιβλήθηκε το 2011 για να αντικαταστήσει τους ανωτέρω φόρους, όταν αυτοί ήταν ανενεργοί λόγω της αδυναμίας έγκαιρης κατάρτισης από την Κυβέρνηση της φορολογητέας βάσης των ακινήτων για την επιβολή των φόρων αυτών. Η επιβολή του ΕΕΤΗΔΕ χωρίς την κατάργηση των ΦΑΠ αποτελεί εξόφθαλμη υπερ-φορολόγηση των ακινήτων και έχει οδηγήσει σε πλήρη αδράνεια την αγορά ακινήτων.

Χωρίς δε αναζωπύρωση των συναλλαγών στην αγορά ακινήτων η απόδοση της φορολογίας των ακινήτων θα διαμορφωθεί από εδώ και πέρα σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα με αρνητικές επιπτώσεις στην απόδοση και των άλλων φόρων.

Όσον αφορά στην απώλεια εσόδων από την κατάργηση ή αναβολή των ΦΑΠ 2011 και 2012, αυτή μπορεί κάλλιστα να εξασφαλιστεί με την απολύτως αναγκαία αύξηση των εσόδων από τους άμεσους και έμμεσους φόρους ΠΟΕ, μετά τη σημαντική πτώση αυτών των εσόδων στο 4ο 3μηνο του 2012.

Σημειώνεται ότι τα έσοδα από άμεσους φόρους ΠΟΕ αυξήθηκαν στα  842 εκατ. στο 1ο 2μηνο του 2013, από 533 εκατ. στο 1ο 2μηνο του 2012 και ήταν αυξημένα κατά 140 εκατ. έναντι του στόχου. Ένα μέρος από αυτή τη σημαντική αύξηση οφείλεται στην είσπραξη του ΦΑΠ του 2010, αλλά υπήρξε και σημαντικά αυξημένη είσπραξη εσόδων από ληξιπρόθεσμες φορολογικές οφειλές ιδιωτών. 

Για το έτος 2013 ως σύνολο επιδιώκεται η αύξησή των εσόδων από άμεσους φόρους ΠΟΕ κατά 82,5% σε ετήσια βάση λόγω και της πρόβλεψης για είσπραξη των εσόδων από τον ΦΑΠ του 2010, 2011 και 2012. Ωστόσο, έχει επίσης προγραμματιστεί είσπραξη εσόδων από τις ληξιπρόθεσμες οφειλές των ιδιωτών έναντι του δημοσίου ύψους άνω των  1,9 δισ. εντός του 2013, τα οποία, με την αναγκαία εντατικοποίηση της προσπάθειας, μπορεί κάλλιστα να υπερβούν τα 3,5 δισ. 

Ήδη, φαίνεται ότι εισπράχθηκαν περίπου 432 εκατ. στο 1ο 2μηνο του 2013 από ληξιπρόθεσμα, ενώ και οι έμμεσοι φόροι ΠΟΕ ήταν αυξημένοι κατά 24,1% σε ετήσια βάση στο 1ο 2μηνο του 2013, μετά την αύξησή τους κατά 153,7% στο 1ο 2μηνο του 2012, ενώ για το 2013 ως σύνολο έχει προγραμματιστεί μείωσή τους κατά -3,8%. 

Γενικά, δεδομένου ότι το ύψος των ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων του κράτους από φορολογικές υποθέσεις που μπορεί να εισπραχθούν υπερβαίνει τα 20 δισ. (έναντι συνόλου  56 δισ.), οι εισπράξεις από τους άμεσους και έμμεσους φόρους ΠΟΕ μπορούν να πλησιάσουν τους στόχους που έχουν τεθεί για το 2013 ακόμη και χωρίς την επιβολή των ΦΑΠ 2011 και 2012. Ήδη, η ΓΓΔΕ κινείται ενεργά προς αυτή την κατεύθυνση, με την αποστολή 2,5 εκατ. ειδοποιητηρίων σε ληξιπρόθεσμους οφειλέτες για την άμεση διευθέτηση και πληρωμή των υποχρεώσεών τους στο κράτος.

Όσον αφορά στην εκτέλεση του Π2013 στο 2μηνο Ιαν.-Φεβρ.’13, σημειώνονται τα ακόλουθα: α) Η πρόβλεψη της τρόικα ήταν για πτώση των πρωτογενών δαπανών του Τ.Π. στα 8,5 δισ. στο 2μηνο αυτό, αλλά ο Π2013 υλοποιήθηκε στο ίδιο 2μηνο με πτώση τους στα 7,74 δισ.ευρώ. 

Η μείωση αυτών των δαπανών, που αποτελούν το βασικό κριτήριο του μεγέθους της δημοσιονομικής προσαρμογής που συντελείται στη χώρα, ήταν μεγαλύτερη από ότι προέβλεπε ο στόχος της Τρόικα κατά  766 εκατ. στο 1ο 2μηνο του έτους. 

β) Η Τρόικα προέβλεπε πτώση των καθαρών εσόδων του Τ.Π. στα 7,52 δισ., αλλά ο Π2013 υλοποιήθηκε στο 1ο 2μηνο του 2013 με τα καθαρά έσοδα να διαμορφώνονται στα  7,75 δισ., σημειώνοντας θετική απόκλιση από το στόχο κατά 235 εκατ. 

γ) Η τρόικα προέβλεπε πρωτογενές έλλειμμα της κεντρικής κυβέρνησης στα 1,33 δισ. στο 1ο 2μηνο του 2013, αλλά ο Π2013 υλοποιήθηκε σε αυτό το 2μηνο με πρωτογενές πλεόνασμα ύψους 487 εκατ. ευρώ. 

Επομένως, όχι μόνο δεν υπάρχει μαύρη τρύπα στην υλοποίηση του Π2013 στο 1ο 2μηνο του 2013, αλλά, αντίθετα, θα μπορούσε να μιλήσει κανείς για λευκή τρύπα ύψους άνω των 1 δισ. στον προϋπολογισμό της Κεντρικής Κυβέρνησης ακόμη και μετά τις προσαρμογές για αναγωγή των στοιχείων του 1ου 2μήνου με βάση την αναμενόμενη εξέλιξή τους το 2013 ως σύνολο.

Το σπουδαιότερο, ωστόσο, είναι ότι το ανωτέρω αποτέλεσμα επιτεύχθηκε, παρά τις μεγάλες απώλειες εσόδων που σημειώθηκαν σε ορισμένες κατηγορίες εσόδων, όπως στον ΦΠΑ και στον ΕΦΚ καπνού με απώλειες εσόδων ύψους 353 εκατ. (λόγω κυρίως της πολιτικής αγορών και αποθεματοποιήσεων των εταιρειών κατά τη διάρκεια του έτους), καθώς και στον ΦΠΑ και στον ΕΦΚ πετρελαιοειδών με εκτιμώμενες απώλειες εσόδων ύψους άνω των 200 εκατ. (λόγω κυρίως της σημαντικά μειωμένης κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης ως αποτέλεσμα των πολύ καλών καιρικών συνθηκών που επικράτησαν στο 1ο 2μηνο,’2013). Η πορεία αύξησης των εσόδων από αυτούς τους φόρους αναμένεται να βελτιωθεί σημαντικά στο υπόλοιπο του έτους.

Αδικαιολόγητα μεγάλη παραμένει η πτώση των εσόδων από τον ΦΠΑ στα προϊόντα εκτός πετρελαιοειδών και καπνού και αυτό είναι πραγματικά μεγάλο πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί με μεγαλύτερη σοβαρότητα από ότι έως σήμερα. 

Η πτώση των εσόδων από την πηγή αυτή ανήλθε και πάλι στο -12,7% στο 2μηνο Ιαν.- Φεβρ.’2013, μετά την πολύ μεγάλη πτώση τους κατά -17,9% στο 2μηνο Ιαν.- Φεβρ.’12. Δηλαδή, τα έσοδα από τον ΦΠΑ στα προϊόντα εκτός πετρελαιοειδών και καπνού ήταν κατά 776 εκατ. λιγότερα στο 1ο 2μηνο του 2013, από ότι στο ίδιο 2μηνο του 2011, παρά το ότι στο 1ο 2μηνο του 2013 οι συντελεστές ΦΠΑ στην εστίαση ήταν σχεδόν 2πλάσιοι από ότι στο 1ο 2μηνο του 2011. 

Η αύξηση των συντελεστών θα έπρεπε (χωρίς την έξαρση της φοροδιαφυγής) να είχε αντισταθμίσει σε μεγάλο βαθμό τις επιπτώσεις της βαθύτερης ύφεσης στην οικονομία. 

Ωστόσο, η φοροδιαφυγή στον τομέα αυτό φαίνεται να αυξάνει, αφού, σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, το 2012 δεν υπεβλήθησαν καν άνω των 1,16 εκατ. δηλώσεων ΦΠΑ, ενώ από τις 4,14 εκατ. δηλώσεις που υποβλήθηκαν, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό συνεπάγονταν επιστροφή και όχι είσπραξη ΦΠΑ από το κράτος (προφανώς λόγω της αυξανόμενης τάσης μη έκδοσης αποδείξεων πώλησης των αγαθών και υπηρεσιών). 

Η εξέλιξη αυτή της διόγκωσης των συναλλαγών χωρίς παραστατικά προσδιορίζει σε κάποιο βαθμό και την πολύ μεγάλη πτώση του δείκτη όγκου των πωλήσεων των καταστημάτων λιανικού εμπορίου, που ανήλθε στο δραματικό -15,7% τον Ιαν.’2013, Το ίδιο μήνα, τον Ιαν.’2013, οι εισαγωγές αγαθών με βάση τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ σημείωναν αύξηση κατά 6,5%, με σημαντική, ωστόσο, αύξηση και των εξαγωγών αγαθών κατά 14,3%.

Η βασίλισσα της ομορφιάς Εστέ Λοντέρ

Η βασίλισσα της ομορφιάς Εστέ Λοντέρ


Αυτοδημιούργητη και δισεκατομμυριούχος με τις κρέμες της να κάνουν… θαύματα!

Μια από τις πλουσιότερες γυναίκες του κόσμου, η Εστέ Λοντέρ έχτισε την αυτοκρατορία των καλλυντικών της πάνω στο διαχρονικό όνειρο κάθε γυναίκας: να νιώσει όμορφη!

Καινοτόμα στον τομέα της, τόλμησε και τα κατάφερε!

Η πρωτοπορία της δεν αφορούσε ωστόσο μόνο στις σειρές των προϊόντων της, αλλά και στις μαρκετίστικες στρατηγικές της, συνδυασμός που θα την αναγόρευε τελικά στην πλουσιότερη αυτοδημιούργητη γυναίκα του πλανήτη!

Ας δούμε τις σημαντικότερες στιγμές μιας γυναίκας που θα άλλαζε για πάντα την εμφάνιση των γυναικών, με τα φημισμένα προϊόντα της να αποτελούν ακόμα και σήμερα σταθερή επιλογή για όποια αποζητά να βάλει λίγη «μαγεία» πάνω της...

Πρώτα χρόνια




Η Τζοζεφίν Έσθερ Μέντζερ, κόρη ούγγρων μεταναστών, γεννήθηκε στο Κουίνς της Νέας Υόρκης το 1908 (πιθανότατα την 1η Ιουλίου) και μεγάλωσε με την οικογένειά της πάνω ακριβώς από το χρωματοπωλείο του πατέρα της, ως το ένατο παιδί της πολυμελούς φαμίλιας. Η στερημένη παιδική της ηλικία θα την ωθήσει από μικρή στην αναζήτηση μιας καλύτερης ζωής, εγκαινιάζοντας πρόωρα ίσως την πρώτη της επιχείρηση...

Ως έφηβη, μαγεύτηκε από τον κόσμο της ομορφιάς και του γκλάμουρ και είναι σαν να είδε τον εαυτό της να περιποιείται και να κάνει τις άλλες γυναίκες όμορφες, σκοπό που θα αφιέρωνε κατόπιν τη ζωή της. Η εμμονή της με τα προϊόντα ομορφιάς θα τη φέρουν κοντά στον θείο της, που θα γίνει πραγματικός μέντορας για κείνη: ο θείος Τζον ήταν χημικός και διέθετε το δικό του εργαστήριο (από το 1924), στο οποίο και περνούσε τις μέρες της η νεαρή Τζοζεφίν. 

Αυτός δίδαξε στο μικρό κορίτσι τα πρώτα μυστικά ομορφιάς, όπως το να μη χρησιμοποιεί σαπούνι και νερό, αλλά να καθαρίζει και να ενυδατώνει το δέρμα της πάντα με έλαια. Ο θείος είχε πάθος με τη δουλειά του και σύντομα η Τζοζεφίν θα γινόταν η πιστή του μαθήτρια: βοηθούσε τον θείο και πειραματιζόταν με κρέμες και προϊόντα περιποίησης, τα οποία δοκίμαζε κατόπιν στα πρόσωπα συγγενών και συμμαθητριών.

Το όνομα που θα τα άλλαζε όλα



Η Εστέ Λοντέρ ξεκίνησε λοιπόν την καριέρα της σε νεαρή ηλικία, πουλώντας προϊόντα ομορφιάς -κυρίως κρέμες- σε καταστήματα καλλυντικών και τουριστικά θέρετρα, τα οποία επινοούσε και ετοίμαζε ο θείος της, πάντα με την Εστέ δίπλα του στο εργαστήριο. 

Σε ηλικία 20 ετών, γνωρίζει τον λογιστή Τζόζεφ Λοτέρ και παντρεύονται λίγο αργότερα, στις 15 Ιανουαρίου 1930. Το σπίτι και η ζωή της νοικοκυράς δεν ήταν ωστόσο για τη δαιμόνια Εστέ, η οποία αποφάσισε να ακολουθήσει καριέρα ηθοποιού, ξεκινώντας μάλιστα και μαθήματα υποκριτικής. Τότε ήταν που το ζευγάρι θα άλλαζε το επίθετό του σε Λοντέρ, με την Τζοζεφίν να υιοθετεί το καλλιτεχνικότερο «Εστέ» όταν συνέλαβε την ιδέα μιας νέας εταιρίας καλλυντικών. Ονόμασε λοιπόν την επιχείρηση αλλά και τον εαυτό της Εστέ Λοντέρ...

Διπλός γάμος με τον ίδιο άντρα



Ο γιος τους Λέοναρντ γεννήθηκε στις 19 Μαρτίου 1933, με το ζευγάρι να χωρίζει ωστόσο το 1939 και την Εστέ να μετακομίζει στη Φλόριντα. Τρία χρόνια όμως αργότερα, το 1942, το ζευγάρι θα αποφασίσει να κάνει μια νέα προσπάθεια, με τον δεύτερο γάμο τους να λαμβάνει χώρα την ίδια χρονιά! 

Ένας δεύτερος γιος θα επισφραγίσει την καινούρια ένωσή τους, ο Ρόναλντ, με το ζευγάρι να παραμένει μαζί μέχρι τον θάνατο του συζύγου, το 1982.

Estée Lauder Inc




Η Λοντέρ ιδρύει την περίφημη σήμερα εταιρία καλλυντικών Estée Lauder Inc το 1945. Η εκτόξευση στην εμπορική επιτυχία θα συμβεί βέβαια μέσα από μια περίεργη τροπή της μοίρας.

Όταν λοιπόν η Florence Morris, ιδιοκτήτρια των ινστιτούτων ομορφιάς House of Ash Blondes ρώτησε τη Λοντέρ πώς απέκτησε την τέλεια επιδερμίδα της, η Εστέ έκανε την κίνηση-ματ: επέστρεψε στο σαλόνι ομορφιάς με τις κρέμες του θείου της και έδειξε στις πελάτισσες τις ευεργετικές τους δυνατότητες. Αυτό ήταν, όλες έμειναν κατενθουσιασμένες και η Florence της ζήτησε να πουλά πλέον τις κρέμες της στα κέντρα ομορφιάς της.

Το 1948, η Εστέ πείθει τους διευθυντές των πολυκαταστημάτων της Νέας Υόρκης να της παραχωρήσουν χώρο για τα προϊόντα της, κίνηση που έμελλε να αποδειχτεί επικερδέστερη απ' όσο θα περίμενε ακόμα και η ίδια. Οι πωλησιακές της ικανότητες και η εντελώς προσωπική προσέγγιση που είχε στις σχέσεις της με τις πελάτισσες θα αποδεικνύονταν πιο δραστικές ακόμα και από την υπόσχεση που έδιναν οι κρέμες της!

Ακόμα και 40 χρόνια μετά, η Εστέ Λοντέρ επισκεπτόταν πάντα τα μαγαζιά της αλλά και κάθε πάγκο της εταιρίας της στα πολυκατάστηματα, ιδιαίτερα όταν λάνσαρε νέα προϊόντα στην αγορά. Δεν άφηνε τα πράγματα στην τύχη τους, ήταν αεικίνητη και ακούραστη.

Διατήρησε τη συνήθεια που είχε από την ίδρυση ακόμα της φίρμας να επισκέπτεται καθημερινά τους πάγκους πώλησης των προϊόντων της, όπου έμπαινε από πίσω και έδειχνε στις πωλήτριες πώς γίνεται σωστά η πώληση, παρά το γεγονός ότι ήταν η επιχειρηματίας. Μέχρι και επιδείξεις έκανε των κρεμών της επιτόπου, με τις πελάτισσες να συρρέουν για να λάβουν το άγγιγμα της ίδιας της Εστέ!

Μάρκετινγκ και προσωπική διαφήμιση




Η Λοντέρ έκανε τα πάντα για να προωθήσει τη φίρμα της, παρά το γεγονός ότι ήταν πλέον μια ιδιαίτερα πετυχημένη επιχειρηματίας. Έδινε στους διάσημους φίλους και «επώνυμους» γνωστούς της μικρά δείγματα από τα προϊόντα της για τις τσάντες και τα ταξίδια τους. 

Επιδίωκε το όνομα «Εστέ Λοντέρ» να είναι στα χέρια ανθρώπων που ήταν γνωστοί για την αγάπη τους για «το καλύτερο». Ένας τέτοιος μαρκετίστικος στόχος της Λοντέρ ήταν η ηθοποιός και κατόπιν προσωπική της φίλη Γκρέις Κέλι, η μετέπειτα πριγκίπισσα του Μονακό. 

Δεν σταμάτησε φυσικά εκεί: λάτρευε να δίνει κοσμικά πάρτι και δείπνα στο σπίτι της. Απολάμβανε ιδιαίτερα τους «όμορφους ανθρώπους», όπως έλεγε, διασημότητες δηλαδή και μέλη της καλής κοινωνίας, με τους οποίους περνούσε συνήθως τα βράδια της. 

Το «κερασάκι στην τούρτα» των προωθητικών ενεργειών της ήταν βέβαια η σύλληψη της ιδέας των δωρεάν δειγμάτων των προϊόντων της, διαφημιστικός χειρισμός που έμελλε να είχε εξωφρενική επιτυχία και να αναγκάζει τους ανταγωνιστές να τη μιμηθούν άρον-άρον. Και όταν πλέον τα δωρεάν δείγματα ήταν κοινός τόπος, η Εστέ ήταν έτοιμη να καινοτομήσει και πάλι: άρχισε να δίνει δώρα με κάθε αγορά προϊόντος της, πωλησιακή τεχνική που χρησιμοποιείται σήμερα ευρέως απ' όλους!

Το πρώτο άρωμα της Εστέ Λοντέρ



Ήταν το 1953 όταν η Λοντέρ λάνσαρε το πρώτο της άρωμα, το Youth Dew, που ήταν έλαιο μπάνιου που μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως άρωμα. Αντί λοιπόν να χρησιμοποιούν τα πανάκριβα γαλλικά αρώματα με το σταγονόμετρο, οι νεαρές Αμερικανίδες -μιας και σε αυτές απευθυνόταν- μπορούσαν πλέον να κάνουν κυριολεκτικά μπάνιο με το άρωμά τους, φέρνοντάς το κατευθείαν στην μπανιέρα. 

Τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του, το Youth Dew πούλησε 50.000 μπουκαλάκια, αντιπροσωπεύοντας το 80% των πωλήσεων της φίρμας. Τρεις δεκαετίες αργότερα, το 1984, το νούμερο των πωλήσεων σκαρφάλωσε στα 150 εκατομμύρια! 

Άλλα αξιοσημείωτα αρώματα που ακολούθησαν, γνωρίζοντας τεράστια επιτυχία, ήταν το «Aramis», που λανσαρίστηκε το 1965 με τη φιλοδοξία της Λοντέρ να γίνει η πιο ραφινάτη κολόνια του κόσμου. Κατόπιν ακολούθησαν τα «Lauder for Men» και «J. H. L.» (τα αρχικά του ονόματος του συζύγου της Joe Lauder), που έγιναν κι αυτά ανάρπαστα.

Η περιπέτεια της Clinique 




Στις αρχές της δεκαετίας του '70, η Εστέ Λοντέρ ρίχνει στην αγορά την Clinique, η οποία θα αποδεικνυόταν μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που θα αντιμετώπιζε ποτέ. Η σειρά ήταν σχεδιασμένη για νεαρότερες ηλικίες και διαφημιζόταν ως θεραπευτική και προστατευτική για το δέρμα, χωρίς καμία αναφορά στην Estee Lauder. 

Στα πρώτα δύο χρόνια της Clinique, οι ζημίες άγγιξαν τα 3 εκατομμύρια δολάρια. Παρά τις παραινέσεις βέβαια των συνεργατών της, η Εστέ αρνιόταν να αποδεχθεί την αποτυχία και να καταθέσει τα όπλα: προσέλαβε την Carol Phillips, την πρώην εκδότρια της Vogue, να τρέξει το τμήμα, και έκτοτε η Clinique δεν έχει σταματήσει ποτέ να αναπτύσσεται...

Τελευταία χρόνια και κληρονομιά




Σε ντοκιμαντέρ του 1985 για τη ζωή της, με τίτλο «Εστέ Λοντέρ: Η γλυκιά μυρωδιά της επιτυχίας», η ίδια εξήγησε πώς κατάφερε να γίνει προοδευτικά αυτοκράτειρα της βιομηχανίας των καλλυντικών, την ίδια στιγμή που ομολόγησε τις αναμφισβήτητες ικανότητές της στην πειθώ και την πώληση: «Δεν έχω δουλέψει μέρα στη ζωή μου χωρίς να πουλήσω κάτι. Αν πιστεύω σε κάτι, το πουλάω, και το πουλάω καλά».

Η Εστέ Λοντέρ θα φύγει από τη ζωή πλήρης ημερών, στις 26 Απριλίου 2004, από καρδιοαναπνευστικές επιπλοκές. Ήταν τουλάχιστον 95 ετών, αν και κανένα μέλος της οικογένειάς της δεν μπορούσε να επιβεβαιώσει την ακριβή ημερομηνία της γέννησής της, με τις φήμες να κάνουν πάντως λόγο ότι ήταν τουλάχιστον δύο χρόνια μεγαλύτερη...

Η Εστέ Λοντέρ κατάφερε να γίνει βαθύπλουτη, με τις πωλήσεις να συνεχίζουν την ξέφρενη ανοδική τους πορεία χρόνο με τον χρόνο. Τα προϊόντα της Εστέ Λοντέρ παραμένουν από τις δημοφιλέστερες σειρές καλλυντικών στον κόσμο, με την εταιρία να δραστηριοποιείται πλέον σε 120 χώρες. 

Η κληρονομιά της είναι η ιστορία μιας φτωχής κοπέλας που ανέβηκε στον θρόνο μιας ολόκληρης βιομηχανίας μέσω σκληρής δουλειάς, κοφτερού μυαλού και επιχειρηματικών ρίσκων. Όπως άλλωστε σημείωνε και η ίδια για την ομορφιά: «Η ομορφιά είναι στάση ζωής. Δεν είναι μυστικό αυτό. Δεν υπάρχουν άσχημες γυναίκες. Μόνο γυναίκες που δεν νοιάζονται ή δεν πιστεύουν ότι είναι ελκυστικές»...

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...