Τρίτη 7 Μαΐου 2013
Πώς οι γυναίκες… «καθόρισαν» το μέγεθος του ανδρικού μορίου-Τι δείχνουν έρευνες των επιστημόνων Πηγή: Πώς οι γυναίκες… «καθόρισαν» το μέγεθος του ανδρικού μορίου-Τι δείχνουν έρευνες των επιστημόνων | rodosreport.gr - Ενημέρωση για την Ρόδο και όχι μόνο. Θα παραμείνεις απλός αναγνώστης; Follow us: Rodosreport on Facebook
Τελικά, το μέγεθος μετράει; Έρευνες δείχνουν πως ναι, τουλάχιστον μέχρι ένα σημείο. Νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επίσημο περιοδικό της Αμερικανικής Ακαδημίας Επιστημών (Proceedings of the National Academy of Science), έδειξε πως η φυσική επιλογή (μέσω των γυναικείων προτιμήσεων) ήταν ο παράγοντας που καθόρισε το σημερινό μέγεθος του ανδρικού μορίου.
Τα άλλα πρωτεύοντα ζώα, όπως οι πίθηκοι, υπολείπονται του ανθρώπου και από άποψης γεννητικών οργάνων. Οι βιολόγοι γνωρίζουν πως το σχήμα του πέους άλλων ειδών αποκαλύπτει πληροφορίες σχετικά με το τι έπαιξε ρόλο στην εξέλιξη των ζώων αυτών. Σκέφτηκαν λοιπόν πως οι άνθρωποι δε γίνεται να αποτελούν εξαίρεση.
Έτσι, για να κατανοήσουν τι οδήγησε τα ανθρώπινα αρσενικά να αναπτύξουν τόσο σχετικά μεγάλα μόρια, οι μελετητές δημιούργησαν εικονικές αναπαραστάσεις ανδρών με πολλές διαφορές στα χαρακτηριστικά τους, μεταξύ αυτών και στο μήκος του πέους τους. Στη συνέχεια, έδειξαν 53 από τις απεικονίσεις σε 105 γυναίκες και ζήτησαν να βαθμολογήσουν τις αναπαραστάσεις βάσει σεξουαλικής ελκυστικότητας.
Οι ερωτηθείσες θεώρησαν ως πιο ελκυστικά τα μοντέλα που αναπαριστούσαν ψηλότερους άντρες με μεγαλύτερη αναλογία ώμων-γλουτών και μακρύτερα μόρια– ωστόσο η προτίμησή τους αυτή είχε και κάποιους περιορισμούς.
Οι άντρες που ξεπερνούσαν το όριο του «μεγάλου μεγέθους» βαθμολογήθηκαν οριακά άνω του μετρίου.
Ο ερευνητής Brian Mautz, βιολόγος στο Πανεπιστήμιο της Οττάβα του Καναδά, λέει ότι υπάρχει ένα όριο για κάθε χαρακτηριστικό, ένα θεωρητικό όριο ελκυστικότητας, πέραν του οποίου οι βαθμολογήσεις των γυναικών αρχίζουν να πέφτουν.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν πως το πιο ιδανικό πέος θα μετρούσε 12,8-14,2 εκ. μήκους σε μη διεγερμένη κατάσταση. Ο επιστήμονας λέει πως το ιδανικό αυτό μήκος είναι σχετικά πλησιέστερο στον παγκόσμιο μέσο όρο (των 9 εκατοστών) απ’ ό,τι είναι τα άλλα ιδανικά μεγέθη (όπως για παράδειγμα της αναλογίας ώμων-γλουτών), πράγμα που σημαίνει πως οι γυναίκες προτιμούν ακραία ύψη και αναλογία ώμων-γλουτών αλλά λιγότερο ακραίο μέγεθος πέους.
Αλλά, όπως επισημαίνεται, η προτίμηση των γυναικών για συντρόφους με μεγαλύτερα μόρια δε σημαίνει απαραίτητα πως ευθύνονται αποκλειστικά αυτές για την εξέλιξη του ανδρικού μορίου.
Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχει ένα ακόμη αναπάντητο ερώτημα: Οι άνδρες αυτοί τείνουν να έχουν περισσότερους απογόνους (που έχουν γονίδια για μεγάλα μόρια) ή μήπως όχι;
Πηγή : newsbeast.gr
Αυτή η διαφήμιση έχει ένα κρυφό μήνυμα, που μόνο τα παιδιά μπορούν να δουν Στοπ στην παιδική κακοποίηση
Για μια διαφήμιση ευαισθητοποίησης ενάντια στην παιδική κακοποίηση, ένας σχετικός οργανισμός από την Ισπανία δημιούργησε κάτι φανταστικό: Ένα πόστερ που δίνει διαφορετικό μήνυμα σε ενήλικες και σε παιδιά - την ίδια στιγμή.
Το μυστικό, όπως διαβάζω στο Gizmondo, είναι η κυρτή επιφάνεια, που δείχνει διαφορετικές εικόνες ανάλογα με τη γωνία από την οποία κοιτάς την αφίσα. Έτσι όταν οι μεγάλοι -ή οποιοσδήποτε πάνω από ένα συγκεκριμένο ύψος- κοιτούν τη διαφήμιση, βλέπουν μόνο την εικόνα ενός λυπημένου αγοριού και τα λόγια "Κάποιες φορές, η κακοποίηση των παιδιών είναι εμφανής μόνο σε αυτά που τη ζούνε". Όταν όμως ένα παιδί κοιτά τη διαφήμιση, βλέπει μελανιές στο πρόσωπο του παιδιού και διαβάζει ένα διαφορετικό μήνυμα: "Αν κάποιος σε χτυπάει, τηλεφώνησέ μας και θα σε βοηθήσουμε. Τηλ. 116111". Η διαφήμιση απευθύνεται στα παιδιά, περισσότερο, και σχεδιάστηκε έτσι ώστε το κρυφό μήνυμα να είναι εμφανές σ' αυτά και μόνο, ακόμη κι αν αυτός που τα κακοποιεί είναι μαζί τους και στέκεται δίπλα τους. Στο βίντεο φαίνεται πώς λειτουργεί η διαφήμιση στο δρόμο:
Πηγή: www.lifo.gr
Το μυστικό, όπως διαβάζω στο Gizmondo, είναι η κυρτή επιφάνεια, που δείχνει διαφορετικές εικόνες ανάλογα με τη γωνία από την οποία κοιτάς την αφίσα. Έτσι όταν οι μεγάλοι -ή οποιοσδήποτε πάνω από ένα συγκεκριμένο ύψος- κοιτούν τη διαφήμιση, βλέπουν μόνο την εικόνα ενός λυπημένου αγοριού και τα λόγια "Κάποιες φορές, η κακοποίηση των παιδιών είναι εμφανής μόνο σε αυτά που τη ζούνε". Όταν όμως ένα παιδί κοιτά τη διαφήμιση, βλέπει μελανιές στο πρόσωπο του παιδιού και διαβάζει ένα διαφορετικό μήνυμα: "Αν κάποιος σε χτυπάει, τηλεφώνησέ μας και θα σε βοηθήσουμε. Τηλ. 116111". Η διαφήμιση απευθύνεται στα παιδιά, περισσότερο, και σχεδιάστηκε έτσι ώστε το κρυφό μήνυμα να είναι εμφανές σ' αυτά και μόνο, ακόμη κι αν αυτός που τα κακοποιεί είναι μαζί τους και στέκεται δίπλα τους. Στο βίντεο φαίνεται πώς λειτουργεί η διαφήμιση στο δρόμο:
Πρόσληψη μέσω… γραφικού χαρακτήρα! Τρίτη, 7 Μαΐου 2013
Αν έχετε αποφασίσει να ψάξετε για δουλειά στη Γαλλία, μάλλον πρέπει να παρατήσετε το πληκτρολόγιο και να πιάσετε… χαρτί και μολύβι. Η νέα τάση στην αγορά εργασίας θέλει τον υποψήφιο εργαζόμενο σε μια εταιρεία να περνάει και από… γραφολογικό τεστ κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του. Αυτά που θα γράψει, αλλά κυρίως ο τρόπος που θα τα γράψει, θα αξιολογηθούν από ειδικούς και θα μετρήσουν περισσότερο από καθετί άλλο στην απόφαση για το αν θα προσληφθεί ή όχι.
Αν πρόκειται για περιστασιακή μόδα, είναι πολύ ισχυρή. Μια πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι το 53% των γαλλικών επιχειρήσεων αποφασίζουν για τους υπαλλήλους που θα προσλάβουν αφού ρίξουν μια ματιά και στο γραφικό τους χαρακτήρα. Όλα μετράνε, από το μέγεθος των γραμμάτων, τις γωνίες και τις καμπύλες με τις οποίες σχηματίζονται, την καλλιγραφία και την καλαισθησία του γραπτού. Συνήθως η εταιρεία στέλνει τα δείγματα του γραφικού χαρακτήρα των υποψηφίων σε ανεξάρτητο γραφολόγο (χωρίς να αποκαλύπτει τα ονόματά τους, έτσι ώστε να διασφαλίζεται το απόρρητο) και λαμβάνει επιστημονικά αποτελέσματα για το χαρακτήρα και τις ικανότητές τους, που ξεπηδούν από τον τρόπο που γράφουν.
Για να γίνει, μάλιστα, ακόμα πιο προσωπική η κατάσταση, οι υποψήφιοι δεν αντιγράφουν απλώς ένα κομμάτι τυπογραφημένου κειμένου ή μία αυστηρή επιστολή, αλλά καλούνται να γράψουν από μόνοι τους ένα γράμμα σε κάποιον γνωστό τους, με το οποίο θα του ανακοίνωναν ότι προσλήφθηκαν στην συγκεκριμένη εταιρεία. Οι υπεύθυνοι προσωπικού, βέβαια, τονίζουν ότι το περιεχόμενο του γράμματος δεν τους απασχολεί καθόλου, επειδή οι περισσότεροι υποψήφιοι αρκούνται στο να κολακεύουν απλά την εταιρεία και τους προϊσταμένους τους, όπως θα ‘καναν όλοι αν βρίσκονταν στη θέση τους και διεκδικούσαν τη δουλειά.
Ο συκεκριμένος τρόπος επιλογής προσωπικού δεν είναι, φυσικά, απόλυτος και οι γραφολόγοι που αξιολογούν τα γραπτά τονίζουν ότι δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι για την πρόσληψη ή την απόρριψη κάποιου. Οπωσδήποτε, όμως, τα όσα αποκαλύπτει ο γραφικός χαρακτήρας του υποψήφιου παίζουν κάποιο ρόλο και, σύμφωνα με τις εταιρείες που χρησιμοποιούν και αυτό τον τρόπο επιλογής, η αντίθεση μεταξύ του γραφικού χαρακτήρα και του πραγματικού χαρακτήρα του υπαλλήλου είναι κάτι παραπάνω από σπάνια. Οπότε η εταιρεία ξέρει ακριβώς τι να περιμένει από τον υποψήφιο εργαζόμενο.
Πολλές εταιρείες, μάλιστα, στη Γαλλία ζητούν από τους υποψήφιους να στέλνουν το βιογραφικό τους γραμμένο από το ίδιο τους το χέρι, έτσι ώστε να κάνουν μια πρώτη αξιολόγηση. Διευκρινίζουν, όμως, ότι αν καλέσουν τον υποψήφιο για συνέντευξη θα περάσει και πάλι από τη διαδικασία, έτσι ώστε να αποφεύγονται τα βιογραφικά με… άλλο γραφικό χαρακτήρα, που θεωρείται πιο δυναμικός και φιλόδοξος…
Πηγή: flowmagazine.gr 30-04-2013
Δες τα 6 πιο ΤΡΑΓΙΚΑ λάθη που κάνει μια Νύφη στο χτένισμά της..
Αν ετοιμάζεσαι να ντυθείς νυφούλα, σίγουρα θα έχεις αρχίσει να ψάχνεις ιδέες για τα μαλλιά και το make up σου. Δες τι πρέπει να αποφύγεις όσον αφορά το χτένισμά σου εκείνη τη μέρα...
Είναι μια μέρα που θα θυμάσαι για πάντα και σίγουρα θέλεις να δέιχνεις πιο όμορφη από ποτέ! Το μυστικό είναι όσο πιο απλά τόσο πιο καλά! Πάρε για παράδειγμα την Κέιτ Μίντλετον που χτενίστηκε και βάφτηκε πολύ απλά μόνη της τη μέρα του γάμου της και πραγματικά έλαμπε!
Επείδη όμως μπορεί να χαθείς και να τελικά να μπερδευτείς με τις γνώμες των ειδικών αλλά και των γύρω, δες ποια πράγματα πρέπει να αποφύγεις να κάνεις στα μαλλιά σου αυτή τη ξεχωριστή μέρα...
Κότσοι υπερπαραγωγή
Ένα κομψό σινιόν ή ένας επιμελώς ατημέλητος κότσος είναι εξαιριτική ιδέα αλλά μην το παρακάνεις με τον όγκο. Πραγματικά δεν χρειάζεσαι δεύτερο κεφάλι και είναι σίγουρο πως κάποια στιγμή θα σε κουράσει όλο αυτο το βάρος στο κεφάλι σου.
Με φειδώ τα προιόντα styling
Όσο πιο πολλά προιόντα χρησιμοποιείς τόσο περισσότερο κακό κάνεις. Τα μαλλιά σου θα βαρύνουν και πιθανόατα να φριζάρουν καθώε τα ροιόντα styling περιέχουν αλκοόλ που "στεγνώνει" τα μαλλιά.
Μπούκλες
Δεν θέλεις σίγουρα να μοίζεις με πορσελάνινη κούκλα και έχε υπόψη σου ότι οι μπούκλες προσθέτουν κιλά στο πρόσωπο. Προτίμησε κάτι πιο χαλαρό όπως π.χ. κυματιστά μαλλιά.
Μην κάνεις κάτι εξτριμ
Εκείνη η μέρα δεν ενδείκνεται για πειραματισμούς! Ακόμα κι αν δεις κάτι τελείως διαφορετικό από το στυλ που θα σε εντυπωσιάσει απλά μην το κάνεις. Πιθανότατα να απογοητευτείς.
Λάδι ή serum στα μαλλιά
Φρόντισε τα μαλλιά σου να είναι ήδη καλά ενυδατωένα τη μέρα του γάμου σου για να μην χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις κάποιο απο αυτά τα προιόντα που θα τα βαρύνουν.
Κοτσίδες
Αν ο γάμος σου είναι σε μποέμ στυλ θα είναι υπέροχο να κάνεις κάτι σε γαλλική κοτδίδα, αλλά με μέτρο. Όχι πολλά κοτσιδάκια!
faysbook
Νυφικά γάντια
Για τις νύφες του χειμώνα…
Αν παντρεύεστε χειμώνα, το ρομαντικό και συνάμα dramatic look είναι αυτό που επιδιώκετε για τη νυφική σας εμφάνιση. Τα γάντια λοιπόν, είναι το βασικό αξεσουάρ της χειμερινής νύφης. Θέλετε να προστατευτείτε από το κρύο και παράλληλα να δείχνετε φροντισμένη και stylish. Επιλέξτε κοντά γάντια, είτε λευκά, είτε nude, ανάλογα με το χρώμα του νυφικού. Η δαντέλα, οι φιόγκοι, οι πέρλες και τα διαμαντάκια είναι τα βασικά στολίδια των νυφικών γαντιών. Επιλέξτε αυτά που ταιριάζουν στο υπόλοιπο look σας και λάμψτε στην πιο σημαντική μέρα της ζωής.
Πάρτε μερικές ιδέες από τις παρακάτω φωτογραφίες:
ΓΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ;) Οι νύφες που αγαπάνε το τούλι
Όσες θέλουν να είναι σε κλασσικό στυλ επιβάλλεται να φορέσουν στυλ.
Η παραδοσιακή εκδοχή ενός νυφικού έχει απαραίτητα τούλι. Μπορεί να ταιριάξει σε ένα αέρινο, σε ένα κλασσικό, σε ένα μοντέρνο και σε ένα retro στυλ νυφικού. Οι εκδοχές είναι πολλές. Οι πολλές στρώσεις από τούλι δημιουργούν όγκο και έχουν εντυπωσιακό αποτέλεσμα, οι πιο λίγες έχουν μία πιο ρομαντική και κομψή εμφάνιση. Το σίγουρο είναι ότι μία νύφη πρέπει απαραίτητα να έχει λίγο τούλι επάνω της.
Πάρτε μερικές ιδέες από τις φωτογραφίες που ακολουθούν:
Ήρθε ο καιρός για σορτσάκια
Κοντά όσο δεν πάει.
Δεν είναι απαραίτητο να συνδυάσετε το σορτς με σανδάλια, ταιριάζει τέλεια με μπαλαρίνες και αθλητικά παπούτσια. Προτιμήστε να φορέσετε από πάνω ένα oversized τοπ ή πουκάμισο. Αν το σορτς σας είναι αρκετά κοντό, δεν είναι τόσο ωραίο αισθητικά να συνδυάσετε εφαρμοστό τοπ. Επίσης η ζώνη είναι σχεδόν απαραίτητη γιατί θα τονίσει τη μέση σας. Εκτός από το jean σορτς μπορείτε να επιλέξετε ένα με floral prints, σε δερμάτινο ύφασμα ή ένα μονόχρωμο. Οι επιλογές είναι πολλές, εσείς απλά προσαρμόστε το στιλ σας.
Πάρτε μερικές ιδέες από τις φωτογραφίες που ακολουθούν:
Απογειώστε το boho στιλ σας με μία tunic
Ταιριάζει στην άνοιξη.
Σε φόρεμα ή σε τοπ, η tunic είναι ιδανική για πρωινά αλλά και βραδινά looks. Είναι σε σατέν, αέρινο ύφασμακαι είναι ιδανικές για τις ζεστές ημέρες. Οι περισσότερες ταιριάζουν στο boho στιλ, ωστόσο με τα κατάλληλα αξεσουάρ και το ιδανικό beauty look ταιριάζουν και σε ένα κλασσικό, μινιμαλιστικό στιλ. Μπορείτε να τις φορέσετε με γόβες, με πέδιλα, με σανδάλια ακόμα και με αθλητικά παπούτσια αν το στιλ σας είναι νεανικό. Ταιριάζουν σχεδόν σε όλους τους σωματότυπους. Μία ζώνη μπορεί να κάνει πιο κολακευτικό το σώμα σας.
Δείτε τις φωτογραφίες που ακολουθούν:
Little Black Dress
Κλασσικό και διαχρονικό.
Η Coco Chanel δημιούργησε το πιο διαχρονικό κομμάτι που πρέπει κάθε κοπέλα να έχει στην ντουλάπα της. Ο λόγος για το μικρό μαύρο φόρεμα που είναι all time classic. Σε ίσια γραμμή, σε Α, στενό ή σε πιο αέρινο στιλοι επιλογές είναι πολλές. Ανάλογα με τη σιλουέτα σας και το στιλ σας επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει. Μπορείτε να το συνδυάσετε με ό,τι παπούτσι και αξεσουάρ θέλετε. Η μονοχρωμία του και η λιτή του γραμμή σας δίνει τη δυνατότητα της επιλογής. Φοριέται χειμώνα, καλοκαίρι από κάθε ηλικία.
Πάρτε ιδέες από τις φωτογραφίες που ακολουθούν:
Με μοντέρνες επιρροές
Στα αξεσουάρ αλλά και στα ρούχα.
Πολύχρωμα clutches, εκκεντρικά πέδιλα είναι κάποια μοντέρνα στοιχεία που συνοδεύουν το κλασσικό στιλ πολλών γυναικών. Η διάθεση όσο το καλοκαίρι πλησιάζει τόσο γίνεται καλύτερη. Αυτό φαίνεται και στο στιλ της κάθε κοπέλας. Τα έντονα χρώματα, οι περίεργες γραμμές και η ανάλαφρη διάθεση στα μαλλιά, το μακιγιάζ και το ντύσιμο είναι έντονα στις καθημερινές εμφανίσεις των γυναικών. Φυσικά καμία δεν ξεχνάει τα γυαλιά ηλίου της, καθώς είναι το must αξεσουάρ για τις ηλιόλουστες ημέρες.
Δείτε τις φωτογραφίες που ακολουθούν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Νονοι και δωρα (ιδεες)
Ένα από τα πιο σημαντικά δώρα που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...
-
Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν το πυγοράπισμα – κοινώς χαστούκια στα οπίσθια – διεγερτικό [βίντεο] Δεν αρέσει σε όλες, αλλά σε α...