Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Η βασίλισσα της ομορφιάς Εστέ Λοντέρ

Η βασίλισσα της ομορφιάς Εστέ Λοντέρ


Αυτοδημιούργητη και δισεκατομμυριούχος με τις κρέμες της να κάνουν… θαύματα!

Μια από τις πλουσιότερες γυναίκες του κόσμου, η Εστέ Λοντέρ έχτισε την αυτοκρατορία των καλλυντικών της πάνω στο διαχρονικό όνειρο κάθε γυναίκας: να νιώσει όμορφη!

Καινοτόμα στον τομέα της, τόλμησε και τα κατάφερε!

Η πρωτοπορία της δεν αφορούσε ωστόσο μόνο στις σειρές των προϊόντων της, αλλά και στις μαρκετίστικες στρατηγικές της, συνδυασμός που θα την αναγόρευε τελικά στην πλουσιότερη αυτοδημιούργητη γυναίκα του πλανήτη!

Ας δούμε τις σημαντικότερες στιγμές μιας γυναίκας που θα άλλαζε για πάντα την εμφάνιση των γυναικών, με τα φημισμένα προϊόντα της να αποτελούν ακόμα και σήμερα σταθερή επιλογή για όποια αποζητά να βάλει λίγη «μαγεία» πάνω της...

Πρώτα χρόνια




Η Τζοζεφίν Έσθερ Μέντζερ, κόρη ούγγρων μεταναστών, γεννήθηκε στο Κουίνς της Νέας Υόρκης το 1908 (πιθανότατα την 1η Ιουλίου) και μεγάλωσε με την οικογένειά της πάνω ακριβώς από το χρωματοπωλείο του πατέρα της, ως το ένατο παιδί της πολυμελούς φαμίλιας. Η στερημένη παιδική της ηλικία θα την ωθήσει από μικρή στην αναζήτηση μιας καλύτερης ζωής, εγκαινιάζοντας πρόωρα ίσως την πρώτη της επιχείρηση...

Ως έφηβη, μαγεύτηκε από τον κόσμο της ομορφιάς και του γκλάμουρ και είναι σαν να είδε τον εαυτό της να περιποιείται και να κάνει τις άλλες γυναίκες όμορφες, σκοπό που θα αφιέρωνε κατόπιν τη ζωή της. Η εμμονή της με τα προϊόντα ομορφιάς θα τη φέρουν κοντά στον θείο της, που θα γίνει πραγματικός μέντορας για κείνη: ο θείος Τζον ήταν χημικός και διέθετε το δικό του εργαστήριο (από το 1924), στο οποίο και περνούσε τις μέρες της η νεαρή Τζοζεφίν. 

Αυτός δίδαξε στο μικρό κορίτσι τα πρώτα μυστικά ομορφιάς, όπως το να μη χρησιμοποιεί σαπούνι και νερό, αλλά να καθαρίζει και να ενυδατώνει το δέρμα της πάντα με έλαια. Ο θείος είχε πάθος με τη δουλειά του και σύντομα η Τζοζεφίν θα γινόταν η πιστή του μαθήτρια: βοηθούσε τον θείο και πειραματιζόταν με κρέμες και προϊόντα περιποίησης, τα οποία δοκίμαζε κατόπιν στα πρόσωπα συγγενών και συμμαθητριών.

Το όνομα που θα τα άλλαζε όλα



Η Εστέ Λοντέρ ξεκίνησε λοιπόν την καριέρα της σε νεαρή ηλικία, πουλώντας προϊόντα ομορφιάς -κυρίως κρέμες- σε καταστήματα καλλυντικών και τουριστικά θέρετρα, τα οποία επινοούσε και ετοίμαζε ο θείος της, πάντα με την Εστέ δίπλα του στο εργαστήριο. 

Σε ηλικία 20 ετών, γνωρίζει τον λογιστή Τζόζεφ Λοτέρ και παντρεύονται λίγο αργότερα, στις 15 Ιανουαρίου 1930. Το σπίτι και η ζωή της νοικοκυράς δεν ήταν ωστόσο για τη δαιμόνια Εστέ, η οποία αποφάσισε να ακολουθήσει καριέρα ηθοποιού, ξεκινώντας μάλιστα και μαθήματα υποκριτικής. Τότε ήταν που το ζευγάρι θα άλλαζε το επίθετό του σε Λοντέρ, με την Τζοζεφίν να υιοθετεί το καλλιτεχνικότερο «Εστέ» όταν συνέλαβε την ιδέα μιας νέας εταιρίας καλλυντικών. Ονόμασε λοιπόν την επιχείρηση αλλά και τον εαυτό της Εστέ Λοντέρ...

Διπλός γάμος με τον ίδιο άντρα



Ο γιος τους Λέοναρντ γεννήθηκε στις 19 Μαρτίου 1933, με το ζευγάρι να χωρίζει ωστόσο το 1939 και την Εστέ να μετακομίζει στη Φλόριντα. Τρία χρόνια όμως αργότερα, το 1942, το ζευγάρι θα αποφασίσει να κάνει μια νέα προσπάθεια, με τον δεύτερο γάμο τους να λαμβάνει χώρα την ίδια χρονιά! 

Ένας δεύτερος γιος θα επισφραγίσει την καινούρια ένωσή τους, ο Ρόναλντ, με το ζευγάρι να παραμένει μαζί μέχρι τον θάνατο του συζύγου, το 1982.

Estée Lauder Inc




Η Λοντέρ ιδρύει την περίφημη σήμερα εταιρία καλλυντικών Estée Lauder Inc το 1945. Η εκτόξευση στην εμπορική επιτυχία θα συμβεί βέβαια μέσα από μια περίεργη τροπή της μοίρας.

Όταν λοιπόν η Florence Morris, ιδιοκτήτρια των ινστιτούτων ομορφιάς House of Ash Blondes ρώτησε τη Λοντέρ πώς απέκτησε την τέλεια επιδερμίδα της, η Εστέ έκανε την κίνηση-ματ: επέστρεψε στο σαλόνι ομορφιάς με τις κρέμες του θείου της και έδειξε στις πελάτισσες τις ευεργετικές τους δυνατότητες. Αυτό ήταν, όλες έμειναν κατενθουσιασμένες και η Florence της ζήτησε να πουλά πλέον τις κρέμες της στα κέντρα ομορφιάς της.

Το 1948, η Εστέ πείθει τους διευθυντές των πολυκαταστημάτων της Νέας Υόρκης να της παραχωρήσουν χώρο για τα προϊόντα της, κίνηση που έμελλε να αποδειχτεί επικερδέστερη απ' όσο θα περίμενε ακόμα και η ίδια. Οι πωλησιακές της ικανότητες και η εντελώς προσωπική προσέγγιση που είχε στις σχέσεις της με τις πελάτισσες θα αποδεικνύονταν πιο δραστικές ακόμα και από την υπόσχεση που έδιναν οι κρέμες της!

Ακόμα και 40 χρόνια μετά, η Εστέ Λοντέρ επισκεπτόταν πάντα τα μαγαζιά της αλλά και κάθε πάγκο της εταιρίας της στα πολυκατάστηματα, ιδιαίτερα όταν λάνσαρε νέα προϊόντα στην αγορά. Δεν άφηνε τα πράγματα στην τύχη τους, ήταν αεικίνητη και ακούραστη.

Διατήρησε τη συνήθεια που είχε από την ίδρυση ακόμα της φίρμας να επισκέπτεται καθημερινά τους πάγκους πώλησης των προϊόντων της, όπου έμπαινε από πίσω και έδειχνε στις πωλήτριες πώς γίνεται σωστά η πώληση, παρά το γεγονός ότι ήταν η επιχειρηματίας. Μέχρι και επιδείξεις έκανε των κρεμών της επιτόπου, με τις πελάτισσες να συρρέουν για να λάβουν το άγγιγμα της ίδιας της Εστέ!

Μάρκετινγκ και προσωπική διαφήμιση




Η Λοντέρ έκανε τα πάντα για να προωθήσει τη φίρμα της, παρά το γεγονός ότι ήταν πλέον μια ιδιαίτερα πετυχημένη επιχειρηματίας. Έδινε στους διάσημους φίλους και «επώνυμους» γνωστούς της μικρά δείγματα από τα προϊόντα της για τις τσάντες και τα ταξίδια τους. 

Επιδίωκε το όνομα «Εστέ Λοντέρ» να είναι στα χέρια ανθρώπων που ήταν γνωστοί για την αγάπη τους για «το καλύτερο». Ένας τέτοιος μαρκετίστικος στόχος της Λοντέρ ήταν η ηθοποιός και κατόπιν προσωπική της φίλη Γκρέις Κέλι, η μετέπειτα πριγκίπισσα του Μονακό. 

Δεν σταμάτησε φυσικά εκεί: λάτρευε να δίνει κοσμικά πάρτι και δείπνα στο σπίτι της. Απολάμβανε ιδιαίτερα τους «όμορφους ανθρώπους», όπως έλεγε, διασημότητες δηλαδή και μέλη της καλής κοινωνίας, με τους οποίους περνούσε συνήθως τα βράδια της. 

Το «κερασάκι στην τούρτα» των προωθητικών ενεργειών της ήταν βέβαια η σύλληψη της ιδέας των δωρεάν δειγμάτων των προϊόντων της, διαφημιστικός χειρισμός που έμελλε να είχε εξωφρενική επιτυχία και να αναγκάζει τους ανταγωνιστές να τη μιμηθούν άρον-άρον. Και όταν πλέον τα δωρεάν δείγματα ήταν κοινός τόπος, η Εστέ ήταν έτοιμη να καινοτομήσει και πάλι: άρχισε να δίνει δώρα με κάθε αγορά προϊόντος της, πωλησιακή τεχνική που χρησιμοποιείται σήμερα ευρέως απ' όλους!

Το πρώτο άρωμα της Εστέ Λοντέρ



Ήταν το 1953 όταν η Λοντέρ λάνσαρε το πρώτο της άρωμα, το Youth Dew, που ήταν έλαιο μπάνιου που μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως άρωμα. Αντί λοιπόν να χρησιμοποιούν τα πανάκριβα γαλλικά αρώματα με το σταγονόμετρο, οι νεαρές Αμερικανίδες -μιας και σε αυτές απευθυνόταν- μπορούσαν πλέον να κάνουν κυριολεκτικά μπάνιο με το άρωμά τους, φέρνοντάς το κατευθείαν στην μπανιέρα. 

Τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του, το Youth Dew πούλησε 50.000 μπουκαλάκια, αντιπροσωπεύοντας το 80% των πωλήσεων της φίρμας. Τρεις δεκαετίες αργότερα, το 1984, το νούμερο των πωλήσεων σκαρφάλωσε στα 150 εκατομμύρια! 

Άλλα αξιοσημείωτα αρώματα που ακολούθησαν, γνωρίζοντας τεράστια επιτυχία, ήταν το «Aramis», που λανσαρίστηκε το 1965 με τη φιλοδοξία της Λοντέρ να γίνει η πιο ραφινάτη κολόνια του κόσμου. Κατόπιν ακολούθησαν τα «Lauder for Men» και «J. H. L.» (τα αρχικά του ονόματος του συζύγου της Joe Lauder), που έγιναν κι αυτά ανάρπαστα.

Η περιπέτεια της Clinique 




Στις αρχές της δεκαετίας του '70, η Εστέ Λοντέρ ρίχνει στην αγορά την Clinique, η οποία θα αποδεικνυόταν μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που θα αντιμετώπιζε ποτέ. Η σειρά ήταν σχεδιασμένη για νεαρότερες ηλικίες και διαφημιζόταν ως θεραπευτική και προστατευτική για το δέρμα, χωρίς καμία αναφορά στην Estee Lauder. 

Στα πρώτα δύο χρόνια της Clinique, οι ζημίες άγγιξαν τα 3 εκατομμύρια δολάρια. Παρά τις παραινέσεις βέβαια των συνεργατών της, η Εστέ αρνιόταν να αποδεχθεί την αποτυχία και να καταθέσει τα όπλα: προσέλαβε την Carol Phillips, την πρώην εκδότρια της Vogue, να τρέξει το τμήμα, και έκτοτε η Clinique δεν έχει σταματήσει ποτέ να αναπτύσσεται...

Τελευταία χρόνια και κληρονομιά




Σε ντοκιμαντέρ του 1985 για τη ζωή της, με τίτλο «Εστέ Λοντέρ: Η γλυκιά μυρωδιά της επιτυχίας», η ίδια εξήγησε πώς κατάφερε να γίνει προοδευτικά αυτοκράτειρα της βιομηχανίας των καλλυντικών, την ίδια στιγμή που ομολόγησε τις αναμφισβήτητες ικανότητές της στην πειθώ και την πώληση: «Δεν έχω δουλέψει μέρα στη ζωή μου χωρίς να πουλήσω κάτι. Αν πιστεύω σε κάτι, το πουλάω, και το πουλάω καλά».

Η Εστέ Λοντέρ θα φύγει από τη ζωή πλήρης ημερών, στις 26 Απριλίου 2004, από καρδιοαναπνευστικές επιπλοκές. Ήταν τουλάχιστον 95 ετών, αν και κανένα μέλος της οικογένειάς της δεν μπορούσε να επιβεβαιώσει την ακριβή ημερομηνία της γέννησής της, με τις φήμες να κάνουν πάντως λόγο ότι ήταν τουλάχιστον δύο χρόνια μεγαλύτερη...

Η Εστέ Λοντέρ κατάφερε να γίνει βαθύπλουτη, με τις πωλήσεις να συνεχίζουν την ξέφρενη ανοδική τους πορεία χρόνο με τον χρόνο. Τα προϊόντα της Εστέ Λοντέρ παραμένουν από τις δημοφιλέστερες σειρές καλλυντικών στον κόσμο, με την εταιρία να δραστηριοποιείται πλέον σε 120 χώρες. 

Η κληρονομιά της είναι η ιστορία μιας φτωχής κοπέλας που ανέβηκε στον θρόνο μιας ολόκληρης βιομηχανίας μέσω σκληρής δουλειάς, κοφτερού μυαλού και επιχειρηματικών ρίσκων. Όπως άλλωστε σημείωνε και η ίδια για την ομορφιά: «Η ομορφιά είναι στάση ζωής. Δεν είναι μυστικό αυτό. Δεν υπάρχουν άσχημες γυναίκες. Μόνο γυναίκες που δεν νοιάζονται ή δεν πιστεύουν ότι είναι ελκυστικές»...

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

ΤΡΑΠΕΖΕΣ...

ΠΛΑΤΩΝΑΣ!!!!!!!

ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ...

ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΑΣΤΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

ΛΕΦΤΑ...

Οι Έλληνες “Σπάνε” Τις Καταθέσεις Τους Ώστε Να Γλιτώσουν Από Πιθανό Κούρεμα Ανάλογο Της Κύπρου




Από τον φόβο ανάλογου κουρέματος στις καταθέσεις τους αλά κυπριακά, οι Έλληνες έχουν αρχίσει και μοιράζουν τις καταθέσεις τους σε λογαριασμούς κάτω των 100.000 ευρώ.
Σύμφωνα με το Έθνος, το τελευταίο 15νθήμερο οι ελληνικές τράπεζες δέχονται πλήθος αιτημάτων από πελάτες τους, οι οποίοι ζητούν να “σπάσουν” την κατάθεσή τους σε πολλά ονόματα. Μετατρέπουν δηλαδή τους λογαριασμούς ταμιευτηρίου ή προθεσμίας σε κοινούς με συνδικαιούχους δύο ή περισσότερα άτομα
Στόχος τους είναι το ποσό κατάθεσης ανά φυσικό πρόσωπο να διατηρείται από τα 100.000 ευρώ.
Τα τραπεζικά στελέχη παραδέχονται ότι η λύση σωτηρίας που υιοθετήθηκε για την Κύπρο και κούρεψε μέχρι και κατά 60% τις καταθέσεις με υπόλοιπα πάνω από 100.000 ευρώ οδηγεί και στην Ελλάδα χιλιάδες καταθέτες στο “σπάσιμο” των λογαριασμών τους.
Οι τραπεζίτες από την πλευρά τους αποκλείουν κάθε ενδεχόμενο κουρέματος στις καταθέσεις που τηρούνται στις ελληνικές τράπεζες και εξηγούν πως “η αναδιάρθρωση του ελληνικού τραπεζικού συστήματος έγινε μέσω του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, με ποσό 50 δισ. ευρώ από τη δανειακή σύμβαση. Τα χρήματα αυτά δόθηκαν για την ανακεφαλαιοποίηση των συστημικών τραπεζών, η οποία βρίσκεται στην τελική φάση, αλλά και για την εξυγίανση των υπόλοιπων τραπεζών. Αντίθετα στην Κύπρο υιοθετήθηκε η λύση του κουρέματος προκειμένου να ανακεφαλαιοποιηθεί η Τράπεζα Κύπρου”.


Τα πιο σέξι νυφικά της σεζόν


Οι γυμνοί ώμοι είναι πάντα σέξι και οι τελευταίες προτάσεις των σχεδιαστών εμπλουτίζουν την σταθερή αξία των στράπλες με νέα θηλυκά κοψίματα



.


Smartphone με 139 ευρώ φέρνει στην ελληνική αγορά η LG



Η LG Electronics παρουσιάζει το Optimus L3II, ένα smartphone με κόστος 139 ευρώ, στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο στην Ελλάδα από τη νέα σειρά Optimus L SeriesII της LG, συνέχεια της σειράς Optimus L. 

«Η σειρά Optimus L SeriesII συμπληρώνει την ήδη επιτυχημένη σειρά Optimus L Series που σημείωσε εκατομμύρια πωλήσεων. Το Optimus L3IIσυνεχίζει την παράδοση του καινοτόμου σχεδιασμού και της υψηλής αισθητικής της LG, περιλαμβάνοντας εύρος εύχρηστων λειτουργιών», δήλωσε ο κ. Ζαφείρης Ψαραδέλλης, Mobile Communications & ISP Director, LG Electronics Ελλάς.

Το Optimus L3II διαθέτει οθόνη IPS QVGA 3,2 ιντσών με ανάλυση 320 x 240 pixels και μπαταρία 1.540mAh. Αντλεί την επεξεργαστική του ισχύ από τον επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon S1 1GHz και τρέχει την έκδοση 4.1 Jelly Bean του Android. Το L3" διαθέτει επίσης κάμερα 3Mpixel με δυνατότητα λήψης φωτογραφίας με φωνητική εντολή.

Tο Optimus L3II ενσωματώνει τις εφαρμογές QuickMemo και Safety Care, αποκλειστικότητα της LG. Mε το QuickMemo ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει τις προσωπικές του σημειώσεις οπουδήποτε στην οθόνη του, όπως σε μία σελίδα στο Internet, σε μία φωτογραφία ή ακόμα και σε ένα χάρτη που προβάλλεται. Στη συνέχεια, μπορεί να τις αποθηκεύσει ή να τις μοιραστεί με τους φίλους του.

Το Safety Care προσφέρει τρεις επιλογές: Προώθηση  κλήσεων έκτακτης ανάγκης, ειδοποίηση μη χρήσης του τηλεφώνου και ειδοποίηση της τοποθεσίας του τηλεφώνου, λειτουργίες μέσω των οποίων μπορεί ο χρήστης να επικοινωνήσει με ένα κοντινό του πρόσωπο σε περίπτωση ανάγκης.

Διαβάστε ακόμα στο tech.in.gr:

Στο δίκτυο της Vodafone το superphone της LG, Optimus G Η Vodafone ανακοίνωσε ότι διαθέτει αποκλειστικά το LG Optimus G στην ελληνική αγορά στην τιμή των 599€ ή με επιδότηση με σύνδεση στα προγράμματα συμβολαίου Vodafone. Με κάθε αγορά Optimus G η Vodafone δίνει χωρίς επιπλέον χρέωση τον οδηγό πλοήγησης MLS Destinator και μια βάση αυτοκινήτου συνολικής αξίας 50€.

«Αυτά τα κάνει και το Optimus G Pro», απαντά η LG στην Samsung για το S4 Η LG Electronics βγάζει ένα ακόμα βέλος από την φαρέτρα της και απαντά στον συμπατριώτη της πως πολλές από τις «καινοτομίες» που θα έχει το Galaxy S 4 τις έχει ήδη έτοιμες για το δικό της LG Optimus Pro.

Γίνετε γόνιμοι τρώγοντας καρύδια




Από: Ζαχαρία Πηνελόπη

Πρόσφατη έρευνα υποστηρίζει ότι 1-2 χούφτες σε καθημερινή βάση ενισχύουν την αντρική γονιμότητα.

Όπως δημοσιεύεται στην επιστημονική επιθεώρηση «Biology of Reproduction», όσο πιο νέος ένας άντρας εντάξει στην ημερήσια διατροφήτου τα καρύδια, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ωφέλειά τους στην υγεία του σπέρματός του.

Στη μελέτη, που πραγματοποίησαν επιστήμονες από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Λος Άντζελες, συμμετείχαν120 περίπου άντρες, ηλικίας 21-35 ετών. Οι εθελοντές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Από αυτούς της πρώτης ομάδας ζητήθηκε να εντάξουν στο καθημερινό τους διαιτολόγιο τα καρύδια για 12 εβδομάδες, σε αντίθεση με εκείνους της δεύτερης ομάδας, που δεν τα περιελάμβαναν στο διαιτολόγιό τους.

Αυτό, λοιπόν, που παρατήρησαν οι ερευνητές είναι ότι οι συγκεκριμένοι ξηροί καρποί, πλούσια πηγή σε λιπαρά οξέα, όχι μόνο ενισχύουν την ποιότητα του σπέρματος, αλλά και την παραγωγή του, σε όσους τα καταναλώνουν καθημερινά. Υπήρχαν σαφείς διαφορές σε διάφορους τομείς, όπως τηνποσότητα, την κινητικότητα, τη συγκεντρωτικότητα και τη ζωτικότητα των σπερματοζωαρίων τους. Ακόμη και οι χρωμοσωματικές ανωμαλίες ήταν περιορισμένες.

Όπως εξηγεί η επικεφαλής της έρευνας, δρ. Γουέντι Ρόμπινς: «Εντοπίσαμε σημαντική βελτίωση σε διάφορες παραμέτρους του σπέρματος σε όσους έτρωγαν καρύδια και καμία σε όσους δεν έτρωγαν. Ωστόσο, απαιτείται περαιτέρω μελέτη για να διαπιστωθεί με ακρίβεια σε τι ποσοστό αυτή η βελτίωση είναι ικανή να βοηθήσει άντρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα γονιμότητας».

Όπως και να ‘χει, οι ειδικοί τονίζουν ότι ευρήματα σαν κι αυτά δείχνουν πως τόσο η ποσότητα όσο και η ποιότητα του σπέρματος επηρεάζονται από τοδιαιτολόγιο του άντρα, γι’ αυτό καλό είναι να το επιλέγει με προσοχή, όχι μόνο όταν βρίσκεται σε αναπαραγωγική φάση, αλλά σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής του!

Η εξωσωματική «γεννά» αγόρια



Από: Ελένη Χαδιαράκου

Οι γυναίκες που καταφεύγουν στην τεχνική της υποβοηθούμενης αναπαραγωγής με εξωσωματική γονιμοποίηση, έχουν αυξημένες πιθανότητες να γεννήσουν αγόρι.

Αυτό έδειξε πρόσφατη επιστημονική έρευνα που έγινε στην Αυστραλία. Οι ερευνητές του πανεπιστημίου της Νέας Νότιας Ουαλίας, στη μελέτη τους που δημοσιεύτηκε στο βρετανικό περιοδικό British Journal of Obstetrics and Gynaecology διαπίστωσαν ότι στην εξωσωματική γονιμοποίηση αυξάνεται από 51% σε 56% η πιθανότητα γέννησης αγοριού.

Αντίθετα, στη μικρογονιμοποίηση (ή ενδοκυτταροπλασματική-ενδοωαριακή τοποθέτηση σπερματοζωαρίου) η πιθανότητα γέννησης αγοριού είναι 49%, έναντι 51% στις γέννες με φυσικό τρόπο.

Η μελέτη ανέλυσε τις περιπτώσεις περίπου 14.000 μωρών που είχαν γεννηθεί με τεχνητή γονιμοποίηση μεταξύ των ετών 2002 - 2006. 

Νέοι κανόνες και χαράτσι στο επιτραπέζιο παιχνίδι Monopoly από το υπουργείο Οικονομικών


monopoly
Νέοι κανονισμοί έρχονται να προστεθούν στη Monopoly, σύμφωνα με πληροφορίες του Υπουργείου Οικονομικών. Οι κανονισμοί αυτοί συμφωνήθηκαν κατά τη διάρκεια της τελευταίας συνάντησης του Αντώνη Σαμαρά με την Τρόικα και αφορούν μέτρα τα οποία θα φέρουν το γνωστό επιτραπέζιο παιχνίδι πιό κοντά στις τρέχουσες συνθήκες της ελληνικής οικονομίας.
Πιό συγκεκριμένα,  θα επιβληθεί ειδικό τέλος ακινήτων σε όλους τους παίκτες που έχουν υπό την κατοχή τους τόσο οικόπεδα, όσο και κτίσματα επί των οδών. Το τέλος αυτό θα ισούται με το 30% της αξίας του οικοπέδου για τις «ακριβές» κατηγορίες οδών (Σκουφά, Βασ. Σοφίας, Αμαλίας κλπ), ενώ για τις υπόλοιπες ομάδες δρόμων το ποσοστό του τέλους θα ισούται με το 12% της αξίας τους. Για κάθε σπίτι, ο παίκτης θα πρέπει να καταβάλλει το 15% της αξίας αυτού, ενώ για τα ξενοδοχεία ο νόμος προβλέπει να δεσμεύεται το 23% της αξίας αυτών. Τα τέλη που αφορούν τα άκτιστα οικόπεδα θα καταβάλλονται όταν ο ιδιοκτήτης συμπληρώσει δύο πλήρεις γύρους στο ταμπλώ και θα τοποθετούνται στη μέση όπως και οι λοιποί φόροι. Αντιθέτως, τα τέλη που αφορούν σπίτια και ξενοδοχεία θα καταβάλλονται εφάπαξ κατά την αγορά τους από τον παίκτη και θα εισπράττονται από τον εκάστοτε ιδιοκτήτη της εταιρείας ηλεκτρικού.
Επιπλέον, θα εισαχθεί τροπολογία σχετικά με την είσοδο «επενδυτών περιορισμένης συμμετοχής» στο παιχνίδι. Το επενδυτικό νομοσχέδιο θα αφορά παίκτες που θα συμμετέχουν για 6 ή 9 γύρους στο παιχνίδι και διαθέτουν κεφάλαιο ίσο ή μεγαλύτερο από 10.000 ευρώ προς επένδυση στο παιχνίδι. Οι επενδύσεις που θα πραγματοποιούνται θα έχουν ως στόχο την τόνωση της αγοράς, ενώ οι εν λόγω παίκτες θα έχουν το δικαίωμα δεύτερης εισόδου στο παιχνίδι, αφού καταβάλλουν το 40% των κερδών τους κατά την πρώτη αποχώρησή τους. Το ιδιοκτησιακό καθεστώς των ακινήτων στις περιπτώσεις αυτές δεν θα θίγεται και τα ακίνητα θα επιστρέφουν στους αρχικούς ιδιοκτήτες τους κατά την έξοδο του επενδυτή.
Πρόβλεψη αναμένεται να υπάρξει και για την καταπολέμηση της διαφθοράς εντός του παιχνιδιού με τη μορφή αναγκαστικής πώλησης των οικοπέδων και κτιρίων που παραμένουν στην κατοχή ενός παίκτη για διάρκεια μεγαλύτερη 15 γύρων, σε ποσοστό 130% της αρχικής τιμής αγοράς τους.
Τέλος, αλλαγές θα υπάρξουν και στις κάρτες εντολών και αποφάσεων του γνωστού παιχνιδιού. Μεταξύ άλλων, τα τέλη της εταιρείας ύδρευσης αναμένεται να μειωθούν, ενώ θα καταργηθούν τα επιπλέον έσοδα υπό μορφή μερισμάτων, βραβείων ομορφιάς κ.ά. προς τους παίκτες, αφού κρίθηκαν ως «πολυτέλειες» για την παρούσα κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας. Οι αποφάσεις θα εμπλουτιστούν και με κάρτες που θα υποχρεώνουν τους παίκτες να τακτοποιούν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους προς συμπαίκτες, εφορίες και ασφαλιστικά ταμεία.
Οι νέοι κανονισμοί αναμένεται να τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιουνίου του 2013 και σαν βασικό στόχο θα έχουν να φέρουν τις συνθήκες του παιχνιδιού πιό κοντά στην πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται πλέον η ελληνική οικονομία.

Έρευνα αποκαλύπτει γιατί οι γυναίκες κάνουν τόση ώρα να ετοιμαστούν


Την απάντηση στο αιώνιο ερώτημα «Γιατί οι γυναίκες κάνουν τόση ώρα να ετοιμαστούν;» έρχεται να δώσει νέα έρευνα του Ελληνικού  Ινστιτούτου Ψυχολογικής και Σεξουαλικής Υγείας, για τους σκοπούς της οποίας επιστρατεύτηκε αντιπροσωπευτικό δείγμα πληθυσμού, γένους θηλυκού, στην περιοχή της Αττικής.
Οι συμμετέχουσες στην έρευνα όφειλαν να συμπληρώσουν ένα ειδικό ερωτηματολόγιο το οποίο περιελάμβανε τις περισσότερες αντρικές απορίες επί του θέματος όπως «γιατί δε βάζεις απλά αυτό;» «τι είναι η μάσκαρα;» «που βρήκες τόσα ρούχα;» «γιατί μου φαίνονται όλα ίδια;» και «πριν μισή ώρα δεν είχαμε ραντεβού;» Έπειτα, με τη βοήθεια του νυχτερινού κέντρου W, μελετήθηκε η συμπεριφορά του δείγματος μερικές ώρες πριν από βραδινή έξοδο καθώς και οι αντιδράσεις των άτυχων ανδρών οι οποίοι συνήθως είχαν ξεχάσει πού είχαν κανονίσει να πάνε, γιατί βρίσκονταν εκεί καθώς και το όνομα της κοπέλας τους.
Τα αποτελέσματα της έρευνας επαληθεύουν τις υποψίες πως όλες οι γυναίκες έχουν αχρωματοψία, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αντιληφθούν εύκολα τις διαφορές των περισσοτέρων ρούχων της γκαρνταρόμπας τους, σπαταλώντας έτσι πολύτιμο χρόνο. Επίσης, σημαντικό ποσοστό διαθέτει περιορισμένη μνήμη, με αποτέλεσμα να ξεχνάει ότι έχει ήδη δοκιμάσει τα περισσότερα ρούχα και  όλους τους πιθανούς συνδυασμούς τους.   Περαιτέρω ευρήματα έδειξαν πως η τεχνολογία είναι ένας ακόμα παράγοντας που επηρεάζει τη διάρκεια προετοιμασίας των γυναικών, με το δημοφιλή ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης facebook να είναι ο νούμερο 1 αντιπερισπασμός τους, ενώ η ανάλυση διαφόρων σεναρίων σχετικά με το που οδηγείται η σχέση τους αποτελεί ακόμη έναν ανασταλτικό παράγοντα, μιας και τις κάνει να αφαιρούνται από τον αρχικό τους στόχο.  Τέλος, ένα πολύ μικρό ποσοστό των γυναικών που ερωτήθηκαν παραδέχτηκαν πως απλά ψάχνουν τον ιδανικό συνδυασμό ρούχων έτσι ώστε να κάνουν θετική εντύπωση στους άνδρες.
Ο Dr. Θάνος Ε. Ασκητής, ιδρυτής του Ινστιτούτου, παραδέχτηκε πως το 89% των ανδρών δεν δίνει καμμία σημασία στα ρούχα που φοράνε οι γυναίκες ενώ οι μόνες τους γνώσεις σχετικά με τα καλλυντικά είναι  πως «η μάσκαρα είναι αυτό που μπαίνει στις βλεφαρίδες» και «το eye liner είναι το άλλο που κάνουν τη γραμμή». Τέλος, ο διακεκριμένος σεξολόγος δήλωσε  ότι, αναπόφευκτα, το φαινόμενο της κωλυσιεργίας των γυναικών συνδέεται με την ανδρική ανικανότητα, καθώς η ατελείωτη αναμονή προκαλεί βαθύτατη ψυχολογική πίεση και στρες, οδηγώντας στην αδυναμία εκτέλεσης της σεξουαλικής πράξης.

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...