Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Το φάντασμα του παππού εμφανίστηκε στα βαφτίσια της εγγονής του!!! (φωτο)
Η Heather Sewell εμφάνιζε τις φωτογραφίες από τη βάφτιση της κόρης της όταν πρόσεξε μια περίεργη μορφή…Τις έδειξε αμέσως στη μητέρα της, η οποία υποστήριξε πως αυτή η περίεργη μορφή μοιάζει φοβερά στον άντρα της, ο οποίος είχε αυτοκτονήσει 17 χρόνια πριν.
Αν οι οικογένεια θέλει να πιστεύει αυτό, ποιοι είμαστε εμείς που θα τους κατακρίνουμε…
Ποια είναι τελικά τα 7 θαύματα του κόσμου;Αξίζει να διαβαστεί!
Μετά το τέλος του μαθήματος ο δάσκαλος ζήτησε από τους μαθητές του να κάνουν μια εργασία:
Έπρεπε να γράψουν σε μια λίστα αυτά που κατά τη γνώμη τους ήταν…
Έπρεπε να γράψουν σε μια λίστα αυτά που κατά τη γνώμη τους ήταν…
τα σημερινά «επτά θαύματα του κόσμου». Όσα, δηλαδή, πίστευαν ότι υπερτερούν σε μέγεθος και αξία για τον άνθρωπο στη σύγχρονη εποχή. Το μυαλό όλων, βέβαια, -χωρίς να πολυσκεφτούν- πήγε αμέσως σε κτίρια και μνημεία που κατασκεύασαν σπουδαίοι άνθρωποι ανά τον κόσμο. Έτσι ο κάθε μαθητής ξεχωριστά ξεκίνησε την απαρίθμηση… Παρότι υπήρξαν κάποιες διαφωνίες μεταξύ των μαθητών, οι περισσότερες γνώμες των παιδιών έδειχναν να συγκλίνουν σε συγκεκριμένα «θαύματα» τα οποία αφορούσαν στα παρακάτω:
1. Οι πυραμίδες της Αιγύπτου
2. Το Τaj Mahal
3. To Grand Canyon
4. Το κανάλι του Παναμά
5. To Εmpire State Building
6. Η βασιλική του Αγίου Πέτρου
7. Το Σινικό Τείχος…
2. Το Τaj Mahal
3. To Grand Canyon
4. Το κανάλι του Παναμά
5. To Εmpire State Building
6. Η βασιλική του Αγίου Πέτρου
7. Το Σινικό Τείχος…
Αρκετά ικανοποιημένος ο δάσκαλος από τις γνώσεις των μαθητών του άρχισε να μαζεύει τα γραπτά τους. Τότε μόνο πρόσεξε -προς μεγάλη έκπληξη όλων- ότι μια μαθήτρια δεν είχε τελειώσει ακόμη το γράψιμο. Τη ρώτησε, λοιπόν, αν είχε κάποιο πρόβλημα με τη λίστα της.
Το κορίτσι απάντησε: «Nαι, έχω ένα μικρό πρόβλημα. Δεν μπορώ να αποφασίσω, γιατί είναι τόσα πολλά…»
Ο δάσκαλος απορώντας με την απάντησή της είπε: «Πες μας, λοιπόν, τι έχεις γράψει, για να δούμε αν μπορούμε να σε βοηθήσουμε.»
Το κορίτσι στην αρχή δίστασε, μα μετά διάβασε με θάρρος: «Πιστεύω τα επτά θαύματα του κόσμου είναι…
1. Να βλέπεις…
2. Να ακούς…
3. Να αγγίζεις…
4. Να γεύεσαι…
5. Να αισθάνεσαι…
6. Να γελάς…
και
7. Να αγαπάς…»
Η ησυχία στην αίθουσα ήταν τέτοια, που θα άκουγες και μια καρφίτσα αν έπεφτε…
2. Να ακούς…
3. Να αγγίζεις…
4. Να γεύεσαι…
5. Να αισθάνεσαι…
6. Να γελάς…
και
7. Να αγαπάς…»
Η ησυχία στην αίθουσα ήταν τέτοια, που θα άκουγες και μια καρφίτσα αν έπεφτε…
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ: Φωτογραφικό σαφάρι στη Νότια Αφρική!!
Με φόντο τον «πολύχρωμο» ουρανό της Νότιας Αφρικής και πρωταγωνιστές ζώα, ο φωτογράφος Andrew Schoeman κατέγραψε με το φακό του μοναδικές εικόνες….Ο 40χρονος έκανε φωτογραφικό σαφάρι στην χώρα της «Μαύρης Ηπείρου» και «αιχμαλώτισε» στιγμές λιονταριών, πτηνών ακόμη και ελεφάντων στο ηλιοβασίλεμα και την ανατολή.Δείτε τις εκπληκτικές φωτογραφίες:
Το AIDS δημιουργήθηκε εργαστηριακά με στόχο την μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού!!! (έγγραφο)
Η αλήθεια δεν είναι πάντα ευχάριστη, διαπίστωση που επιβεβαιώνεται και στην περίπτωση του ιού ΗIV. Το pentapostagma.gr μετά από έρευνα σας παρουσιάζει ένα αποκαλυπτικό ντοκουμέντο μέσω του οποίου αποδεικνύεται ότι το AIDS δημιουργήθηκε σε εργαστηριακές συνθήκες και χρησιμοποιήθηκε για να καθυποτάξει την ανθρωπότητα στον φόβο και να οδηγήσει σε σταδιακή μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού.
Η παρακάτω φωτογραφία αποτελεί επίσημο έγγραφο που βρίσκεται στη Βιβλιοθήκη της Γερουσίας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.
Το έγγραφο αποδεικνύει ότι ο ιός του HIV δημιουργήθηκε σε εργαστηριακές συνθήκες από το Υπουργείο Αμύνης των Η.Π.Α.
Το πρόγραμμα Σκοπιμότητας (Feasibility program) ολοκληρώθηκε κατά τη διετία 1974-1975 και ο ιός δημιουργήθηκε μεταξύ 1974 και 1979. Το εμβόλιο που περιείχε AIDS ξεκίνησε να εγχέεται σε περισσότερους από 100 εκατομμύρια Αφρικανούς το 1977. Επίσης, περισσότεροι από 2.000 λευκοί ομοφυλόφιλοι άνδρες (Επιχείρηση Δούρειος Ίππος) έλαβαν εμβόλιο κατά της ηπατίτιδας τύπου Α που “τροποποιήθηκε” το 1978 στο Κέντρο Ελέγχου Μολυσματικών Παθήσεων στη Νέα Υόρκη..
Η ανάπτυξη του ιού, είχε προφανώς δύο κύριους στόχους: (1) Χρησιμοποιήθηκε ως Πολιτικό και εθνοτικό όπλο (2) Χρησιμοποιήθηκε για την πραγματοποίηση της προγραμματισμένης μείωσης του πληθυσμού.
Στις 29 Ιουλίου του 1969, μερικές μόλις ημέρες αφότου το Υπουργείο Αμύνης ζήτησε ερευνητική επιχορήγηση ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων από το Κογκρέσο για την «δημιουργία ενός συνθετικού βιολογικού παθογόνου, μίας ουσίας που ουσιαστικά δεν υπάρχει στη φύση και στην οποία δεν είναι δυνατόν να αποκτηθεί φυσική ανοσία», ο Πρόεδρος της Ομάδας Δράσης των Ρεπουμπλικανών για τους Φυσικούς Πόρους και τον Πληθυσμό, ο George Bush ο πρεσβύτερος, τόνισε την άμεση ανάγκη ανάληψης δράσης για τον έλεγχο του πληθυσμού ώστε να αντιμετωπιστεί η “αυξανόμενη κρίση στον Τρίτο Κόσμο”..
Ο προγραμματισμός της επιδημίας του AIDS
Το 1972, υπό την αιγίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, πραγματοποιήθηκε πρόγραμμα μαζικών εμβολιασμών του Αφρικανικού πληθυσμού κατά της ευλογιάς. Το συγκεκριμένο εμβόλιο μόλυνε με AIDS εκατομμύρια φτωχούς Αφρικανούς, με τους αριθμούς των μολύνσεων να αυξάνονται ραγδαία. Το συγκεκριμένο γεγονός «προβλημάτισε» τους ελίτ, όπως τον GHW Bush, τους Rockefellers, την Λέσχη της Ρώμης και τα Μέλη της Λέσχης Bilderberg από το 1969, και άδραξαν την ευκαιρία με την σκόπιμη πρόσθεση του ιού HIV στο εμβόλιο κατά της ηπατίτιδας Β.
Οι μελέτες που αφορούν τα εμβόλια κατά της ηπατίτιδας B είναι άκρως απόρρητες, βρισκόμενες υπό τον έλεγχο του Υπουργείου Δικαιοσύνης στην Washington όπου κανένας δεν μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση.
Πηγή: http://www.awakengr.com/
Τα 10 πράγματα που δεν πρέπει να λέμε στο παιδί μας
Τα 10 συχνότερα πράγματα που λέμε λάθος στα παιδιά μας. Τι καταλαβαίνει ο παιδικός εγκέφαλος… τρόποι αντίδρασης και αντιμετώπισης ανάλογα με την κατάσταση!
1. Πού χτύπησες; Θα το κάνω «ντα»Το παιδί καταλαβαίνει: Ό,τι δεν μου αρέσει το χτυπάω. Άρα δεν είναι κακό να χτυπάμε. Έτσι, μην απορήσετε όταν το παιδί θα αρχίσει να χτυπάει κι εσάς τις ίδιες. Σίγουρα αν θα το κάνει θα προσπαθήσετε να του δείξετε ότι αυτό που κάνει δεν είναι σωστό. Ωστόσο, το παιδί λαμβάνει μπερδεμένα μηνύματα από εσάς. Δηλαδή βλέπει τον ίδιο άνθρωπο να του λέει δυο διαφορετικά πράγματα, αντίθετα μεταξύ τους. Αυτό του δημιουργεί σύγχυση και ανασφάλεια. Τα μπερδεμένα, διπλά μηνύματα συνδέονται με την εμφάνιση πολλών ψυχικών διαταραχών στο μέλλον.
Πώς να αντιδρούμε: Μπορούμε όταν θα χτυπήσει απλά να πούμε «Δεν πειράζει» ή «Δεν πειράζει, την επόμενη φορά θα προσέξεις πιο πολύ» ή απλά να αγκαλιάσουμε το παιδί και να το φιλήσουμε.2. Μπράβο! Καλό παιδί!
Το παιδί καταλαβαίνει: Δηλαδή, αν δεν κάνω αυτό που μου λέει είμαι κακό παιδί. Ωστόσο, σίγουρα το «κακός» το ακούει από εσάς να το χρησιμοποιείτε για να χαρακτηρίσετε κάτι πραγματικά κακό. Έτσι, όταν δεν κάνει αυτό που του ζητάτε νιώθει άσχημα για τον εαυτό του και όχι για την συμπεριφορά του. Αν αυτό γίνεται σε καθημερινή βάση, υπάρχει ο κίνδυνος να πληγώσουμε την αυτοεκτίμηση του παιδιού.
Πώς να αντιδρούμε: όταν κάνει κάτι όμορφο ή σωστό χρειάζεται να είμαστε συγκεκριμένοι. «Τι όμορφη ζωγραφιά που έκανες!» ή «Μπράβο που άκουσες τη μαμά και καθόσουν στην καρέκλα» «Μπράβο που μίλησες χαμηλόφωνα όταν ήθελες να μου ζητήσεις νερό».3. Τι θέλεις να κάνουμε μετά;Το παιδί σκέφτεται: Τι πρέπει άραγε να απαντήσω; Ποιο είναι το σωστό; Γιατί με ρωτάει; Η ίδια δεν ξέρει; Εγώ είμαι αυτός/η που αποφασίζω.
Πώς να αντιδρούμε: Μπορούμε όταν θα χτυπήσει απλά να πούμε «Δεν πειράζει» ή «Δεν πειράζει, την επόμενη φορά θα προσέξεις πιο πολύ» ή απλά να αγκαλιάσουμε το παιδί και να το φιλήσουμε.2. Μπράβο! Καλό παιδί!
Το παιδί καταλαβαίνει: Δηλαδή, αν δεν κάνω αυτό που μου λέει είμαι κακό παιδί. Ωστόσο, σίγουρα το «κακός» το ακούει από εσάς να το χρησιμοποιείτε για να χαρακτηρίσετε κάτι πραγματικά κακό. Έτσι, όταν δεν κάνει αυτό που του ζητάτε νιώθει άσχημα για τον εαυτό του και όχι για την συμπεριφορά του. Αν αυτό γίνεται σε καθημερινή βάση, υπάρχει ο κίνδυνος να πληγώσουμε την αυτοεκτίμηση του παιδιού.
Πώς να αντιδρούμε: όταν κάνει κάτι όμορφο ή σωστό χρειάζεται να είμαστε συγκεκριμένοι. «Τι όμορφη ζωγραφιά που έκανες!» ή «Μπράβο που άκουσες τη μαμά και καθόσουν στην καρέκλα» «Μπράβο που μίλησες χαμηλόφωνα όταν ήθελες να μου ζητήσεις νερό».3. Τι θέλεις να κάνουμε μετά;Το παιδί σκέφτεται: Τι πρέπει άραγε να απαντήσω; Ποιο είναι το σωστό; Γιατί με ρωτάει; Η ίδια δεν ξέρει; Εγώ είμαι αυτός/η που αποφασίζω.
Αν όμως το παιδί πει για παράδειγμα, ότι θέλει να πάει στις κούνιες και εσείς το βάλετε τιμωρία για κάτι, θα σκέφτεται ότι φταίει εκείνο που ήθελε να πάει στις κούνιες. Όταν το παιδί νιώθει ότι έχει εκείνο την εξουσία αναπτύσσει έναν ψευτοδυναμισμό. Το αίσθημα ότι μπορεί να κάνει ό, τι θέλει, κάτι που δεν θα μείνει μόνο για την στιγμή που θα το ρωτήσετε, αλλά θα είναι μια γενική του αίσθηση. Έτσι, θα δυσκολεύεστε να θέσετε τα όρια, που είναι απαραίτητα για ανάπτυξή του. Επίσης, το παιδί μπερδεύεται όταν έχει πολλές επιλογές και νιώθει ανασφάλεια.
Τι να του λέτε: Να του ανακοινώνετε την επόμενη δραστηριότητά του με τόνο σίγουρο, ήρεμο και ευχάριστο.
Τι να του λέτε: Να του ανακοινώνετε την επόμενη δραστηριότητά του με τόνο σίγουρο, ήρεμο και ευχάριστο.
4. Αν το ξανακάνεις η μαμά θα κλαίει (ή θα στεναχωρηθεί)
Το παιδί καταλαβαίνει: Κάνω την μαμά να κλαίει. Έχω την δύναμη να στεναχωρώ τη μαμά. Άρα όταν η μαμά θα είναι στεναχωρημένη, μάλλον θα έχω φταίξει εγώ.
Επειδή τα παιδιά δεν μπορούν να διαχειρίζονται τις παρορμήσεις τους και σίγουρα δεν ξέρουν ακόμη να διαχωρίσουν το σωστό από το λάθος, σίγουρα όλο και κάτι θα κάνει το παιδί που δεν θα πρέπει. Άρα έτσι, το κάνουμε να σκέφτεται ότι στεναχωρεί τη μαμά ή τον μπαμπά του.
Το ζήτημα δεν είναι να επιβάλλουμε πειθαρχία στα παιδιά έχοντας την αίσθηση ότι το κάνουν για εμάς. Τα παιδιά δεν πρέπει να σκέφτονται τους γονείς τους! Πρέπει να γίνεται το ανάποδο! Επίσης, οι γονείς πρέπει να μαθαίνουν στα παιδιά να σκέφτονται το καλύτερο για τον εαυτό τους. Έτσι θα αναπτύσσουν υγιής προσωπικότητες.
Τα παιδιά δεν πρέπει να λυπούνται, να προβληματίζονται και να στεναχωριούνται για τους γονείς. Έχουν ήδη πολλά να διαχειριστούν: To μεγάλωμά τους!
Έχω δει πολλούς ενήλικες που ως παιδιά ήταν πιο ώριμα από την ηλικία τους έχοντας την ευθύνη να σκέφτονται για τους γονείς τους, που τελικά έμειναν συναισθηματικά ανώριμοι (Το σύνδρομο του Πήτερ Πάν/γονεϊκό παιδί).
Το παιδί καταλαβαίνει: Κάνω την μαμά να κλαίει. Έχω την δύναμη να στεναχωρώ τη μαμά. Άρα όταν η μαμά θα είναι στεναχωρημένη, μάλλον θα έχω φταίξει εγώ.
Επειδή τα παιδιά δεν μπορούν να διαχειρίζονται τις παρορμήσεις τους και σίγουρα δεν ξέρουν ακόμη να διαχωρίσουν το σωστό από το λάθος, σίγουρα όλο και κάτι θα κάνει το παιδί που δεν θα πρέπει. Άρα έτσι, το κάνουμε να σκέφτεται ότι στεναχωρεί τη μαμά ή τον μπαμπά του.
Το ζήτημα δεν είναι να επιβάλλουμε πειθαρχία στα παιδιά έχοντας την αίσθηση ότι το κάνουν για εμάς. Τα παιδιά δεν πρέπει να σκέφτονται τους γονείς τους! Πρέπει να γίνεται το ανάποδο! Επίσης, οι γονείς πρέπει να μαθαίνουν στα παιδιά να σκέφτονται το καλύτερο για τον εαυτό τους. Έτσι θα αναπτύσσουν υγιής προσωπικότητες.
Τα παιδιά δεν πρέπει να λυπούνται, να προβληματίζονται και να στεναχωριούνται για τους γονείς. Έχουν ήδη πολλά να διαχειριστούν: To μεγάλωμά τους!
Έχω δει πολλούς ενήλικες που ως παιδιά ήταν πιο ώριμα από την ηλικία τους έχοντας την ευθύνη να σκέφτονται για τους γονείς τους, που τελικά έμειναν συναισθηματικά ανώριμοι (Το σύνδρομο του Πήτερ Πάν/γονεϊκό παιδί).
5. Μην πιάνεις το τσουτσούνι (ή το πιπί) σου. Κακό! (ή Βρώμικο)
Το παιδί σκέφτεται: «Είναι κακό να ασχολούμαι μα τα γεννητικά μου όργανα. Είναι βρώμικα και κακά». Αν ενοχοποιούμε τον αυνανισμό ενοχοποιούμε τις σεξουαλικές φαντασιώσεις και άρα την σεξουαλική ανάπτυξη και ωρίμανση του παιδιού.
Πώς αντιδρούμε: Σεβόμαστε τις σεξουαλικές ανάγκες του παιδιού (οι οποίες αρχίζουν από τα 2 χρόνια περίπου) και αν το κάνει σε δημόσια θέα, μόνο τότε του λέμε ήρεμα και ευγενικά να το κάνει μόνος/η του στο δωμάτιό του και ότι δεν είναι ευγενικό να το κάνει όταν είναι κάποιος άλλος μπροστά.
Το παιδί σκέφτεται: «Είναι κακό να ασχολούμαι μα τα γεννητικά μου όργανα. Είναι βρώμικα και κακά». Αν ενοχοποιούμε τον αυνανισμό ενοχοποιούμε τις σεξουαλικές φαντασιώσεις και άρα την σεξουαλική ανάπτυξη και ωρίμανση του παιδιού.
Πώς αντιδρούμε: Σεβόμαστε τις σεξουαλικές ανάγκες του παιδιού (οι οποίες αρχίζουν από τα 2 χρόνια περίπου) και αν το κάνει σε δημόσια θέα, μόνο τότε του λέμε ήρεμα και ευγενικά να το κάνει μόνος/η του στο δωμάτιό του και ότι δεν είναι ευγενικό να το κάνει όταν είναι κάποιος άλλος μπροστά.
6. Θα έρθεις αγκαλίτσα; Όχι; Τότε κι εγώ θα φύγω
Το παιδί σκέφτεται: H Μαμά (ή ο μπαμπάς) θα με εγκαταλείψουν αν δεν κάνω αυτά που μου ζητάνε. Άρα είναι κάτι που μπορεί να κάνουν ανά πάσα στιγμή (γιατί ξέρει ότι δεν θα μπορεί πάντα να κάνει το σωστό). Έτσι, ζει με τον φόβο. Μπορεί επίσης να εκδηλώνει έντονο άγχος αποχωρισμού.
Πώς να αντιδρούμε: Αν το παιδί δεν θέλει να μας αγκαλιάσει ή να μας φιλήσει, δεν πρέπει να το πιέζουμε. Θα το κάνει όταν θελήσει το ίδιο. Γενικά τα παιδιά πρέπει να νιώθουν ελεύθερα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους όποια κι αν είναι αυτά. Έτσι, δεν θα φοβόμαστε ότι μας κρύβουν πράγματα που μπορεί να γίνονται και να τα στενοχώρησαν.
Πώς να αντιδρούμε: Αν το παιδί δεν θέλει να μας αγκαλιάσει ή να μας φιλήσει, δεν πρέπει να το πιέζουμε. Θα το κάνει όταν θελήσει το ίδιο. Γενικά τα παιδιά πρέπει να νιώθουν ελεύθερα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους όποια κι αν είναι αυτά. Έτσι, δεν θα φοβόμαστε ότι μας κρύβουν πράγματα που μπορεί να γίνονται και να τα στενοχώρησαν.
7. Πάρε το ποτήρι αλλά μην το ρίξεις στο πάτωμα και κάνει μπαμ
Το παιδί σκέφτεται: Ωραίο ακούγεται αυτό. Ας το κάνω να δω τι θα γίνει. Θα το δοκιμάσω!
Δεν πρέπει να μιλάμε για την αταξία στα παιδιά πριν την κάνουν! Είναι σα να τους γνωρίζουμε κάτι καινούριο που σίγουρα θα τους εξάψει την περιέργεια.
Πώς να τους μιλάμε: Όταν το παιδί, ετοιμάζεται να κάνει κάτι επικίνδυνο, τα προειδοποιούμε μια φορά ότι αν το ξανακάνει θα μπει στην τιμωρία. Μόλις το ξανακάνει, αμέσως το βάζουμε τιμωρία.
8. Έκανες την πιο ωραία ζωγραφιά στην τάξη; Ή ήσουν το καλύτερο παιδί στην τάξη;
Δεν πρέπει να μιλάμε για την αταξία στα παιδιά πριν την κάνουν! Είναι σα να τους γνωρίζουμε κάτι καινούριο που σίγουρα θα τους εξάψει την περιέργεια.
Πώς να τους μιλάμε: Όταν το παιδί, ετοιμάζεται να κάνει κάτι επικίνδυνο, τα προειδοποιούμε μια φορά ότι αν το ξανακάνει θα μπει στην τιμωρία. Μόλις το ξανακάνει, αμέσως το βάζουμε τιμωρία.
8. Έκανες την πιο ωραία ζωγραφιά στην τάξη; Ή ήσουν το καλύτερο παιδί στην τάξη;
Το παιδί σκέφτεται: Για να είναι ωραία πρέπει να είναι η πιο ωραία, για να είμαι καλό πρέπει να είμαι το καλύτερο. Αν δεν είμαι το καλύτερο, δεν είμαι καλό.Το παιδί μπαίνει συνεχώς στη διαδικασία να συγκρίνεται με τα υπόλοιπα παιδιά, κάτι πολύ αγχωτικό. Επίσης νιώθει μειονεκτικά για τον εαυτό του καθώς δεν αναπτύσσει αίσθημα υψηλής αυτοαξίας. Πάντα, το αν νιώθει άξιος ενήλικας, θα εξαρτάται από τους άλλους. Άρα θα γίνει ένας ενήλικας που θα ζητά συνεχώς την επιβεβαίωση από τους γύρω του καθώς κατά βάθος δεν θα πιστεύει στον εαυτό του. Έχω δει πολλούς ανθρώπους με διαταραχή πανικού, φοβίες και κατάθλιψη, οι οποίοι έχουν ακριβώς το παραπάνω σκεπτικό.
Πώς να αντιδρούμε: «Μπράβο!» (για την προσπάθεια, την δημιουργικότητα, την συγκέντρωση, την αφοσίωση, την υπακοή, την πειθαρχία, την συνέπεια) Λέξεις που μπορούμε να αναφέρουμε μετά το «μπράβο» ανάλογα με την περίσταση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην του πείτε μπράβο είσαι πολύ έξυπνος, γιατί είναι πολύ γενικό. Ειδικά ένα μεγαλύτερο παιδί που πηγαίνει σχολείο, χρειάζεται επιβράβευση για κάτι συγκεκριμένο που κάνει και όχι γενικό.
Πώς να αντιδρούμε: «Μπράβο!» (για την προσπάθεια, την δημιουργικότητα, την συγκέντρωση, την αφοσίωση, την υπακοή, την πειθαρχία, την συνέπεια) Λέξεις που μπορούμε να αναφέρουμε μετά το «μπράβο» ανάλογα με την περίσταση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην του πείτε μπράβο είσαι πολύ έξυπνος, γιατί είναι πολύ γενικό. Ειδικά ένα μεγαλύτερο παιδί που πηγαίνει σχολείο, χρειάζεται επιβράβευση για κάτι συγκεκριμένο που κάνει και όχι γενικό.
9. Μην κλαις. Μπράβο! Καλό παιδί!
Το παιδί σκέφτεται: Aν κλαίω είμαι κακός/ιά. Άρα είμαι κακός/ιά (γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα θελήσει να κλάψει για κάτι). Το πιθανότερο είναι να καταπιέζει το συναίσθημά του ή να το κρύβει όταν για παράδειγμα έγινε κάτι στον παιδικό σταθμό ή στο σχολείο και το έκανε να κλάψει.
Πώς να αντιδρούμε: Απλά προσπαθούμε να καταλάβουμε το γιατί κλαίει και ενθαρρύνουμε το παιδί να εκφράζεται με το λόγο. Σε καμία περίπτωση δεν πάμε να σταματήσουμε το κλάμα του.
Το παιδί σκέφτεται: Aν κλαίω είμαι κακός/ιά. Άρα είμαι κακός/ιά (γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα θελήσει να κλάψει για κάτι). Το πιθανότερο είναι να καταπιέζει το συναίσθημά του ή να το κρύβει όταν για παράδειγμα έγινε κάτι στον παιδικό σταθμό ή στο σχολείο και το έκανε να κλάψει.
Πώς να αντιδρούμε: Απλά προσπαθούμε να καταλάβουμε το γιατί κλαίει και ενθαρρύνουμε το παιδί να εκφράζεται με το λόγο. Σε καμία περίπτωση δεν πάμε να σταματήσουμε το κλάμα του.
10. Την γιαγιά την πήρε ο Θεούλης
Το παιδί σκέφτεται: O Θεούλης είναι κακός, πήρε μακριά κάποιον που αγαπώ.
Αν θέλετε να καλλιεργήσετε την πίστη στο παιδί σας, καλό είναι να του μιλάτε ξεκάθαρα για τα θεία. Κάτι καλό δεν μπορεί να κάνει κάτι κακό.
Τι να του πείτε: Η γιαγιά θα είναι πάντα στην καρδιά σου και στο μυαλό σου. Έτσι, μπορείς να την βλέπεις όποτε θέλεις, αρκεί να κλείνεις τα μάτια σου και να την σκέφτεσαι.
Το παιδί σκέφτεται: O Θεούλης είναι κακός, πήρε μακριά κάποιον που αγαπώ.
Αν θέλετε να καλλιεργήσετε την πίστη στο παιδί σας, καλό είναι να του μιλάτε ξεκάθαρα για τα θεία. Κάτι καλό δεν μπορεί να κάνει κάτι κακό.
Τι να του πείτε: Η γιαγιά θα είναι πάντα στην καρδιά σου και στο μυαλό σου. Έτσι, μπορείς να την βλέπεις όποτε θέλεις, αρκεί να κλείνεις τα μάτια σου και να την σκέφτεσαι.
Η τεχνολογία δίνει ώθηση στην… απιστία!
Υπάρχουν πολλοί λόγοι και ακόμη περισσότεροι τρόποι να απατήσει κανείς, όμως φαίνεται πως η εξέλιξη της τεχνολογίας το κάνει ακόμη πιο εύκολο!
Μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Σικάγο δείχνει ότι το 25% των παντρεμένων ζευγαριών είχε κάποια στιγμή εξωσυζυγική σχέση, ενώ πρόσφατη έρευνα για τη Σεξουαλική Συμπεριφορά των Αμερικανών δείχνει ότι το 14% των παντρεμένων γυναικών έχει απατήσει τουλάχιστον μία φορά το σύζυγό του, με το αντίστοιχο ποσοστό στους άνδρες να αγγίζει το 22%.
Αυτά τα ποσοστά αναμένεται να αυξηθούν ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Ένας από τους λόγους είναι οι μειωμένοι ηθικοί ενδοιασμοί απέναντι στην απιστία. Όμως ακόμη σημαντικότερο ρόλο παίζει η τεχνολογία, η οποία διευκολύνει τα ερωτικά παραστρατήματα.
Υπάρχουν μάλιστα και applications που μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει! Ένα από αυτά, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί το GPS του τηλεφώνου προκειμένου να εντοπίσει άτομα που βρίσκονται στη γύρω περιοχή και είναι ερωτικά διαθέσιμα! Μια άλλη εφαρμογή επιτρέπει την αποστολή μηνυμάτων και φωτογραφιών με δυνατότητα διαγραφής σε συγκεκριμένο χρόνο, ώστε να μην υπάρχει ανησυχία ποιος θα τα ανακαλύψει.
Υπάρχουν βέβαια και αντίστοιχες ιστοσελίδες, στις οποίες μπορεί να δημιουργήσει κάποιος ανώνυμο προφίλ και να… απατά ανενόχλητος!
http://www.onmed.gr/
ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ;;; Μεγαλύτερος ο εγκέφαλος των κοινωνικών ατόμων!
Όσο περισσότερους φίλους έχει κάποιος, τόσο «μεγαλύτερο» εγκέφαλο διαθέτει, υποστηρίζει νέα βρετανική μελέτη του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, περίπου έξι εγκεφαλικές περιοχές των κοινωνικών ατόμων εμφανίζονται μεγαλύτερες σε μέγεθος και καλύτερα «καλωδιωμένες» συγκριτικά με εκείνες πιο μοναχικών τύπων.
Ο φλοιός του πρόσθιου προσαγωγίου, κατά τους ειδικούς, εμφανίζεται ιδιαίτερα… ενισχυμένος στα κοινωνικά άτομα, καθώς πρόκειται για την περιοχή η οποία – μεταξύ άλλων – σχετίζεται με το να είμαστε ενήμεροι σχετικά με το τι κάνουν οι γύρω μας. Ακόμα, οι συνάψεις που συνδέουν τη συγκεκριμένη περιοχή του εγκεφάλου με μια άλλη, που σχετίζεται με το πώς αισθάνονται οι γύρω μας, είναι ιδιαίτερα ισχυρές στα κοινωνικά άτομα σε σχέση με τα πιο ακοινώνητα.
Η μελέτη
Στη μελέτη των ειδικών έλαβαν μέρος 18 άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι κλήθηκαν να δηλώσουν πόσους φίλους τους συνάντησαν, σε πόσους μίλησαν στο τηλέφωνο ή μέσω email, μέσα στον τελευταίο μήνα.
Ο μέσος αριθμός που δηλώσαν οι περισσότεροι ήταν 20 φίλοι, ωστόσο υπήρχαν και περιπτώσεις που ανέφεραν 40 φίλους.
«Στα πιο κοινωνικά άτομα, τα συγκεκριμένα επικοινωνιακά “μονοπάτια” ενδεχομένως να μοιάζουν περισσότερο με λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας, παρά με επαρχιακούς χωματόδρομους, γεγονός που κάνει τη διαδικασία της επεξεργασίας της πληροφορίας πιο αποδοτική» εξηγεί η ερευνήτρια δρ ΜέριΑν Νούναν.
Προηγούμενη μελέτη που διεξήχθη και πάλι από ειδικούς του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, είχε δείξει ότι η διατήρηση φιλικών σχέσεων με τους γύρω μας, απαιτεί περισσότερη εγκεφαλική ενέργεια.
Επιπλέον, είχε φανεί ότι τα άτομα που διαθέτουν περισσότερες πραγματικές – και όχι διαδικτυακές – φιλίες, τείνουν να έχουν πιο ενισχυμένες ικανότητες σε ό,τι αφορά την κατανόηση των σκέψεων και των συναισθημάτων των φίλων τους.
http://www.apocalypsejohn.com
Ενδοοικογενειακή βία:
Life & Style Magazi
Ένα διαφημιστικό σποτ που προβάλλεται τις τελευταίες ημέρες στη Γαλλία έχει καθηλώσει το διαδίκτυο, καυτηριάζοντας το ζήτημα της ενδοοικογενειακής βίας με τον πιο ωμό τρόπο.
Στο βίντεο προβάλλεται μία μητέρα να μιλά στο τηλέφωνο, ενώ ο γιος της κάνει θορύβους την ώρα που παίζει. Εκείνη ενοχλείται και χάνει την υπομονή της, με αποτέλεσμα να τον χαστουκίσει. Η καμπάνια ευαισθητοποίησης υπέρ της προστασίας των παιδιών από κάθε μορφή σωματικής ή ψυχολογικής βίας προωθείται από την Fondation Pour L'Enfance με ένα πολύ απλό αλλά δυνατό μήνυμα: «Ένα μικρό χαστούκι για σας... ένα μεγάλο χαστούκι για εκείνο». Δείτε το βίντεο:
Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013
Οι πλούσιοι πλουσιότεροι με τη κρίση! Στοιχεία σοκ για την Ελλάδα από ελβετική τράπεζα
Η οικονομική ελίτ κατόρθωσε -σε πείσμα της κρίσης- να διπλασιάσει την περιουσία της τα τελευταία 5 χρόνια, σύμφωνα με την εταιρία Wealth-X...Έρευνα της ίδιας εταιρίας κατέγραψε...
αύξηση 20% στον πλούτο των εύπορων Ελλήνων.
Μπορεί η όξυνση της χρηματοοικονομικής και δημοσιονομικής κρίσης να έχει επιφέρει σημαντικές απώλειες στα εισοδήματα των μέσων και κατώτερων εισοδηματικών τάξεων και βαρύτατες κοινωνικές επιπτώσεις στις χώρες που πλήττονται περισσότερο, ωστόσο η παγκόσμια οικονομική ελίτ παραμένει αλώβητη.
Αυτό, τουλάχιστον, καταδεικνύει η επονομαζόμενη «απογραφή των δισεκατομμυριούχων», που πραγματοποίησε η εταιρία Wealth-X της Σιγκαπούρης σε συνεργασία με την ελβετική επενδυτική τράπεζα UBS. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, η κρίση όχι μόνο δεν επιφέρει απώλειες στις περιουσίες της οικονομικής ελίτ, αλλά αντίθετα φαίνεται να τις γιγαντώνει περαιτέρω. Ο αριθμός των δισεκατομμυριούχων αυξήθηκε παγκοσμίως κατά 880 άτομα. Περισσότεροι από 2.170 άνθρωποι έχουν σήμερα στην κατοχή τους χρηματική περιουσία άνω του ενός δισεκατ. δολαρίων, με τα συνολικα τους περιουσιακά στοιχεία να έχουν υπερδιπλασιαστεί κατά την περασμένη πενταετία από 3,1 σε 6,5 τρισεκατ. δολάρια.
Μεταξύ των χωρών που απέκτησαν περισσότερους δισεκατομμυριούχους είναι και η Γερμανία, με συνολικά 148 "Κροίσους", τη στιγμή που στις ΗΠΑ καταγράφονται 515 και στην Κίνα 157 δισεκατομμυριούχοι. Το 19% των Γερμανών με περιουσία άνω του ενός δισεκατ. δολαρίων είναι γυναίκες. Κατά το διάστημα της «ευρωκρίσης» παρατηρείται η συγκέντρωση ολοένα περισσότερων χρημάτων σε διαρκώς λιγότερα χέρια. Επιπλέον, η σύνθεση της ομάδας των δισεκατομμυριούχων εμφανίζει ταχύτατες μεταβολές. Ο αριθμός τους αυξήθηκε σε διψήφιο ποσοστό στην Ασία, την Εγγύς Ανατολή και την Αφρική και ως εκ τούτου αισθητά περισσότερο σε σχέση με την Ευρώπη και τη βόρεια Αμερική.
Αίσθηση προκαλούν τα στοιχεία μίας άλλης έρευνας για τα περιουσιακά στοιχεία των πλουσίων, που είχε δημοσιοποιήσει η Wealth-X τον φετινό Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με αυτήν, η οικονομική ελίτ στις χώρες που βρίσκονται στη «δίνη» της ευρωκρίσης είδε τις περιουσίες της να αυξάνονται. Ειδικότερα για την Ελλάδα, η οποία διανύει αισίως τον έκτο χρόνο ύφεσης, η έρευνα καταγράφει 505 πολίτες με χρηματική περιουσία που υπερβαίνει τα 30 εκατομ. δολάρια. Πρόκειται για μία αύξηση της τάξεως του 11%. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα πάντα, οι πιο πλούσιοι Έλληνες κατόρθωσαν μάλιστα να αυξήσουν τη συνολική τους περιουσία κατά 20%. Μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης του πλούτου της οικονομικής ελίτ σημειώθηκε μόνο στη Ρουμανία.
πηγή
Σ Ο Κ ! Ανάγκασε το παιδί της να πιει βενζίνη και το έκαψε!!!
Γιατί ανάγκασε το παιδί της να πιει βενζίνη;
_____________________________
Δεν χωράει ο ανθρώπινος νους την φρικιαστική πράξη μιας μητέρας, η οποία ανάγκασε το 4χρονο παιδί της να πιει βενζίνη και μετά του έβαλε φωτιά.
Οι εικόνες είναι ανατριχιαστικές, ενώ το παιδί δίνει μάχη για να κρατηθεί στην ζωή.
Η 40χρονη μητέρα από την περιοχή Jinhua της Κίνας είχε έντονες διαμάχες με τον σύζυγό της για τα χρήματα, σύμφωνα με τους γείτονες, και συχνά άκουγαν φωνές και καυγάδες.
Την μοιραία μέρα έφυγε μετά από λογομαχία και γύρισε με ένα μπιτόνι βενζίνη. Έπιασε το παιδί και το ανάγκασε να πιει, γιατί, όπως έλεγε ουρλιάζοντας, δεν την σέβεται ούτε αυτό, ούτε ο πατέρας του.
Το παιδί προσπάθησε να απωθήσει την μητέρα του, αλλά δυστυχώς ήπιε κάποια μικρή ποσότητα βενζίνης. Τότε η αδίστακτη γυναίκα του έβαλε φωτιά.
Ο 48χρονος σύζυγός της μπήκε στην μέση με αποτέλεσμα να τυλιχτεί και αυτός στις φλόγες.
_____________________________
Δεν χωράει ο ανθρώπινος νους την φρικιαστική πράξη μιας μητέρας, η οποία ανάγκασε το 4χρονο παιδί της να πιει βενζίνη και μετά του έβαλε φωτιά.
Οι εικόνες είναι ανατριχιαστικές, ενώ το παιδί δίνει μάχη για να κρατηθεί στην ζωή.
Η 40χρονη μητέρα από την περιοχή Jinhua της Κίνας είχε έντονες διαμάχες με τον σύζυγό της για τα χρήματα, σύμφωνα με τους γείτονες, και συχνά άκουγαν φωνές και καυγάδες.
Την μοιραία μέρα έφυγε μετά από λογομαχία και γύρισε με ένα μπιτόνι βενζίνη. Έπιασε το παιδί και το ανάγκασε να πιει, γιατί, όπως έλεγε ουρλιάζοντας, δεν την σέβεται ούτε αυτό, ούτε ο πατέρας του.
Το παιδί προσπάθησε να απωθήσει την μητέρα του, αλλά δυστυχώς ήπιε κάποια μικρή ποσότητα βενζίνης. Τότε η αδίστακτη γυναίκα του έβαλε φωτιά.
Ο 48χρονος σύζυγός της μπήκε στην μέση με αποτέλεσμα να τυλιχτεί και αυτός στις φλόγες.
Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
Αρχίζουν με στημένες δημοσκοπήσεις για να περάσουν στο μυαλό του κοσμάκη ορισμένα ποσοστά και μετά βγάζουν παραπλήσια ποσοστά στις εκλογές ,αυτό είναι το παιχνίδι!
Εάν υπάρχουν ακόμη Έλληνες που πιστεύουν ότι ψηφίζουν στις εκλογές και η ψήφος τους καθορίζει το ποιος θα κυβερνήσει αυτόν τον τόπο, καλύτερα να μην προχωρήσουν στην ανάγνωση αυτού του άρθρου. Υπάρχουν –το ξαναλέμε- ένα σωρό μπλογκς όπου διατυμπανίζεται το «δημοκρατικό έλλειμμα» της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας, το «μεγαλείο της Φυλής», τα «ελαττώματα των Αρχαίων προγόνων μας που τα κληρονομήσαμε εμείς» και ένα σωρό άλλες συναφείς ανοησίες. Σήμερα εμείς, του Θεόδοτου, θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε μια ιδέα του τι γινόταν και συνεχίζεται να γίνεται σε αυτόν εδώ τον –δήθεν ευλογημένο- τόπο.
Ας αρχίσουμε λοιπόν από κάτι που όλοι θα θυμούνται. (Και λέω όλοι, γιατί όλοι είναι, σε καθημερινή βάση, στημένοι μπροστά στις τηλεοράσεις, να παρακολουθούν τα διάφορα «αποκαλυπτικά» «ανατρεπτικά» καθώς και τα άλλα, τα «κόντρα σε όλους» και λοιπά και λοιπά). Όταν λοιπόν, σε μία από τις πρόσφατες εκλογικές αναμετρήσεις, ήταν σαφές ότι έβγαινε η «Νέα Δημοκρατία», κατέβηκε βολίδα ο πρεσβευτής των Ηνωμένων Πολιτειών από το σπίτι του, στην πλατεία Μαβίλη, στο κέντρο της Αθήνας και συγκάλεσε «συνεδρίαση» όλων όχιτων πολιτικών αρχηγών αλλά τωνπολιτικών παραγόντων στην Αθηναϊκή Λέσχη (πού αλλού;) επί της οδού Πανεπιστημίου, κοντά στο Σύνταγμα. Εν ριπή οφθαλμού, δημοκρατικοί μου συμπολίτες, μαζεύτηκαν στην Αθηναϊκή Λέσχη απαξάπαντες. Και εκεί, ο Αμερικανός τους εξήγησε ότι έπρεπε να βγει και να κυβερνήσει όχι η «Νέα Δημοκρατία» αλλά το ΠΑΣΟΚ. Και αυτό ακριβώς έγινε:Ενώ είχε αρχίσει η καταμέτρηση των ψήφων και ανακοινώνονταν τα αποτελέσματα, τα αποτελέσματα άλλαξαν και βγήκε το ΠΑΣΟΚ.
Το εκπληκτικό όμως δεν είναι αυτό. Το εκπληκτικό είναι.. ότι αυτό μαθεύτηκεαπό όλον τον κόσμο τη στιγμή ακριβώς που γινόταν. Και κανείς ούτε έκανε ούτε είπε τίποτα! Όλοι κάνανε το κορόϊδο... Χαζοί ήταν αυτοί να βγάλουνε το φίδι από την τρύπα; Όχι βέβαια! Ας κάτσουν οι «βλαμμένοι», οι «τρελοί» να διαμαρτυρηθούν! Και έτσι, αγαπητοί μου συμπολίτες, φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Και έχουμε και αναγνώστες του Θεόδοτου ακόμα να μας κατηγορούν ότι ασχολούμαστε με «επιστημονικές αναλύσεις» και όχι με την εξεύρεση τρόπου εξόδου από την κρίση.
Πώς όμως να βγούμε από την κρίση και πώς να σωθούν οι Έλληνες «από την πείνα», εφόσον αδιαμαρτύρητα κάθεται ο Ελληνικός Λαός και τρώει τέτοιες σφαλιάρες; Άξιος της τύχης του είναι και έχει ακριβώς την κυβέρνηση που του αξίζει. Γι’αυτό κι εμείς γράφουμε εδώ για τους λίγους, τους ελάχιστους που νιώθουνε στο πετσί τους τους εξευτελισμούς στους οποίους καθημερινώς μας υποβάλλει αυτός ο –δήθεν- «τόπος ηρώων, ημιθέων» κλπ. Γι’αυτούς και μόνο γι’αυτούς συνεχίζω εγώ και γράφω όσα ακολουθούν.
Το Ελληνικό Κράτος, είτε δημοκρατία είναι είτε βασιλεία είτε οτιδήποτε άλλο, διοικείται από μία αθέατη κυβέρνηση. Ενδείξεις για την ύπαρξή της έχουν δοθεί από ξένους παρατηρητές και απόδειξη από ένα Έλληνα.
Οι ενδείξεις (που οφείλονται σε ξένους) είναι οι εξής:
1. Η ανατροπή του Όθωνα και η αποφασιστική από τότε στροφή της Ελλάδας προς την Αγγλία ήταν έργο (σύμφωνα με την άποψη του τότε πρεσβευτή της Γαλλίας στην Αθήνα) της «αθέατης κυβέρνησης», επικεφαλής της οποίας ήταν ο Αλέξανδρος Μαυροκορδάτος. Για την οικογένεια Μαυροκορδάτου (ή Μαυρογορδάτου), σύγχρονος ερευνητής έχει τεκμηριώσει την και ιουδαϊκή ρίζα της.
Ο Αlbert Kahn
2. Το 1914-1918, την εποχή δηλαδή του Εθνικού Διχασμού, το πάνω χέρι στην αθέατη κυβέρνηση είχαν οι στρατιωτικοί, με επικεφαλής τον Μεταξά.
Αμερικανίδα συγγραφεύς που είχε τότε έλθει στην Αθήνα χρησιμοποίησε τον όροoccult government. Τεκμήριο της άποψης αυτής είναι το εξής: Στις αρχές του 20ού αιώνα ο Ιουδαίος τραπεζίτης της Γαλλίας Albert Kahn έκανε ένα μουσείο, με φωτογραφίες ανθρωπολογικού περιεχομένου από όλη τη γη. Οι φωτογραφίες ήταν έγχρωμες (κάτι που τότε θεωρητικώς ήταν πολύ δύσκολο, αλλά όπως απέδειξε ο Albert Kahn δεν ήταν καθόλου [θυμάστε, ελπίζω, τη φωτογραφία με τον Τσάρλυ Τσάπλιν να χρησιμοποιεί... κινητό τηλέφωνο και ελπίζω πως το πιάσατε το υπονοούμενο]), αλλά ο Kahn, με το μουσείο αυτό, είχε την πεποίθηση ότι, εάν οι άνθρωποι αλληλογνωρίζονταν και πείθονταν να συγκροτήσουν ενιαίο ανθρωπολογικό τύπο, θα σταματούσαν οι πόλεμοι και τα λοιπά.
Ήταν δηλαδή ένας «φιλάνθρωπος», πρόδρομος των Ροκφέλλερ, Ρότσιλντ, Σόρος και όλων των άλλων.
Το θέμα μας όμως δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι ότι στην επιτροπή για την «αλληλοκατανόηση των ανθρωπίνων φυλών» κάλεσε τους ιθύνοντες από όλες σχεδόν τις χώρες τις Ευρώπης – και φυσικά και την Ελλάδα.
Αυτά γίνονταν το 1916, δηλαδή μέσα στον Πρώτο Παγκόσμιο πόλεμο και ενώ τα «κορόϊδα» αλληλοσφάζονταν στα πεδία των μαχών.
Ξέρετε ποιους κάλεσε από την Ελλάδα; Τρεις, δηλαδή τον Ελευθέριο Βενιζέλο,τον Νικόλαο Πολίτη και (αν έχετε τον Θεό σας) τον Ιωάννη Μεταξά.
Η πρόσκληση του Βενιζέλου έχει λογική: Κορυφαία πολιτική προσωπικότητα, φιλελεύθερος, δημοκράτης, άνθρωπος των Αγγλογάλλων κλπ.
Ο Πολίτης όμως; Ε, ο Πολίτης ήταν αυτός που καθόριζε την εξωτερική πολιτική του Βενιζέλου, ο overseer του να πούμε (θα εξηγήσουμε άλλοτε τι σημαίνειoverseer), άνθρωπος των Γάλλων και φυσικά Ιουδαίος. (Λεπτομέρειες στο πασίγνωστο βιβλίο του Peyrefitte, που έχει μεταφραστεί στα ελληνικά και εκδοθεί από τις εκδόσεις «Κάκτος»).
Και ο Μεταξάς; Από πού κι ως πού; Μία εξήγηση υπάρχει: Ήταν αυτός που, όπως –ορθώς- πίστευε η Αμερικανίδα συγγραφεύς, είχε καταφέρει να γίνει επικεφαλής της αθέατης κυβέρνησης. Και εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα, τότε πιστοποιείται εκείνο που ισχυρίζονται οι Ιουδαίοι, ότι ο Μεταξάς ήταν άτομο ιουδαϊκήςκαταγωγής (ενώ ο Βενιζέλος και ιουδαϊκής).
το εν λόγω δημοσίευμα
3. Την Τετάρτη, 9 Σεπτεμβρίου 1981, ο Βασίλης Βασιλικός σε άρθρο του στην εφημερίδα «Τα Νέα» εξήγησε ότι στις τότε επικείμενες εκλογές θα έβγαινε το ΠΑΣΟΚ, διότι αυτήν τη νίκη την είχε αποδεχτεί ο... Λάμπρος Ευταξίας (ο ιδρυτής του Μουσείου Βούρου-Ευταξία, στην πλατεία Κλαυθμώνος).
Ο Λάμπρος Ευταξίας, εξηγούσε ο Β. Βασιλικός στο άρθρο του, είναι η «σημαντικότερη πολιτική μορφή της νεωτέρας Ελλάδος», αλλά επειδή «είναι άνθρωπος των παρασκηνίων» δεν επιτρέπεται κανείς να μιλάει για αυτόν.
Τι άλλο μπορούσε να πει ο Βασιλικός; Τα είπε όλα με δυο-τρία υπονοούμενα. Αλλά ο Ελληνικός Λαός, ο «υπερήφανος», ο «άκαμπτος», ο «δημοκρατικός» κλπ., έκανε πως δεν καταλαβαίνει... και συνεχίζει να πιστεύει (ή έστω να κάνει πως πιστεύει) ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου έγινε πρωθυπουργός το 1981, επειδή συγκέντρωσε... την πλειοψηφία στις εκλογές εκείνου του χρόνου.
Ε, τι να πει κανείς; Ο Βασιλικός τάγραψε αυτά σε εφημερίδα όχι μεγάλης αλλάμέγιστης κυκλοφορίας. Δεν βαριέσαι όμως... Οι Έλληνες διαβάζουνε και θυμούνται μόνο τα αβλαβή. Γι’ αυτό κι εκπλήσσονται όσοι ήρθαν εδώ από την Ανατολική Ευρώπη κατά τα τέλη του περασμένου αιώνα, για να βρουν δουλειά. «Μα τόσο κοντή μνήμη έχουν οι Έλληνες;» αναρωτιόταν γνωστός μου Βούλγαρος. Κι άλλος, Πολωνός αυτός: «Μα γιατί φοβόσαστε τόσο πολύ;» Τι να τους πω εγώ;
* * *
Μη νομίσετε όμως ότι η αθέατη κυβέρνηση της Ελλάδας είναι ανεξέλεγκτη. Α, όχι! Με τίποτα! Δεν είναι δυνατόν οι αθέατοι του εξωτερικού να την αφήσουνε να αλωνίζει, να βγάλει π.χ. τα πετρέλαια του Ιονίου ή να φτιάξει βαρειά βιομηχανία. Όχι!
Έχει λοιπόν τον επιτηρητή της. Και ο επιτηρητής είναι ο εκάστοτε «αρχηγός» μεγάλης πολιτικής οικογένειας από την Κρήτη (απώτερης καταγωγής όμως από την Πελοπόννησο), η οποία, εδώ και δεκαετίες, παίζει μεγάλο ρόλο στην ανάδειξη «εθναρχών».
Και τώρα, η ενλόγω οικογένεια ετοιμάζει τον νέο «επιτηρητή», δηλαδή πολιτικό νεόκοπο που ξεπήδησε από το πουθενά και πήρε –καθόλου στα μουλωχτά, αλλά ποιος να μιλήσει- όνομα «δημοφιλέστατο» ειδικώς στην Κρήτη και γενικώς στους προοδευτικούς και δημοκράτες Έλληνες.
100 ΕΚ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΟ 1453. Δημογραφικά στοιχεία-σοκ: 93,5 εκατ. οι Τούρκοι το 2050 - 7,5 εκατ. οι Ελληνες!!!!!!!
Ο πληθυσμός της Τουρκίας θα αγγίξει τα 93,5 εκατομμύρια το 2050 οπότε και θα ξεκινήσει να μειώνεται, σύμφωνα με επικαιροποιημένη έρευνα της τουρκικής στατιστικής υπηρεσίας.
Tην ίδια εποχή ο ελληνικός πληθυσμός θα έχει μειωθεί, βάσει του σημερινού ρυθμού γεννήσεων και του ρυθμού των θανάτων στα 7,5 εκατ. ψυχές...
Με βάση τα στοιχεία της έρευνας, ο πληθυσμός άνω των 65 ετών αυξήθηκε στο 7,5% όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ελλάδα διαμορφώνεται στο 18,1% (2011). Δηλαδή η Ελλάδα γερνάει, ενώ η Τουρκία σφύζει από νιάτα.
Με τη διατήρηση του σημερινού δείκτη γονιμότητας, ο πληθυσμός της Τουρκίας θα διαμορφωθεί σε 89,2 εκατομμύρια το 2075 από 76,5 εκατ. φέτος.
Ο δείκτης γονιμότητας από 2,12 το 2006 μειώθηκε σε 2,08 το 2012 στο γενικό πληθυσμό ενώ στις ανώτερες τάξεις βρίσκεται στο 1,02. Υπενθυμίζεται ότι για τη διατήρηση του πληθυσμού σε σταθερό επίπεδο απαιτείται δείκτης γονιμότητας 2,1 (όριο αντικατάστασης).
Πάντως με βάση στοιχεία της εταιρείας ερευνών ΚΟΝDΑ, o πληθυσμός των κουρδικής καταγωγής πολιτών της Τουρκίας για το 2013 υπολογίζεται σε 13,4 εκατομμύρια, ήτοι το 17,7% του συνολικού πληθυσμού.
Συγκεκριμένα, στις ηλικίες άνω των 18 οι Κούρδοι αποτελούν το 14,7% ενώ στις ηλικίες έως 17 ετών αποτελούν το 24,7% του πληθυσμού, δηλαδή ένα στα τέσσερα παιδιά στην Τουρκία σήμερα είναι κουρδικής καταγωγής.
Το 1974 ο τουρκικός πληθυσμός ήταν 32 εκατ. ψυχές ενώ ο ελληνικός 8,5 εκατ., δηλαδή αναλογία κάτω από 4:1. Το 1922 ο πληθυσμός της Τουρκίας ήταν 11 εκατ. κάτοικοι και της Ελλάδας 6,5!
Ο Β'ΠΠ και ο Εμφύλιος κόστισε στην χώρα μας σε θανάτους και μείωση γεννήσεων περισσότερο από 1,5 εκατ. ψυχές και "έσβησε" το πληθυσμιακό κέρδος (το μοναδικό εθνικό κέρδος) από την ανταλλαγή πληθυσμών του 1922-1923.
Αν υπήρχε στην δεκαετία 1940-1950 αυτό το 1,5 εκατ. ανθρώπων σήμερα θα είχαν αυξήσει τον πληθυσμό της χώρας κατά 4 εκατ. κατοίκους!
Υπάρχει όμως ένα εντυπωσιακό στοιχείο σε παλαιότερη μελέτη ομάδας Ελλήνων ιστορικών και της Στατιστικής Υπηρεσίας στην δεκαετία του '70 που αναφέρει ότι ο ελληνικός πληθυσμός θα ήταν πάνω από 100 εκατ. αν δεν είχε μεσολαβήσει το 1453 και η τουρκική σκλαβιά των σχεδόν τεσσάρων αιώνων.
Δείτε τον χάρτη πώς θα ήταν αν είχαν αναχαιτιστεί τα οθωμανικά στίφη τον 15ο αιώνα...
Ποιος μπορεί να αδικήσει τον Τ.Οζάλ που είχε πει ότι "Την ελληνοτουρκική διαμάχη θα την λύσει το δημογραφικό";
Το χειρότερο απ'όλα είναι ότι το πρόβλημα είναι γνωστό και ουδείς κάνει κάτι για ξεκινήσει μια ουσιαστική διαδικασία επίλυσης. Μάλλον το αντίθετο γίνεται. Κάποιοι θέλουν να εξαφανίσουν τους Έλληνες...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Νονοι και δωρα (ιδεες)
Ένα από τα πιο σημαντικά δώρα που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...
-
Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν το πυγοράπισμα – κοινώς χαστούκια στα οπίσθια – διεγερτικό [βίντεο] Δεν αρέσει σε όλες, αλλά σε α...