Ενώ έχουμε παιχνίδι Call of Duty κάθε χρόνο από την Activision, η ανάπτυξη του κάθε παιχνιδιού διαρκεί δύο έτη. Πώς; Μαγεία! Ή αυτό, ή η Activision έχει τόσα λεφτά που διαστέλλει το χρόνο γύρω από τα στούντιό της! Ή, πιο απλά, η Activision έχει δύο στούντιο που εναλλάσσονται στις κυκλοφορίες - μία χρονιά κυκλοφορεί παιχνίδι η Treyarch, μία η Infinity Ward (η οποία ανέπτυξε το πιο πρόσφατο παιχνίδι στη σειρά, το Call of Duty: Ghosts). Τώρα έρχεται να προστεθεί άλλο ένα στούντιο στην ομάδα για να συμπληρώσει την τριπλοβάρδια, και αυτό είναι η Sledgehammer Games.
Το στούντιο που δημιουργήθηκε από τον Glen Schofield (τον άνθρωπο με φωνή που θα ζήλευε κι ο Macho Man) και τον Michael Condrey της Visceral Games, βοήθησε στην ανάπτυξη του Call of Duty: Modern Warfare 3 και φημολογούνταν για καιρό ότι ανέπτυσσε το δικό του παιχνίδι στη σειρά - και τώρα, όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των επενδυτών της Activision, το Call of Duty του 2014 θα είναι δική του δουλειά.
«Αυτό θα δώσει στους designers μας περισσότερο χρόνο να οραματιστούν και να καινοτομήσουν για τον κάθε τίτλο. Την ίδια στιγμή, θα επιτρέψει στους δημιουργούς περιεχομένου μας την ευκαιρία να επικεντρωθούν σε περισσότερο DLC και μικρο-DLC, το οποίο, όπως γνωρίζετε έχει δημιουργήσει τεράστιες ευκαιρίες για κέρδη και αποτελεί σημαντικό παράγοντα συνεχόμενης ενασχόλησης [με το κάθε παιχνίδι]," δήλωσε ο CEO του publishing της εταιρίας, Eric Hirshberg. "Τέλος, θα δώσει στις ομάδες μας περισσότερο χρόνο να 'γυαλίζουν' [τον κάθε τίτλο], εξασφαλίζοντας ότι κάθε φορά θα προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους fans μας.»
Η νέα προσθήκη στην ομάδα δίνει από τρία χρόνια καιρό σε κάθε ένα από τα στούντιο να αναπτύσσει ένα παιχνίδι Call of Duty - και σίγουρα όλοι μέσα στις ομάδες θα νιώθουν ευγνώμονες για τον έξτρα χρόνο. Περισσότερος καιρός για ανάπτυξη σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες για πειραματισμό και νέες ιδέες, κάτι που η σειρά Call of Duty χρειάζεται απεγνωσμένα αυτή τη στιγμή. Όσο για τα περί DLC και μικρο-DLC, εντάξει, ασχολίαστα... πέρα από το ότι ο Hirshberg έχει δίκιο, ότι και λεφτά φέρνουν και κρατάνε τον κόσμο περισσότερο καιρό απασχολημένο με έναν τίτλο. Όπως και να'χει, περισσότερα για το νέο Call of Duty της Sledgehammer θα μάθουμε προς την άνοιξη, όταν παραδοσιακά αποκαλύπτονται περισσότερα.
Ο χορός των δισεκατομμυρίων για Skylanders και DiabloΣτο ίδιο conference call, η Activision μοιράστηκε κάμποσα νούμερα προς μεγάλη ευχαρίστηση των επενδυτών της. Συγκεκριμένα, η σειρά Skylanders που συνδυάζει υλικά παιχνίδια-φιγούρες με videogames, έχει συνολικές εισπράξεις 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έχοντας πουλήσει 175 εκατομμύρια παιχνίδια (φιγούρες). Τα νούμερα αυτά ισχύουν για πωλήσεις μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2013. Είναι ασφαλές να πούμε ότι οι Skylanders αγκαλιάστηκαν από το παιδικό κοινό στο οποίο στοχεύουν, με πιο πρόσφατη κυκλοφορία το Skylanders: Swap Force το περασμένο φθινόπωρο.
Και από την πλευρά της Blizzard φυσάει ούριος άνεμος όμως, με το Diablo 3 να έχει πουλήσει ως τώρα 15 εκατομμύρια αντίτυπα, με το τελευταίο ένα εκατομμύριο να έχει πουληθεί από το Νοέμβριο μέχρι σήμερα - κάτι στο οποίο σίγουρα βοήθησαν οι εκδόσεις για PS3 και Xbox 360, αλλά και η επικείμενη κυκλοφορία του expansion Reaper of Souls (διαβάστε τις εντυπώσεις μας από τη beta εδώ). Όσο για το World of Warcraft, τον γέροντα γίγαντα του στούντιο, τα νέα είναι επίσης ενθαρρυντικά καθώς φέτος κλείνει τα δέκα χρόνια λειτουργίας και έκλεισε τη χρονιά με 7,8 εκατομμύρια συνδρομητές, μια μικρή αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο ενθουσιασμός για τη δέκατη επέτειο του παιχνιδιού σε συνδυασμό με το επερχόμενο expansion Warlords of Draenor φαίνεται πως πέτυχαν να τραβήξουν το ενδιαφέρον των fans.
Τέλος, μεγάλη πίστη φέρεται να έχει η Activision στην απόδοση του Destiny, καθώς, όπως ανέφερε ο Hirshberg, αναμένεται να είναι "η μεγαλύτερη κυκλοφορία νέου IP στην ιστορία του gaming." Υπερβολή; Μπορεί, αλλά όταν μιλάει το χρήμα...
"Πιστεύουμε ότι το Destiny μπορεί να γίνει το τρίτο franchise δισεκατομμυρίων της Activision," είπε ο Hirshberg για το επερχόμενο MMO shooter της Bungie, "και εργαζόμαστε σκληρά για να το κάνουμε τη μεγαλύτερη κυκλοφορία νέου IP στην ιστορία του gaming. Μαζί, θα φέρουμε στους gamers ένα φιλόδοξο και καινοτόμο game, που συνδυάζει την ένταση της first-person δράσης με την επένδυση στο χαρακτήρα και τους κοινωνικούς δεσμούς ενός RPG σε ένα τεράστιο, συνδεδεμένο σύμπαν."
Το Destiny αναμένεται για PS4, Xbox One, PS3 και Xbox 360 στις 9 Σεπτεμβρίου, ενώ η beta του αναμένεται αυτό το καλοκαίρι.
Πηγή:
thegang.gr