Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Ένα ξενοδοχείο βγαλμένο από τα 60s στην καρδιά της Βαρκελώνης! Δες τις φωτογραφίες!

Ένα ξενοδοχείο στην ονομαστή περιοχή Las Ramblas της Βαρκελώνης, αναβιώνει τη δεκαετία του 60 με μοναδικά αντικείμενα και αισθητική!

Το αρχιτεκτονικό γραφείο που ανέλαβε την κατασκευή του προτίμησε να δημιουργήσει ένα χώρο που να αποπνέει τα 60s στην Ισπανία. 

/
Στο λόμπι τοποθετήθηκε ένα από τα μεγάλα σύμβολα της εποχής στην Ισπανία, ένα Seat 600, το πρώτο μαζικής παραγωγής ισπανικό αυτοκίνητο.

/
Επίσης μια ισπανική πεσέτα, το παλιό νόμισμα τη χώρας χρησιμοποιήθηκε ως τραπεζάκι!


/
Οι καρέκλες στο λόμπι έχουν το χαρακτηριστικό design του 60.

/
Ο δελεαστικός μπουφές του πρωινού βέβαια είναι βγαλμένος από το παρόν!!


/
Ένα κατάλευκο μπιλιάρδο φιλοξενείται σε άλλο χώρο του λόμπι.

/
Τι πιο πρωτότυπο και λογικό σε ένα ξενοδοχείο: μια συλλογή από παλιές βαλίτσες!




/
Η κλειδοθήκη είναι ίδια με αυτές που χρησιμοποιούσαν τα τοπικά hostels τη δεκαετία του 60.

/
Κάθε διάδρομος του ξενοδοχείου είναι σαν μικρή έκθεση μιας διαφορετικής πτυχής της κοινωνικής ζωής στην Ισπανία του 1960 όπως πολιτισμός, design icons, τουρισμός, φολκλόρ, προσωπικότητες κ.ο.κ. που αναπαρίσταται στις πόρτες των δωματίων!

/
Λιτό αλλά εξαιρετικά κομψό και με άψογο designh αυτό το κίτρινο δωμάτιο παρέχει όσα χρειάζεται ένας ένοικος!

Οργανώστε το μπάνιο σας

bath (1)
Αν είναι μικρό, υπάρχουν πολλές λύσεις.
Τέλειες ιδέες διακόσμησης για το μικρό μπάνιο σας. Ράφια, γαντζάκια στον τοίχο, καλάθια και γυάλες είναι ιδανικά αντικείμενα που μπορείτε να τοποθετήσετε τα μικροαντικείμενα του μπάνιου σας, τα καλλυντικά σας και τα χρηστικά προϊόντα. Όλα τα είδη μπορείτε να τα βρείτε σε χαμηλές τιμές και σε διάφορα σχέδια ανάλογα με την αισθητική που έχετε επιλέξει. Σκεφτείτε έξυπνα, οργανώστε το μπάνιο σας και βάλτε σε τάξη τα αντικείμενά του ανάλογα με την χρηστικότητά τους.




Πάσχα στην Ζάκυνθο

Το φτωχότερο Πάσχα των τελευταίων δεκαετιών για τους Έλληνες

Η Μεγάλη Εβδομάδα στη Ζάκυνθο έχει ένα δικό της χρώμα, καθώς διατηρεί ένα ξεχωριστό τυπικό στις θρησκευτικές της τελετές και έχει δικά της πανάρχαια έθιμα, που οι κάτοικοί της τα σέβονται και τα τηρούν με μοναδική φροντίδα και ευλάβεια.

Το Μεγαλοβδόμαδο αρχίζει ουσιαστικά το Σάββατο του Λαζάρου, όταν στις 11 το πρωί οι καμπάνες των εκκλησιών χτυπούν πανηγυρικά και κρεμιέται το "βαγί" σ' όλα τα καμπαναριά της πόλης και των χωριών του νησιού μας. Το βαγί στη Ζάκυνθο δεν είναι η γνωστή δάφνη που μοιράζεται στην υπόλοιπη Ελλάδα αυτή τη μέρα, αλλά τα φρέσκα κιτρινωπά φύλλα του φοίνικα, που μ' αυτά πλέκουν σταυρούς, "βαγιοφόρες", ήλιους, αλογάκια κ.α. και στολίζουν τις εκκλησίες για τη γιορτή.

Την Κυριακή των Βαΐων, μετά τη Θεία Λειτουργία, στις στολισμένες με βαγιά εκκλησίες, οι "νόντσολοι"(νεωκόροι Ιερού Ναού), μοιράζουν σ' όλα τα σπίτια το βαγί ως ευλογία του Ιερέως - Εφημερίου και οι πιστοί το τοποθετούν στις εικόνες. Μετά το τέλος της Λειτουργίας, οι ναοί ντύνονται στα πένθιμα. Το βράδυ τελείται η Ακολουθία του Νυμφίου.

Τη Μεγάλη Τρίτη το βράδυ ψάλλετε το κατανυκτικότατο τροπάριο της Κασσιανής (Δοξαστικό των Αποστίχων) από τις μελωδικές χορωδίες των ναών και ιδιαιτέρως της Ιεράς Μονής του Αγίου Διονυσίου, του Μητροπολιτικού Ναού Αγίου Νικολάου και της Φανερωμένης στην πόλη.

Την Μεγάλη Πέμπτη το πρωί γίνεται ο Εσπερινός και η Θεία Λειτουργία σ' όλους τους Ιερούς Ναούς. Μετά απ' αυτήν, τα πάντα πενθούν και οι καμπάνες δεν ξαναχτυπούν, μέχρι το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου.

Οι ιδιομορφίες του Ζακυνθινού εκκλησιαστικού τυπικού είναι έντονες από τη Μεγάλη Πέμπτη το βράδυ. Πρώτα απ' όλα οι ύμνοι είναι τονισμένοι κατά τη Ζακυνθινή εκκλησιαστική μουσική.
Ο Εσταυρωμένος εξέρχεται μετά το ενδέκατο Ευαγγέλιο και όχι μετά το πέμπτο Ευαγγέλιο, όπως συνηθίζετε σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Ο ψάλτης μπροστά στον Εσταυρωμένο ψάλλει, κατά το Ζακυνθινό μέλος, ενώ λιτανεύετε ο Εσταυρωμένος.

Τη Μεγάλη Παρασκευή όλη η Ζάκυνθος συμμετέχει στο Θείο Δράμα. Το πρωί γίνεται η Ακολουθία των Μεγάλων Ωρών και ακολούθως η Αποκαθήλωση. Αμέσως μετά, ο Ιερέας εξέρχεται από το Ιερό Βήμα λιτανεύοντας τον Χριστό επί του ώμου του, τυλιγμένο σε λευκό σεντόνι. Σημειωτέον ότι στη Ζάκυνθο δε χρησιμοποιείται ο γνωστός -στην υπόλοιπη Ελλάδα- κεντητός Επιτάφιος, αλλά αμφιπρόσωπη ξυλόγλυπτη αγιογραφία του νεκρού Χριστού, που ονομάζεται "Αμνός". Μετά τη λιτάνευση, το Σώμα του Χριστού τοποθετείται στον Επιτάφιο. Στο νησί, οι επιτάφιοι δεν στολίζονται με λουλούδια, επειδή είναι ξυλόγλυπτοι με επένδυση φύλλου χρυσού και βελούδου, δηλαδή πραγματικά έργα τέχνης.

Το μεσημέρι της Μεγάλης Παρασκευής γίνεται το αποκορύφωμα του Ζακυνθινού Μεγαλοβδόμαδου. Στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου του Μώλου, ξεκινά η λιτανεία του Εσταυρωμένο. Μαζί με τον Εσταυρωμένο λιτανεύεται και η περίφημη Εικόνα της "Mater Dolorosa", δηλαδή της Παναγίας του Πάθους. Η λιτανεία διασχίζει σχεδόν όλη την πόλη και επιστρέφει στην πλατεία Σολωμού, όπου, πάνω σε βάθρο, ο Μητροπολίτης ευλογεί τον κλήρο και το λαό με τον Εσταυρωμένο. Η λιτανεία καταλήγει στον ίδιο ναό, όπου γίνεται η εναπόθεση του Χριστού στον Επιτάφιο. Το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής γίνεται κανονικά σ' όλους τους Ιερούς Ναούς η Ακολουθία του Επιτάφιου Θρήνου, χωρίς όμως λιτάνευση των Επιταφίων τους. Στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου των Ξένων η Ακολουθία αυτή, σύμφωνα με παλαιό έθιμο, δε γίνεται το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής, αλλά τις πρώτες πρωινές ώρες του Μεγάλου Σαββάτου και συγκεκριμένα στις 2.00 το πρωί. Στις 4.00 περίπου το πρωί γίνεται η έξοδος του Επιταφίου, ο οποίος επιστρέφει γύρω στις 5.30 στο ναό, όπου συνεχίζεται η Ακολουθία.
Κατά την πρώτη Ανάσταση πραγματοποιείται και το σπάσιμο των πήλινων σταμνών από τις νοικοκυρές όλων των σπιτιών.

Τη νύχτα του Μεγάλου Σαββάτου, στις 11.15 αρχίζει η Ακολουθία στο Μητροπολιτικό Ναό. Στις 11.45 ξεκινά η Αναστάσιμη πομπή για την πλατεία του Αγίου Μάρκου, όπου γίνεται η Ανάσταση. Το "Χριστός Ανέστη", ψάλλετε κατά την ιδιόμορφη Ζακυνθινή εκκλησιαστική μουσική. Αμέσως μετά η Εικόνα της Ανάστασης επιστρέφει στο Μητροπολιτικό Ναό. Κατά την τοπική παράδοση, η Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία δεν τελείται αμέσως μετά σε κανένα ναό της πόλεως και των χωριών, αλλά το πρωί της Κυριακής του Πάσχα. Το "αντέτι"(έθιμο) θέλει, κατά τη διάρκεια της αναγνώσεως του Ευαγγελίου, να χτυπούν οι καμπάνες των εκκλησιών. Ας σημειωθεί ότι μόνο στο ναό του Πολιούχου μας Αγίου Διονυσίου πραγματοποιούνται δύο Αναστάσιμες Θείες Λειτουργείες.
Η πρώτη 1.00 π.μ. και η δεύτερη το πρωί του Πάσχα.

Το απόγευμα της Κυριακής του Πάσχα γίνεται ο Εσπερινός της Αγάπης στον Ιερό Ναό του Αγίου Λαζάρου της πόλεως και λιτάνευση της επιβλητικής εικόνας της Παναγίας της Γαλανούσας, καθώς και της εικόνας της Αναστάσεως.

Τη Δευτέρα του Πάσχα τα περισσότερα χωριά πραγματοποιούν πανηγύρια, ενώ στους ναούς γίνονται Αναστάσιμες Λειτουργίες και λιτανείες πρωί και απόγευμα των σεπτών εικόνων της Παναγίας και της Αναστάσεως. Το απόγευμα στην πόλη της Ζακύνθου γίνεται η λιτάνευση της εικόνας της Παναγίας της Λαουρένταινας, από το Ψήλωμα (Μπόχαλη) προς τον Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδος.

Σάλος από ρύθμιση που «αθωώνει» το φακελάκι

Σάλος από ρύθμιση που «αθωώνει» το φακελάκι


Αίσθηση και πολλές αντιδράσεις έχει προκαλέσει ρύθμιση που πέρασε με ευρύτατη πλειοψηφία από τη Βουλή και -κατά πολλούς- ανοίγει "παράθυρο" για να γίνει νόμιμο το φακελάκι.
Στην επίμαχη διάταξη, που ψηφίστηκε στις 6 Μαρτίου, αναφέρεται ότι "δεν συνιστά δωροδοκία η απλή υλική παροχή προς έκφραση ευγνωμοσύνης".
Η διάταξη ήρθε στη Βουλή μετά από πρόταση του βουλευτή της ΔΗΜΑΡ Γιάννη Πανούση, η οποία ωστόσο προέβλεπε να συμπεριλαμβάνεται η κρίσιμη αναφορά σε χρηματική αξία. Να αναφέρεται, δηλαδή, ότι "δεν συνιστά δωροδοκία η απλή υλική παροχή 'χωρίς χρηματική αξία' προς έκφραση ευγνωμοσύνης".
Όπως δηλώνει ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, στόχος του ήταν κρατικοί λειτουργοί να μην διωχθούν ως επίορκοι, μεσούσης της συζητησης για τις απολύσεις στον δημόσιο τομέα, για μια απλή κινησης ευγνωμοσύνης, όπως για παράδειγμα μια πρόσκληση σε γεύμα απο ασθενή σε γιατρό.

"Με το μνημόνιο -σημειώνει ο κ. Πανούσης- μπαίνει σε αργία οποιοσδήποτε σε βάρος του οποίου έχει ασκηθεί πειθαρχική δίωξη, απλή πειθαρχική δίωξη, δηλαδή μια καταγγελία. Έχουμε από όλους τους δικηγορικούς συλλόγους σχετικές αναφορές. Κινδυνεύουν δηλαδή όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι να βρεθούν σε αργία απλώς γιατί κάποιος τους κατήγγειλε για κάτι".

Ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, πάντως, διαφωνεί με την απάλειψη της αναφοράς σε χρηματική αξία και δηλώνει ότι έχει ήδη ζητήσει να αποσυρθεί η διάταξη ή να αποκατασταθεί. "Πριν μία εβδομάδα -αναφέρει- έκανα έγγαφο στον υπουργό, πρωτοκολλημένο κανονικά ως βουλευτής, και του ζήτησα ή να την αποσύρει με το επόμενο νομοσχέδιο ή να προσθέσει το 'χωρίς χρηματική αξία' ".

Σε παρέμβασή του στην εκπομπή "MEGA Σαββατοκύριακο", ο υπουργός Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης εξήγησε γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται στη ρύθμιση η αναφορά για τη χρηματική αξία της παροχής, λέγοντας: "Θα μπορούσα να αισθανθώ την ανάγκη να στείλω κάτι στον γιατρό μου, θα μπορούσα, λέω, δεν είπα ότι το έκανα, και αυτό έχει χρηματική αξία. Συνεπώς τι λένε; Θα στείλεις ένα δώρο από ευγνωμοσύνη αλλά χωρίς χρηματική αξία. Παρακαλώ να μου απαντήσετε: Υπάρχει δώρο χωρίς να έχει χρηματική αξία;".

Στην ίδια εκπομπή μίλησε και η πρόεδρος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου Ματίνα Παγωνη, η οποία ζήτησε να αποσυρθεί η επίμαχη διάταξη από το νόμο για τη δωροδοκία, επιημαίνοντας ότι δεν τιμά τους γιατρούς. "Η άποψή μας -είπε- είναι ότι εμείς σεβόμαστε τους εαυτούς μας και τους αρρώστους το άρθρο αυτό δεν το δεχόμαστε. Και δεν ζητάμε από κανέναν ευγνωμοσύνη. Αυτή είναι η θέση μας!".

Παντελώς άστοχη χαρακτήρισε τη διάταξη, από το βήμα της εκπομπής, ο αντιεισαγγελέας εφετών Βασίλης Φλωρίδης, ο οποίος τόνισε: "Η λέξη 'ευγνωμοσύνη' να υπάρχει σε ένα κείμενο νομοθετικό; Αντιλαμβάνεστε γιατί μιλάμε; Αυτό ανατρέπει οποιονδήποτε κανόνα χρηστής διοίκησης. Μας πάει πίσω στον ραγιαδισμό, μας πάει πίσω στο ότι σκύβαμε και φιλούσαμε το χέρι κάποιου ανώτερου".

Ποιες είναι οι 200 τουρκικές λέξεις που χρησιμοποιούμε καθημερινά


Καθημερινά χρησιμοποιούμε πολλές δεκάδες λέξεις οι οποίες είναι τουρκικές και έχουν παρεισφρύσει στη γλώσσα μας χωρίς να γνωρίζουμε την προέλευσή τους και την αντίστοιχη ελληνική έννοια.
Σε αλφαβητική σειρά, μερικές από τις τουρκικές λέξεις που χρησιμοποιούμε συχνότερα:
ΑΛΑΝΙ (αλήτης),
ΑΛΑΝΑ (ανοιχτός χώρος),
ΑΓΑΣ (δεσποτικός-αυταρχικός),
ΑΓΙΑΖΙ (πρωινό ή νυχτερινό κρύο), ΓΙΑΟΥΡΤΙ (πηγμένο γάλα),
ΤΣΕΠΗ (θυλάκιο),
ΤΑΒΑΝΙ (οροφή),
ΤΖΑΚΙ (παραγώνι),
ΚΑΪΚΙ (βάρκα),
ΜΕΛΤΕΜΙ (άνεμος ετησίας),
ΜΑΝΑΒΗΣ (οπωροπώλης),
ΜΠΑΚΑΛΗΣ (παντοπώλης),
ΓΛΕΝΤΙ (διασκέδαση),
ΚΑΒΓΑΣ (φιλονικία),
ΚΕΦΙ (ευδιαθεσία),
ΧΑΤΙΡΙ (χάρη),
ΝΤΕΡΤΙ (καημός),
ΝΤΑΒΑΝΤΟΥΡΙ (σύγχυση),
ΤΣΙΜΠΟΥΚΙ (καπνοσύριγγα),
ΧΑΣΑΠΙΚΟ (κρεοπωλείο),
ΝΤΟΥΛΑΠΙ (ιματιοθήκη),
ΔΕΡΒΕΝΙ (κλεισούρα),
ΜΠΑΪΡΑΚΙ (σημαία),
ΤΣΟΜΠΑΝΗΣ (βοσκός-ποιμένας),
ΓΙΛΕΚΟ (περιθωράκιον),
ΧΑΜΠΑΡΙΑ (αγγελία-νέα),
ΓΙΑΠΙ (οικοδομή),
ΓΙΑΚΑΣ (περιλαίμιο),
ΓΙΑΡΜΑΣ (ροδάκινο),
ΓΙΝΑΤΙ (πείσμα),
ΓΙΟΥΡΟΥΣΙ (επίθεση),
ΓΚΕΜΙ (χαλινάρι),
ΓΟΥΡΙ (τύχη),
ΓΡΟΥΣΟΥΖΗΣ (κακότυχος),
ΓΚΑΪΝΤΑ (άσκαυλος),
ΕΡΓΕΝΗΣ (άγαμος),
ΖΑΜΑΝΙΑ (μεγάλο χρονικό διάστημα),
ΖΑΡΖΑΒΑΤΙΚΑ (λαχανικά),
ΖΟΡΙ (δυσκολία),
ΖΟΥΜΠΟΥΛΙ (υάκινθος),
ΚΑΒΟΥΚΙ (καύκαλο),
ΚΑΒΟΥΡΔΙΖΩ (φρυγανίζω-ξεροψήνω),
ΚΑΖΑΝΙ (λέβητας),
ΚΑΣΜΑΣ (αξίνα-σκαπάνη),
ΚΑΛΕΜΙ (γραφίδα),
ΚΑΛΟΥΠΙ (μήτρα-πρότυπο),
ΚΑΛΠΙΚΟΣ (κίβδηλος),
ΚΑΠΑΚΙ (σκέπασμα- κάλυμμα),
ΚΑΡΑΟΥΛΙ (φρουρά-σκοπιά),
ΚΑΡΠΟΥΖΙ (υδροπέπων),
ΚΟΥΒΑΣ (κάδος-αγγείο),
ΝΤΙΠ ΓΙΑ ΝΤΙΠ (ολωσδιόλου),
ΚΑΤΣΙΚΑ (ερίφι-γίδα),
ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ (ανέλπιστο εύρημα),
ΚΙΜΑΣ (ψιλοκομμένο κρέας),
ΚΙΟΣΚΙ (περίπτερο),
ΚΟΛΑΪ (ευκολία-άνεση),
ΚΟΛΑΟΥΖΟΣ (οδηγός),
ΚΟΠΙΤΣΑ (πόρπη),
ΚΟΤΖΑΜ (τεράστιος-πελώριος),
ΚΟΤΣΑΝΙ (μίσχος),
ΚΑΦΑΣΙ (κιβώτιο),
ΚΟΤΣΙ (αστράγαλος),
ΚΟΥΒΑΡΝΤΑΣ (γενναιόδωρος-ανοιχτοχέρης),
ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ (δοχείο χρημάτων),
ΚΟΥΣΟΥΡΙ (ελάττωμα-μειονέκτημα),
ΚΟΥΤΟΥΡΟΥ (ασύνετα-απερίσκεπτα),
ΛΑΓΟΥΜΙ (υπόνομος-οχετός),
ΛΑΠΑΣ (χυλός),
ΛΕΒΕΝΤΗΣ (ανδρείος-ευσταλής),
ΛΕΚΕΣ (κηλίδα),
ΛΕΛΕΚΙ (πελαργός),
ΛΟΥΚΙ (υδροσωλήνας),
ΜΑΓΙΑ (προζύμη-ζυθοζύμη),
ΜΑΓΚΑΛΙ (πύραυνο),
ΜΑΓΚΟΥΦΗΣ (έρημος),
ΜΑΪΝΤΑΝΟΣ (πετροσέλινο-μακεδονίσι),
ΜΑΝΤΖΟΥΝΙ (φάρμακο),
ΜΑΟΥΝΑ (φορτηγίδα),
ΜΑΡΑΖΙ (φθίση),
ΜΑΡΑΦΕΤΙ (μικρό εργαλείο),
ΜΑΣΟΥΡΙ (μικρό ξύλο),
ΜΑΧΑΛΑΣ (συνοικία),
ΜΕΖΕΣ (ορεκτικά),
ΜΕΝΤΕΣΕΣ (στρόφιγγα),
ΜΕΝΕΞΕΣ (εύοσμο λουλούδι),
ΜΕΡΑΚΙ (πόθος),
ΜΕΡΕΜΕΤΙ (επισκευή-επιδιόρθωση),
ΜΟΥΣΑΜΑΣ (κερωμένο-αδιάβροχο ύφασμα),
ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ(φιλοξενούμενος-επισκέπτης),
ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΟ (μη νωπό),
ΜΠΑΓΛΑΡΩΝΩ (δένω-φυλακίζω),
ΜΠΑΛΤΑΣ (πελέκι),
ΜΠΑΜΙΑ (ιβίσκος ο εδώδιμος),
ΜΠΑΜΠΑΣ (πατέρας),
ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ (ο πολύ γέρος),
ΜΠΑΞΕΣ (περιβόλι-κήπος),
ΜΠΑΡΟΥΤΙ (πυρίτιδα),
ΜΠΑΤΖΑΚΙ (κνήμη-σκέλη),
ΜΠΑΤΖΑΝΑΚΗΣ (σύγαμπρος-συννυφάδα),
ΜΠΑΤΙΡΙΣΑ (πτωχεύω-χρεοκοπώ),
ΜΠΑΧΑΡΙΚΟ (αρωματικό άρτυμα),
ΜΠΕΚΡΗΣ (μέθυσος),
ΜΠΕΛΑΣ (ενόχληση),
ΠΟΥΣΤΗΣ-ΜΠΙΝΕΣ (κίναιδος-ασελγής),
ΜΠΟΓΙΑ (βαφή-χρώμα),
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ (ελαιοχρωματιστής)
ΜΠΟΪ (ανάστημα-ύψος),
ΜΠΟΛΙΚΟΣ (άφθονος),
ΜΠΟΣΤΑΝΙ (λαχανόκηπος),
ΜΠΟΣΙΚΟΣ (χαλαρός),
ΜΠΟΥΖΙ (πάγος-ψύχρα),
ΜΠΟΥΛΟΥΚΙ (στίφος-άτακτο πλήθος),
ΜΠΟΥΛΟΥΚΟΣ (καλοθρεμμένος-παχουλός),
ΜΠΟΥΝΤΑΛΑΣ (κουτός-ανόητος),
ΜΠΟΥΝΤΡΟΥΜΙ (φυλακή),
ΜΠΟΥΡΙ (καπνοσωλήνας),
ΜΠΟΡΑ (καταιγίδα)
ΜΠΟΥΤΙ (μηρός),
ΜΠΟΥΧΤΙΣΜΑ (κορεσμός),
ΝΑΖΙ (κάμωμα-φιλαρέσκεια),
ΝΤΑΜΑΡΙ (φλέβα-λατομείο),
ΝΤΑΜΠΛΑΣ (αποπληξία),
ΝΤΑΝΤΑ (παραμάνα-τροφός),
ΝΤΑΡΑΒΕΡΙ (συναλλαγή-αγοραπωλησία),
ΝΤΕΛΑΛΗΣ (διαλαλητής),
ΝΤΕΛΗΣ (παράφρονας),
ΝΤΙΒΑΝΙ (κρεβάτι),
ΝΤΟΥΒΑΡΙ (τοίχος),
ΝΤΟΥΜΑΝΙ (καταχνιά-καπνός),
ΝΤΟΥΝΙΑΣ (κόσμος-ανθρωπότητα),
ΠΑΖΑΡΙ (αγορά-διαπραγμάτευση),
ΠΑΝΤΖΑΡΙ (κοκκινογούλι-τεύτλο),
ΠΑΤΖΟΥΡΙ (παραθυρόφυλλο),
ΠΑΠΟΥΤΣΙ (υπόδημα),
ΠΕΡΒΑΖΙ (πλαίσιο θυρών),
ΠΙΛΑΦΙ (ρύζι),
ΡΑΧΑΤΙ (ησυχία)
ΣΑΚΑΤΗΣ (ανάπηρος),
ΣΑΜΑΤΑΣ (θόρυβος),
ΣΕΝΤΟΥΚΙ (κιβώτιο),
ΣΕΡΤΙΚΟ (τσουχτερό, βαρύ),
ΣΙΝΑΦΙ (συντεχνία, κοινωνική τάξη),
ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ(πίδακας),
ΣΙΡΟΠΙ (πυκνόρρευστο διάλυμα ζάχαρης),
ΣΑΪΝΙ (ευφυής),
ΣΟΥΓΙΑΣ (μαχαιράκι),
ΡΟΥΣΦΕΤΙ (χαριστική εξυπηρέτηση),
ΣΟΒΑΣ (ασβεστοκονίαμα),
ΣΟΪ (καταγωγή-γένος),
ΣΟΚΑΚΙ (δρόμος),
ΣΟΜΠΑ (θερμάστρα),
ΣΟΥΛΟΥΠΙ (μορφή-σχήμα),
ΤΑΜΠΛΑΣ (αποπληξία-συγκοπή),
ΤΑΠΙ (χωρίς χρήματα),
ΤΑΡΑΜΑΣ (αυγοτάραχο),
ΤΑΣΑΚΙ (σταχτοδοχείο),
ΤΑΧΙΝΙ (αλεσμένο σουσάμι),
ΤΑΨΙ (μαγειρικό σκεύος),
ΤΕΚΕΣ (καταγώγιο),
ΤΕΝΕΚΕΣ (δοχείο),
TΕΜΠΕΛΗΣ (οκνηρός-ακαμάτης),
ΤΕΡΤΙΠΙ (τέχνασμα-απάτη),
ΤΕΦΑΡΙΚΙ (εκλεκτό-αριστούργημα),
ΤΕΦΤΕΡΙ (κατάστιχο),
ΤΖΑΜΙ (υαλοπίνακας-γυαλί),
ΤΣΑΜΠΑ (δωρεάν),
ΤΖΑΝΑΜΠΕΤΗΣ (κακότροπος-δύστροπος),
ΤΟΠΙ (σφαίρα),
ΤΟΥΛΟΥΜΙ (ασκός),
ΤΟΥΛΟΥΜΠΑ (αντλία),
ΤΟΥΜΠΕΚΙ (σιωπή),
ΤΡΑΜΠΑ (ανταλλαγή),
ΤΣΑΙΡΙ (λιβάδι-βοσκοτόπι),
ΤΣΑΚΑΛΙ (θώς),
ΤΣΑΚΙΡΗΣ (γαλανομάτης),
ΤΣΑΚΜΑΚΙ (αναπτήρας),
ΤΣΑΝΤΑ (δερμάτινη θήκη),
ΤΣΑΝΤΙΡΙ (σκηνή),
ΤΣΑΠΑΤΣΟΥΛΗΣ (ανοικοκύρευτος-άτσαλος),
ΤΣΑΡΚΑ (επιδρομή-περιπλάνηση),
ΤΣΑΝΤΙΖΩ (εξοργίζω-προσβάλω),
ΤΣΑΧΠΙΝΗΣ (κατεργάρης-πονηρός),
ΤΣΙΓΚΕΛΙ  (αρπάγη-σιδερένιο άγκιστρο),
ΤΣΙΦΟΥΤΗΣ-ΤΣΙΓΚΟΥΝΗΣ (φιλάργυρος),
ΤΣΙΡΑΚΙ (ακόλουθος),
ΤΣΙΣΑ (ούρα),
ΤΣΙΦΤΗΣ (άψογος-ικανός),
ΤΣΟΥΒΑΛΙ (σακί),
ΤΣΟΥΛΟΥΦΙ (δέσμη μαλλιών),
ΤΖΟΓΛΑΝΙ (νέος)
ΤΣΟΠΑΝΗΣ (βοσκός)
ΦΑΡΑΣΙ (φτυάρι-σκουπιδολόγος),
ΦΑΡΣΙ (τέλεια-άπταιστα),
ΦΛΙΤΖΑΝΙ (κύπελλο),
ΦΥΝΤΑΝΙ (φυτώριο),
ΦΙΣΤΙΚΙ (πιστάκη),
ΦΥΤΙΛΙ (θρυαλλίδα),
ΦΟΥΚΑΡΑΣ (κακομοίρης-άθλιος),
ΦΟΥΝΤΟΥΚΙ (λεπτοκάρυο-λευτόκαρο),
ΦΡΑΝΤΖΟΛΑ (ψωμί),
XABOYZA (δεξαμενή νερού),
ΧΑΖΙ (ευχαρίστηση),
ΧΑΛΑΛΙΖΩ (συγχωρώ),
ΧΑΛΙ (άθλιο),
ΧΑΛΙ (τάπητας),
ΧΑΛΚΑΣ (κρίκος),
ΧΑΜΑΛΗΣ (αχθοφόρος),
ΧΑΝΙ (πανδοχείο),
ΧΑΠΙ (καταπότι),
ΧΑΡΑΜΙ (άδικα),
ΧΑΡΜΑΝΗΣ (χασισοπότης),
ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ (μικρό χρηματικό ποσό),
ΧΑΒΑΣ (μουσικός σκοπός)
ΧΑΦΙΕΣ (καταδότης),
ΧΟΥΖΟΥΡΕΜΑ (ανάπαυση),
ΧΟΥΙ (ιδιοτροπία),
ΧΟΥΝΕΡΙ (πάθημα-εξαπάτηση).

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

ΑΧ ΤΟ ΘΗΛΥΚΟ ΓΕΝΟΣ....

Η νυχτα γενους θηλυκου..τα παθη που γεννα αναμενομενα..

ΟΤΑΝ Σ΄ΑΓΓΙΖΩ....

ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ....

ΕΛΕΓΕΣ...


Όλα αρχίζουν ξαφνικά και τελειώνουν βιαστικά. Έτσι έφυγες κι εσύ μες της νύχτας τη σιωπή.
Και εγώ κάθομαι κοιτώ τον απέραντο ουρανό. Και φοβάμαι το πρωί γιατί μόνο θα με βρεί.
Έλεγες πως μ’ αγαπάς μα ελπίδες μου χρωστάς Έλεγες να μη σε αφήσω μόνο εσένα να αγαπήσω.
Μα σα σύννεφο σκορπάς και σιγά μου τραγουδάς όσο μπορείς να μ’ αγαπάς.
Τόσα δάκρυα γυμνά από λύπη και χαρά. Έγινε ο πόνος πια άλλη μια συνήθεια.
Έτσι εγώ θα συνεχίσω άλλη αγαπή θα γνωρίσω. Μα στα βάθη της καρδιάς μου μόνο εσένα θα κρατήσω.
Έλεγες πως μ’ αγαπάς μα ελπίδες μου χρωστάς.Έλεγες να μη σε αφήσω μόνο εσένα ν’ αγαπησω.
Έλεγες πως μ’ αγαπάς μα ελπίδες μου χρωστάς.Έλεγες να μη σ’ αφήσω μόνο εσένα ν’ αγαπησω.
Μα σα σύννεφο σκορπάς και σιγά μου τραγουδάς Όσο μπορείς να μ’ αγαπάς.
Όσο μπορείς...




ΑΣ ΜΗ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ...ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ...ΑΝ ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΜΕ..ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ..ΑΝ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΤΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΟΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ Η ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ...ΑΛΛΑ ΘΛΙΒΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΑ!!!ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΚΟΜΠΛΕΞ..ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ..ΦΟΒΟΥΣ..ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ..ΜΕ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΧΥΠΟΨΙΑΣ..ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ..ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ..ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΤΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΕΝΝΟΕΙ...ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ..ΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΠΛΗΓΩΝΟΥΜΕ..ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ..ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ!!!!Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ... Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ...ΟΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ...ΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΞΙΖΕΙ...ΑΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΟΥΜΕ...ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΜΕΝΟΥΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ..ΤΥΠΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΑΝ..Η ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΑΝ... ΚΤΛ. ΑΣ ΜΗ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!!!!!!! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!! :)

Οι 10 εντολές του σεξ: μήπως τις καταπατάς;


Έχει και το σεξ τις εντολές του!

Ο άνθρωπος για τη ζωή, έχει τις 10 εντολές. Στο σεξ, ναι, οκ, δεν έχουμε κανόνες αλλά είναι και κάποια πράγματα που δεν πρέπει να τα καταπατάς γιατί ο έρωτας, ο πόθος, ο οργασμός, πέι περίπτο! Ας τα δούμε!

1. Ποτέ μα ποτέ μην σηκώσεις το τηλέφωνο:
Είναι από τους κανόνες ευγενείας στο σεξ αλλά πολλοί τον ξεχνούν. Είναι προφανές πως ένα κινητό που χτυπά δεν θα σε αφήσει να χαρείς τον οργασμό. Είναι επίσης προφανές πως ο κανόνας ισχύει και για τον παρτενέρ σου γιατί δεν είναι και πολύ ευγενικό να του χαρίζεις ένα ωραίο στοματικό με κόπο και λίγο πριν τον πνιγμό κι εκείνος να μιλά στα τηλέφωνα!
2. Ποτέ μα ποτέ μην πεις το λάθος όνομα: Εντάξει, ας μπερδευτείς οπουδήποτε αλλού εκτός από το κρεβάτι. Όσες εξηγήσεις και να δώσεις, το κρίμα θα μείνει!
3. Ποτέ μα ποτέ μην υποδύεσαι κάποια άλλη: Τούτος ο κανόνας έχει την μοναδική εξαίρεση να έχετε συμφωνήσει πως θα υποδυθείτε κάποιο ρόλο στο σεξ για χάρη μιας φαντασίωσής σας. Σε κάθε άλλη περίπτωση, το να υποκριθείς πως είσαι κάποια άλλη στο σεξ, μόνο προβλήματα μπορεί να σου φέρει! Για παράδειγμα, αν το παίξεις ειδική στα sex toys ή στο τρίο, μην απορήσεις αν βρεθείς με έναν δονητή ή έναν τρίτο στο κρεβάτι σου!
4. Ποτέ μην υποδύεσαι τον ακροβάτη στο κρεβάτι: Πίστεψέ μας, δεν θα του χαρίσεις ηδονή επειδή θα τρελαθείς να αλλάξετε στάση κάθε 5 δευτερόλεπτα ή να εφαρμόσετε ολόκληρο το Κάμα Σούτρα σε μια βραδιά.
5. Ποτέ μην υποκρίνεσαι: γιατί στην τελική, ποιόν βλάπτεις; Εσένα την ίδια.
6. Ποτέ μην παριστάνεις τη Μαρία της σιωπής: κι εδώ ισχύει η εξαίρεση εφόσον έχετε αποφασίσει να το κάνετε απλά και βουκολικά. Κατά τα άλλα, το να φοβάσαι πως θα τον ξενερώσει ή θα τον παραξενέψει ένα βηχαλάκι σου, ένας περίεργος ήχος πάνω στην τριβή. Άνθρωποι είμαστε, ανθρώπινους ήχους κάνουμε!
7. Ποτέ μην τον ανάψεις για να τον σβήσεις: με άλλα λόγια αν δεν είσαι 15 χρονών αλλά ενήλικη με θέλω και σοβαρότητα, μην παίξεις μαζί του απλά για να τον ανάψεις, χωρίς να μπεις σε διαδικασία σεξ μαζί του.
8. Ποτέ μην εμφανίζεσαι με βράκα της γιαγιάς μπροστά του: είπαμε, και οικειότητα να έχεις και ξαφνικά να βρεθήκατε και πλυντήριο να έχεις βάλει, καλύτερα να εμφανιστείς μπροστά του γυμνή, παρά με ξενέρωτα εσώρουχα!
9. Ποτέ μην αμελείς τη δύναμη ενός φιλιού: σεξ χωρίς φιλί, φαγητό δίχως αλατοπίπερο. Ακόμα κι αν υπάρχουν στάσεις που δεν το ευνοούν, ένα φιλάκι μετά την επαφή, θα κάνει το δέσιμό σας μεγαλύτερο.
10. Ποτέ μην είσαι απόλυτη στο σεξ: δεν γίνεται να μεγαλώνεις, να κάνεις σχέσεις και να επιμένεις πως όσα κάνεις ήδη στο κρεβάτι είναι αρκετά. Πάντα υπάρχει κενό για κάτι νέο που μπορείς να μάθεις, μια νέα εμπειρία στο σεξ που μπορείς να έχεις, μια νέα στάση για να την δοκιμάσεις.

Τι είναι η κυβέρνηση

Τι είναι η κυβέρνηση
Ένας εξωγήινος επισκέπτεται τον πλανήτη μας, προσπαθώντας να διαπιστώσει αν το ανθρώπινο είδος έχει εξελιχθεί. Ανοίγει μια συζήτηση με τον πρώτο άνθρωπο που συναντά, σύντομα όμως έρχεται σε αδιέξοδο, πασχίζοντας να κατανοήσει το σύστημα διακυβέρνησης των ανθρώπων και συγκεκριμένα, τι ακριβώς είναι η κυβέρνηση. Ένας πανέξυπνος και πολύ αποκαλυπτικός, μέσα στην απλότητά του, διάλογος, βασισμένος σε μια ομιλία του Larken Rose.




Αστείες και χαζές φωτογραφίες

Συνέντευξη για εργασία στα ΙΚΕΑ

Συνέντευξη για εργασία στα ΙΚΕΑ
Πολύ απαιτητική συνέντευξη...





ΙΚΕΑ

Η καθημερινή μας διάθεση ανάλογα με τη μέρα

Η καθημερινή μας διάθεση ανάλογα με τη μέρα
Μία φωτογραφία που απεικονίζει τη διάθεσή μας ανάλογα με την ημέρα της εβδομάδας.





Το ακριβότερο iPhone 5 στον κόσμο

Το ακριβότερο iPhone 5 στον κόσμο
Η συγκεκριμένη συσκευή κοστίζει, ούτε λίγο ούτε πολύ, όσο 14 χιλιάδες iPhone 5 64GB μαζί, δηλαδή περί τα 12 εκατομμύρια ευρώ.




Το iPhone 5 Black Diamond είναι μάλλον "το πιο ακριβό smatphone στον κόσμο" και, απ’ ό,τι μαθαίνουμε, έχει αγοραστεί από έναν Κινέζο επιχειρηματία, το όνομα του οποίου δεν έχει διαρρεύσει, το χρησιμοποιεί όμως ως το κανονικό του τηλέφωνο.
Το σασί του είναι από ατόφιο χρτσάφι και διαθέτει ένα μαύρο διαμάντι 26 καρατίων στη θέση του home button του (εξου και το όνομα της συσκευής).
Διαθέτει ακόμη 600 λευκά διαμάντια στο τελείωμά του και επικάλυψη χρυσού στο πίσω μέρος του, ενώ το λογότυπο της Apple είναι από ατόφιο χρυσάφι με 53 διαμάντια. Η οθόνη της συσκευής έχει αντικατασταθεί από κρύσταλλο ζαφείρι, το ίδιο υλικό που η αμερικανική εταιρεία χρησιμοποιεί στο φακό της κάμερας της συσκευής.
Ο Stuart Hughes είναι πρόθυμος να φτιάξει ένα τέτοιο κινητό και για σένα, αρκεί φυσικά να έχεις τα χρήματα να τον πληρώσεις. Αν συμβαίνει αυτό και είσαι Έλληνας Κροίσος με αυτού του είδους το γούστο, μπορείς να ρίξεις περαιτέρω ματιές στην ιστοσελίδα του stuarthughes.com.

Το ακριβότερο iPhone 5 στον κόσμο

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...